Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 87517 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2009, 22:41:29 »
Nee, Sebas heeft dankzij deze aflevering het bij mij definitief geschopt tot kandidaat.

Tis net zoals met Hans/Jon, maar om andere redenen waarom Sebas zo'n kandidaat is waar je je helemaal een breuk om kan lachen.

Hoe die de plattegrond weg gooit, want die hadden ze niet meer nodig. Hoe die idd loopt te stoken met dat molboekje, hoe ie Paula loopt op te jutten met de quote van WIDM 2009 (vind ik persoonlijk  ::rofl::) enzovoort. Nee, Sebastiaan weet denk ik dondersgoed hoe ie het spel moet spelen. Als kandidaat wel te verstaan. Net zoals Dennis, komt Sebastiaan op mij over als kandidaat pur sang.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2009, 22:49:56 »
En dat voor een Llink presentator. Hoe kan je nou als groene omroeper een papieren plattegrond bij het grijze vuil gooien!
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #122 Gepost op: 23-01-2009, 03:54:57 »
En dat voor een Llink presentator. Hoe kan je nou als groene omroeper een papieren plattegrond bij het grijze vuil gooien!

Dat dacht ik ook meteen; 1 keer gebruiken en dan weggooien.. ::ohno:: ::rofl::

Maar verdacht is het wel, want wie doet nu zoiets? En nu Paula wel erg verdacht wordt (door 4 kandidaten genoemd bij de test!) en Jon steeds meer goed doet, ga ik Sebastiaan toch hoger op mijn mollijstje zetten! ::vergroot::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #123 Gepost op: 23-01-2009, 04:02:33 »
Ik vind Sebastiaan echt een hilarisch kandidaat, maar ik denk dat hij iets te graag de mol wil zijn. Hij past in mijn ogen wel een beetje in de trend van Marc-Marie ('Goed opletten. Groetjes, De M.') en Jim ("Om wat leven te brengen heb ik vanochtend het boekje van Isabelle Brinkman gejat").

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #124 Gepost op: 23-01-2009, 09:26:44 »
Subtiele actie Sebastiaan!  ::rofl::



Hij mag er van mij tot 't eind inblijven. Geweldige sarcastische opmerkingen heeft hij!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #125 Gepost op: 23-01-2009, 09:31:27 »
Trouwens. Rick & Sebastiaan krijgen te horen dat ze naar Queen street & Chappel Lane moeten.
Ze gaan lopen, ze vinden upper Queen street en dan gooit Sebastiaan 't kaartje weg.

Dat komt uit, en Rick haalt 't kaartje uit de afvalbak.
Dan zien we ze naar 't kaartje kijken. En wat schetst mijn verbazing: Sebastiaan vind nu binnen 5 seconden beide straten op 't kaartje!

Verdacht, Sebas!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #126 Gepost op: 23-01-2009, 09:41:00 »
Ohhhhhhhhhhh...wat is Sebas aan het mollen!
De plattegrond weggooien en iets op de telefooncel leggen.
Maar waar ik niemand over hoor; Waarom heeft Sebas tijdens de executie geen tas mee??????
De mol hoeft toch niet naar huis?
Echt niemand heeft het daar over...terwijl alle kandidaten een rugzak of iets dergelijks mee nemen loopt hij met beide handen leeg...en dat zie je toch al zo goed door dat ontzettende doorzichtige en luchtige hemdje!!!

Hij staat vanaf nu hoog op mijn lijstje... 8)
Carpe Diem!!!

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #127 Gepost op: 23-01-2009, 09:41:44 »
Kan iemand trouwens een screenshotje plaatsen van het aankomen bij executie??
Carpe Diem!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #128 Gepost op: 23-01-2009, 09:47:23 »
Kan iemand trouwens een screenshotje plaatsen van het aankomen bij executie??

Het was mij niet opgevallen, maar je hebt gelijk; hij komt zonder bagage aankuieren. Plaatje 1:

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #129 Gepost op: 23-01-2009, 09:48:57 »
Plaatje 2:

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #130 Gepost op: 23-01-2009, 09:53:57 »
In aflevering 1 en 2 lijkt Sebastiaan ook zonder bagage aan te komen lopen (2 zeker, 1 is lastig te zien, hij loopt achter Vera) maar later zie je wel dat hij een tas om zijn schouder heeft hangen.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #131 Gepost op: 23-01-2009, 09:58:20 »
Hmmm, ze lopen alleen met handbagage naar de executie. Niet met de koffers/rugtassen.
Dus wellicht heeft Sebastiaan geen handbagage.

Andere jaren kwamen ze wel me hele hebben en houwen aan bij de executie.

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #132 Gepost op: 23-01-2009, 10:16:49 »
Goed gevonden van die tassen!!! Was mij dus niet eens opgevallen.

Wat mij wel opviel was dat tijdens de executie Sebastiaan zegt: "wie is de mol...? wie is de mol...? wie is de mol...? wie is de mol...? IK  ..." (en dan weet ik ff niet meer wat hij zei). Ik dacht gelijk: "Wie is de mol? IK"
Ik zal eens nakijken of hij meer van dat soort acties heeft. Wat ik ook vreemd vond was dat hij als eerste achter de laptop ging, net nadat PJ zei: wie is de mol? En jahoor, Sebas komt in beeld. Leuke montage, maar wie weet!!?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #133 Gepost op: 23-01-2009, 10:19:24 »
Plaatje 2:

Dat lichaam... zucht  ::love::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #134 Gepost op: 23-01-2009, 10:28:40 »
Subtiele actie Sebastiaan!  ::rofl::




En die kop erbij ook. Het is duidelijk dat Sebastiaan aan het mollen is.. Maar is ie de Mol of is ie de Joris..?

edit: Het laatste denk ik. Moet je nou zien wat ie doet na afloop van die opdracht, als Pieter Jan zegt dat de opdracht niets heeft opgeleverd omdat alle drie de teams er hadden moeten zijn. Dan doet Sebastiaan net alsof ie moet lachen, en verbergt hij zijn gezicht. Om te doen alsof ie de Mol is natuurlijk, hopend dat iemand het ziet. Het ziet er vrij doorzichtig uit.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2009, 10:41:11 door Heinz »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2009, 10:39:29 »
En die kop erbij ook. Het is duidelijk dat Sebastiaan aan het mollen is.. Maar is ie de Mol of is ie de Joris..?
Hij is de mol (denk ik). Hij heeft veel van die subtiele dingen waar je eigenlijk niet echt iets achter zou zoeken, maar met een tunnelvisie (zoals ik heb) vind je alles verdacht.

Hoop dat hij van de partij is, met de MFD!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2009, 10:41:09 »
Mijn gevoel zegt toch meer de Joris of Patrick.

Te duidelijk aanwezig. ::boogie::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2009, 11:17:01 »
Nog even terugkomend op de tassen: Sebastiaan draagt tijdens het telefoonspel en bij het "Beethoven muziekspel" wel een tas. Hij heeft dus wel degelijk handbagage. Waarom neemt hij die dan niet mee bij de executie?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #138 Gepost op: 23-01-2009, 11:18:30 »
Nog even terugkomend op de tassen: Sebastiaan draagt tijdens het telefoonspel en bij het "Beethoven muziekspel" wel een tas. Hij heeft dus wel degelijk handbagage. Waarom neemt hij die dan niet mee bij de executie?

Misschien moesten ze de scène een aantal keer overdoen en heeft Sebastiaan zn tas ergens anders laten staan?
Tell me what your telescope says

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #139 Gepost op: 23-01-2009, 11:21:11 »
Nee, dat denk ik niet.

Wat ook raar is is dat Paula tijdens het autorijden niet te verstaan was. Sebastiaan merkte heel handig op dat alles op 1 kanaal afgestemd staat. Hij had ook een walki-talki in handen. Als mol zijnde had hij dus kunnen mollen door het knopje elke keer in te drukken als Paula sprak, om de verdenkingen op haar te brengen zodat hij een beetje adem kan halen!?
I got that tunnel vision going through my  head