Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 87446 keer)

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #220 Gepost op: 31-01-2009, 23:48:12 »
Sebastiaan is de PJH-mol....Speelt heel erg de Mol....maar ja, spelen is toch iets anders dan daadwerkelijk de Mol zijn....
Mr. Cash gaat er uit in afl. 5... (denk ik).
maltho thi afrio lito

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #221 Gepost op: 1-02-2009, 00:04:05 »
De Mol SPELEN kan iedereen. De Mol ZIJN is daarentegen iets van een héél ander kaliber.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2009, 00:33:34 door feniks »

Offline zijvandiv

  • Forumlid
  • ik gok op Rick
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #222 Gepost op: 1-02-2009, 07:21:43 »
Als hij niet de mol is, wat ik dus denk, is het wel enorm stom om de pot zo uit het oog te verliezen.  ::) Hij doet een beetje te opzichtig, waardoor hij voor mij afvalt als mol. Maar k vind t wel n leuke kandidaat.  ::ok::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #223 Gepost op: 1-02-2009, 12:54:28 »
Wat ik eigenlijk wel verdacht vond was:

tijdens de veiling riepen Jon en Dennis snel dat ze zoveel geld wilden uitgeven aan tentjes, bier etc. Sebastiaan mengde zich na 1 of 2 stemmen gelijk in die groep, om zo te proberen geld uit de pot te halen voor de tenten. Hij zei het niet als eerste, want dat zou teveel opvallen, maar mengde zich wel heeeeel snel bij diegene die het wel als eerste riepen. En aangezien ik tunnelvisie heb vond ik dit een best verdachte actie van Sebas.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #224 Gepost op: 1-02-2009, 20:01:51 »
Sebastiaan is heel erg verdacht, maar hij legt het er erg dik bovenop! Maar zijn al deze hints dan gewoon toeval??

-In de promo voor aflevering 1 zien we alleen van Sebastiaan geen shot in de auto
-In de leader (waarin alle kandidaten worden voorgesteld) komt eerst oudmol Yvon in beeld dan een vraagteken en dan Sebastiaan -> mol? -> Sebastiaan
-1e aflevering: Sebastiaan: "de mol zit er tussen" -> vervolgens een beeld van hem zittend tussen de ex-mollen
-Sebastiaan neemt geen bagage mee naar de executie van aflevering 3 -> de mol gaat er immers nooit uit
-2e aflevering: de reuzenradopdracht -> zet de cijfers van de cabines op volgorde onder elkaar en je krijgt de S
zie ook topic: aflevering 2: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=33450.220

vooral met dat eerste zit ik nog in mijn maag: waarom zou er van 1 kandidaat geen beeld in een promo gestopt zijn -> dat kan gewoon niet vergeten zijn!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2009, 20:03:40 door E-ri-Q »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #225 Gepost op: 1-02-2009, 20:26:15 »
vooral met dat eerste zit ik nog in mijn maag: waarom zou er van 1 kandidaat geen beeld in een promo gestopt zijn -> dat kan gewoon niet vergeten zijn!

misschien hadden ze een deadline.. ik zelf denk  niet dat ze een hint verstoppen in de promo..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #226 Gepost op: 1-02-2009, 22:33:26 »
Ik ben er na aflevering 4 van overtuigd dat Sebastiaan de PJH Mol is.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #227 Gepost op: 2-02-2009, 00:24:54 »
Ik ben er na aflevering 4 van overtuigd dat Sebastiaan de PJH Mol is.
Denk ik ook. Ik vindt dat PJ ook een beetje maf doet als hij Sebastiaan geld terug geeft na de pinball opdracht. Knipoogt PJ daar nou naar Sebastiaan??? (terwijl alle kandidaten het kunnen zien.)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #228 Gepost op: 2-02-2009, 08:16:16 »
Denk ik ook. Ik vindt dat PJ ook een beetje maf doet als hij Sebastiaan geld terug geeft na de pinball opdracht. Knipoogt PJ daar nou naar Sebastiaan??? (terwijl alle kandidaten het kunnen zien.)

haha die titel van de jpg. PJdoetmaf.  ::rofl::
Tja,, Ik denk niet dat PJ zo tegen sebastiaan mag doen tegenover de groep. Zou gevaarlijk kunnen zijn.. Als nou 1 van de kandidaten dat zag.. Dan zou PJ met ze mond vol tanden staan.
Denk eerder dat het door de zon komt  ::zon::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #229 Gepost op: 2-02-2009, 09:12:54 »
haha die titel van de jpg. PJdoetmaf.  ::rofl::
Tja,, Ik denk niet dat PJ zo tegen sebastiaan mag doen tegenover de groep. Zou gevaarlijk kunnen zijn.. Als nou 1 van de kandidaten dat zag.. Dan zou PJ met ze mond vol tanden staan.
Denk eerder dat het door de zon komt  ::zon::
Hij heeft de zon in zijn rug.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #230 Gepost op: 2-02-2009, 09:58:55 »
Sebastiaan is heel erg verdacht, maar hij legt het er erg dik bovenop! Maar zijn al deze hints dan gewoon toeval??

-In de promo voor aflevering 1 zien we alleen van Sebastiaan geen shot in de auto
-In de leader (waarin alle kandidaten worden voorgesteld) komt eerst oudmol Yvon in beeld dan een vraagteken en dan Sebastiaan -> mol? -> Sebastiaan
-1e aflevering: Sebastiaan: "de mol zit er tussen" -> vervolgens een beeld van hem zittend tussen de ex-mollen
-Sebastiaan neemt geen bagage mee naar de executie van aflevering 3 -> de mol gaat er immers nooit uit
-2e aflevering: de reuzenradopdracht -> zet de cijfers van de cabines op volgorde onder elkaar en je krijgt de S
zie ook topic: aflevering 2: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=33450.220

vooral met dat eerste zit ik nog in mijn maag: waarom zou er van 1 kandidaat geen beeld in een promo gestopt zijn -> dat kan gewoon niet vergeten zijn!
ja, het ligt er zo dik boven op, dat hij de mol is.

Ik kan me niet voorstellen dat de regie opeens voor een duidelijke montage zou kiezen, dat de kijker kan raden wie het is. Dat zou een "cultuuromslag" zijn.
Het kan wel, natuurlijk, misschien willen ze het "kijkervriendelijker" maken en dus duidelijker voor de oplettende kijker. Maar ik denk dus dat men niet van het concept is afgestapt, en hij dus de mol NIET is.

Gek idee, eigenlijk, dat je iemand afstreept omdat het niet geheim genoeg is.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #231 Gepost op: 2-02-2009, 11:34:17 »
Nog een leuke uitspraak van Sebas:
Anniek in reuzenrad: O kijk, Dennis schrijft wat op!
Sebas: "Heftig hoor."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #232 Gepost op: 2-02-2009, 12:07:22 »
Hij heeft de zon in zijn rug.
En er zal geen reflectiescherm of groot wit bord (met bijvoorbeeld opschrift 1st Annual Stanleys Field Pinball Competition) voor zijn neus staan?
The British are not impressed.

Offline Kiezel

  • Forumlid
  • I don't rock - I pebble
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #233 Gepost op: 2-02-2009, 15:05:03 »
lees het moldagboek van afl 3:
Aflevering 3 Eindelijk komt er eens wat geld binnenstromen. Maar het heeft nogal moeite gekost en de eerste twee opdrachten leverden dan ook niets, nada, zero, nul op voor de pot! Haha!Hoe zou dat komen? Slechte communicatie? Domme acties? Langzaam lopen? De weg kwijt raken? Alles uit handen geven? Of juist zelf aan de touwtjes trekken?

Het kan allemaal en ik heb daar zeker niet onverdienstelijk aan meegewerkt. Wel grappig dat Hans er nu met een molboekje vandoor is! Hij zal nog opkijken als hij thuis z'n tas uitpakt.
Misschien dat dan het kwartje valt? Te laat... dat wel. Want Hans zit lekker thuis en ik ga door met mollen.


Dat laatste stuk over het boekje van Froukje is een actie van Sebastiaan! Coincidence? I think not! kijk maar eens naar de reacties op het afscheid van Hans in afl 3. Waar heeft Sebas het over? Het molboekje van zijn kleine LLink-collega... (over koning matennaaier  gesproken...)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #234 Gepost op: 2-02-2009, 15:16:07 »
Dat laatste stuk over het boekje van Froukje is een actie van Sebastiaan! Coincidence? I think not! kijk maar eens naar de reacties op het afscheid van Hans in afl 3. Waar heeft Sebas het over? Het molboekje van zijn kleine LLink-collega... (over koning matennaaier  gesproken...)

Is dat niet een beetje voor de hand liggend ??  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Kiezel

  • Forumlid
  • I don't rock - I pebble
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #235 Gepost op: 2-02-2009, 15:45:48 »
Waarom niet, de mol doet t zoals hij (zij?) wil en dat mag ook obvious zijn toch?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #236 Gepost op: 2-02-2009, 16:27:10 »
Waarom niet, de mol doet t zoals hij (zij?) wil en dat mag ook obvious zijn toch?
Vooral als iedereen hem daarom afschrijft als mol. "Die molt zoveel, die kan de mol niet zijn!"

Mocht hij komende aflevering niet afvallen, dan komt hij in elk geval in mijn top 3 terecht.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #237 Gepost op: 2-02-2009, 19:13:40 »
Denk ik ook. Ik vindt dat PJ ook een beetje maf doet als hij Sebastiaan geld terug geeft na de pinball opdracht. Knipoogt PJ daar nou naar Sebastiaan??? (terwijl alle kandidaten het kunnen zien.)

PJ liet al eerder blijken dat hij iets met Sebastiaan heeft, toen hij hem 'Sebas' noemde. Dit schouderklopje bevestigt dat.
Maar die knipoog, dat is vast vanwege de zon of een irriterende lens.

Overigens ga ik niet helemaal mee met 'Sebastiaan-is-de-PJ-mol', want volgens mij kan Paula het ook nog steeds zijn.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #238 Gepost op: 2-02-2009, 19:24:09 »
PJ liet al eerder blijken dat hij iets met Sebastiaan heeft, toen hij hem 'Sebas' noemde. Dit schouderklopje bevestigt dat.
Maar die knipoog, dat is vast vanwege de zon of een irriterende lens.

Overigens ga ik niet helemaal mee met 'Sebastiaan-is-de-PJ-mol', want volgens mij kan Paula het ook nog steeds zijn.
Of Hans!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #239 Gepost op: 2-02-2009, 19:27:07 »
Waarom niet, de mol doet t zoals hij (zij?) wil en dat mag ook obvious zijn toch?
Vooral als iedereen hem daarom afschrijft als mol. "Die molt zoveel, die kan de mol niet zijn!"

Nou.. Met Nadja seizoen 7.. Vond het verschrikkelijk.. Denk dat ik niet de enige was. Maar als ze dan ook nog de mol bleek te zijn..? Denk niet dat veel mensen dat leuk gevonden zouden hebben.

Zeg nou eerlijk.. Een mol die te obvious is, is dat nou een goeie mol?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !