Poll

De vraag is dus niet wie IS de mol, maar wie zou het best kunnen mollen...

Joris
Regina
Edo
Georgina
Coen
Annette
Dennis
Dunya
Patrick
Nicolette

Auteur Topic: Wie zou de beste mol zijn  (gelezen 10507 keer)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2008, 19:07:01 »
Ik denk op het moment Edo, maar ik ken mezelf en ik zal waarschijnlijk aan het einde van de reeks mijn mening hebben veranderd en van de mol zijn afgestapt.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2008, 15:03:00 »
Verrassend dat de meeste mensen op een van de drie finalisten inzetten:) Al is het al heel lang geleden
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2008, 15:06:32 »
Nicolette zou het denk ik ook goed gekunt hebben. En Joris.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2008, 17:00:10 »
Mijn voorgevoel zegt Regina of Dennis. Ik hoop Dennis want het mag wel weer een keer een man zijn, maar REgina mag er ook lang in blijven.

 zo ... :p netjes
dennis for mole !

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2008, 17:19:54 »
Ik heb gekozen voor Nicolette, ze durft veel (kijk maar naar de programma's die ze doet) en kan volgens mij heel erg goed liegen. Ze lijkt zo lief en aardig, maar volgens mij valt dat best wel mee  ::tandpastasmiley::
Jammer dat ze er zo snel uitlag :(

Ik zat trouwens ook nog te twijfelen tussen Regina en Dennis, maar goed...
Van Dennis verwacht je het namelijk niet echt, en het is ook goed om is een jonger iemand uit te kiezen toch?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2008, 17:22:01 »
Van Dennis verwacht je het namelijk niet echt

Mwa, 90 procent van de forummers zit al sinds aflevering 3 op Dennis, meer niet.  ::) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2008, 17:27:22 »
Mwa, 90 procent van de forummers zit al sinds aflevering 3 op Dennis, meer niet.  ::) ;)
Mwa... eerst even de pool check voordat je zulke uitspraken doet. ;)

Pas bij aflevering 5 heeft hij de meeste stemmen als mol in de pool. Volgens mij hebben kijkers echt aan Dennis moeten wennen, omdat toch veel hem niet kenden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie zou de beste mol zijn
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2008, 17:32:42 »
Mwa... eerst even de pool check voordat je zulke uitspraken doet. ;)

Pas bij aflevering 5 heeft hij de meeste stemmen als mol in de pool. Volgens mij hebben kijkers echt aan Dennis moeten wennen, omdat toch veel hem niet kenden.

Nee, de pool hier niet het juiste middel om te meten wie mensen echt verdenken. ::ohno::
Vanaf het moment dat die 8-hints en dat petje hier op het forum gevonden waren, was ik overtuigd dat Dennis (helaas) de mol was.
Toch heb ik in mijn pool Joris aangehouden, uit tactische overwegingen. Want als ik naar Dennis geswitcht was, had ik toch niet meer kunnen winnen, na drie afleveringen de verkeerde mol ingevuld te hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.