Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225573 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #500 Gepost op: 29-02-2008, 01:06:08 »
De finale heeft me alleen maar meer overtuigd dat mijn allereerste intuitie goed is: Dennis is de mol.
Zowiezo zijn overwegingen tegenover Edo, hij herhaalde vaak wat hij zei, en er werd geen aandacht besteed aan zijn kalender.

En toen, als klap op de vuurpijl: Dit koppie (bijlage) zegt inderdaad meer dan duizend woorden. Respect!

En zo leuk ook als Edo wint, ik denk dat voordat de serie begon niemand het zag aankomen. Hoe je hem opeens hoort praten over hoe hij Dennis heeft proberen te peilen en inderdaad al een tijdje op hem zat, zoals velen hier al dachten, vond ik echt klasse. Hij was zo serieus, en had het over intuitie enzo. Super edo :)

En, ten slotte, leuk puntje nog: hoe Joris reageerde toen het hem opeens begon te dagen dat er wel een hele grote kans bestond dat Dennis de mol was, toen opeens dat bord voor zijn hoofd wegging, ZO grappig  ::rofl:: "Ik dacht dat wij vrienden waren". Tja, en vrienden met de mol kun je maar beter niet zijn in dit spel ;)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2008, 01:14:16 door annebeth »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #501 Gepost op: 29-02-2008, 01:07:53 »
En omdat je als Hagenees/Hagenaar dan vrij hebt van school. Ik was echt helemaal verbaasd toen ik ging studeren in Amsterdam, dat ik ineens geen vrij meer had de 3e dinsdag van september  :-\\
Ik dacht al, waarom staan er toch zoveel kids langs de route, het lijkt wel alsof de scholen zijn uitgelopen, maar nu snap ik het  ::zwaai::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #502 Gepost op: 29-02-2008, 01:12:16 »
En, ten slotte, leuk puntje nog: hoe Joris reageerde toen het hem opeens begon te dagen dat er wel een hele grote kans bestond dat Dennis de mol was, toen opeens dat bord voor zijn hoofd wegging, ZO grappig  ::rofl::
Haha ja, eerst nog echt denken dat Dennis het niet kon zijn: "Ik heb hem topitos gegeven..." En toen besefte hij het.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #503 Gepost op: 29-02-2008, 01:15:20 »
Ja, lachen he? Ik verheugde me ook al ontzettend op Joris' reactie  ::tandpastasmiley::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #504 Gepost op: 29-02-2008, 01:18:29 »
Haha ja, eerst nog echt denken dat Dennis het niet kon zijn: "Ik heb hem topitos gegeven..." En toen besefte hij het.
Die is echt 1 om in te lijsten!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #505 Gepost op: 29-02-2008, 01:36:12 »
Dit zegt trouwens ook meer dan genoeg, Dagboek Mol Aflevering 9

Citaat
Dagboek molAflevering 9
Systematisch, betrouwbaar of behendig. Welke eigenschap past bij een mol? Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog.

Nog een week en ik mag voluit. Wat heb ik er veel plezier in gehad – en nog. Maar nu kan ik toch niet echt meer wachten. Nu wil ik alles opbiechten en laten zien, want ik heb ze behoorlijk lopen pesten. Nog een week en jullie zullen het zien. Ma áx e báaj o?
« Laatst bewerkt op: 29-02-2008, 01:44:47 door annebeth »

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #506 Gepost op: 29-02-2008, 11:20:52 »
Weet je wat eemn mooie streek zou zijn....

Als Dennis een lampje in de kist had, en de regie dat lampje liet branden voor elke goudklomp die Edo vind.... en dat Dennis het dan na 3 goudklompjes wel genoeg vind...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #507 Gepost op: 29-02-2008, 11:53:52 »
Als Dennis een lampje in de kist had, en de regie dat lampje liet branden voor elke goudklomp die Edo vind.... en dat Dennis het dan na 3 goudklompjes wel genoeg vind...

Nee, het lampje laten branden op het moment dat Regina een goudklompje opschept. Er was een klompje (€ 500) onderweg op het moment dat Dennis het welletjes vond.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #508 Gepost op: 29-02-2008, 11:55:25 »
Als Dennis de mol blijkt dat te zijn is dat voor mijn een hele verassing want, ik heb hem eigenlijk nooit verdacht maar, ik vind Regina of Edo meer een moltypje maar ben benieuwd donderdag.... ;D

Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #509 Gepost op: 29-02-2008, 12:38:40 »
Ik kan je dit vertellen...Dennis weet dondersgoed dat Prinsjesdag de derde dinsdag in september is. Dit weet iedere Hagenees, omdat Den Haag dan centraal staat.

*kucht* nou... *kucht nog maar eens een keer* niet iedere hagenees  ::schaam::  ::schaam:: (kucherdekuch en schaamschaam)
(ik heb al eerder vandaag geschreven dat ik niet blond ben.. maar dat geverfd haar kunstmatige intelligentie schijnt te zijn ::tandpastasmiley:: Dat blijkt nu dus helemaal ::jaja::)

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #510 Gepost op: 29-02-2008, 14:12:56 »
 ::oink:: haha, jij uitgezonderd dan.

Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #511 Gepost op: 29-02-2008, 14:20:42 »
::oink:: haha, jij uitgezonderd dan.

En volgende week weten we of ik Dennis mag toevoegen aan het lijstje uitzonderingsgevallen..::tandpastasmiley::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #512 Gepost op: 29-02-2008, 16:01:01 »
En volgende week weten we of ik Dennis mag toevoegen aan het lijstje uitzonderingsgevallen..::tandpastasmiley::

ik hoor het dennis (á la milouska) nu al zeggen: "natúúrlijk weet ik wanneer prinsjesdag is!"

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #513 Gepost op: 29-02-2008, 17:30:21 »
Hier nog een reactie van de man die nevernooit wilde gaan geloven dat Dennis de mol was...

Mensen in dit kamp, ik kom mijn eigen gewonnen geven. De belofte dat ik pas overtuigd zou raken ná de bekendmaking van de mol, wil ik bij deze ook nog wel verbreken. Het is mij nu pas duidelijk geworden dat Dennis de keiharde mol is. Nu pas, misschien wel zo laat omdat ik het niet wílde geloven! Heinz, de verdediger van aller Dennis-betogen, gefeliciteerd... Ik leg me erbij neer :-) Ik heb al die tijd gewoon ongelijk gehad...

~De Verliezer

yeaaaaah :D

ik ga iig nog iets goed doen voor de pool.
 ik wist wist wist dat het dennis was !
joehoeeee :D
ik heb zin in volgende week !
en wat is het toch een scattie toch he
dennis for mole !

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #514 Gepost op: 1-03-2008, 09:55:22 »
Sorry ik blijf er bij, ik vind Dennis een leuke kerel maar een waardeloze mol.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #515 Gepost op: 1-03-2008, 10:03:49 »
Dat kan. Ik denk er anders over, maar iedereen heeft recht op een eigen mening :)

Offline sennie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #516 Gepost op: 1-03-2008, 12:29:07 »
Wow mijn allereerste post op het WIDM forum :o. Ik hoop niet dat de aanwijzing die ik erin ga gooien, al geweest is anders sorry voor de spam  :P Ik denk dat er in de eerste aflevering gelijk al de aanwijzing zat  ::vergroot:: Toen ze in de auto zaten, draaide ze dat deuntje van WIDM en voor de rest niks, maar dat deuntje wordt niet helemaal afgespeeld. Ga je naar het kandidatenfilmpje kijken aan het begin van de aflevering dan zie je dat het deuntje precies stopte op het moment dat dennis in beeld was en met zijn vingers, de in mijn ogen M   vormt ::ok:: Njaa ik denk dat dit misschien wel eens 1 van DE aanwijzingen kan zijn. Kijk maar wat jullie drvan vinden 8)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #517 Gepost op: 1-03-2008, 13:39:36 »
Ja, dat vind ik wel een goeie, sennie. Ik had hem geloof ik wel al eens gezien hier, maar dat is al zo lang geleden :P Gewoon zeggen wat je te zeggen hebt hoor, misschien help je er ook net iemand anders weer verder mee.
The British are not impressed.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #518 Gepost op: 1-03-2008, 13:42:08 »
Zou best wel eens kunnen kloppen, dat deuntje moet toch iets betekenen  :)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #519 Gepost op: 1-03-2008, 14:05:15 »
Ik zat mijn hoofd ook al te breken over dat deuntje. Maar de M met Dennis zijn vingers zag ik inderdaad ook als aanwijzing. Leuk ook, want iedereen vond dat van te voren ongeloofwaardig (want: te overduidelijk ;))

Welkom Sennie :)