Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191960 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #240 Gepost op: 9-02-2009, 20:28:30 »
Ik vind het ook absurd en zie ook helemaal niet in hoe ze dit ooit willen oplossen.
De enige manier is volgens mij de kandidaten achter een tafel (zodat ze niet ondergelopen worden) en wij met z'n allen in de rij.

Pff, ik hou absoluut niet van grote massa's en vind 500 ook echt veel te veel.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #241 Gepost op: 9-02-2009, 20:30:49 »
Ok Tommie leuk dan houden we daar nog contact over :D
Ananas

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #242 Gepost op: 9-02-2009, 20:38:38 »
Wie is de mol is in de loop van jaren steeds populairder en groter geworden. Elk jaar komen meer mensen op de fandagen af, het wordt steeds massaler. Je kunt gewoon niet om dat feit heen en dat nog moeten misschien mensen teleurgesteld worden omdat het vol is.

Maar wat ik niet snap is dat de twee evenementen - de fandagen van de Avro en RN - niet naast elkaar kunnen blijven voortbestaan.

Maar als het samengaat in één fandag dan kan je er toch nog het beste van proberen te maken en meedenken over de invulling daarvan.

Ik kan me voorstellen dat actieve posters van dit forum IRL met elkaar willen kletsen. Maar daar kan je toch een oplossing voor vinden? Ergens in het gebouw een .com hoek waar je je badge op kunt laten spelden en kletsen met medeforumers. Als het duidelijk is wáár je ze in die mensenmassa kunt vinden dan komt dat wel van de grond.

Een spontaan vragenvuur lijkt me lastig met 500 enthousiastelingen, misschien moet de organisatitie er toe overgaan dat vragen vooraf voorgelegd moeten worden zodat organisatie een keuze kan maken en iedereen een kans krijgt zijn vraag te mogen stellen. Het evenement wordt groter en zal van karakter veranderen.

Hetzelfde geldt voor een veiling met 500 potentiële bieders. Misschien is het handig in de programmering steeds twee activiteiten tegelijk te laten plaatsvinden. De één wil graag op de foto met zijn held , de ander lekker kletsen met medeforummers. Misschien wat speciale kinderdingetjes organiseren zodat het volwassenenfeestje niet verstoord hoeft te worden door de buggybrigade.

Nou ja, ik heb makkelijk praten, ik ben nog nooit naar een fandag geweest (ik durfde niet  :-[ maar ik ben ook niet zo'n zichtbaar actieve forumer. Ik heb wel alle 13 pagina's van dit topic gelezen)




Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #243 Gepost op: 9-02-2009, 20:43:42 »
Ok Tommie leuk dan houden we daar nog contact over :D

Is goed ;)
Maar eerst de fandag in het AKN gebouw  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #244 Gepost op: 9-02-2009, 21:04:52 »
Is goed ;)
Maar eerst de fandag in het AKN gebouw  :P

ahha..als dat op donderdag is dan kan ik er niet bij zijn..op zondag denk ik wel maar ben er zelf ook nog niet over uit.
Ananas

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #245 Gepost op: 9-02-2009, 21:15:57 »
Omdat de MolFanDag van ons allemaal is, hebben we een overzichtje gemaakt van hoe de beide dagen er ongeveer uit gaan zien.

Lees het op deze pagina. We hopen op reacties waar we iets mee kunnen ::ok:: !

Oei, die donderdag is écht compleet onmogelijk voor mij. Ik dacht dat het op donderdag dan tenminste nog 's avonds zou zijn, maar dat valt tegen.  :(
Zondag lijkt me prima.

De Observant wordt inderdaad te klein. [...] Een grotere ruimte, welke dan ook, is dus niet zo gek.

Met het risico hier publiekelijk gelyncht te worden :-X ;): hier ben ik het helemaal mee eens.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #246 Gepost op: 9-02-2009, 21:28:49 »
Is het niet gewoon handig om de fandag een zondag voor de finale te doen? :P
En dan de finale uitzenden  ;D ?

Denk dat de avro daar niet blij mee zal zijn  ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #247 Gepost op: 9-02-2009, 21:31:46 »
Is het niet gewoon handig om de fandag een zondag voor de finale te doen? :P
En dan de finale uitzenden  ;D ?

Denk dat de avro daar niet blij mee zal zijn  ::trots::
whahahahha ::rofl::
dan kom ik zeker wel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline DGo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #248 Gepost op: 10-02-2009, 14:47:45 »
Ik hoop van harte dat de molfandag op 15 maart zal plaatsvinden en niet op donderdag de 12e. Op 12 maart ben ik namelijk met vakantie en dan zou ik dus sowieso de fandag mislopen. En dat is natuurlijk zeer spijtig voor een oud mol-deelnemer die bijna alle fandagen aanwezig is geweest.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2009, 23:17:25 door DGo »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #249 Gepost op: 10-02-2009, 14:58:38 »
Ik hoop van harte dat de molfandag op 15 maart zal plaatsvinden en niet op donderdag de 12e. Op 12 maart ben ik namelijk met vakantie en dan zou ik dus sowieso de fandag mislopen. En dat is natuurlijk zeer spijtig voor een oud mol-deelnemer die bijna alle fandagen aanwezig is geweest.

Hi Dick,

het zou inderdaad weer erg gaaf zijn om je bij een MolFanDag te begroeten! Dan hoop ik ook op zondag!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #250 Gepost op: 10-02-2009, 15:02:41 »
Misschien dat oud-kandidaten iets kunnen doen, om de Avro gemotiveerd te krijgen toch voor een zondag te kiezen? Lokatie is inmiddels onbegonnen werk, maar de datum is nog een optie.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #251 Gepost op: 10-02-2009, 15:18:41 »
Ik hoop van harte dat de molfandag op 15 maart zal plaatsvinden en niet op donderdag de 12e. Op 12 maart ben ik namelijk met vakantie en dan zou ik dus sowieso de fandag mislopen. En dat is natuurlijk zeer spijtig voor een oud mol-deelnemer die bijna alle fandagen aanwezig is geweest.

O ja, dan hoop ik helemaal op zondag, vind het altijd erg leuk even met je te kletsen op de fandag.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2009, 15:27:14 door Lautjuh »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #252 Gepost op: 10-02-2009, 15:25:34 »
Ik hoop van harte dat de molfandag op 15 maart zal plaatsvinden en niet op donderdag de 12e. Op 12 maart ben ik namelijk met vakantie en dan zou ik dus sowieso de fandag mislopen. En dat is natuurlijk zeer spijtig voor een oud mol-deelnemer die bijna alle fandagen aanwezig is geweest.

Hoi Dick,

Leuk als we je weer zien. De serie vanuit Portugal vergeten we nooit!

Offline hara

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #253 Gepost op: 10-02-2009, 16:00:33 »
ik stem voor zondag 15 maart. De finale kijken wij altijd met een vaste club thuis. We maken een potje(snoep, geen geld) en we vullen ons lijstje wie is de mol, de winnaar en de verliezer.
En zondag ben ik altijd vrij!!!!!
 :) 8)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #254 Gepost op: 10-02-2009, 17:40:55 »
Donderdag lijkt me niks. Met 500 man tegelijk naar een aflevering van De Mol kijken. Een paar honderd man die in een dwangbuis moeten worden afgevoerd nadat ze ontdekken dat ze op de verkeerde Mol zaten. Daarna 's nachts 180 km terug naar huis met de trein ::ohno::

Zondag wil ik er wel bij zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #255 Gepost op: 10-02-2009, 18:26:58 »
In de molmail staat dat de fandag 15 maart is ;D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #256 Gepost op: 10-02-2009, 18:27:54 »
In de molmail staat dat de fandag 15 maart is ;D

Ik lees 't ook net. Bij dat canvasdoek verhaal staat 't. Goed nieuws!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #257 Gepost op: 10-02-2009, 18:30:16 »
Tenminmste IETS bereikt met de poll.

Hilversum of Amersfoort maakt me niet zo gek veel uit, maar dit is prima nieuws.

Al denk ik altijd met plezier terug aan Peter en zijn team van de Observant.

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #258 Gepost op: 10-02-2009, 18:56:54 »
huh das raar... en nog helemaal verborgen in de teskt ook.. Moet zoiets niet vreselijk groots worden aangekondigd ?  :-\\

maar de datum is mooi  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #259 Gepost op: 10-02-2009, 18:57:50 »
Ik las ergens dat de entree 25 euro zou worden? Eigenlijk te gek voor woorden.

Maar DIT pluk ik net van internet af:



Citaat
Gratis reizen met NS
Het Boekenweekgeschenk Een Tafel vol Vlinders is geldig als 2e klas vervoerbewijs op zondag 15 maart. Het is alleen geldig in binnenlandse treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Dus niet in internationale treinen. U kunt geen supplement eerste klas bijkopen.


Een kleine pleister op de wonde, dus.