Poll

Welk cijfer geef je de Mol? (Jon ja!)

10 (Topmol!)
6 (5%)
9
18 (15.1%)
8
29 (24.4%)
7
32 (26.9%)
6
13 (10.9%)
5
10 (8.4%)
4
5 (4.2%)
3
2 (1.7%)
2
0 (0%)
1 (Waardeloze Mol!)
4 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 117

Auteur Topic: poll: Wie is de Mol? / nu: Welk cijfer geef je de Mol?  (gelezen 96489 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #260 Gepost op: 21-02-2009, 11:26:36 »
Ik denk Jon. Ik twijfel ook enorm over Anniek.. maar je kan er maar 1 kiezen :P maar door de muzikale aanwijzing denk ik dat Anniek de volgende aflevering eruit gaat.

Ik kan alleen Jelsir betrappen op een rotsvaste molkeuze de rest....

 ::rofl:: ::rofl:: Die ziet overal een aanwijzing in
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #261 Gepost op: 21-02-2009, 11:39:12 »
Volgens mij is het forum nog nooit zo confuus geweest. Bijna iedereen stemt wel op een mol maar weet het gewoon niet zeker.

Dat is ook gewoon niet mogelijk. Voor iedere kandidaat zijn goede redenen te bedenken waarom ze de Mol NIET zijn.. Heel kort samengevat hebben Dennis en Viv te veel geld verdiend voor een Mol, doet Jon maar weinig fout en wordt hij bovendien zeer verdacht in beeld gebracht (alle overige kandidaten stemmen op hem) en ook Anniek wordt zeer verdacht in beeld gebracht en zou soms nog duidelijker mollen dan Milouska.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #262 Gepost op: 21-02-2009, 12:02:35 »
na op het begin vol voor dennis te zijn gegaan en vervolgens iedereen verdacht begon te vinden behalve dennis ben ik nu toch uiteindelijk weer uitgekomen bij dennis   ::tandpastasmiley:: en daar wijk ik niet meer vanaf (mocht hij erin blijven)  ::trots::

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2009, 13:02:22 »
Jon is de mol. Waarom?

- Viviënne is het niet, die heeft veel te veel geld binnengesleept in de laatste opdracht.
-Anniek is het niet, ik ben ervan overtuigd dat puur uit de etiquette van het programma, de mol NOOIT maar dan ook NOOIT een rood scherm zal krijgen.
-Dennis is het niet, die sluit een complot met Viv, en een mol zal zich te goed voelen/de moeite niet willen nemen om een complot met een kandidaat te sluiten, is compleet irrelevant voor hem/haar.

Blijft over: Jon. DE :)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 19:00:37 door The Miracle »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2009, 13:43:10 »
De mol is Jon met grote verve! Geen John de mol maar JON! ::rofl:: ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2009, 13:48:04 »
Jon is de mol. Waarom?

- Viviënne is het niet, die heeft veel te veel geld binnengesleept in de laatste opdracht.
-Anniek is het niet, ik ben ervan overtuigd dat puur uit de etiquette van het programma, de mol NOOIT maar dan ook NOOIT een rood scherm zal krijgen.
-Dennis is het niet, die sluit een complot met Viv, en een mol zal zich te goed voelen/de moeite niet willen nemen om een complot met een kandidaat te sluiten, is compleet irrelevant voor hem/haar.

Blijft over: Jon. DE :)
De mol zou in dit geval juist wel een complot willen, hij kan nu onder het mom van de tactiek mollen. en laat ook vivienne mollen (ook al doet ze dat niet, maar dat was het plan) zodat ze hem weer minder verdenken.
Dat was het plan, de uitvoering is iets minder geweest omdat vief niet mee werkt :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2009, 18:29:50 »
Het gaat weer schitterend gelijk op, met uitzondering van Viv.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2009, 18:59:40 »
Gets, ze zijn nog maar met vier over.
Nog maar 3 afleveringen te gaan dus.  :\'(

Maar Jon is de mol, het moet gewoon.
Hoewel de kans niet zo heel groot meer is na afgelopen uitzending.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2009, 19:35:11 »
Ik ben, saem, ook héél zeker van mijn mol. ;) Anniek.

Totaal NIET qua hints. Sterker nog, de énige goede hint dit jaar vind ik de Ananas-Perzik-Meloen hint. Voor de rest is het allemaal 'bullsh*t'. Ik denk gewoon dat zij de mol is omdat een soort van intuïtie dat al vanaf aflevering 2 zegt. ;)

Ik begin nu wel voor het eerst te twijfelen tussen Dennis en Anniek. Dennis zou wel een fantastische mol zijn. ;)
DOM VEEL RADEN

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2009, 19:44:49 »
Ananas-Perzik-Meloen hint

Super hint, als je het mij vraagt.

Ananas + Perzik = meloen

oftewel:

A.P. is een mol

 ::hypocriet::
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2009, 20:43:34 »
Super hint, als je het mij vraagt.

Ananas + Perzik = meloen

oftewel:

A.P. is een mol

 ::hypocriet::
Het is maar net hoe jou tunnel loopt, Dennis kocht de meloen op de markt  .....een mol

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2009, 20:54:16 »
Het is maar net hoe jou tunnel loopt, Dennis kocht de meloen op de markt  .....een mol

HAHAHAH!!

Mijn (mega)tunnel loopt duidelijk richting Anniek :P
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #272 Gepost op: 21-02-2009, 22:49:16 »
Ik ben deze avond nog even alle feiten nagelopen. Nouja, bijna alle feiten... En ik ben tot de conclusie gekomen dat Anniek de mol is. Waarom? Nouja kijk:

Jon is het niet: Bij het ganzenbord koos Jon als 3de een pion. Zijn pion was nog niet gekozen. Hij koos niet zijn eigen pion maar die van een ander. Als hij de mol is zou hij zijn eigen pion kiezen want hij wil natuurlijk niet in de gevangenis zitten. 1. omdat het bloedheet is en 2. omdat je dan niet kan mollen. Dit kan hij natuurlijk ook expres doen en dan hopen dat iemand anders je pakt maar toch is dit te risicovol denk ik. Bovendien heeft hij vaak veel geld binnengebracht wat later minder bleek te zijn. Zoals zij het geldzoeken in de loods. Stel hij vind 3000 euro. Dit wordt door de halve briefjes 1000 euro. Zit er ALSNOG 1000 in de pot. Als hij maar 1500 had gevonden, was er misschien maar 500 in de pot gegaan. De mol wil zo min mogelijk geld, maar wel een beetje om niet té op te vallen. Ookal wordt het minder is het een domme actie om als mol veel geld te vinden. + hij wordt door elke kandidaat verdacht wat erg slecht zou zijn voor de mol.

Dennis is het niet: Teveel geld binnengebracht voor de mol. Hij zou opzich een geweldige mol kunnen zijn met een fantastische taktiek maar toch brengt hij teveel geld binnen. Zoals de 2500 bij het schieten. Er waren vreselijk veel mogelijkheden voor Dennis om dat geld niet binnen te brengen. Het is dan juist weer wél slim om als molzijnde, het zakje met het hoogste bedrag te pakken en je vervolgens af te laten gaan. Hij kon zichzelf makkelijk af laten gaan maar rende zo hard als mogelijk. Daarom denk ik dat hij het ook niet is.

Vivienne is het niet: Exact hetzelfde als Dennis. 1700 met de ober-opdracht. 2400 met het autokerkhof. Probeert de theater-opdracht te laten slagen. Vind veel geld bij de kistjes op het strand. Enzovoort. Vivienne is het niet. ;)

Daarom kom ik tot de conclusie dat Anniek de mol is. Dennis, Vief of Jon zou het natuurlijk wel kúnnen zijn. Je kan iemand nóóit uitsluiten maar dan zouden ze wel een hele slechte mol zijn. Veel mensen vinden dat als Anniek de mol is, ze een slechte mol is. Ik denk van niet, Ze opereert juist wel slim. Beetje leuk in de groep. Vrolijk. Vaak optimistisch. Niet erg wantrouwend, (Tegenovergesteld van de anderen)...

Ik ben er definitief uit. ;)

(Of is het nou toch Jon... :-\\)
DOM VEEL RADEN

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #273 Gepost op: 21-02-2009, 22:56:02 »
 ::ok:: Kijk, met de feiten nalopen kom je nog eens ergens
Misschien tijd om je ondertitel ook eens te wijzigen dan Denstodumo?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #274 Gepost op: 21-02-2009, 23:08:22 »
::ok:: Kijk, met de feiten nalopen kom je nog eens ergens
Misschien tijd om je ondertitel ook eens te wijzigen dan Denstodumo?

Hoe bedoel je? Met aflevering 7 erbij bedoel je? ???
DOM VEEL RADEN

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #275 Gepost op: 21-02-2009, 23:16:23 »
Het is maar net hoe jou tunnel loopt, Dennis kocht de meloen op de markt  .....een mol

Het grote verschil is dit :

De meloen moest gekocht worden, want stond op het boodschappenlijstje. Het maakte in principe niet uit door wie hij gekocht werd. Echter in de opdracht verdedigde Anniek de plek van de meloen met haar leven. Ze bewaakte hem en niemand mocht eraan komen. De ananas en de perzik waren de smaken die wel in de opdracht voorkwamen, maar beide niet op het boodschappenlijstje stonden. Waarom was dat eigenlijk? Het is de combinatie van die 3 vruchten die het hem doen, en als hint alleen maar naar Anniek kunnen wijzen.
Tel daarbij nog de molmail waarin Anniek juist over deze opdracht vertelt, als de leukste opdracht die ze zich herinnerde. Kijk, als je de mol bent en een hint mag weggeven, is dat natuurlijk wel leuk  ;)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 23:19:48 door tureluurs »

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #276 Gepost op: 21-02-2009, 23:34:35 »
Het grote verschil is dit :

De meloen moest gekocht worden, want stond op het boodschappenlijstje. Het maakte in principe niet uit door wie hij gekocht werd. Echter in de opdracht verdedigde Anniek de plek van de meloen met haar leven. Ze bewaakte hem en niemand mocht eraan komen. De ananas en de perzik waren de smaken die wel in de opdracht voorkwamen, maar beide niet op het boodschappenlijstje stonden. Waarom was dat eigenlijk? Het is de combinatie van die 3 vruchten die het hem doen, en als hint alleen maar naar Anniek kunnen wijzen.
Tel daarbij nog de molmail waarin Anniek juist over deze opdracht vertelt, als de leukste opdracht die ze zich herinnerde. Kijk, als je de mol bent en een hint mag weggeven, is dat natuurlijk wel leuk  ;)

Auw  dit doet zeer want ik ben bang dat je gelijk hebt

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #277 Gepost op: 22-02-2009, 11:54:06 »
Tsja als Anniek inderdaad de mol blijkt te zijn vind ik het belachelijk dat ze in aflevering 2 een rood scherm gekregen heeft, aangezien alle voorgaande WIDM-edities luidkeels aangekondigd is dat de mol NOOIT een rood scherm zal krijgen. Ik zou het ook heel erg lomp vinden als ze nu van die traditie af zien.

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #278 Gepost op: 22-02-2009, 11:58:48 »
Het grote verschil is dit :

De meloen moest gekocht worden, want stond op het boodschappenlijstje. Het maakte in principe niet uit door wie hij gekocht werd. Echter in de opdracht verdedigde Anniek de plek van de meloen met haar leven. Ze bewaakte hem en niemand mocht eraan komen. De ananas en de perzik waren de smaken die wel in de opdracht voorkwamen, maar beide niet op het boodschappenlijstje stonden. Waarom was dat eigenlijk? Het is de combinatie van die 3 vruchten die het hem doen, en als hint alleen maar naar Anniek kunnen wijzen.
Tel daarbij nog de molmail waarin Anniek juist over deze opdracht vertelt, als de leukste opdracht die ze zich herinnerde. Kijk, als je de mol bent en een hint mag weggeven, is dat natuurlijk wel leuk  ;)

Helemaal mee eens!!!!!  ::bravo::
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #279 Gepost op: 22-02-2009, 12:32:22 »
Tsja als Anniek inderdaad de mol blijkt te zijn vind ik het belachelijk dat ze in aflevering 2 een rood scherm gekregen heeft, aangezien alle voorgaande WIDM-edities luidkeels aangekondigd is dat de mol NOOIT een rood scherm zal krijgen. Ik zou het ook heel erg lomp vinden als ze nu van die traditie af zien.


De mol ligt nooit uit het spel! Dat is een wezenlijk verschil!

Ook bij de mole hunt in 2007 werd het nog eens aangehaald:

Citaat
Meisje uit het publiek: Als Paul de mol is breekt er een rel los, want de mol kan geen rood scherm krijgen...

Anemoon: ...Wie zegt dat?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2009, 12:39:36 door Lautjuh »