Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225508 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #620 Gepost op: 7-03-2008, 00:47:49 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: DikkeControleur op  9.02.2008, 08:32:15
Niet in slaap kunnen vallen leverde me dit keer deze kronkel op:

Vraag: Wie is de mol?
Antwoord: Ik!
Dennis heeft 'Ik' bordje in handboeien/keten opdracht.

Vraag: Who is the Mole?
Antwoord: I !
Dennis heeft 'i' op zijn taxi staan.

Heeft Dennis nu al in twee talen het antwoord gegeven op de vraag der vragen?

Edit:
Myradus voegt toe dat Dennis zijn telefoon opneemt met Yo. Wat ik in 't spaans betekend.

Well how about


Hell dikke  ::respect:: wat GOED!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #621 Gepost op: 7-03-2008, 00:49:40 »
::bravo:: ::bravo::

jaaaa we hadden het met z'n allen goed hier!

Ik ben zo blij dat zelfs mijn rode shirtjes hint ook klopte! Zie pagina 2 van dit topic.


Dennis SUPER gespeeld!

Super ontdekt Lola scherp gezien  ::vergroot:: Jammer dat we 'm niet verder hebben uitgeplozen t/m  Bowie's Underground.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #622 Gepost op: 7-03-2008, 00:50:05 »
Ik was daar nooit op gekomen. 'yo' is een Twentse groet, het betekend hier in Twente 'domweg' "hallo" of "hoi"...
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #623 Gepost op: 7-03-2008, 00:51:01 »
Tot slot  ::respect:: ::respect:: voor Dennis.
Wat een mol!!! Gewoon GEWELDIG!!!!!!   ::respect:: ::respect::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #624 Gepost op: 7-03-2008, 01:08:21 »
Ik gebruik Yo ook heel vaak als groet :)

Wat ik trouwens wel jammer is, is dat Dennis een aantal afleveringen bijna niets becommentarieerde. Dat vind ik altijd zo leuk om terug te kijken, van die nepcommentaren :D

Petje af ook voor de Ego-mol truc. Lastig hoor, dat hoorde ik pas na 3 keer, en als je het eenmaal gehoord hebt, dan kan je er ook geen Edo meer in horen. Zo grappig, ik had wel nog een keer een splitsecond: wat spreekt hij Edo grappig uit, en verder helemaal niet meer over nagedacht en ik had er ook totaal geen Ego in verstaan.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 02:03:22 door annebeth »

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #625 Gepost op: 7-03-2008, 02:41:35 »
De uitzending net pas gezien (godzijdank stond ie 'redelijk op tijd' op uitzending gemist..).

Geweldige ontknoping, geweldige mol, heb echt genoten  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: super!

En vanaf het begin de juiste mol gekozen  ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #626 Gepost op: 7-03-2008, 07:32:32 »
Ineens lijkt die vreemde kralenketting van Dennis prima te passen in de Maya-tempel-entourage.
Hij heeft ook nog een soort armband om met afbeeldinkjes erop, maar daar kon ik zo gauw geen chocola van maken.

Die armband van Dennis is er een met allemaal heiligenplaatjes en Maria-afbeeldingen op. Te koop bij winkels die meer religieuze dingen verkopen.
Heeft echt absoluut niet met de Maya's te maken :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #627 Gepost op: 7-03-2008, 07:41:09 »
Ik was daar nooit op gekomen. 'yo' is een Twentse groet, het betekend hier in Twente 'domweg' "hallo" of "hoi"...
YO heb ik ook in een maffe serie als ''Toen was geluk heel gewoon'' regelmatig voorbij horen komen. In de betekenis van: Je meent het (dan is het waarschijnlijk "Joh...".

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #628 Gepost op: 7-03-2008, 08:58:04 »
Dennis! Goed gedaan, lekker molletje van me!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 14:16:56 door Donnie D »

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #629 Gepost op: 7-03-2008, 10:40:55 »
Ik heb nog 's die aflevering met de seinopdracht bekeken en vind toch dennis daar niet zo mollig  :-\\ hij komt zelfs met goede letters aan en komt met "het kan ook edo zijn" en ook zegt hij meteen "gtst!" bij georgina. Maarja, misschien dacht ie dat patrick het toch wel zou verpesten met het uitbeelden. En hoe zit het trouwens met die opdracht dat ze mobiele nr's moesten doorgeven aan joris. Heeft hij toen gemold?
Ben trouwens benieuwd naar de uitleg van de muzikale hints... ::ok::

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #630 Gepost op: 7-03-2008, 11:29:52 »
Dennis. Ook al had ik je redelijk snel door. Ik vond je top en je was een allerbeste mol. Door je open en spontaan gedrag heb je er ook voor gezorgd dat dit een hele leuke groep werd in misschien wel de allerbeste Mol-serie ooit. De aflevering van gisteravond was het toetje op de vlaai en je acties op het cruiseschip maken het voor iedereen onmogelijk om nog vol te blijven houden dat je een mol zonder lef bent geweest. Door menigeen op dit forum hier geopperd. ::jaja:: ::jaja::
Man wat heb jij moed getoond. Denk maar eens aan de twijfel aan de eerste opdracht bij de vraag over het petje van Edo. Strak en stijf gespannen moet je zijn geweest dat Georgina je al bij de eerste opdracht zou doorhebben. En toch gewoon doen! ::hug::
Ik durf het als eerste op dit forum aan : Je was zelfs beter als onze held aller tijden : de almachtige George! En dat is zelfs een compliment voor George.
 ::zwaai:: ::zwaai::
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #631 Gepost op: 7-03-2008, 11:31:55 »
 ::jaja:: (ik kan alleen niet oordelen want ik heb maar een paar George mol acties gezien, online).


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #632 Gepost op: 7-03-2008, 11:34:13 »
Als mol kun je het toch niet beter doen: niemand van de kandidaten die het doorheeft, maar de speurders via internet hebben genoeg aanwijzingen kunnen vinden  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #633 Gepost op: 7-03-2008, 11:35:40 »
Leuke en goede mol! ::ok::
🜃

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #634 Gepost op: 7-03-2008, 12:09:19 »
Wat ben ik blij dat ik mn ava op Dennis heb laten staan en niet op het laatste moment nog naar Edo ben gaan swithcen (hoewel dat wel verleidelijk was).

Ook al hadden veel van ons hem hier door, hij was de briljantste mol ooit. Als er tijdens alle executies door alle kandidaten maar 1 keer je naam wordt ingevuld bij de vraag wie de mol is, dan doe je het briljant.

Meest schitterende molactie: Dennis die op het cruiseschip op zo'n arcadeapparaat zit te spelen en door de walkie-talkie doet alsof hij druk bezig is en ook nog eens bijna alle enveloppen kwijt maakt....

(deed me denken aan George die als een kip zonder kop heen en weer rende, geld kwijtmaakte en deed alsof die druk bezig was, maar gewoon een container stond te legen)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #635 Gepost op: 7-03-2008, 12:46:45 »
Ik gebruik Yo ook heel vaak als groet :)

Wat ik trouwens wel jammer is, is dat Dennis een aantal afleveringen bijna niets becommentarieerde. Dat vind ik altijd zo leuk om terug te kijken, van die nepcommentaren :D
De telefoon opnemen met 'Yo' is volgens mij ook niet zo raar. Ik ken genoeg mensen die dat doen. Maar ik vindt het in zijn geheel toch wel een leuke hint.

Maar ik wou eigenlijk reageren op jou tweede opmerking... Kunnen ze niet alle WIDM series op DVD uitgeven met als bonus features volledig audio commentaar van de mol en de winnaar van dat seizoen. Zo 'n boxset zou ik wel in mijn kast willen hebben. Al denk ik dat ik niet 9 afleveringen lang naar commentaar van Marc-Marie kan luisteren.
Lijkt met leuk... Dit zou echt toegevoegde waarde hebben...

Dan Dennis: Je hebt het erg mooi gedaan. Er zijn momenten geweest dat ik je erg verdacht vonden en je bent veel mijn tweede keus geweest, maar ik had uiteindelijk toch niet verwacht dat jij het zou zijn. Maar je bent het toch en hoeft je niet te schamen dat je te weinig gemolt hebt of dat iedereen je door had. Mooi gespeeld.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #636 Gepost op: 7-03-2008, 12:47:32 »
Ik kan me zo ongeveer wel aansluiten bij alle complimentjes die richting Dennis zijn gemaakt.

 ::respect:: ::respect:: ::ok:: ::ok:: ::love::
Laten we jabberen.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #637 Gepost op: 7-03-2008, 12:58:29 »

Maar ik wou eigenlijk reageren op jou tweede opmerking... Kunnen ze niet alle WIDM series op DVD uitgeven met als bonus features volledig audio commentaar van de mol en de winnaar van dat seizoen. Zo 'n boxset zou ik wel in mijn kast willen hebben. Al denk ik dat ik niet 9 afleveringen lang naar commentaar van Marc-Marie kan luisteren.
Lijkt met leuk... Dit zou echt toegevoegde waarde hebben...


Misschien kunnen we het bij de AVRO aankaarten tijdens de fandag?

(van wat ik van George heb gezien lijkt Dennis er trouwens qua uiterlijk en doen ook een beetje op. Zoals hij zegt: ik wil zo mollen vandaag (bij het seinen). Zo sneaky weet je wel :)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 13:20:44 door annebeth »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #638 Gepost op: 7-03-2008, 15:14:04 »
Dennis, als je hier toch meeleest: wil je alsjeblieft ook reageren? We willen zo graag iets horen van jouw kant, wat vond je ervan, was het moeilijk, heb je erg om ons moeten lachen, etc. Laat eens wat van je horen, als je wilt  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #639 Gepost op: 7-03-2008, 15:23:42 »
Misschien kunnen we het bij de AVRO aankaarten tijdens de fandag?

(van wat ik van George heb gezien lijkt Dennis er trouwens qua uiterlijk en doen ook een beetje op. Zoals hij zegt: ik wil zo mollen vandaag (bij het seinen). Zo sneaky weet je wel :)

Je kunt alle series bestellen op DVD via het archief van het Beeld en Geluid (klik voor mailen), maar via Arco is het natuurlijk goedkoper. ;)