Auteur Topic: Tekeningen Vriendlief  (gelezen 66414 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #200 Gepost op: 6-03-2009, 13:12:29 »
Zo anders plak ik voor de gein ff n tekening van mij erbij

Prachtig hoor. Als het photoshop was geweest zou ik zeggen: load gauw een nieuwe... Neen, deze is heel goed getekend.

En Highwaykind, go go go...  Het ziet er alweer fantastisch uit.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline cerzus69

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #201 Gepost op: 6-03-2009, 13:25:17 »
Het was absoluut priegelwerk, maar ik merk dat ik dat leuk vind. Ik kan mezelf daar helemaal in kwijt. En de 'levensechtheid' zit m voor n groot deel in de details, denk ik

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #202 Gepost op: 6-03-2009, 13:48:36 »
wow, vet mooie tekening ::tandpastasmiley::
lijkt net echt
het kan echt zijn, maar er is een grafisch programmaatje dat dit ook kan.


Wil niet zeggen dat het dus niet echt getekend KAN zijn. Artistiek is ie zeker, namelijk.

Offline cerzus69

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #203 Gepost op: 6-03-2009, 13:54:09 »
Is het nou zo ongelooflijk goed dat jullie niet geloven dat ik dit écht getekend heb? Zeg dat dan gewoon dat is veel leuker om te horen. Zoek me op op hyves, daar staan meer tekeningen, ook wel slechtere, misschien geloof je het dan. Kom op, alsof ik zou gaan doen alsof ik kan tekenen en beetje foto's met photoshop te bewerken.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #204 Gepost op: 6-03-2009, 13:59:17 »
Is het nou zo ongelooflijk goed dat jullie niet geloven dat ik dit écht getekend heb? Zeg dat dan gewoon dat is veel leuker om te horen. Zoek me op op hyves, daar staan meer tekeningen, ook wel slechtere, misschien geloof je het dan. Kom op, alsof ik zou gaan doen alsof ik kan tekenen en beetje foto's met photoshop te bewerken.

Je tekent te mooi  :P lijkt me op zich al een super compliment.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #205 Gepost op: 6-03-2009, 14:00:54 »
In dat geval geloof ik je blind hoor. Er zijn echter ook programma's die dit kunnen. Jij ziet dan ook niet dat het een bewerking van een foto is. Vooral wanneer je zoiets dan op canvas drukt, wordt het een juweeltje. Maar Als je het zo zegt, wie ben ik dan om aan je woorden te twijfelen.

Offline cerzus69

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #206 Gepost op: 6-03-2009, 14:05:39 »
Ja, ik zie de tekening waarschijnlijk niet zoals jullie hem zien. Maar je kunt zien dat dit getekend is als je de 2 plaatjes over mekaar zou leggen. Alles is niet precies op dezelfde plek, wat wel zo zou zijn na het bewerken met die programmas waar je het over hebt. Maar ik heb ook geen zin meer om het duidelijk te maken. Geloof 't of geloof t niet, doe je ding

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #207 Gepost op: 6-03-2009, 14:39:20 »
Is het nou zo ongelooflijk goed dat jullie niet geloven dat ik dit écht getekend heb? Zeg dat dan gewoon dat is veel leuker om te horen. Zoek me op op hyves, daar staan meer tekeningen, ook wel slechtere, misschien geloof je het dan. Kom op, alsof ik zou gaan doen alsof ik kan tekenen en beetje foto's met photoshop te bewerken.
Dat ik eerst twijfelde of het echt was of een fotoshop, is juist een enorm compliment. Je tekening is niet van echt te onderscheiden. Hulde. En als jij zegt dat je hem zelf heb getekend dan is dat uiteraard zo. Supermooi man ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline cerzus69

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #208 Gepost op: 6-03-2009, 14:48:47 »
Ja net wat ik net al zei, voor mij is het hardstikke duidelijk te zien dat t n tekening is. Of naja ik weet t. Ik kijk er gewoon anders naar dan andere mensen en blijkbaar is het beter gelukt dan ik dacht. Bij deze dan excuses voor het uit mn slof schieten en heel erg bedankt voor de complimenten!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #209 Gepost op: 6-03-2009, 15:18:24 »
Ja, ik zie de tekening waarschijnlijk niet zoals jullie hem zien. Maar je kunt zien dat dit getekend is als je de 2 plaatjes over mekaar zou leggen. Alles is niet precies op dezelfde plek, wat wel zo zou zijn na het bewerken met die programmas waar je het over hebt. Maar ik heb ook geen zin meer om het duidelijk te maken. Geloof 't of geloof t niet, doe je ding

Heb ze niet over elkaar gelegd maar dacht in eerste instantie dat het een gewoon photosoepje was. Mijn excuses. Het is erg goed getekend. Ook de tekening van de mol (Anniek) ziet er zeer goed uit...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #210 Gepost op: 6-03-2009, 18:42:56 »
mooi getekend cerzus ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #211 Gepost op: 6-03-2009, 18:46:04 »
Ja, ik zie de tekening waarschijnlijk niet zoals jullie hem zien. Maar je kunt zien dat dit getekend is als je de 2 plaatjes over mekaar zou leggen. Alles is niet precies op dezelfde plek, wat wel zo zou zijn na het bewerken met die programmas waar je het over hebt. Maar ik heb ook geen zin meer om het duidelijk te maken. Geloof 't of geloof t niet, doe je ding
neem het mij en de anderen die aan je twijfelden, niet kwalijk. Er is grafisch tegenwoordig zo ontzettend veel mogelijk, dat je echt aan je eigen vermogens en ogen begint te twijfelen. Maar je had me inmiddels overtuigd, hoor.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #212 Gepost op: 6-03-2009, 20:29:45 »
cerzus 69 mijn welgemeende excuus, je tekening is zo ontzettend goed dat ik er echt van overtuigd was dat het een trucage foto was en neem van mij aan, dat is dus een ENORM compliment! Men, wat kan jij goed tekenen.  ::respect::!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #213 Gepost op: 6-03-2009, 21:37:33 »
 Kan deze schitterende tekening ook niet voor de veiling (als die er is?)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #214 Gepost op: 6-03-2009, 21:57:07 »
Dankjewel dat was mijn bedoeling! Het was alleen niet de bedoeling dat men ging denken dat dit Photoshop was. Ik heb hier 50 a 60 uur aan gewerkt en dat is nogal n afknapper om dat dan te horen dat mensen het niet geloven.


je kan het ook gewoon als een compliment zien: hij is te goed om voor echt getekend door te gaan...
Triomf!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #215 Gepost op: 6-03-2009, 22:33:10 »
echt prachtig: hoe krijg je het voor elkaar!
-alle details prachtig weergegeven! ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #216 Gepost op: 6-03-2009, 23:21:08 »
cerzus - mooi!! Wat een werk zeg ;)!
Hoe groot is dit, en welk papier/potloden gebruik je? (ben met name geïnteresseerd in soort papier..heb nog steeds niet het perfecte papier gevonden).

Ik was ook maar vast begonnen aan de mol  Anniek  ( :-X moet na gister nog even voorzichtig blijven, maar geef mij de peper en zout maar vast voor als het toch Jon is..)

(grafiet/kleurpotlood/acrylverf op Canson MiTeintes)

Volgens mij is dat gewoon gephotoshopt, Highway Lady ;) :P
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #217 Gepost op: 7-03-2009, 08:01:45 »
Ik vind beide tekeningen gewoon heel erg mooi ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #218 Gepost op: 7-03-2009, 08:36:21 »
*highway schopt Daed. tegen zijn schenen*
 ;D ;D
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline xTwinklestar

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GOOO VIV! =D
Re: Tekeningen Vriendlief
« Reactie #219 Gepost op: 8-03-2009, 19:18:14 »
Jeetje wat een talent allemaal zeg! ::oink:: Echt supermooie tekeningen!  ::bravo::
Viviënne = toppertje!