Auteur Topic: Eindtune op piano :D  (gelezen 27938 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #60 Gepost op: 5-02-2009, 22:02:23 »
Dech - geweldig! Ik ben wel in voor een duetje op meerdere sporen, maar moet dan eerst even wat beter luisteren hoe het in elkaar zit.
Weet ook niet hoe ik twee video's in 1 moet stoppen met zo'n venstertje, maar heb een Macbook met iLife 08 dus het zou moeten kunnen..?

(Heb de bladmuziek net uitgeprint - negeer commentaar op YouTube van 10milesfromnowhere).

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #61 Gepost op: 5-02-2009, 22:06:55 »
Volgens mij kan je geen Picture in Picture doen met iMovie, ik zou het doen met After Effects. (als je dat kunt betalen :P)
The British are not impressed.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #62 Gepost op: 5-02-2009, 22:14:02 »
Heb op mijn Windows ook iets van Cyberlink staan (powerdirector of zo?) zal eens kijken of die het kan, anders maar een extra geluidsspoor of zo... 
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #63 Gepost op: 5-02-2009, 22:20:51 »
Die ken ik niet :/
Het zou wellicht nog kunnen met Jahshaka, maar dat is half-affe software zonder documentatie en je moet maar hopen dat het werkt. Ook kan het met Blender, maar dat is eigenlijk een 3D app en is veel te groot om alleen hiervoor te gebruiken. Kost waarschijnlijk ook te veel tijd om te leren.
The British are not impressed.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #64 Gepost op: 6-02-2009, 09:08:32 »
Blender heb ik wel eens wat (simpels) mee gedaan...(kan die ook video aan ?? huh!)
Ik vind wel iets waarmee het kan ;)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #65 Gepost op: 7-02-2009, 14:37:17 »
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Hier is de orchestral versie van het nummer : New York City. Van de film The bone Collector.

Misschien is het makkelijker door met deze versie de tune op de piano te maken  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #66 Gepost op: 8-02-2009, 11:48:59 »

Hier is de orchestral versie van het nummer : New York City. Van de film The bone Collector.

Misschien is het makkelijker door met deze versie de tune op de piano te maken  ;D

Dat doet me eraan denken... daar zitten toch een hoop strijkers in. Misschien kan ik i.p.v. te zitten klooien met de piano (en mijn te kleine handjes) er wel een vioolstem bij fabriceren...
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #67 Gepost op: 8-02-2009, 11:50:48 »
Dat doet me eraan denken... daar zitten toch een hoop strijkers in. Misschien kan ik i.p.v. te zitten klooien met de piano (en mijn te kleine handjes) er wel een vioolstem bij fabriceren...

Aamazing, jullie moeten echt optreden op de fandag  ::ok::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #68 Gepost op: 8-02-2009, 13:20:44 »
Versie 01.
http://www.bennink.info/mol/dechhighwaymol.mp3
Ik speel met Dech mee (soms hetzelfde, soms wat anders - met dank aan Tommie voor die versie), heb niet genoeg tijd om het echt goed uit te zoeken nu...

(opgenomen met koptelefoon van iPod op en dech's origineel naar mp3 omgezet, later in Audition mijn wav en zijn mp3 onder elkaar gezet, en wat foutjes geprobeerd te camoufleren  ;D. Kraak en schuif geluiden zijn mijn pedaal. Onding blijft niet staan en halve bus siliconenspray hielp niet.)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2009, 13:23:01 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #69 Gepost op: 8-02-2009, 19:47:59 »
Goed gedaan highwaykid .. nog zo'n pianotalent  ::ok::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #70 Gepost op: 9-02-2009, 18:43:58 »
Versie 01.
http://www.bennink.info/mol/dechhighwaymol.mp3
Ik speel met Dech mee (soms hetzelfde, soms wat anders - met dank aan Tommie voor die versie), heb niet genoeg tijd om het echt goed uit te zoeken nu...

(opgenomen met koptelefoon van iPod op en dech's origineel naar mp3 omgezet, later in Audition mijn wav en zijn mp3 onder elkaar gezet, en wat foutjes geprobeerd te camoufleren  ;D. Kraak en schuif geluiden zijn mijn pedaal. Onding blijft niet staan en halve bus siliconenspray hielp niet.)


Hahahahahaha, wel vet :D zeker nice... ik zou idd wel een uitgebreide versie maken met allen partijen... maar dan zou ik toch met een goed keyboard ff een dagje de studio in moeten... wat overigens wel cool is ^_^

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #71 Gepost op: 9-02-2009, 18:45:42 »
Aamazing, jullie moeten echt optreden op de fandag  ::ok::

ja tuurlijk, voor 500 man in hilversum... :P

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #72 Gepost op: 9-02-2009, 19:01:00 »
Hahahahahaha, wel vet :D zeker nice... ik zou idd wel een uitgebreide versie maken met allen partijen... maar dan zou ik toch met een goed keyboard ff een dagje de studio in moeten... wat overigens wel cool is ^_^
Was even snel dit ( en ik kreeg kramp rechts van die akkoorden).
Als je de studio in gaat is een vleugel/ baby grand ook wel leuk... Echt klinkt toch altijd mooier dan digitaal ;)
(lijkt me ook wel een keer leuk! Kan dat "zomaar"?)

Ik heb een Yamaha P150 trouwens, klonk wel erg als de jouwe qua geluid, maar ik heb lang niet al die instrumenten en dinger erop die ik geloof ik in jouw video hoorde.. wat voor piano heb jij?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #73 Gepost op: 9-02-2009, 19:31:33 »
ja tuurlijk, voor 500 man in hilversum... :P

Laat maar.
Was geschreven in een tijd dat ik nog hoopte dat de fandag ouderwets in de Observant zou zijn.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #74 Gepost op: 9-02-2009, 22:22:00 »
Dat doet me eraan denken... daar zitten toch een hoop strijkers in. Misschien kan ik i.p.v. te zitten klooien met de piano (en mijn te kleine handjes) er wel een vioolstem bij fabriceren...

Whehe, als jullie nog een vioolstem zoeken biedt ik me aan::P:P Volgens mij kunnen we haast een WIDM orkest/band beginnen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Eindtune op piano :D
« Reactie #75 Gepost op: 9-02-2009, 23:31:41 »
Hahahahahaha, wel vet :D zeker nice... ik zou idd wel een uitgebreide versie maken met allen partijen... maar dan zou ik toch met een goed keyboard ff een dagje de studio in moeten... wat overigens wel cool is ^_^

Ik heb zelf een home studio waar ik muziek in produceer. Mochten de plannen voor een opname met WIDM fans reeel worden dan doe ik 't wel gratis ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!