Auteur Topic: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)  (gelezen 26464 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #40 Gepost op: 10-02-2009, 01:21:27 »
Ik zie zelf nog helemaal geen aanwijzing dat het Dennis zou zijn die de volgende keer afvalt hoor. Niet meer dan naar de andere kandidaten in ieder geval. Ik verwacht dat er ook een aanwijzing in de titel zit, eigenlijk: You never give me your money. Vind ik niet speciaal op Dennis slaan. Tenzij er iets in de molmail naar voren komt, natuurlijk.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #41 Gepost op: 10-02-2009, 08:56:54 »
Ik gok op Anniek, zij ging immers tegen de warme billen van Jon en Paula liggen in de tent en had lekker geslapen, ook heeft zij wat met dat geld te maken. Zou het jammer vinden, maar ik hoop nog meer niet dat het Sebastiaan of Dennis is :D (voor mijn pool  ;D)

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #42 Gepost op: 10-02-2009, 14:07:09 »
Ik gok op Anniek, zij ging immers tegen de warme billen van Jon en Paula liggen in de tent en had lekker geslapen, ook heeft zij wat met dat geld te maken. Zou het jammer vinden, maar ik hoop nog meer niet dat het Sebastiaan of Dennis is :D (voor mijn pool  ;D)

Denk niet dat Anniek der uit gaat.. zij is de mol namelijk :P :P ::ok::
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #43 Gepost op: 10-02-2009, 18:33:51 »
Ik denk, in combinatie met de MolMail, dat het Anniek is die gaat. 'Get in the limousine' omdat Anniek degene is die in het karretje met het paard zit, en 'you never give me your money' omdat zij ondanks herhaaldelijk proberen nooit de pot heeft beheerd.

Het eindstukje van Vivienne die zegt dat de meiden nooit zomaar zich zouden laten wegspelen door de mannen, lijkt me een goeie aanwijzing dat er dan toch /alweer/ een vrouw zou moeten vertrekken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #44 Gepost op: 10-02-2009, 18:44:56 »
Ik denk, in combinatie met de MolMail, dat het Anniek is die gaat. 'Get in the limousine' omdat Anniek degene is die in het karretje met het paard zit, en 'you never give me your money' omdat zij ondanks herhaaldelijk proberen nooit de pot heeft beheerd.

Het eindstukje van Vivienne die zegt dat de meiden nooit zomaar zich zouden laten wegspelen door de mannen, lijkt me een goeie aanwijzing dat er dan toch /alweer/ een vrouw zou moeten vertrekken.
Precies wat ik ook dacht.  ::jaja::
Met als kleine slag om de arm toch nog Sebastiaan, vanwege zijn opmerking over het 'hoog spel spelen' (heeft verder niks met de muzikale aanwijzing te maken) en het feit dat hij de pot niet meer mag beheren. Maar die limousine zie ik dan weer niet terug, dus ik zie sterkere aanwijzingen richting Anniek idd.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2009, 18:46:57 door Jayne »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #45 Gepost op: 10-02-2009, 19:05:55 »
Ik denk, in combinatie met de MolMail, dat het Anniek is die gaat. 'Get in the limousine' omdat Anniek degene is die in het karretje met het paard zit, en 'you never give me your money' omdat zij ondanks herhaaldelijk proberen nooit de pot heeft beheerd.

Misschien zit er nog iemand in een karretje. ??? Ik zag ook Viviënne in een taxi?
zitten. Daar kan die limousine natuurlijk ook op slaan.

Het eindstukje van Vivienne die zegt dat de meiden nooit zomaar zich zouden laten wegspelen door de mannen, lijkt me een goeie aanwijzing dat er dan toch /alweer/ een vrouw zou moeten vertrekken.

't Is maar hoe je het bekijkt. Het kan ook een aanwijzing zijn dat er dit keer een man wordt uitgeschakeld en dat de twee vrouwen dus doorgaan.

Ik zou het echter heel jammer vinden als er nog maar één vrouw overblijft. De groep is toch net iets leuker en gevarieerder als het een beetje gelijk blijft.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #46 Gepost op: 10-02-2009, 19:09:11 »
Volgens mij hoorde ik ze zeggen dat ze allemaal in een taxi gingen, dus dat kan dan geen aanwijzing zijn, lijkt me.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #47 Gepost op: 10-02-2009, 19:10:38 »
Volgens mij hoorde ik ze zeggen dat ze allemaal in een taxi gingen, dus dat kan dan geen aanwijzing zijn, lijkt me.

Je weet het maar nooit. Straks is de uitleg dat Anniek in de Molmail als enige in de kar te zien was. Zou me helaas niets verbazen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #48 Gepost op: 10-02-2009, 19:20:33 »
Zou ik toch wel heel flauw vinden. Anniek is heel aanwezig in de molmail. Het stukje met haar als eerste in het karretje. Het lijkt me trouwens dat ze allemaal in zo'n "Ben Hur"-karretje moeten.

Verder ook nog eens in het andere filmpje is ze toch ook weer vaak te zien. Zou het echt dom vinden naar de lezers toe als de meest aanwezige in de molmail er ook daadwerkelijk uitgaat.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #49 Gepost op: 10-02-2009, 19:26:22 »
ik denk dat Sebastiaan eruit gaat,
- hij mag de pot niet meer bewaren
- limosine staat symbool voor rijkdom, volgens ons heeft hij het geld uit de pot gestolen, hij is rijk
- en over dat sweat dream, ik vond dat te linken met zijn intervieuw over aflevering 6
misschien is dit een wanhooptunnelvisie, ::tandpastasmiley::
want mijn pool gaat naar een heel diep dal als Anniek eruit gaat ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #50 Gepost op: 10-02-2009, 19:59:27 »
You never give me money >> wie krijgt maar telkens niet de rol van penningmeester? Anniek  :-\\

Ik heb net de molmail bekeken en tja dan blijf ik toch bij Anniek  :-\\ ::niet-ok::

Denk dat de hint hem zit in wat Viviënne op 't eind zegt: dat er dus nog 2 vrouwen over zijn en dat zij zich niet uit het spel laten spelen door de mannen.

Anniek valt dan hoogstwaarschijnlijk niet af als gevolg van een actie van Rick/Sebas/Jon of Dennis maar eerder omdat ze op de verkeerde mol/het verkeerde paard :P wedt. Trouwens, dat get your bags and get into the limousine, kan ook slaan op 't stukje waarin je de taxi voorbij ziet komen. Het zou zo maar zijn dat 1 of 2 kandidaten weer apart genomen worden (zoals in afl. 2, degene met de lichtste koffer/tas) en dat die dan in een limousine rondgaan rijden terwijl de anderen in een taxi naar een punt moeten gaan.

Dan is 't dus een erg letterlijke intrepetatie van de muzikale aanwijzing. Anniek die nooit 't geld kreeg als penningmeester en Anniek die wellicht deze aflevering haar bagage meeneemt een limousine in. Nu hebben we alleen een taxi & romeinse strijdwagen (ahum, vast iets anders maar daar doet 't mij aan denken) gezien. Dus 't kan ook prima wat anders zijn. En gezien de 2 muzikale aanwijzingen die naar Paula & Froukje verwezen verbaast 't mij niks als ik 't compleet fout heb.

Misschien is 't toch Sebastiaan. Je zag hem heel lang nadenken alvorens ie ging antwoorden. En dan praatte hij ook nog eens in een de verleden tijd. Plus had ie het over: het spel hoog spelen. Kan weleens tè tricky worden voor Sebas dat ie de groep moet verlaten  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #51 Gepost op: 10-02-2009, 20:00:17 »
Ik zou het best klote vinden als Anniek er uit gaat. Dan zit alleen Viv als vrouw er in, en dan heb je kans dat je 3 mannen in de finale krijgt, en dat is niet leuk ofzo.  :-\\

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #52 Gepost op: 10-02-2009, 20:05:17 »
Ik zou het juist geweldig vinden een finale met alleen maar mannen!  ::ok::

De muziekhint samen met de molmail, ik zeg Anniek, kan er anders geen kaas van maken.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #53 Gepost op: 10-02-2009, 20:06:18 »
Als Anniek er uit gaat nu. :( Ik heb haar al sinds afl 2 als mol op de pool en ze is een leuke kandidate. Liever Rick. ::ohno::
DOM VEEL RADEN

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #54 Gepost op: 10-02-2009, 20:06:51 »
Ik zou het juist geweldig vinden een finale met alleen maar mannen!  ::ok::

Inderdaad!
Niet zozeer vanwege de mannen, maar voor de afwisseling.  :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #55 Gepost op: 10-02-2009, 20:07:47 »
Inderdaad!
Niet zozeer vanwege de mannen, maar voor de afwisseling.  :)

Precies! weer eens heel wat anders!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #56 Gepost op: 10-02-2009, 20:08:45 »
Ik zou het juist geweldig vinden een finale met alleen maar mannen!  ::ok::

De muziekhint samen met de molmail, ik zeg Anniek, kan er anders geen kaas van maken.

Mee eens!! Ik heb nog Dennis als afvaller in de pool, maar dat is snel te veranderen natuurlijk! Ik denk er nog een dagje over na. Wie weet dat ik ga veranderen in Anniek als afvaller. En nee, ik kan er ook geen kaas van maken  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #57 Gepost op: 10-02-2009, 20:08:56 »
Tot nu toe heeft de meerderheid telkens ongelijk gehad,
laat dat nu ook weer zo zijn ::hypocriet::
Anniek moet er niet uit ::ohno::
Rick, Sebastiaan of Dennis mogen er wel uit
(alles voor mijn pool >:D )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #58 Gepost op: 10-02-2009, 20:10:07 »
Misschien vul ik Viv of rick wel in als afvaller, omdat die niet uit de muzikale aanwijzing zijn te halen, en het de laatste tijd zo onlogisch is dat ik dan wel eens gelijk zou kunnen krijgen.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzing Shiffers.fm (Aflevering 5)
« Reactie #59 Gepost op: 10-02-2009, 20:10:33 »
Tot nu toe heeft de meerderheid telkens ongelijk gehad,


niet altijd he  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!