Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225515 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #560 Gepost op: 5-03-2008, 18:51:33 »
De mol kent in ieder geval sommige woorden, zoals het dagboek betuigd.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #561 Gepost op: 6-03-2008, 00:41:49 »
ik zat vanmiddag nog even naar de herhaling van afl. 9 te kijken en een paar dingen vielen me nog op
(sorry als het al ergens genoemd is):

Ineens lijkt die vreemde kralenketting van Dennis prima te passen in de Maya-tempel-entourage.
Hij heeft ook nog een soort armband om met afbeeldinkjes erop, maar daar kon ik zo gauw geen chocola van maken.

Edo moet zijn zin bij de priester van een spiekbriefje oplezen, Regina heeft er handgebaren bij nodig om zich verstaanbaar te maken, maar Dennis komt geheel feilloos en uit het koppie met zijn zin. Ik geef toe, die hadden ze al dikwijls kunnen oefenen
(   ;) )   , maar toch...

Zowel Regina als Edo hebben een groot formaat mollenboek, Dennis heeft in ieder geval ten opzichte van hen een kleiner formaat.
Heb er nooit zo opgelet bij de andere kandidaten, maar als iemand nog weet hoe het bij de anderen zat? Zou Dennis als enige een klein boekje hebben is dat toch wel opvallend. (de mol hoeft niet zo veel bij te houden   ::vergroot::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #562 Gepost op: 6-03-2008, 07:43:18 »
Heb er nooit zo opgelet bij de andere kandidaten, maar als iemand nog weet hoe het bij de anderen zat? Zou Dennis als enige een klein boekje hebben is dat toch wel opvallend. (de mol hoeft niet zo veel bij te houden   ::vergroot::)

Dit keer moesten de kandidaten zelf voor boekjes zorgen zo te zien. Ik weet wel dat Dennis precies hetzelfde boekje had als Joris. (Een Moleskine boekje overigens.)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #563 Gepost op: 6-03-2008, 08:29:17 »
Ik heb Joris, Regina, Edo en Dennis als enige met een boekje gezien.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #564 Gepost op: 6-03-2008, 11:57:50 »
op de armband van Dennis staan afbeeldingen van Jesus en andere heilige figuren. Toevallig heb ik er vorige week nog 1 in mijn hand gehad omdat hij me zo bekend voorkwam
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #565 Gepost op: 6-03-2008, 19:20:48 »
Is er ook een molactie lijstje van Dennis? Kunnen we achteraf vergelijken :)
EDIT: Oh ja, op bladzijde 24 :)
Ik hoop zo dat hij het is! Niet aleen omdat ik dan gelijk heb, maar omdat het me zo leuk lijkt :)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2008, 19:25:11 door annebeth »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #566 Gepost op: 6-03-2008, 19:26:10 »
Dennis' molacties eh, mogelijke molacties staan verspreid door het topic. Maar hier en daar is er ook een opsomming gemaakt.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #567 Gepost op: 6-03-2008, 19:27:13 »
Ik denk dat Dennis het is, alleen ik vind die Edo-shirt-hint wel erg goed bedacht. We zien wel.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #568 Gepost op: 6-03-2008, 19:31:20 »
Tja, het kan ook gewoon zijn dat Edo erg van gekleurde shirts houdt :) Ja toch? Je hebt van die mensen, dat zijn net regenbogen

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #569 Gepost op: 6-03-2008, 19:36:25 »
Als Dennis de mol is ben ik erg benieuwd wat hij als mol heeft bedacht bij de opdracht in het maïsveld, en waarom hij risico nam met de sein-opdracht om cashcab naar voren te halen, ipv Patrick verder op het verkeerde spoor te helpen.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #570 Gepost op: 6-03-2008, 19:45:03 »
Joris zat ook bij Cash Cab :) Edo vond ik bij die opdracht ( behalve zijn  tshirt) niet zo verdacht. Dennis wel met z'n "driefm... geen idee"

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #571 Gepost op: 6-03-2008, 19:53:09 »
echt waar? ik dacht dat het van bnn was

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #572 Gepost op: 6-03-2008, 19:54:58 »
echt waar? ik dacht dat het van bnn was

Cash Cab is van BNN idd. En Joris is van Taxi, en dat is weer van de NCRV.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #573 Gepost op: 6-03-2008, 19:59:08 »
Oh, mijn fout :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #574 Gepost op: 6-03-2008, 20:20:23 »
Ik ben te laat om het op te zoeken, maar het zou wel gaaf zijn als het mayaanse woord voor rood (Dennis favoriete shirtkleur) ook een hint zou vormen :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #575 Gepost op: 6-03-2008, 21:25:31 »
Dennis, je bent een goede mol geweest. Dat alleen Edo in de finale test op je gestemd hebt is gewoon weg: super!

En al die hints die we gevonden hebben, zoals de mol onder de grond in de kist, El Guapo Stunt Team. Verder vond ik dat moment van Dennis op het cruise schip erg lijken op George en wat ie deed met de geldpot. Dennis deed het met die kaartjes die 100 euro waard waren, George met echte molgeldbriefjes. Verder is dit de tweede keer uit 8 dat ik de mol goed had, dus ik ben blij :)

En die hint van: I op taxi, Ego in de vraag aan de mol, Yo bij het beantwoorden van telefoontjes. Slimme hint, net zoals: "En toen" van Inge. Eentje die ik echt niet door had. Ik verstond gewoon Edo i.p.v. Ego  ::rofl:: Maar enfin, verder de ik en acht theorie, dus Daedalus: gefeliciteerd. Je 8 topic was een verwijzing en Xaniapops voor de Maya theorie. Ik vind Dennis de leukste mol, leuker dan George. Maar ze zijn allebei even goed!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #576 Gepost op: 6-03-2008, 21:26:33 »
*Buigt diep, heeeeel diep, voor Dennis*

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #577 Gepost op: 6-03-2008, 21:28:22 »
 ::bravo:: ::bravo::

jaaaa we hadden het met z'n allen goed hier!

Ik ben zo blij dat zelfs mijn rode shirtjes hint ook klopte! Zie pagina 2 van dit topic.


Dennis SUPER gespeeld!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2008, 21:33:17 door Lola-aapje »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #578 Gepost op: 6-03-2008, 21:28:35 »
[mode=Peggy-na-doen]Dennis, *maakt buiging* Chapeau! ::ok::[/mode=Peggy-na-doen]

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #579 Gepost op: 6-03-2008, 21:29:06 »
Geweldig gedaan Dennis! Tot nu toe was George onbetwist de beste mol ooit, maar hij heeft er een stevige concurrent bij gekregen! ::ok::