Auteur Topic: [Kandidaat] Hans  (gelezen 27811 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #80 Gepost op: 21-01-2009, 00:17:31 »
Wat een leuke, tactische quote van Hans over Vivienne in de molmail, haha:

"Ik moest met Vivienne achter het stuur. Een vrouw achter het stuur, dat is vragen om ellende, denk ik altijd. Maar Vivienne was we; eh... ja, die vond het heel leuk om."

Komisch :D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2009, 21:22:53 »
Ik heb eens iets goed: Hans eruit.Eigenlijk jammer, maar het leek wel of er een afstand was tussen hem en de andere kandidaten.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2009, 21:30:46 »
Was ook zo. Vind niet erg dat hij dr uit is. Goed voor m'n pool ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2009, 21:43:55 »
Goed voor iedereens pool, we hadden het al voorspeld. Maar ik vind het wel jammer, vond het leuk dat Hans meedeed.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #84 Gepost op: 22-01-2009, 21:46:11 »
Goed voor iedereens pool, we hadden het al voorspeld. Maar ik vind het wel jammer, vond het leuk dat Hans meedeed.

Ja ik ook. Dat 'afvallersfilmpje' van hem kan integraal in het grappige momenten topic worden opgenomen. ;D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #85 Gepost op: 22-01-2009, 21:50:18 »
Ik heb eens iets goed: Hans eruit.Eigenlijk jammer, maar het leek wel of er een afstand was tussen hem en de andere kandidaten.

Dat gevoel had ik ook ::jaja::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #86 Gepost op: 22-01-2009, 21:55:30 »
Ja ik ook. Dat 'afvallersfilmpje' van hem kan integraal in het grappige momenten topic worden opgenomen. ;D

Inderdaad :D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #87 Gepost op: 22-01-2009, 22:02:17 »
Dat gevoel had ik ook ::jaja::
Ik ook.

Wel jammer dat hij eruit is; dat loopje met zonnebril in de fabriek, z'n bril die van z'n hoofd valt, en dat ie ineens begon te kruipen, hi-la-risch!

Gelukkig hebben we Jon nog.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #88 Gepost op: 22-01-2009, 22:35:25 »
Mij is het volgende opgevallen

Citaat
do 22 jan 2009, 21:36
Hans Schiffers is niet De Mol
van onze redactie

AMSTERDAM -  Radio 2-dj Hans Schiffers is in elk geval níet De Mol en moet terug naar huis.

Hans is de tweede Wie is de Mol?-deelnemer die het programma moest verlaten. Vera Mann moest als eerste vertrekken. Vorige week moest actrice Anniek Pheifer eigenlijk weg, maar zij wist een vrijstelling te veroveren en behield daardoor haar plek.

Hans was teleurgesteld over zijn nederlaag: "Het was niet slim om alles op één Mol in te zetten, maar ja. Ik ga thuis eens goed nadenken over alles wat ik heb meegemaakt. Misschien dat ik dan tot antwoorden kom."

Anniek Pheifer, Dennis Storm, Froukje Jansen, Jon van Eerd, Paula Udondek, Rick Engelkes, Sebastiaan Labrie, en Viviënne van den Assem strijden nu verder in Ierland.

bron: http://www.telegraaf.nl/prive/3067786/__Hans_Schiffers_is_niet_De_Mol__.html

En in zijn dagboek:

Citaat
Ik wist wie de Mol was. Honderd procent! Maar omdat ik het risico niet wilde lopen dat ik er eventueel toch naast zou zitten, heb ik bij het maken van de test ook op andere deelnemers gemikt. Dat heeft mij misschien opgebroken.

Dit is wel heel tegenstrijdend.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #89 Gepost op: 22-01-2009, 22:36:49 »
Tsja, wie vertrouw je meer? De Telegraaf of de AVRO?

Ik vertrouw ze allebei niet...
Tell me what your telescope says

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #90 Gepost op: 22-01-2009, 22:58:55 »
Jammer dat hij eruit is, ik vond 'm grappig ::ok:: Maar ik scoor wel met 'm als afvaller, al had ik 'm eerst ook als mol, dus dat kost weer punten >:( ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #91 Gepost op: 22-01-2009, 23:07:50 »
Erg jammer dat ie weg is. Hij had toch wel humor. Ben benieuwd hoe hij het morgen oplost met het intervieuw :P

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2009, 01:18:57 »
Erg jammer, Hans was mijn favoriete kandidaat >:(
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2009, 04:09:26 »
Interview met hemzelf. Revolutionair.

Wel jammer dat hij wegmoest, erg leuke kerel (en voor mij ook geenszins een mol)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2009, 15:40:56 »
Dat is toch geen enkel probleem? Hij kan toch gewoon een kort verhaaltje houden over wat hij ervan vond. Of hij huurt PJH om de vragen te stellen.
Ik wil niet zeggen "Zie je nou wel," maar Zie je nou wel! :P Weliswaar geen PJ ingehuurd, maar wel Sander.
The British are not impressed.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #95 Gepost op: 25-01-2009, 12:26:58 »
Omdat Hans er eerder uit ging en Paula en Sebastiaan het tot de finale hebben gebracht  ;D

Nee, maar serieus. Alleen de mensen in de finale weten de mol!
De rest weet het pas tijdens de opname van de reünie die ongeveer op de dag van de uitzending van afl 5/6/7 wordt opgenomen. Dus de andere kandidaten weten er nog niks van!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2009, 12:38:14 »
Idd, ik denk dat ze gewoon allemaal goed kunnen liegen  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2009, 01:24:58 »
Op de Schiffers.fm site kun je door het goed voorspellen van de volgende afvaller een reis naar Noord-Ierland winnen.
Het vreemde is dat na aflevering 1 Vera Mann direct uit de keuze-lijst verwijderd was.
Hans staat er nog steeds tussen.
 ???

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2009, 09:38:49 »
Is denk ik een foutje, denk niet dat ze schiffers.fm in zouden fluisteren dat Hans nog in de lijst moet blijven omdat hij er weer inkomt. Dat is gewoon info weggeven en dat doen ze nooit.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2009, 10:45:56 »
Over dat 'die van ons' van Sebastiaan... Ik denk dat je dat heel gemakkelijk kan zeggen, ook al ben je niet tot de finale gekomen. Als je de mensen die verder in het spel komen dan jij stuk voor stuk mag, dan maakt het niet veel uit wie het specifiek is. Je bent wel heel lang met al die mensen in Noord-Ierland geweest, dus je hebt gewoon een grotere band met ze.

Over Hans... Jammer dat hij eruit is, ik vond zijn chaotische karakter heerlijk om naar te kijken. Vorig jaar is er niemand teruggekeerd - ik heb zo'n vermoeden dat het dit jaar weer zo is dat er niemand terug komt.