Auteur Topic: Aflevering 6 (12-02-2009)  (gelezen 91766 keer)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #80 Gepost op: 12-02-2009, 21:40:57 »
Vond het trouwens wel raar dat ze het niet even afmaakten. Andere keren werd dan altijd nog de laatste naam ingevoerd die dan natuurlijk wel rood gaaf, maar toch hoopte ik stiekem dat het scherm groen zou zijn om de een of andere duistere reden. :P

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #81 Gepost op: 12-02-2009, 21:41:45 »
Vivienne heeft geweten hoe dat optrek bord werkte, en daarom ook afgewacht, en proberen te vermijden op de kar te komen. Vivienne trok waarschijnlijk te hard aan de touwen waardoor die blokkeert. Je moet namelijk gelijkmatig aan de touwen trekken en Vivienne ging steeds zo hard mogelijk waardoor de touwen scheef gingen de de kaart blokkeerde..

Een typische onopvallende molactie dus.
Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #82 Gepost op: 12-02-2009, 21:42:23 »
Vivienne heeft geweten hoe dat optrek bord werkte, en daarom ook afgewacht, en proberen te vermijden op de kar te komen. Vivienne trok waarschijnlijk te hard aan de touwen waardoor die blokkeert. Je moet namelijk gelijkmatig aan de touwen trekken en Vivienne ging steeds zo hard mogelijk waardoor de touwen scheef gingen de de kaart blokkeerde..
ik zei precies hetzelfde thuis toen dat fout ging ;D
maar ik hoop dat het gewoon iets doms was, want Anniek is de mol (hoop ik)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #83 Gepost op: 12-02-2009, 21:42:51 »
 :\'(

Wat een actie van Sebas,alleen jammer dat hij het geld niet gewoon lekker mee na huis heeft genomen.
To dat hij het onthulde aan het einde dacht ik ff dat hij het geld in Dennis ze tas had gedaan,maar het bleek zijn eigen tas te zijn. Voelde hij misschien dat hij er uitging of vond het genoeg geweest.

Denk wel dat het goede moment is dat hij er uit gaat,misschien heeft hij net als vele andere die eerder weg gingen ook voor Rick gekozen.

De aflevering zelf was opzich niet echt heel leuk,maar volgens mij slaat het was de lijstjes op hol.
Ik denk dat ik volgende voor Viv er uit ga.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #84 Gepost op: 12-02-2009, 21:43:13 »
Vivienne heeft geweten hoe dat optrek bord werkte, en daarom ook afgewacht, en proberen te vermijden op de kar te komen. Vivienne trok waarschijnlijk te hard aan de touwen waardoor die blokkeert. Je moet namelijk gelijkmatig aan de touwen trekken en Vivienne ging steeds zo hard mogelijk waardoor de touwen scheef gingen de de kaart blokkeerde..

Das inderdaad een goeie. Ze zat Sebastiaan ook steeds op te jutten dat die harder moest trekken, maar hij kon er dan natuurlijk niks aan doen dat dat bord niet goed omhoog ging.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #85 Gepost op: 12-02-2009, 21:44:39 »
Geweldige aflevering. Helaas is mijn mol eruit dus dat wordt kelderen in de pool. In afl1 en 2 stemde ik voor Jon en Anniek als mol en ik denk dat het één van hen is.
Zowel Jon als Anniek vond ik verdacht...Wat een mooi spel is het toch! Ook al ben ik nu best een beetje verdrietig :\'(


Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #86 Gepost op: 12-02-2009, 21:44:57 »
OMG, waarom kan je niet 20 series hebben met deze kandidaten... ze zijn allemaal zo tof :P

Als Dennis dr uit was gegaan had k et ook jammer gevonden... en bij de rest ook ... :(
Maar Sebas was wel heel tof altijd... zeer goede speler, jammer dat hij het niet verder heeft kunnen schoppen.

Ik weet nu ook niet meer wie de mol is... ze zouden het allemaal kunnen zijn. Als ik nu een test moest maken zou ik alles gokken op wat me het minst logisch lijkt, daar zou k me het beste bij voelen :P

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #87 Gepost op: 12-02-2009, 21:46:02 »
Ik moet dat met die stenen voor de televisies nog een keer terug zien hoor. Misschien krijgen we weer een pijltje te zien net zoals in de Titanic loods waar een pijl naar Vivienne te voorschijn kwam ::tandpastasmiley::

Ps. Viel het iemand op dat het licht ging knipperen en uit ging toen Vivienne haar vragen aan het stellen was :O
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #88 Gepost op: 12-02-2009, 21:47:24 »
JA ik heb ook de ultieme tip gevonden>



voor als plaatje niet te zien is: http://img13.imageshack.us/img13/6733/molob6.jpg

J  M   John? John = de Mol

Dat heb ik absoluut niet gephotoshopd hoor. Ik zou niet durven!

Kijk de aflevering maar terug. Ik heb overigens ook al gehoord dat het ook een hart met een pijl erdoor kan zijn.. Maar het zou een goede hint zijn als het voor Viviënne is. Overigens ook die A op de parasol vorige aflevering. (Voor Anniek in dat geval dan..)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #89 Gepost op: 12-02-2009, 21:47:55 »
OMG, waarom kan je niet 20 series hebben met deze kandidaten... ze zijn allemaal zo tof :P

Als Dennis dr uit was gegaan had k et ook jammer gevonden... en bij de rest ook ... :(
Maar Sebas was wel heel tof altijd... zeer goede speler, jammer dat hij het niet verder heeft kunnen schoppen.

Ik weet nu ook niet meer wie de mol is... ze zouden het allemaal kunnen zijn. Als ik nu een test moest maken zou ik alles gokken op wat me het minst logisch lijkt, daar zou k me het beste bij voelen :P
Als ik de test zou moeten maken zou ik alles invullen dat niet op mij slaat, en dan zo snel mogelijk ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #90 Gepost op: 12-02-2009, 21:49:46 »

Ik weet nu ook niet meer wie de mol is... ze zouden het allemaal kunnen zijn. Als ik nu een test moest maken zou ik alles gokken op wat me het minst logisch lijkt, daar zou k me het beste bij voelen :P

 ::hypocriet:: ik weet t ook niet meer hoor. Als het klopt wat er op het Dennis topic is geplaatst, moet ik wisselen.
Anniek,: t ligt er zoooo dik bovenop (van treuzelen met de taxi tot en met de Engelse tabloid en nog eens de verspreking aan tafel...)
Jon en/of Rick? Kan allebei
Blijft alleen Viv nog over....zou zomaar kunnen
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #91 Gepost op: 12-02-2009, 21:49:54 »
Das inderdaad een goeie. Ze zat Sebastiaan ook steeds op te jutten dat die harder moest trekken, maar hij kon er dan natuurlijk niks aan doen dat dat bord niet goed omhoog ging.


Er is nu dus weer een man uit..en er zijn nu nog maar 2 vrouwen..
Ik zit nu dus op Vivienne, maar kan een vrouw een goede Mol zijn in een vrouw onvriendelijk land als Jordanie?~

Wel goed dat Rick het was opgevallen dat van dat vrouwenblad dat Anniek gekocht had maar goed dit is eigenlijk alleen handig voor diegene die op Anniek of Rick zitten als Mol.

En Jon met zijn opmerking dat hij 1 antwoord gelogen had en bij 1 antwoord de waarheid...dit is een duidelijke hint voor de Jon de Mol aanhangers..
Maar dat kan hij ook allemaal liegen.


Verder terug te komen op de taxi,de Mol kan natuurlijk vooraf contact gehad hebben met een van de taxichauffeurs of met die mensen die als banken diende.

Ananas

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #92 Gepost op: 12-02-2009, 21:50:10 »
Vivienne ging steeds met gestrekte armen naar achter/beneden leunen. Dan moest het lijken alsof ze heel hard trok. Maar op die manier kan je geen kracht zetten. Ze trok helemaal niet hard!! En maar mopperen op Sebestiaan. En die had dus niets in de gaten.

Jammer dat Sebestiaan er uit is, ik had hem als winnaar. Ik denk nu dat Rick gaat winnen, hij is de enige die Vivienne verdenkt en Vivienne is de mol.
Slapen kan altijd nog!!

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #93 Gepost op: 12-02-2009, 21:50:35 »
Bij die deal van Viviënne en Dennis moest ik denken aan wat dat betekende.

Dennis ging niet meer op Viviënne zitten.
Als Dennis eruit zou gaan.. zou er dus grote kans zijn dat Viviënne de mol is.
Dennis is erin gebleven.. dus is het waar dat Viviënne de mol NIET is..?

Die theorie is natuurlijk niet waterdicht, want je weet uiteindelijk niet wat Dennis gedaan heeft. En ook niet wat de rest heeft gedaan in de test..

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #94 Gepost op: 12-02-2009, 21:50:46 »
Zowel Jon als Anniek vond ik verdacht...(

Ik ook, maar.... nogmaals... misschien zijn ze wel te verdacht bezig!! Als geen van hun beide de mol is, dan zou de echte mol hier goed begruik van kunnen maken!

Zijn er trouwens nog opvallende dingen gezien?

IK vond het namelijk nogal opvallend dat er ergens in het begin van de afl. een shot van de groep was waarbij alleen Anniek in de schaduw stond.
Als de afl online komt, zal ik even opzoeken welk shot het precies is.
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline boris1

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #95 Gepost op: 12-02-2009, 21:55:35 »
Weer genoten, dit blijft boeien.

Player Sebas eruit, verbaast me niets.
Megaplayer Dennis gaat voor de titel, net als 'niceguyplayer' Rick.
Steeds meer stemmen gaan voor Vivienne, maar dat kan toch haast niet. Ze heeft zoveel verdient voor de pot en dat moet een mol juist niet doen (tenzij dat een nieuwe 'taktiek' is...). Alleen als de pot door haar toedoen leegloopt, kan zij de mol zijn, anders kan het gewoon niet. Tuurlijk loopt ze te kloten met dat touw en is dat een mooie plek voor de mol om te mollen, maar toch..
Volgende week Jon eruit dan blijft Anniek dus echt over!!! Hopen dat zij niet opeens zoals Patrick vorig jaar opeens opvallend begint te mollen en er opeens dus uitligt..
Leuke meid ook die Anniek, zeker als mol!  ::love::

Tot volgende week!

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #96 Gepost op: 12-02-2009, 21:56:37 »
Dennis kan de Mol niet zijn!!

Bij de executie kreeg Jon een vraag en de vraag was: "Als hoeveelste reed de Mol tijdens de Ben Hur opdracht"?

De antwoorden die gekozen konden worden:

- als eerste
- als tweede
- als derde
- nooit

Dennis ging als vierde, dus met deze theorie kan hij de Mol niet zijn. Toch? :)


Dit is van het Dennis topic zeer goed opgemerkt door Arco Mol Fan


Dat zou echt heel dom zijn als het zo is. Kunnen we Dennis nu definitief afschrijven als mol? ???

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #97 Gepost op: 12-02-2009, 21:58:18 »
iedereen zit op jon of annieck..

vivieene is verdacth met dat bord..

maar de blonde.. dame.. annieck kwa dingen die ze zegt en doet is ook erg verdacht anniek toch de mol?

ik blijf met me pool op dennis van af begin gewoon al..

met me pool kelder ook ik.. ik had sebas als winnaar.. rick verleizer dennis mol..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #98 Gepost op: 12-02-2009, 22:03:57 »
ja maar mensen :P we kunnen nog geen zinnig woord zeggen... Vorig jaar had ook niemand Dennis ooit als mol ingevuld, behalve Edo op t eind. Voor hetzelfde geld zit NIEMAND op vivienne, en dus maakt dennis hem niet eens als slechtste. Ook al heeft hij het pact. Bovendien een waardeloos pact. 'Kan ik jou afstrepen als mol?' ... Hoe kan je daar nou op zeggen dat je wél de mol bent, zonder te liegen? Dan speel je dus vals omdat je iemand verklapt dat je de mol bent. Dus je zegt altijd dat je niet de mol bent óf, je zegt dat je wel de mol bent, maar dan denkt de ander dat je liegt, omdat niemand gelooft dat de mol zich zelf zou verraden. Dus dennis heeft er werkelijk niks aan :P Pientere vent!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #99 Gepost op: 12-02-2009, 22:04:58 »
In het dagboek van de mol staat:
Misschien kocht in een Hello. Misschien slaap ik met de Mol op een kamer. Misschien heb ik gemold in het kasteel met sluipschutters.
De vragen die gesteld werden van de speler aan zijn mol:
Hello tijdschrift: Rick -> Anniek
Slapen met de mol: Sebastiaan -> Rick
Mollen in het kasteel?:
Jon -> Anniek
Anniek -> Jon
Vivienne -> Jon


Rick kan alleen iets weten over 'slapen met de mol' en gehoord hebben/gegokt hebben over de vraag of de speler gemold heeft in het kasteel. Dit zou er dan op slaan dat Rick de mol is. Of de Mol kan achteraf de aflevering gezien hebben en toen een dagboek fragment hebben geschreven:O
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)