Poll

Welk cijfer geef je de Mol? (Jon ja!)

10 (Topmol!)
6 (5%)
9
18 (15.1%)
8
29 (24.4%)
7
32 (26.9%)
6
13 (10.9%)
5
10 (8.4%)
4
5 (4.2%)
3
2 (1.7%)
2
0 (0%)
1 (Waardeloze Mol!)
4 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 117

Auteur Topic: poll: Wie is de Mol? / nu: Welk cijfer geef je de Mol?  (gelezen 96453 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #300 Gepost op: 26-02-2009, 22:27:12 »
Anniek  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #301 Gepost op: 26-02-2009, 22:37:12 »
Jon of Anniek.
MIJN GOD! Meestal ben ik er na afl 8 altijd wel uit wie de mol is.. NU DUS NIET  >:(
Ik ga voor Jon.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #302 Gepost op: 26-02-2009, 23:28:50 »
60% Anniek
30% Viviënne
10% Jon
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #303 Gepost op: 26-02-2009, 23:33:10 »
iene miene mutte tien pond grutte tien pond kaas iene miene mutte is de baas maar de baas die was niet thuis hij was in het ziekenhuis ieuw wieuw waai is eerlijk weg........


zo eerlijk gedaan en het is Jon geworden,
ik denk echter dat het Anniek is.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 23:35:45 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #304 Gepost op: 27-02-2009, 00:09:51 »
Ben sowieso blij dat Dennis weg is, want er wezen zoveel hints naar hem...

Ik blijf bij Jon, maar in grote twijfel. Anniek is zijn enige concurrent, maar daar zie ik geen mol in.

Jon dus.  ::helderziend::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #305 Gepost op: 27-02-2009, 00:10:45 »
Viv

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #306 Gepost op: 27-02-2009, 00:21:01 »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #307 Gepost op: 27-02-2009, 02:06:11 »
Ik zit echt vol bewondering te kijken dat er nog mensen zijn die iemand anders verdenken dan Anniek  ::oink::

Kijk dat je Jon verdenkt daar kan ik nog inkomen, maar het geld wat Vivienne opgehaald heeft, dat hoort gewoon niet bij een mol!
Triomf!

Offline zijvandiv

  • Forumlid
  • ik gok op Rick
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #308 Gepost op: 27-02-2009, 05:40:49 »
Aniek is de mol, no doubt about it.  ::vergroot::

Offline tompsen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #309 Gepost op: 27-02-2009, 08:24:03 »
dennis ging vol op jon, dennis gaat eruit.
dan blijven viv en anniek over.
viv haalt veels te veel geld op, dus ik anniek de mol.


 8)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #310 Gepost op: 27-02-2009, 09:59:21 »
Als Dennis inderdaad volledig op Jon zat, is Jon waarschijnlijk niet de Mol, tenzij Viv en Anniek óók volledig op Jon zitten en Dennis de test het langzaamst heeft gemaakt, of slordig is geweest. Maar hoe waarschijnlijk is dat?

Als Viv de Mol zou zijn, is ze wel een hele rare.

Ik blijf dus bij Anniek, al vind ik haar een beetje te opzichtig om de subtiele Mol te zijn die PJ beschrijft. Maar misschien weten we als kijkers meer dan de presentator...
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 10:58:03 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #311 Gepost op: 27-02-2009, 12:25:23 »
Ik zit echt vol bewondering te kijken dat er nog mensen zijn die iemand anders verdenken dan Anniek  ::oink::

Kijk dat je Jon verdenkt daar kan ik nog inkomen, maar het geld wat Vivienne opgehaald heeft, dat hoort gewoon niet bij een mol!
Vivienne bracht vooral veel geld in het laatje bij de lunchopdracht. Dennis wilde dat ze de boel opzettelijk zou laten mislukken zodat de anderen haar verdachten, maar volgens Vief "ging dat niet". Als ik de mol was in zo'n situatie zou ik de opdracht ook laten slagen...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #312 Gepost op: 27-02-2009, 12:27:38 »
Pffffff, dat gedoe met dat rode scherm is nu al zo vaak voorbij gekomen en even zo vaak is uitgelegd dat de Mol nooit het spel kan verlaten.. Dat is echt wat anders dan geen rood scherm kunnen krijgen als je een vrijstelling hebt.

Het is toch volkomen logisch? De Mol kan uiteraard nooit uit het spel omdat het spel juist om die Mol draait.
Maar verder is alles geoorloofd. Dus met een vrijstelling kan de mol een rood scherm krijgen omdat hij/zij er niet uit hoeft.


Sterker nog, in een Engelse of Amerikaanse reeks heeft de mol eens een rood scherm gehad, maar kreeg deze vervolgens de kans terug in het spel te komen tegen betaling van 50,000 dollar uit de pot. Ultieme molactie. Zolang de mol werkelijk uitvalt met een geld-gerelateerde reden is het mogelijk. Alleen een rood scherm kan prima.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #313 Gepost op: 27-02-2009, 12:30:20 »
Sterker nog, in een Engelse of Amerikaanse reeks heeft de mol eens een rood scherm gehad, maar kreeg deze vervolgens de kans terug in het spel te komen tegen betaling van 50,000 dollar uit de pot. Ultieme molactie. Zolang de mol werkelijk uitvalt met een geld-gerelateerde reden is het mogelijk. Alleen een rood scherm kan prima.
Was in Australië, btw.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #314 Gepost op: 27-02-2009, 13:07:08 »
Als Dennis inderdaad volledig op Jon zat, is Jon waarschijnlijk niet de Mol, tenzij Viv en Anniek óók volledig op Jon zitten en Dennis de test het langzaamst heeft gemaakt, of slordig is geweest. Maar hoe waarschijnlijk is dat?
Heel erg waarschijnlijk want Anniek gaat ook al een hele tijd 100% voor Jon.

Vivienne bracht vooral veel geld in het laatje bij de lunchopdracht. Dennis wilde dat ze de boel opzettelijk zou laten mislukken zodat de anderen haar verdachten, maar volgens Vief "ging dat niet". Als ik de mol was in zo'n situatie zou ik de opdracht ook laten slagen...
Ook bij de laseropdracht zorgde Viv er voor dat Dennis het zakje met de 2500 euro vond. Bij de treinopdracht bracht ze het meeste geld binnen van allemaal...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #315 Gepost op: 27-02-2009, 14:14:36 »
Heel erg waarschijnlijk want Anniek gaat ook al een hele tijd 100% voor Jon.
Ook bij de laseropdracht zorgde Viv er voor dat Dennis het zakje met de 2500 euro vond. Bij de treinopdracht bracht ze het meeste geld binnen van allemaal...
Iemand het geld niet laten vinden valt op. Je kan hem beter het geld laten vinden en vervolgens laten afschieten. En de trein: 300-400 euro?  ::oink:: Noem ik niet echt veel. Wil je Jon ook uitsluiten omdat ie 100 euro heeft verdiend in de trein?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #316 Gepost op: 27-02-2009, 14:17:21 »
Heel erg waarschijnlijk want Anniek gaat ook al een hele tijd 100% voor Jon.

Viv zat ook al op Anniek, terwijl ze tegen Dennis zei dat ze vol op Jon zou gaan. Was volgens mij een bijbedoeling van het pact: Dennis er ook uit werken...
En Anniek is de mol, dus die weet wie wie verdenkt. Dus kan ze makkelijk zeggen dat ze op Jon zit.

Nee zo waarschijnlijk is het niet!s
Triomf!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #317 Gepost op: 27-02-2009, 17:05:01 »
Nooit gedacht dat ik Viv zou invullen en dan op "Stem!" zou drukken.


 :P

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #318 Gepost op: 27-02-2009, 17:07:14 »
Mijn berekeningen:

Jon: 52%
Anniek: 33%
Vivienne: 15%

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: poll: Wie is de Mol?
« Reactie #319 Gepost op: 27-02-2009, 21:07:41 »
Anniek  ::bravo::

Ook ik ben verbaasd dat er nog zoveel mensen op Jon of Vivienne zitten. Maar ook wel weer leuk! Dat betekent dat het tot het einde spannend een spannende serie is.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)