Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 87399 keer)

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #280 Gepost op: 7-02-2009, 14:46:29 »
Ik denk dus ook dat Sebas de Pieter Jan mol is

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #281 Gepost op: 7-02-2009, 14:56:32 »
En tuurlijk denk ik ook dat ie de mol is ja ;)

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #282 Gepost op: 7-02-2009, 18:25:11 »
Ik weet niet wie gister de Mike en Thomas show heeft gezien. Maar daar was Dhr Labrie aanwezig samen met Dennis de mol van vorig jaar .. Heeft dit iets te betekenen ??????

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #283 Gepost op: 7-02-2009, 18:43:00 »
Ik weet niet wie gister de Mike en Thomas show heeft gezien. Maar daar was Dhr Labrie aanwezig samen met Dennis de mol van vorig jaar .. Heeft dit iets te betekenen ??????

Lijkt me niet.. Denk dat de mensen van WIDM dan met vuur spelen.. En dan zouden de mensen van WIDM tegen de redactie van de mike en thomas show zeggen :" Zou Dennis Weening samen Met sebastiaan labrie in 1 aflevering kunnen komen?"

Lijkt me erg sterk..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #284 Gepost op: 7-02-2009, 19:27:21 »
Ik weet niet wie gister de Mike en Thomas show heeft gezien. Maar daar was Dhr Labrie aanwezig samen met Dennis de mol van vorig jaar .. Heeft dit iets te betekenen ??????
Gezien het thema van die uitzending betekent dat dat ze allebei een baard hebben.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #285 Gepost op: 7-02-2009, 20:41:05 »
mogelijke molacties Sebastiaan

1.1: wil jij de mol zijn?) Sebastiaan antwoordt 'ja'. Dit kost 500 euro.

1.2: loods van de titanic) Sebastiaan wil Dennis en Rick verwisselen maar wordt gecorrigeerd door Rick en Viviënne. Was dit niet gebeurd, dan was de opdracht mislukt en was er geen 3000 euro verdiend.

2.2: geld en vrijstelling zoeken) Sebastiaan vindt de vrijstelling. Hierdoor stopt de tijd en kan er geen geld meer gevonden worden. Dit heeft ook gevolgen voor de tweede groep, aangezien de halve biljetten  van beide groepen aan elkaar moeten passen.

2.3: reuzenrad) Stop 10: Sebastiaan haalt de goede combinatie Paula - Viviënne (allebei netnummer 070) uit elkaar. Er zijn nog 2 goede combinaties over. Er wordt 1000 euro verdiend in plaats van 1500 euro.

3.1: telefooncellen) Sebastiaan en Rick komen bij een verkeerde telefooncel terecht. Sebastiaan gooit de plattegrond weg. Sebastiaan en Rick komen   weer bij een verkeerde telefooncel terecht. Volgens Rick was het Sebastiaans schuld dat ze verkeerd liepen. Hij had het kaartje en zei dat ze naar rechts moesten. Zo  kwamen ze uit op een straat die qua naam wat op Wellingwood Street lijkt. Ze hadden naar links gemoeten.

3.3: autokerkhof) Sebastiaan (bijrijder) en Froukje rammen het tweede wrak wat te hard. Een band komt onder de auto en ze worden ingesloten door de jagers. Omdat het er op lijkt dat er geknoeid wordt met een portofoon (iemand die steeds de knop indrukt), zijn de bijrijders en coaches verdacht.

4.2: veiling) Als Dennis 2000 euro wil uitgeven aan pakket 1, zegt Sebastiaan dat hij het "ook wel interessant vindt worden". Sebastiaan sluit zich aan bij Dennis en Jon die 1500 euro willen uitgeven aan pakket 3. Dit doen de kandidaten. Sebastiaan wil zijn bagage al terugkopen voor 2000 euro.

4.3: flipperen) Sebastiaan verliest 1000 euro.

Geld verdwenen) Sebastiaan, die de pot beheert, komt er achter dat er 5850 euro ontbreekt. Er is nog maar 2850 euro over.

5.1: scherpschutters) Sebastiaan kan de geldzak die bij de muurtjes verstopt moet liggen niet vinden. Sebastiaan en Dennis (met 2500 euro) rennen niet gelijktijdig, wat de kans om geraakt te worden vergroot. Sebastiaan bereikt het kasteel zonder geldzak als laatste. Het spel is afgelopen terwijl er nog 2 geldzakken niet gevonden zijn.

5.2: waterpijp roken) Sebastiaan zegt dat hij de smaken slecht herkent.

---

Hoelang kan ik nog ontkennen dat Sebastiaan de Mol is? :-\\ ;D

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #286 Gepost op: 7-02-2009, 22:22:14 »
Hoelang kan ik nog ontkennen dat Sebastiaan de Mol is?

Wat mij nog dwars zit, is dat in aflevering 2 (43:34) Anniek volledig op Sebastiaan lijkt te stemmen en vervolgens een rood scherm krijgt. Als Sebastiaan de Mol blijkt te zijn dan is het voor het eerst in lange tijd dat ze zo'n truc uithalen. De laatste keer was in de tweede aflevering van 2001 maar toen werd alleen maar een verdenking uitgesproken en kon je je nog voorstellen dat de kandidaat op iemand anders had gestemd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #287 Gepost op: 7-02-2009, 22:30:24 »
Wat mij nog dwars zit, is dat in aflevering 2 (43:34) Anniek volledig op Sebastiaan lijkt te stemmen en vervolgens een rood scherm krijgt. Als Sebastiaan de Mol blijkt te zijn dan is het voor het eerst in lange tijd dat ze zo'n truc uithalen. De laatste keer was in de tweede aflevering van 2001 maar toen werd alleen maar een verdenking uitgesproken en kon je je nog voorstellen dat de kandidaat op iemand anders had gestemd.

O ja, dat was ik al weer vergeten. Mij zit vooral dwars dat Sebastiaan zo duidelijk molt en zoveel in de schijnwerpers staat. Maar wat jij nu aanhaalt lijkt me een behoorlijk geldige reden om hem toch niet te verdenken.. Want zo'n flauwe misleiding heeft dit programma toch niet nodig?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #288 Gepost op: 7-02-2009, 22:37:19 »
...zo'n flauwe misleiding heeft dit programma toch niet nodig?
Ik ben het daarmee eens. En dan is het toch Anniek... ::tandpastasmiley::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #289 Gepost op: 7-02-2009, 22:43:02 »
Wat mij nog dwars zit, is dat in aflevering 2 (43:34) Anniek volledig op Sebastiaan lijkt te stemmen en vervolgens een rood scherm krijgt. Als Sebastiaan de Mol blijkt te zijn dan is het voor het eerst in lange tijd dat ze zo'n truc uithalen. De laatste keer was in de tweede aflevering van 2001 maar toen werd alleen maar een verdenking uitgesproken en kon je je nog voorstellen dat de kandidaat op iemand anders had gestemd.

We weten natuurlijk nooit zeker op wie Anniek heeft gestemd hè. Je zegt het zelf hè, het lijkt alsof Sebastiaan haar hoofdverdachte was. We weten pas meer als één van de twee zou afvallen. Maar dat is lang niet zeker dus kunnen we geen van de twee afschrijven. Als zij de Mol is, is heel die discussie zelfs overbodig. Tja en Sebastiaan wil ik niet eens als de saboteur zien.

We moeten denk ik niet te veel voortgaan op die testbeelden, want daar kan heel makkelijk in misleid worden. trouwens ook gebruikt in de eerste serie van 'De Mol'. Toen kon je iedereen afstrepen door de testbeelden te gebruiken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #290 Gepost op: 7-02-2009, 23:58:51 »
3.1: telefooncellen) Sebastiaan en Rick komen bij een verkeerde telefooncel terecht. Sebastiaan gooit de plattegrond weg. Sebastiaan en Rick komen   weer bij een verkeerde telefooncel terecht. Volgens Rick was het Sebastiaans schuld dat ze verkeerd liepen. Hij had het kaartje en zei dat ze naar rechts moesten. Zo  kwamen ze uit op een straat die qua naam wat op Wellingwood Street lijkt. Ze hadden naar links gemoeten.

Hoelang kan ik nog ontkennen dat Sebastiaan de Mol is? :-\\ ;D
Nu Froukje weg is is Sebastiaan (samen met Rick) ook één van mijn hoofdverdachten. Of toch de PJH mol?

Toen froukje er nog niet uit was was ik bezig een filmpje te maken van alle verdachte en grappige dingen van Sebastiaan, maar da's niet gelukt omdat er zoveel intressant materiaal is van Sebas dat mijn computer het niet aan kan. Drie afleveringing had ik in tien minuten kunnen proppen, maar we hadden er al vier gehad.
Maar nu ik de telefooncelopdracht weer genoemd zie, wat absoluut het grappigste stuk is, wil ik er toch weer wat mee doen. Daarom alsnog: Sebastiaan & Rick tijdens de telefooncellen opdracht in Belfast, Noord Ierland.



 ::rofl::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #291 Gepost op: 8-02-2009, 00:08:40 »
Als je het sebas/rick team gewoon solo bekijkt (dank je wel rat) loopt die Sebastiaan zooo subtiel te kutten , met de namen , met links rechts, kaartje weg gooien en dan moord en brand schreeuwen omdat ze er toch zijn en dat kaartje niet meer nodig hebben. En die rick doet zo z'n best en maakt steeds alle fouten weer goed....
Nee ik ben nog meer overtuigd (en die was al erg ) Sebastiaan is de mol 100%. Recht voor z'n raap en niemand van de groep verdenkt 'm. Dat is het mooie! Dus een topmol!
(en erg lekkerrrrr   mjam ::love::)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #292 Gepost op: 8-02-2009, 01:07:36 »
Ik weet niet wie gister de Mike en Thomas show heeft gezien. Maar daar was Dhr Labrie aanwezig samen met Dennis de mol van vorig jaar .. Heeft dit iets te betekenen ??????

Zal niets te betekenen hebben, maar wat me wel opviel was toen Thomas zei "Hij was de mol in Wie is de Mol", hij direct naar Sebastiaan lijkt te kijken. Automatisme? Of toeval? Of allebei niet? :P

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #293 Gepost op: 8-02-2009, 01:59:10 »
Als je het sebas/rick team gewoon solo bekijkt (dank je wel rat) loopt die Sebastiaan zooo subtiel te kutten , met de namen , met links rechts, kaartje weg gooien en dan moord en brand schreeuwen omdat ze er toch zijn en dat kaartje niet meer nodig hebben. En die rick doet zo z'n best en maakt steeds alle fouten weer goed....
Nee ik ben nog meer overtuigd (en die was al erg ) Sebastiaan is de mol 100%. Recht voor z'n raap en niemand van de groep verdenkt 'm. Dat is het mooie! Dus een topmol!
(en erg lekkerrrrr   mjam ::love::)
Sebas doet in die opdracht wat mij betreft ook verdachter. Maar misschien is het verstandig voor mij om nog te herhalen dat ik bezig was met een filmpje over Sebastiaan. Rick doet en zegt ook verdachte dingen en die zijn niet in dit filmpje terecht gekomen.

Maar goed, de Wellwooden, Wellingwood, Wellington mix up komt wel heel goed uit voor de mol als er een Wellwood Street en Wellington Street redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen. Al kan natuurlijk ook Jon het fout doorgegeven hebben.

Offline balliedied

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #294 Gepost op: 8-02-2009, 09:58:45 »
mogelijke molacties Sebastiaan

Hoelang kan ik nog ontkennen dat Sebastiaan de Mol is? :-\\ ;D

Goed gevonden, alleen is het bij wie is de mol jammer genoeg vaak zo dat zo'n lijstje bij meerdere kandidaten gemaakt zou kunnen worden. Daarom vallen voor mij alleen Dennis en Vivienne af.  :D
wees wijs eet koek en ijs

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #295 Gepost op: 8-02-2009, 10:35:18 »
Sebas doet in die opdracht wat mij betreft ook verdachter. Maar misschien is het verstandig voor mij om nog te herhalen dat ik bezig was met een filmpje over Sebastiaan. Rick doet en zegt ook verdachte dingen en die zijn niet in dit filmpje terecht gekomen.

Maar goed, de Wellwooden, Wellingwood, Wellington mix up komt wel heel goed uit voor de mol als er een Wellwood Street en Wellington Street redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen. Al kan natuurlijk ook Jon het fout doorgegeven hebben.

Dus de straat waar de telefooncel stond was Wellwood Street? Ik heb steeds gedacht dat het Wellingwood Street was. Ja, dit zou ook een fout/molactie van Jon geweest kunnen zijn, maar daarna verandert Sebastiaan het in ieder geval 1 keer toch? (Ben het overzicht even kwijt. :P )

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #296 Gepost op: 8-02-2009, 10:57:11 »
mogelijke molacties Sebastiaan
2.3: reuzenrad) Stop 10: Sebastiaan haalt de goede combinatie Paula - Viviënne (allebei netnummer 070) uit elkaar. Er zijn nog 2 goede combinaties over. Er wordt 1000 euro verdiend in plaats van 1500 euro.
Dit komt door Rick, hoor. Rick legt Sebas uit dat hij Paula en Vief naar beneden moet halen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #297 Gepost op: 8-02-2009, 11:42:17 »
Dit komt door Rick, hoor. Rick legt Sebas uit dat hij Paula en Vief naar beneden moet halen.
het is maar net wat je wil zien en geloven. Je redeneert namelijk vanuit je eigen mol.  Die van jou was Froukje, je moest noodgedwongen overstappen. Nu is het Rick, maar waarom? Had net  zo goed een van de anderen kunnen zijn, toch?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #298 Gepost op: 8-02-2009, 11:44:57 »
Nee, dat is niet zo. Bij de aflevering met het reuzenrad was mijn mol Rick (vanaf aflevering 1 al) dus ik ging uit van Rick als mol. Froukje is pas na aflevering 4 dankzij de 6-theorie erbij gekomen. Toen iedereen Sebas verdacht doordat hij Paula en Viv uit elkaar haalde, zei ik meteen: "Maar dat deed hij, omdat Rick zei dat het zo moest."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #299 Gepost op: 8-02-2009, 12:20:34 »
Als je het sebas/rick team gewoon solo bekijkt (dank je wel rat) loopt die Sebastiaan zooo subtiel te kutten , met de namen , met links rechts, kaartje weg gooien en dan moord en brand schreeuwen omdat ze er toch zijn en dat kaartje niet meer nodig hebben. En die rick doet zo z'n best en maakt steeds alle fouten weer goed....
Nee ik ben nog meer overtuigd (en die was al erg ) Sebastiaan is de mol 100%. Recht voor z'n raap en niemand van de groep verdenkt 'm. Dat is het mooie! Dus een topmol!
(en erg lekkerrrrr   mjam ::love::)

Dit roep ik al eeuwen, haha. Maar niemand die me wilde geloven. En dankzij RAT en Heinz met de genoemde molacties( ::ok::) gaan er meer in mijn mol geloven!! Als je dit zo ziet kan het niet anders zijn dan dat Sebastiaan de mol is hoor!
I got that tunnel vision going through my  head