Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191938 keer)

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #120 Gepost op: 8-02-2009, 20:59:28 »
Vind ik wel, want een fandag in een giga gebouw is VEEL minder gezellig dan in een klus gezellig stadshuisje.


Ik heb het ook liever knus en kleinschalig, maar als anderen dat niet vinden wil dat nog niet zeggen dat ze geen molfandag fan (beetje raar omschreven) zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #121 Gepost op: 8-02-2009, 21:00:05 »
het gaat om de datum, niet om de locatie, die is bij de AVRO :)

Oh, ok, dus puur de datum. Dan stem ik zondag. En met mij vele anderen die simpelweg de mogelijkheid niet hebben donderdagmiddag aanwezig te zijn. Scholieren, studenten, mensen die overdag werken, voor hen pakt 't niet bepaalt gemakkelijk uit doordeweeks zoiets te organiseren. Dan maar geen ontknoping in bijzijn van de kandidaten, maar zondag na de ontknoping in bijzijn van kandidaten er over praten :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #122 Gepost op: 8-02-2009, 21:00:44 »
ik ben wel voor een grotere lokatie. maar niet voor 500 mensen dat is toch net iets te veel van het goede. en de manier waarom het gaat. (avro neemt de touwtjes in handen ipv dat de widm.com crew hen die aanreikt.)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #123 Gepost op: 8-02-2009, 21:02:18 »
Ik ben trouwens totaal niet tegen het idee van een grote MFD in Hilversum met de kandidaten en crew, en vlak daarvoor of daarna een gezellige MFD zonder kandidaten in de Observant! Dat lijkt me nou zowel proeven van een groot evenement en een gezellige dag.

Kan me inderdaad voorstellen dat 't de donderdag niet moet worden (als zoveel mensen niet kunnen komen) voor de grote dag, maar wat dacht je van de zondag VOOR de finale een dagje kletsen en drinken en discuzeuren wie van de 3 dan toch de mol is, en de zondag NA de finale de MegaMolFanDag (MMFD) in Hilversum?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #124 Gepost op: 8-02-2009, 21:06:35 »
Ik ben trouwens totaal niet tegen het idee van een grote MFD in Hilversum met de kandidaten en crew, en vlak daarvoor of daarna een gezellige MFD zonder kandidaten in de Observant! Dat lijkt me nou zowel proeven van een groot evenement en een gezellige dag.

Kan me inderdaad voorstellen dat 't de donderdag niet moet worden (als zoveel mensen niet kunnen komen) voor de grote dag, maar wat dacht je van de zondag VOOR de finale een dagje kletsen en drinken en discuzeuren wie van de 3 dan toch de mol is, en de zondag NA de finale de MegaMolFanDag (MMFD) in Hilversum?

Dan gaan we er echt heen van.. okee jongens, pakken wat je pakken kan.. En we gaan weer.
Dan is het gezellige praatje er niet eens..  :-\\

Bij de observant was het allebei in hetzelfde gebouw op 1 dag.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #125 Gepost op: 8-02-2009, 21:07:54 »
Maar verandering is niet altijd slecht. En zoals het er nu naar uitziet, valt er volgens mij niet veel te veranderen, en kunnen we beter het beste er toch van maken? Ik vind dat we het een kans moeten geven en het ons kent ons gevoel verdwijnt echt niet door een locatieverandering. Ook niet doordat er meer mensen bijkomen. Dat het drukker wordt bij de kandidaten is inderdaad wel een negatief gevolg. Daar ben ik het mee eens1

Ik denk dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Het gaat er helemaal niet om of de AVRO de molfandag beter of slechter kan organiseren dan WIDM.com.

Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #126 Gepost op: 8-02-2009, 21:09:03 »
Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen. ::niet-ok::

AMEN!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #127 Gepost op: 8-02-2009, 21:11:16 »
Ik zit ineens aan een andere optie te denken: de ontknoping op zondag doen, samen met de kandidaten, en die later op een reguliere donderdag uitzenden.

Een beetje zoals de finale  van Expeditie Robinson.  Dat heb ik toen heel erg leuk gevonden om dat zo mee te maken.

Dat heeft als voordeel dat ook jongere mensen bij kunnen zijn. Op donderdag is  er voor scholieren haast geen mogelijkheid om te komen. Dit betekent wel een andere datum erbij als optie, namelijk 8 maart.
ja en niemand die het doorverteld na goede afspraken, (ik was daar ook) maar ik denk nietdat dat de bedoeling is.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #128 Gepost op: 8-02-2009, 21:14:30 »
Ik denk dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Het gaat er helemaal niet om of de AVRO de molfandag beter of slechter kan organiseren dan WIDM.com.

Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen. ::niet-ok::
De discussie waar ik in zat ging niet daarover. Ik realiseer me dat ook echt wel! Ik had het er nog over met Lautjuh op msn. Het is inderdaad echt achterbaks dat ze dit van jullie afpakken. Ik ben het daar helemaal met jullie mee eens. Het is niet zo dat ik het daar niet mee eens ben of zo!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #129 Gepost op: 8-02-2009, 21:16:03 »
Ik denk dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Het gaat er helemaal niet om of de AVRO de molfandag beter of slechter kan organiseren dan WIDM.com.

Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen. ::niet-ok::

HEAR HEAR!!!! dAT NU IS DE GROTE KINNESINNE VAN ALLES!!!

Het is te zot voor woorden. Had vanaf het begin door dat dit erachter zat en daagde de crew daarom uit hun standpunt te duiden.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #130 Gepost op: 8-02-2009, 21:16:40 »
nee denk trouwens niet dat dat kan, de ontknoping eerder.  met ER ligt het natuurlijk wel een beetje anders. Als dat uitlekt kijkt niemand er naar om. maar bij widm dan moeten ze gaan uitzoeken wie er de 250000000000000000 euro moet gaan dokken (hoeveel was het ook alweer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #131 Gepost op: 8-02-2009, 21:18:09 »
nee denk trouwens niet dat dat kan, de ontknoping eerder.  met ER ligt het natuurlijk wel een beetje anders. Als dat uitlekt kijkt niemand er naar om. maar bij widm dan moeten ze gaan uitzoeken wie er de 250000000000000000 euro moet gaan dokken (hoeveel was het ook alweer)

250.000  euro :P
Maar denk dat ze dat van de opbrengst wel kunnen betalen!

BTW : Zal der weer een goed doel komen voor de veiling?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #132 Gepost op: 8-02-2009, 21:18:56 »
250.000  euro :P
Maar denk dat ze dat van de opbrengst wel kunnen betalen!

BTW : Zal der weer een goed doel komen voor de veiling?
de avro ::jaja::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #133 Gepost op: 8-02-2009, 21:19:53 »


BTW : Zal der weer een goed doel komen voor de veiling?

Ja hoor de avro  >:D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #134 Gepost op: 8-02-2009, 21:20:26 »
de avro ::jaja::

Jaa die kunne het heel goed gebruiken  ::) >:(
Die hebben poen zat! van dat geld kunnen ze de topito's gratis weggeven!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #135 Gepost op: 8-02-2009, 21:20:57 »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #136 Gepost op: 8-02-2009, 21:21:47 »
tegelijk  ::rofl::
was een inkoppertje :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #137 Gepost op: 8-02-2009, 21:23:51 »
De veilingitems zijn natuurlijk indirect in bezit van de Avro. Natuurlijk kunnen zij besluiten waar de opbrengst heen gaat, en iets zegt me dat dat niet het goede doel zal zijn. Al zijn dat maar speculaties natuurlijk.

Dan zit ik nog met kleine initiatieven waar ik zelf al een paar keer bij betrokken ben geweest.
De taart actie, de fandag film. Zou dat nog wel mogen?

En bijvoorbeeld de uitreiking van de molbeurs, daar heeft de grote massa níets aan.
Dat is alleen interessant voor de forummers van dit forum.
Zou dat niet ook verdwijnen?


Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #138 Gepost op: 8-02-2009, 21:24:01 »
alles heeft zijn voor en nadeel.

je kan er zat opnoemen, ik zelf ben 2 keer met ex. rob in de observant geweest, ik vond het ook klein en vol. maar het had wel iets.
maar dit was ook niet mer bn ers. en ik ben met iedereen op de foto geweest, je had er alle tijd voor.

zo zijn er veel meer voor en nadelen.

dat de avro nou mee doet, geeft ook mensen die niet op rn komen de kans na een fandag te gaan. misschien hebben ze geen computer of kennen gewoon de site niet weet ik veel. nou kan iedereen komen,...

moet ik wel zeggen bij ex. rob deden ze ook een evenement ook groot..georganiseerd door rtl
 je kon zelfs wild card winnen..
waren er veel mensen, stond je in de rij nee.. het regende en er waren geen 100den en mensen..

dus of er dan veel komen weet je ook niet.

kans verdiend het misschien wel, maar ikzelf kom dan niet.

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #139 Gepost op: 8-02-2009, 21:24:17 »
Ja hoor de avro  >:D

Misschien is het handig als er wat meer duidelijkheid wordt gegeven (als die er is) over hoe de AVRO de dag wil indelen? Dus; wat gaat er nu precies veranderen?

Los daarvan vind ik het erg jammer dat de AVRO het initiatief van .com 'afpakt' en dan maar 2 opties biedt wat betreft data, en er kennelijk ook geen ruimte is om over de locatie te discussieren. Of was die er wel?