Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 87462 keer)

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2009, 19:21:38 »
Ik zat net een programma van LLink te bekijken, en daar zie ik dus inderdaad Froukje en Sebastiaan de hele tijd gezellig elkaar afwisselen. Dit in combinatie met de hints over Titanic begin ik toch echt langzaamaan te geloven dat het allemaal geen toeval meer kan zijn. Vooral de vraag 'Welke twee kandidaten zijn samen 353 cm lang (Froukje en Sebastiaan) en dat de afmetingen van de titanic bij elkaar opgeteld ook 353 zijn (meters welliswaar). Dan ook nog alle hints met het getal 2, het zal toch niet waar zijn dat ze echt zoiets raars als twee mollen bedacht hebben. En dan zijn er nog meer hints die op Sebastiaan of Froukje terug te brengen zijn.... Dit alles maakt me maar onzeker :-S...
Daarbij kan de presentator ook weer zo'n spreektrucje gebruikt heeft, namelijk

Er is nogeen mol. Spreek nog + een maar snel achter elkaar uit, klinkt exact als "nog geen".

Dan zegt hij dus:
Er is nog een mol, wil jij de mol zijn?

Maar omdat ik echter nooit gelijk heb in dit soort dingen kan je het alvast wegstrepen :)

Sebastiaan is tot nu toe ook mijn mol, heeft de meeste verdachte dingen achter zijn naam staan.

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2009, 19:35:08 »
Daarbij kan de presentator ook weer zo'n spreektrucje gebruikt heeft, namelijk

Er is nogeen mol. Spreek nog + een maar snel achter elkaar uit, klinkt exact als "nog geen".

Dan zegt hij dus:
Er is nog een mol, wil jij de mol zijn?

Hij zegt wel heel duidelijk 'Er is nog geen mol' en rare versprekingen hebben we vorig jaar al gehad (Edo - Ego). En als er nu echt twee mollen in zouden zitten dan hoeft het van mij niet meer... Ik ga er ook nog steeds vannuit dat er één mol in zit.. maar ja...
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2009, 20:07:56 »
Hier moet ik ineens aan denken omdat Sebastiaan bij De wereld draait door zit nu (maar nu over Llink): hij heeft een keer bij DWDD gezeten over de mol, over het programma praten. Ik weet niet meer wanneer dat precies was, maar ooit is mol Inge ook een keer bij DWDD geweest, en toen was ook nog niet bekend dat zij de mol was. Kan het dan dus wel gewoon zijn dat hij als Mol bij DWDD zat? Ik ga er vanuit dat de redactie van de Mol iemand van de kandi's heeft uitgekozen om mee te gaan praten in DWDD. En dus kiezen zij voor de mol!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Renske.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #103 Gepost op: 22-01-2009, 21:14:59 »
En weer dat woord tricky, wat ook in het mollendagboek van de avro stond. :-\\

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #104 Gepost op: 22-01-2009, 21:18:56 »
Hij zat nu wel bij een uitgevallen duo, bij de auto-opdracht. Geen geld binnengebracht.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #105 Gepost op: 22-01-2009, 21:28:03 »
Ik zou het spijtig vinden als dit de mol blijkt te zijn, hij is wat te  ::niet-ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #106 Gepost op: 22-01-2009, 21:38:40 »
Hij speelt het juist subliem. Doen of hij dom is door bijv. het kaartje weg te gooien, maar hij is slim! Ik ben er nu echt van overtuigd dat hij de mol is. Ik ga later al zijn acties opschrijven, ben nu nog ff te hyper, haha.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #107 Gepost op: 22-01-2009, 21:43:03 »
Hij speelt het juist subliem. Doen of hij dom is door bijv. het kaartje weg te gooien, maar hij is slim! Ik ben er nu echt van overtuigd dat hij de mol is. Ik ga later al zijn acties opschrijven, ben nu nog ff te hyper, haha.

Tijdens het kijken denk ik dus niet ow wat is hij dom, ik denk eerder van hou eens op met mollenstreken  :-\\
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #108 Gepost op: 22-01-2009, 21:44:55 »
Ik denk dat hij de PJH-mol is.

PJH heeft denk ik niet de biechten gezien tijdens de shoot, dus weet hij ook niet wat een molle-actie van een kandidaat is en wat niet...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #109 Gepost op: 22-01-2009, 21:45:35 »
Tijdens het kijken denk ik dus niet ow wat is hij dom, ik denk eerder van hou eens op met mollenstreken  :-\\

ik niet, maar ik heb m'n tanden in hem gezet en laat hem niet meer los  ;D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #110 Gepost op: 22-01-2009, 21:46:05 »
Ik denk dat hij de PJH-mol is.

PJH heeft denk ik niet de biechten gezien tijdens de shoot, dus weet hij ook niet wat een molle-actie van een kandidaat is en wat niet...

Dan komt sebastiaan dus in de finale  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #111 Gepost op: 22-01-2009, 21:46:29 »
Sebas doet me erg denken aan Joris vorig jaar. Veel opvallen, af en toe eens iets goed fout doen, en hopen dat je 't spel zo weet te winnen. Ik weet nog dat ik vroeg in die serie dacht: Joris gaat dat winnen. Misschien gaat Sebas dit ook wel winnen als hij niet in de Joris val stapt, en lekker blijft mollen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #112 Gepost op: 22-01-2009, 21:52:42 »
Ze geven wel erg veel aandacht aan de fouten die Sebastiaan maakt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat bij de Mol zouden doen.
Nog even niks.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2009, 21:55:47 »
Ik denk het juist wel Art. Ze doen het dit jaar anders dan anders. Zogenaamd is er geen mol, moet door de SMS gekozen worden. Misschien dat ze juist zijn molacties te duidelijk in beeld brengen zodat iedereen denkt dat hij het juist niet is.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2009, 21:57:05 »
Dan komt sebastiaan dus in de finale  ::vergroot::

Nee want de PJH mol valt af... ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #115 Gepost op: 22-01-2009, 21:57:36 »
Leuke actie met dat molboekje van Froukje!  ;D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2009, 22:05:31 »
sebstiaan liet eerst het plattegrondje in de eerste telefooncel liggen en daarna gooide hij het weg. heeft rick hem er op gewezen dat hij het kaartje vergat in de cel zodat hij het toch mee moest nemen en het later alsnog liet verdwijnen? wil hij zich verdacht maken?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2009, 22:26:16 »
Sebastiaan stal het boekje omdat hij vermoedde dat Froukje de mol was. En hij dacht dat de mol er weinig aan zou missen. Wat het geval bleek.
Dus hij stal het als zijnde kandidaat. Het heeft voor de mol geen nut een boekje te jatten, er niet in te kijken en het dan aan een andere kandidaat te geven. Dunkt mij. Dus, Sebastiaan geen mol?
The British are not impressed.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2009, 22:30:21 »
Sebastiaan stal het boekje omdat hij vermoedde dat Froukje de mol was. En hij dacht dat de mol er weinig aan zou missen. Wat het geval bleek.
Dus hij stal het als zijnde kandidaat. Het heeft voor de mol geen nut een boekje te jatten, er niet in te kijken en het dan aan een andere kandidaat te geven. Dunkt mij. Dus, Sebastiaan geen mol?

Vind ik te kort door de bocht. De Mol kan toch best iets doen wat je niet van hem (m/v) zou verwachten juist zodat mensen hem onterecht afschrijven ? Bovendien is onrust stoken in de groep iets wat De Mol typisch wel doet.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2009, 22:31:58 »
stoken in de groep vink wel des mols  ;D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna