Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191986 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #200 Gepost op: 9-02-2009, 16:00:29 »
Ik vind vooral het aller-laatste stukje erg leuk! Ik hoop echt dat jullie, de WIDM-crew, dat kunnen realiseren! Ik wil jullie overal bij helpen!  ::ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #201 Gepost op: 9-02-2009, 16:01:20 »
Dan nog ga ik voor zondag. De 'activiteiten' zijn rondom de mol. Hoe kunnen we dat nou doen als de mol nog niet bekend is?
Voorts hoop ik dat de 'activiteiten' de vorm zoals wij ze kennen zullen behouden.

Wij staan in voor de invulling van de activiteiten: concreet betekent dit een veiling, quiz en vragenvuur zoals elk jaar ;)

Citaat van: Daedalus
Wat vind trouwens De Observant hiervan? Die hebben vast al extra personeel ingehuurd, de sleuteltjeswand weer gerepareerd, de piano onklaar gemaakt, spandoeken opgehangen met de tekst "Pieter Jan komt hier! :D"...

Er zijn nog geen definitieve afspraken met de Observant.
2024: wie is de Mol?

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #202 Gepost op: 9-02-2009, 16:02:23 »
Ik heb voor de donderdag gestemd, puur om het feit dat dan de finale met z'n allen bekeken wordt en dat is weer eens iets anders. De rest van het programma is vrijwel identiek en gaat vast een succes worden. Helemaal als de RN-crew daar een stem in heeft, en aan de berichten te lezen hebben jullie dat ook. Daar wens ik jullie als crew dan ook heel veel succes mee ::ok::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #203 Gepost op: 9-02-2009, 16:10:39 »
ik zou eigenlijk liever het programma van de donderdag hebben. maar dan word het heel lastig voor mij om erbij te zijn. Elise en ik hebben al afgesproken dat we gaan spijbelen als het niet anders kan :P. maar dan is het nog de vraag of het man van onze ouders omdat het wel laat word :/.
dus ik stem op de zondag.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #204 Gepost op: 9-02-2009, 16:17:57 »
Whehe, Echt erg eigenlijk.... T programma van de donderdag is echt heel aantrekkelijk en t liefste zou ik dat willen maar dat is gewoon niet te doen (T leifste wil k niet spijbelen omdat ik dan echt problemen krijg met school en ik dnek dat m'n ouders er ook niet heel bij van worden)... Waarom is WIDM nou op donderdag en niet op vrijdag:O:O
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #205 Gepost op: 9-02-2009, 16:19:13 »
Ik kan niet even 123 vrijnemen op de donderdagmiddag. Het idee is leuk, maar de zondag is 10x beter! Als het op donderdag is, wat wordt er georganiseerd m.b.t. eten? Neem aan dat de AVRO niet voor 500 mensen een buffet gaat regelen?

Hopelijk gaat het op de zondag plaatsvinden, napraten op zondag is vele malen leuker, dan het gekakel (want het is echt niet stil tijdens de uitzending) op de donderdagavond. En in 30 minuten na de aflevering is er amper een mogelijkheid tot napraten.

Dus, donderdag ::niet-ok:: , zondag ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #206 Gepost op: 9-02-2009, 16:20:39 »
Helemaal mee eens arco
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #207 Gepost op: 9-02-2009, 16:24:51 »
Misschien wordt het best tof. Als het maar niet te commercieel wordt.
(Ik kwam net tot de conclusie dat ik op donderdag om half 2 uit ben op school. Ik blij, dan zouden misschien toch beide opties kunnen. Maar nee, ik moet optreden die avond.^^ Dus toch: GO ZONDAG)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #208 Gepost op: 9-02-2009, 16:32:56 »
Zoals eerder verwoord,

Als het GEEN commercieel circus wordt, met de kandi's achter tafels enzo, en er niet 500 mensen komen heb ik an sich geen bezwaar tegen een verplaatsing van de lokatie. Als dan ook nog de WIDM.COM crew een flinke vinger in den pap heeft zouden wij heel graag op zondag van de partij zijn. Met de onderdelen die de mfd zo typeren.

De donderdag is natuurlijk heel leuk maar voor ons friezen niet te doen. En ook niet voor andere mensen die van ver moeten komen.Om nog maar te zwijgen van werk, school en kinderen.)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #209 Gepost op: 9-02-2009, 16:50:17 »
Idd, want het is voor mij helemaal niet zo ver reizen (Ik woon vlakbvij Utrecht en dus centaal) Maar ik ben pas om 15.40 uit en zelfs ik kan niet binnen 20 minuten in hilvertsum zijn
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline zijvandiv

  • Forumlid
  • ik gok op Rick
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #210 Gepost op: 9-02-2009, 17:12:35 »
Lijkt mij duidelijk dat voor de meesten zondag beter uit komt.  ::)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #211 Gepost op: 9-02-2009, 17:27:56 »
Wat heb je nou extra op donderdag? ja alleen een uitzending met de mol erbij..
ik dacht zelf dat de finale rond 17.00 zou zijn.. Dan zou het nog leuk zijn.. Dat je dan al eerder dan nederland weet wie de mol is  >:D En op donderdag zal het wel minder druk zijn.. omdat veel mensen niet kunnen.. Dus dat is ook wel weer een voordeel.

Maar.. het verschil is maar een kwartier eerder dan nederland.. Dus echt bijzonder is het niet.. Als ik vragen heb over de finale kan ik die ook wel op zondag stellen. En veel mensen van het forum kunnen er niet zijn..  :-\\
Ik zal en MOET erheen. Dan maar spijbelen.. Maar heb liever de zondag.

mijn voorkeur is : Zondag  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 17:31:14 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline jobius

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #212 Gepost op: 9-02-2009, 17:55:21 »
zondag omdat ik geen snipperdagen ofzo heb dus ik kan omogelijk vrij nemen van school !

of ziekmelden  ::heks::
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #213 Gepost op: 9-02-2009, 18:11:19 »
Zou ik niet doen, jobius. ;)
Als ze er achter komen krijg je problemen.

Ik heb nog een vraagje; kun je wel gewoon met de kandidaten op de foto? Er staat wel aanvang activiteiten, maar ik weet niet of op de foto gaan daar ook bij hoort. :)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #214 Gepost op: 9-02-2009, 18:19:32 »
die tijden red ik niet kom uit het noorden.
dan helemaal ff na hilversum..

hoe zit het daar met parkeerplaatsen?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #215 Gepost op: 9-02-2009, 18:20:36 »
Het argument heb ik al vaker gegeven: werk is het belangrijkste argument om donderdag niet zomaar te kunnen.

Als ik perse wil op donderdag, dan KAN het wel, maar dat gaat ten koste van mijn verlof, dat ik eigenlijk later in het jaar wil gebruiken.

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #216 Gepost op: 9-02-2009, 18:26:41 »
eindelijk gelezen (ondertussen is het al echt donker geworden buiten  :o )

Ik stem voor zondag, ik kan me die donderdagavond nergens anders denken dan op mn bank en voor de tv met mn laptop op mn schoot.

Al jullie argumenten zijn wel goed, maar de beste zijn toch wel dat donderdag niet iedereen kan door school werk enz. Dat het nu (voornamelijk) door de AVRO wordt georganiseerd is jammer, maar geeft wel nog een rede om ergens in de zomer wat af te spreken met wat mensen. Ook is het eigenlijk wel spannend, we weten niet wat er precies gaat gebeuren. Het programma is (ongeveer) zoals voorheen, maar wie weet kan de AVRO wel oud kandidaten zover krijgen om ook te komen.

Dat het nu in een studio wordt gehouden is wel spijtig, een gesloten hal (neem ik aan) waar ik dan allemaal kraampjes zie waar dingen verkocht worden en weinig ruimte om met een paar rond de tafel te gaan zitten om te praten.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #217 Gepost op: 9-02-2009, 18:48:52 »
@ Kabouter...Zullen wij maar hopen dat de fandag op zondag wordt gehouden? dan hebben we plenty time om te kletsen, want daar hebben wij wel even voor nodig ;D

 ::ok:: Wij komen dan zeker op zondag!!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 19:34:07 door maud, Reden: quote gefixed »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #218 Gepost op: 9-02-2009, 18:59:21 »

@ Kabouter...Zullen wij maar hopen dat de fandag op zondag wordt gehouden? dan hebben we plenty time om te kletsen, want daar hebben wij wel even voor nodig ;D


 ::ok:: Wij komen dan zeker op zondag!!!!!!!!

Ja en 498 andere molfans  ;D :o
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #219 Gepost op: 9-02-2009, 19:13:15 »
Nu er iets meer bekend is veranderd er niet veel aan mijn mening. Donderdag kijken met kandidaten lijkt mij nog steeds leuk, maar zondag is net zo leuk.
Belangrijkste nieuwe feit is dat we in een studio gaan kijken naar de uitzending. Als dit betekend dat je vrij lang onder een hele hete lampen zit (mijn enige ervaring met een studio), dan sla ik over. Daar krijg ik alleen maar koppijn van. Dan kies ik alsnog voor zondag.

Ligt dat AKN gebouw trouwens een beetje in de buurt van een station? 1,5 km
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 19:20:48 door Rat »