Auteur Topic: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4  (gelezen 31042 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2009, 21:23:11 »
Grr, ja hoor! Nu was het WEL froukje :S
Was het dus toch die gevangenis-opmerking, en geen man :( (maar ben stiekem wel blij dat Sebas er nog in zit, hoera!)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2009, 21:29:23 »
Ik vind dat we de muzikale aanwijzingen maar moeten gaan boycotten vanaf nu...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 5-02-2009, 21:32:58 »
Ik vind dat we de muzikale aanwijzingen maar moeten gaan boycotten vanaf nu...

Ik doe met je mee!
Vind het geen barst aan.. Al die musikale aanwijzingen!  ::niet-ok::
Volgend jaar gewoon weer over de mol doen. En dan lekker moeilijk maken!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2009, 21:39:57 »
Als dit niet op Sebastiaan slaat eet ik mijn volledige pettenverzameling op. Jammer, want het was een leuke kandidaat. En Hans, van mij mogen de hints wel iets minder duidelijk hoor ;)

Ai, heeft iemand misschien ketchup voor me?  :-[

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 5-02-2009, 21:40:41 »
Oh ja! Johnny Cash is beroemd om zijn optreden in een grote gevangenis (San Quentin geloof ik?)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 5-02-2009, 21:41:05 »
Oh ja! Johnny Cash is beroemd om zijn optreden in een grote gevangenis (San Quentin geloof ik?)

En daar kom je nu pas mee?  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 5-02-2009, 21:42:58 »
Met Froukje liepen we een week vooruit dus dan moeten we dus maar aannemen dat Sebastiaan er volgende week uitgaat en dan zullen we wel weer totaal iemand anders verdenken!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 5-02-2009, 21:44:10 »
En daar kom je nu pas mee?  ::rofl::

Ik ben pas net wakker joh ;)

Had iemand 't al eerder genoemd? (voor de afl.?)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 5-02-2009, 21:46:17 »
Iemand een uitleg die de laatste hint aan Froukje linkt?  ???

Edit: O, wacht, Tsubasa had al een uitleg. Zou dat het zijn, die gevangenis?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 5-02-2009, 21:48:02 »
Oh ja! Johnny Cash is beroemd om zijn optreden in een grote gevangenis (San Quentin geloof ik?)

Folsom Prison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 5-02-2009, 21:51:25 »
Tja.. nog even wachten op de uitleg.. Maar als het inderdaad op de gevangenisopdracht slaat ben ik zwaar teleurgesteld in de maker van deze hints.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 5-02-2009, 21:52:35 »
Toch wel typisch dat die Hans-hint echt heel duidelijk was en de rest compleet onmogelijk (voor het zien van de aflevering).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2009, 21:53:36 »
Tja.. nog even wachten op de uitleg.. Maar als het inderdaad op de gevangenisopdracht slaat ben ik zwaar teleurgesteld in de maker van deze hints.

Het is inderdaad suf, maar let wel: als we het feit dat Froukje in de gevangenis zat (molmail) combineren met de hint, hadden we het eerder kunnen weten. Ook Paula hadden we eerder kunnen weten omdat ze sprak over haar allergie.

Misschien kunnen we als we goed op de muzikale hint EN de molmail letten volgende week beter deduceren wie er weg gaat.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2009, 21:56:01 »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2009, 21:56:45 »
Nee, de gevangenis konden we niet weten. Het enige dat ik nog enigszins in de richting van Froukje kan uitleggen zijn die zomerjurkjes: "a lot more than I needed of some things that turned out bad". Al snap ik dan weer niet waar dat "turned out bad" op slaat.


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 5-02-2009, 21:58:35 »
Het is inderdaad suf, maar let wel: als we het feit dat Froukje in de gevangenis zat (molmail) combineren met de hint, hadden we het eerder kunnen weten. Ook Paula hadden we eerder kunnen weten omdat ze sprak over haar allergie.

Misschien kunnen we als we goed op de muzikale hint EN de molmail letten volgende week beter deduceren wie er weg gaat.

Ja maar niet iedereen is geaboneerd op de molmail.. (Onbegrijpelijk maar toch ze zijn er misschien wel)
Dat kunnen ze dan ook maar even vermelden..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #96 Gepost op: 5-02-2009, 22:06:08 »
Ja maar niet iedereen is geaboneerd op de molmail.. (Onbegrijpelijk maar toch ze zijn er misschien wel)
Dat kunnen ze dan ook maar even vermelden..

Dat klopt. Het is dan ook extreem vergezocht. En ik zou ook seriously pissed off zijn als dit de clou zou zijn om de hints op te lossen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #97 Gepost op: 5-02-2009, 23:52:26 »
Waar ik wel nog een beetje bang voor ben is dat de muziekale hint toch iets met de volgende aflevering te maken heeft. Als dat zo is ga ik trouwens volgende week geen aandacht besteden aan de muziekale hint.

In de molmail heeft Froukje het over een opdracht, waarbij zij in een gevangenis zit. Stel dat ook één van de mannen in deze gevangenis zit tijdens die opdracht... "Wanted Man" kan dan best goed op die kandidaat staan.
Ik ga dus geen aandacht meer besteden aan de muziekale hint. Ik sluit mij aan bij Califax.

Ik zal nog even de uitleg afwachten, maar heb toch sterk het vermoeden dat de hint op de gevangenis in aflevering 5 slaat. Had alleen nooit verwacht dat het om Froukje zelf had kunnen gaan.

 >:(

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #98 Gepost op: 6-02-2009, 13:10:42 »
Als die hints slaan op dingen die nog moeten gebeuren in de aflevering die we nog niet gezien hebben, hebben we er toch niks aan?
Dan kun je speculeren en uitpluizen wat je wil, maar je mist de mist altijd de meest elementaire informatie. En wat heb je er nu aan om tijdens de uitzending pas de link te krijgen met de hint? Dan ben je toch op van alles aan het letten, vooral... wie kan de mol zijn?

Jammer dat ze het zo doen!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale hint Schiffers.fm aflevering 4
« Reactie #99 Gepost op: 6-02-2009, 19:59:41 »
Wat een ontzettende flauwekul dat de hint een combinatie zou zijn van iets wat al gebeurd is en iets wat nog gaat gebeuren, want hoe sloegen de regels dan op Froukje in de veiling? Belachelijk. ::ohno::