Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 87447 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #260 Gepost op: 5-02-2009, 21:44:41 »
   ::love:: hij is er nog, hij is er nog!!! Ik wist het wel !!! (ik kneep 'm wel)

Heb 'm toch weer sneaky dingen zien doen. Fijn zonder geld het fort binnen komen. ::tandpastasmiley::
Goed helpen op de markt (vertrouwen kweken) vervolgens niet goed kunnen proeven ohoh, en bij het ganzeborden weet ik t even niet, hij zat wel op een goede plek. En dan heeel openlijk bij de test zeggen, ik wil eerst want ik krijg een groen scherm!  Kortom ja hoor ik blijf erbij Sebastiaaan is de mol.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #261 Gepost op: 5-02-2009, 22:39:09 »
Hij is nu weer op tv (gisteren ook al in 2 programma's) op RTL4 bij Battle of the Stars en hij zei heel fanatiek: ik wil winnen, winnen, winnen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #262 Gepost op: 5-02-2009, 22:53:30 »
Heb 'm toch weer sneaky dingen zien doen. Fijn zonder geld het fort binnen komen. ::tandpastasmiley::

Ja, dat was heel verdacht.  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #263 Gepost op: 6-02-2009, 09:52:15 »
De mol was er ook bij gebaat niet in het winnende groepje voor de vrijstelling te komen...Gezien hoe snel Sebastiaan zei dat hij de strategische positie wou?? De positie waar je het beste je eigen team aan een nederlaag kon helpen...Bijv. door te sjoemelen met de dobbelsteenworpen, iets anders op te noemen dan je gooit  etc.. Ik denk zeker dat hij invloed had op het verlies. Het team van Dennis ging veel vlotter. Stel dat Sebas als mol moest gaan dobbelen om een vrijstelling en je gooit per ongeluk 6,...Voor mij blijft Sebastiaan de mol.. >:D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #264 Gepost op: 6-02-2009, 11:43:47 »
Oke, Sebastiaan blijft dus echt mijn mol. De sluipschutteropdracht heeft hij heel erg zijn best gedaan om niets! Hij rende en rende maar, maar kon zogenaamd geen zak met geld zien liggen. Tevens zei Vief dat hij Dennis moest dekken omdat Dennis wel geld had en zij samen waren. Hij moest zichzelf dus opofferen. Vervolgens neemt meneer een aanloopt, snoekduik en hij is binnen. Het scheelde niet veel of Dennis werd afgeschoten.

Eenmaal in Jordanie, op de markt, zei Sebastiaan dat hij de vrucht met de moeilijkste naam wel ff zou scoren. Zo'n naam is heel makkelijk te vergeten en dus kon je mollen. Maar aangezien de groep bij elkaar bleef (en volgens mij wilde Sebas in groepjes van 2?) kon hij er niet onderuit om alles goed te kopen.

Toen gingen ze roken. Nu rook ik zelf ook  ::schaam:: maar mijn smaakpapillen zijn echt niet aangetast. De niet-rokers weten niet beter en denken dat dat echt zo is. Dus een goede molpositie voor hem. Hij lurkte maar een beetje aan de waterpijp en bemoeide zich weinig met de rest. Want "aan mij moet je het niet vragen, mijn smaakpapillen doen het niet"... sure!

Hij wist tijdens het Ganzenbordspel gelijk te roepen dat hij wel een goede strateeg was. Hoezo??? Om het spel zo naar zijn hand te zetten en als verliezer uit de hoek te komen. En ondertussen wel ff roepen dat zijn team het andere team niet mocht helpen, maar heel erg druk maakte hij zich er niet om.

Bij de executie was meneer er heeeeeeeeel snel bij om te roepen dat hij als eerste wilde, want "ik heb zeker weten toch een groen scherm". Tsja, als mol kun je dat roepen, die krijgt nooit rood!

Vivienne had Sebastiaan als Mol afgeschreven omdat hij te goed zijn best deed. En ja, dat doet hij ook, maar hij haalt geen geld binnen. Hij doet zijn best om niets.

Ik moet je zeggen dat ik Sebas een geweldige mol vind.  ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #265 Gepost op: 6-02-2009, 15:45:34 »
Ja, dat was heel verdacht.  ::vergroot::

Bij Sebas in alles verdacht.  :P

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2009, 19:12:25 »
In de wetenschap dat ze nu eigenlijk een maatje te groot zijn voor dit land, brengen Thomas van Luyn en Mike Boddé u De Mega Mike & Mega Thomas show. Een megashow, met megagasten in een megadecor, met megahumor en omlijst met megamuziek. Het thema van deze aflevering is Baarden. Te gast zijn: Sebastiaan Labrie, Arie Ribbens, Jac. Goderie, Mari van de Ven, Dennis Weening en Cor van der Geest. Presentatie: Thomas van Luyn en Mike Boddé.


Als dat geen hint is ::trots:: stop met zoeken de mol is gevonden ::rofl::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2009, 19:18:34 »
Ja, meneer Labrie is een hot item op tv de laatste tijd  ::love:: Maar om te zeggen dat hij daarom de mol is gaat mij iets te ver, haha. Al grijp ik elke kans aan om duidelijk te maken dat hij het echt is hoor!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2009, 19:23:13 »
Toen gingen ze roken. Nu rook ik zelf ook  ::schaam:: maar mijn smaakpapillen zijn echt niet aangetast. De niet-rokers weten niet beter en denken dat dat echt zo is. Dus een goede molpositie voor hem. Hij lurkte maar een beetje aan de waterpijp en bemoeide zich weinig met de rest. Want "aan mij moet je het niet vragen, mijn smaakpapillen doen het niet"... sure!

Roken tast de smaak aan. Wetenschappelijk bewezen.

Bij de executie was meneer er heeeeeeeeel snel bij om te roepen dat hij als eerste wilde, want "ik heb zeker weten toch een groen scherm". Tsja, als mol kun je dat roepen, die krijgt nooit rood!

Volgens mij wou meneer gewoon even weten dat hij op de goeie mol zat (Rick).

Ja, meneer Labrie is een hot item op tv de laatste tijd  ::love::

Meneer Labrie was altíjd al een hot item  ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #269 Gepost op: 6-02-2009, 19:29:10 »
Roken tast de smaak aan. Wetenschappelijk bewezen.

Dat klopt, maar dat betekent niet dat je helemaal NIETS meer proeft!? Alsnog een goede zet van een mol, want de niet-rokers weten niet hoeveel hij wel of niet proeft. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat hij als mol zijnde lekker kon liegen hierover.

Meneer Labrie was altíjd al een hot item  ::tandpastasmiley::

Zeker waar!!  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #270 Gepost op: 6-02-2009, 19:56:40 »
Goed...zoek me suf naar een antwoord op de theorette dat de driehoekjes in de naam van Paula wat SL schreef kunnen duiden op het feit dat Sebas de mol is.
Ietwat nukkig daar mijn Mol het podium heeft moeten verlaten...kan wel janken...  ;)

Goed: Als...in de volgende aflevering Sebas het volgende teken geeft:
^   , Maar dan iets groter (dus een dakje zeg maar, een driehoek zonder bodem) ..is 'ie de mol!


Heb me suf lopen googl'en vanavond...
Zie de "M" genoemd als ik driehoek intoets...(naambord "Paula")
De cirkel staat voor de "O" (tatts van Sebas)
En ^ staat voor de "L" in het Grieks.

Maar het is wel erg op de zaak vooruit lopen.

Opvallend vond ik dat hij zich suf rende, alle muren had gehad maar "net" dat geldzakje niet kon vinden....he toch, wat naar.... ;)

O, zoek je nog naar die "L"?...google "L"...wat staat er als laatste onderaan pagina 1: L'abri....geinig he?  :P


maltho thi afrio lito

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #271 Gepost op: 6-02-2009, 20:18:17 »
Hmmm, ik denk eens te gaan zoeken op zijn fansite...zie ik een briefje wat hij schreef (wrs. snel maar goed)...ook hier lijken de "A"'s een driehoek. Dus als hij ze in blokletters schrijft...wrs iets "artistiekerigs... :(
maltho thi afrio lito

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #272 Gepost op: 6-02-2009, 22:20:06 »
Als ie de Mol is voert ie bij de executie van afl. 5 wel een rare act op..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #273 Gepost op: 6-02-2009, 22:37:01 »
Overtuigt me des te meer dat hij het niet is, maar waarschijnlijk wel erg graag had willen zijn.
Als mol zorg je er toch wel voor enigzins op de oppervlakte te blijven.
Sebastiaan lijdt gewoon vrees ik, net als velen van ons, aan extreme tunnelvisies.  ;)

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #274 Gepost op: 7-02-2009, 01:19:17 »
Hij is mijn Mol ook niet  ;)
maltho thi afrio lito

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #275 Gepost op: 7-02-2009, 11:07:53 »
   ::love:: hij is er nog, hij is er nog!!! Ik wist het wel !!! (ik kneep 'm wel)

Heb 'm toch weer sneaky dingen zien doen. Fijn zonder geld het fort binnen komen. ::tandpastasmiley::


Ik was in 2006 mede om diezelfde reden (bij de gaucho's opdracht) er van overtuigd dat Frederique de mol was.... Die kwam ook zonder geld over de finish...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #276 Gepost op: 7-02-2009, 11:28:58 »
Dat was Toine toch?


Overigens: kan iemand iets met symbolen?  Driehoeken, heel pontificaal in beeld gebracht bij het opschrijven van de naam PAULA, het terugkerend thema in de Tattoo´s van Sebastiaan (cirkels), de Kruisen bij het thema ´kruisvaarders´?


Ik zie het zo: het thema ´kruisvaarders´ is de rode draad. De symbolen die een van de kandidaten steeds aandraagt op wat voor manier dan ook, die wordn eraan gekoppeld. Dit valt niet onder de noemer ´mollenstreken´, maar een doorlopende hint.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #277 Gepost op: 7-02-2009, 13:08:35 »
Dat was Toine toch?



Nope:  Van een oud overzicht van Heinz zn site:

"Frédérique bevrijdt 4x een andere kandidaat, pakt 1x geld, wordt 0x gevangen en haalt de finish wel, maar zonder geldtassen. Op het moment dat Frédérique de finish haalt staan Milouska, Peggy en Roderick gevangen en is het spel afgelopen."
« Laatst bewerkt op: 7-02-2009, 13:10:38 door Qper »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #278 Gepost op: 7-02-2009, 13:11:08 »
Sebas is echt wel heel zeker van zijn zaak bij de executie. Denk niet dat de mol dat zou doen.

edit: Oeps, Heinz had het al gepost.  ;)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #279 Gepost op: 7-02-2009, 13:44:59 »
Maar we weten allang dat Sebastiaan de PJH mol is toch  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug