Auteur Topic: Aflevering 1 (08-01-2009)  (gelezen 131568 keer)

Offline spider2208

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #100 Gepost op: 8-01-2009, 22:04:02 »
Hallo kijkers

Heb genoten van aflevering 1. Hierbij wel de kanttekening plaatsen dat het moeilijk is in te schatten wie de mol kan zijn. Er zijn 2 snelle aanwijzigingen voor gekomen. froukje jansen is toch fotomodel geweest tijdens de opdracht in de scheepswerf van de Titanic zie je geloof ik froukje staan in een presentatiepose van model op de catwalk. 2e verwijzing is een beeld dat bij de aankomende taxi's voor het kasteel geshowd werd. de rolstoelen van in het taxibordje. Momenteel presenteerd ze toch zo'n programma ben de naam ff kwijt waarin valide en invalide mensen samen moeten werken om de eindstreep te halen.

dus froukje is mijn mol.

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #101 Gepost op: 8-01-2009, 22:04:29 »
Idd die zonnebril op in de loods deed hem er bijna uitzien als een cliché-mol.... het zag er simpelweg niet uit zoals hij de trappen oprende met die zwarte zonnebril op z'n neus.

Destemeer verdacht omdat hij later in het volle zonlicht, terwijl anderen wel een zonnebril ophadden, geen zonnebril ophad  ???

Nou, idd het viel me op.
Waarom zou Sebastiaan zeggen dat ie een mollenstreek levert als ie de Mol is..zouden wij dan gaan denken dat ie het wel/niet is?
Dennis leverde een mollenstreek door niet overeengekomen te zijn met de onderhandeling en NEE te zeggen.
Vivienne komt mij iets te acteerderig over, máár dat kan aan mij liggen.
En Hans ja..een zonnebril binnen en geen buiten. Beetje ronddwalen en beweren dat ie niks hoorde in de loods..Geef mijn portie maar aan fikkie!
Dus..

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #102 Gepost op: 8-01-2009, 22:04:35 »
Ik denk dat we wel iets uit de gezichtuitdrukkingen moeten kunnen halen van de persoon achter de computer en/of de ex-mollen daarachter op het moment dat de mol zijn/haar naam intikte en het bijbehorende scherm te zien kreeg. Ga het van het weekend nog wel eens nakijken.
Verder briljant gedaan van Dennis om niet zijn eigen naam in te tikken. Lijkt mij een kanshebber voor de overwinning.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #103 Gepost op: 8-01-2009, 22:05:35 »
egt een vet leuke aflevering :P heb er echt heel veel zin in:p
denk dat ik al weet wie de mol is!! "tunnelvisie alarm" 8)

PJ zegt in de intro dat er iets unieks gebeurt. "Er is nog geen mol" Ik vond het eerst ook onwaarschijnlijk, maar nu het eruit is, kunnen we er niet omheen. Waarschijnlijk komen er gewoon geen opdrachten waarbij de mol zich zo intensief moet voorbereiden.
denk trouwens dat de mol al wel bekend was, maar dat ze dit deden om wat geld van de pot af te trekken, de mol moet namelijk ver van tevoren weten wat er allemaal komt:P de productie kan dat risico niet nemen :P dat lijkt mij tenminste zo 8)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mollenstreek
« Reactie #104 Gepost op: 8-01-2009, 22:05:55 »
Vivieanne is denk ik de mol, zij liet Paula bij het partjesspel de partjes behouden en wist dat niemand ze zo zou krijgen. Ideaale mollenstreek eerst zelf partjes verzamelen en dan onder haar voorwaarden doorgeven.  8)

hoe kon Vivienne weten wat Paula zou gaan doen?
Voor hetzelfde geld had Rick ze wel aan Paula gegeven...
En dan had Paula waarschijnlijk moeten kiezen uit Hans of Sebastiaan wie hem uiteindelijk zou gaan krijgen.
Triomf!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #105 Gepost op: 8-01-2009, 22:06:38 »
Hallo kijkers

Heb genoten van aflevering 1. Hierbij wel de kanttekening plaatsen dat het moeilijk is in te schatten wie de mol kan zijn. Er zijn 2 snelle aanwijzigingen voor gekomen. froukje jansen is toch fotomodel geweest tijdens de opdracht in de scheepswerf van de Titanic zie je geloof ik froukje staan in een presentatiepose van model op de catwalk. 2e verwijzing is een beeld dat bij de aankomende taxi's voor het kasteel geshowd werd. de rolstoelen van in het taxibordje. Momenteel presenteerd ze toch zo'n programma ben de naam ff kwijt waarin valide en invalide mensen samen moeten werken om de eindstreep te halen.

dus froukje is mijn mol.

Dit zouden hele goede aanwijzingen kunnen zijn ja, maar ze heeft in deze aflevering totaal niet gemold!! Toch?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 22:08:13 door suuz87 »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #106 Gepost op: 8-01-2009, 22:07:02 »
Momenteel presenteerd ze toch zo'n programma ben de naam ff kwijt waarin valide en invalide mensen samen moeten werken om de eindstreep te halen.

dus froukje is mijn mol.

Das expedition unlimited volgens mij. Maar ik vraag me af of dat al bekend was ten tijde van de opnames.
The sun came up and reality set in.

Offline Geriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eerst was k minky.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #107 Gepost op: 8-01-2009, 22:07:21 »
misschien was de mol al voor de aflevering gekozen, Dennis denk ik & hoefde hij dus niet zijn eigen naam in te vullen, maar die van iemand anders.. zo leek hij net of hij niet de ol was maar juist wel omdat hij toch al wist dathij de mol was..

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #108 Gepost op: 8-01-2009, 22:08:12 »
Trouwens Hans had een bril op tijdens de mol keuze op het scherm. Heeft iemand geen (makkelijke weg misschien) weerspiegeling kunnen zien van rood of groen?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #109 Gepost op: 8-01-2009, 22:08:22 »
Verder briljant gedaan van Dennis om niet zijn eigen naam in te tikken. Lijkt mij een kanshebber voor de overwinning.
PJ gaf uitdrukkelijk de instructies de eigen naam in te tikken. Ik vraag me af waarom de Secret Mole Society niet ingreep.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #110 Gepost op: 8-01-2009, 22:09:13 »
misschien was de mol al voor de aflevering gekozen, Dennis denk ik & hoefde hij dus niet zijn eigen naam in te vullen, maar die van iemand anders.. zo leek hij net of hij niet de ol was maar juist wel omdat hij toch al wist dathij de mol was..

Dennis staat door die actie (heel snel denken) ook ineens een stuk hoger op mijn winnaar/mol lijstje.
Verbaasde mij ook dat er niet geroepen werd dat dat niet de bedoeling was.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #111 Gepost op: 8-01-2009, 22:09:59 »
PJ zegt in de intro dat er iets unieks gebeurt. "Er is nog geen mol" Ik vond het eerst ook onwaarschijnlijk, maar nu het eruit is, kunnen we er niet omheen. Waarschijnlijk komen er gewoon geen opdrachten waarbij de mol zich zo intensief moet voorbereiden.
Lijkt me toch niet. Dan kan je immers ook gelijk Dennis en xxx afschrijven als Mol?

Molloot sinds seizoen 4

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #112 Gepost op: 8-01-2009, 22:10:19 »
Tuurlijk was er al een mol........ Ik geloof niks van het 'geen mol' begin!
Dit is om ons te in verwarring te brengen, maar natuurlijk ook de kandidaten.

Het zou daarom juist Anniek kunnen zijn. Ook zij heeft nee gezegd en deed zo schuchterig onzeker.
Ze is een van de beste actrices van Nederland vind ik, dus die speelt de onopvallende, lieve, onschuldige meid......

Ze heeft alleen in die loods niet veel gedaan om het in de soep te laten lopen. Daar vond ik juist Jon de meest verdachte.

Dat verhaal van Dennis dat hij een andere naam in heeft getikt omdat hij toch wel zeker wist dat hij de mol niet was. Dat is toch ook raar?
Stel dat ze hem toch de mol hadden gemaakt?? Dan was het toch helemaal in de soep gelopen.

Volgens mij heeft gewoon iedereen een rood scherm gezien inclusief de mol, omdat die toch al wist dat hij/zij de mol was.
Dus zelfs al heeft Dennis echt een andere naam in getikt, zegt dat ook niks!


« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 22:13:11 door Injetta01 »

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #113 Gepost op: 8-01-2009, 22:12:08 »
Hahaha, die lange zin van Vivienne toen ze topitos aan het uitwisselen was, en daarna zo HA-HA-HA!
daar moest ik echt om lachen :p

Voorlopig ga ik voor Rick.
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #114 Gepost op: 8-01-2009, 22:13:43 »
PJ gaf uitdrukkelijk de instructies de eigen naam in te tikken. Ik vraag me af waarom de Secret Mole Society niet ingreep.
Hoe hadden ze dat moeten doen? Dennis typt in 2 seconden een naam in, dan moet je toch snel reageren wil je daar iets tegen doen. En een scriptje schrijven zodat iedereen alleen zijn eigen naam kan intikken wordt toch ook wel lastig.
Meesterlijke zet van Dennis. Echt briljant.
Molloot sinds seizoen 4

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #115 Gepost op: 8-01-2009, 22:13:49 »
Tuurlijk was er al een mol........ Ik geloof daar niks van.
Dit is om ons te in verwarring te brengen, maar natuurlijk ook de kandidaten.

Het zou daarom juist Anniek kunnen zijn. Ook zij heeft nee gezegd en deed zo schuchterig onzeker.
Ze is een van de beste actrices van Nederland vind ik, dus die speelt de onopvallende, lieve, onschuldige meid......

Ze heeft alleen in die loods niet veel gedaan om het in de soep te laten lopen. Daar vond ik juist Jon de meest verdachte.

Dat verhaal van Dennis dat hij een andere naam in heeft getikt omdat hij toch wel zeker wist dat hij de mol niet was. Dat is toch ook raar?
Stel dat ze hem toch de mol hadden gemaakt?? Dan was het toch helemaal in de soep gelopen.

Volgens mij heeft gewoon iedereen een rood scherm gezien inclusief de mol, omdat die toch al wist dat hij/zij de mol was.
Dus zelfs al heeft Dennis echt een andere naam in getikt, zegt dat ook niks!



Als Dennis eerlijk is over wat hij heeft gezegd konden ze hem niet eens als mol kiezen. BTW, PJ vroeg aan hem. "Weet je het zeker?" Dat deed hij niet, dus kunnen we hem niet helemaal afschrijven... We zagen duidelijk niet het hele plaatje.

Offline beertie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #116 Gepost op: 8-01-2009, 22:14:55 »
het is owke gewoon erg onlogisch dat de mol niet van tevoren bekend was ze zijn hier dat gedoe in dat huis naar dat hotel gegaan en daarna was al de opdracht zo veel tijd was er duss (denk ik) niet om helemaal met de mol door te spreken wat de opdrachten waren zo als in die loots waar die camera's stonden

ik denk dat het al van te voren bekend was

en froukje de mol is

Offline annaholic

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #117 Gepost op: 8-01-2009, 22:15:52 »
Die rolstoellen op de taxi van Dennis waren verdacht.
Misschien try before you die, daar doen ze veel dingen die gevaarlijk zijn, dus kan je in een rolstoel komen? En try before you die; de mol zijn?
Nah beetje ver gedacht haha.  ::zwaai::
Denk namelijk niet dat hij het is ..

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #118 Gepost op: 8-01-2009, 22:17:22 »
Als Dennis eerlijk is over wat hij heeft gezegd konden ze hem niet eens als mol kiezen. BTW, PJ vroeg aan hem. "Weet je het zeker?" Dat deed hij niet, dus kunnen we hem niet helemaal afschrijven... We zagen duidelijk niet het hele plaatje.

En wie zegt dat ze iemand die nee gezegd heeft (stel dat dat geen molverhaal klopte) niet als mol zouden kunnen kiezen? Alsof ze daar echt rekening mee zouden houden in dit spel.
Nee, het blijft raar dat Dennis beweert een andere naam te hebben ingetikt.

Dat niemand ingreep komt volgens mij omdat de mol toch allang bekend is en dit gewoon een heel toneelspel was om iedereen te misleiden.


Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #119 Gepost op: 8-01-2009, 22:19:25 »
Toen ik die opdracht in de loods hoorde zat ik eerst te bedenken "wat zou ik doen als mol" ik zou juist zoveel mogelijk camera's van andere vinden om hun buitenspel te zetten en daarna klunsen met mijn eigen camera. ;D en precies dat deed Jon, hij is mijn mol ::vergroot:: misschien zit ik er erg naast, maar het zaadje van mijn tunnelvisie is gepland en helaas niet te verwijderen  ::schaam::
ben echt benieuwd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!