Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192090 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #340 Gepost op: 12-02-2009, 19:53:57 »
Vroeger wel in Friesland gewoond, maar moet nu vanaf Groningen (stad) komen. Heb helaas geen rijbewijs (nooit van gekomen), dus chauffeuren zal me niet lukken.

Terugkomend op topic, de donderdagavond ziet er interessant uit. Lijkt me wel leuk om het een keer mee te maken. Ik zou dan overdag vrij kunnen nemen, eerst Hilversum in, Beeld & Geluid eindelijk eens bezoeken, etc. Vraag me alleen af of ik 's nachts wel weer terug kom. Kan de volgende dag uitslapen in ieder geval.
Maar zoals uit de poll en uit molmail blijkt, zal het waarschijnlijk op zondag zijn. Dan met terugreis geen probleem.

Enfin, wat het ook wordt, ik doe mijn best dit jaar er weer bij te zijn.



Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #341 Gepost op: 12-02-2009, 20:10:45 »
Dus een friese verzameling 15 maart.
Zag je trouwens nog lopen vandaag Stephany.


Heey, waar zag je me dan? (station misschien). Ik heb jou niet gezien. ::zwaai::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #342 Gepost op: 12-02-2009, 21:29:23 »
Heey, waar zag je me dan? (station misschien). Ik heb jou niet gezien. ::zwaai::

haha idd op het station...
ach ik neem aan dat ik je nog wel een keer tegenkom, zal er wat op letten :)
Ananas

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #343 Gepost op: 12-02-2009, 21:43:24 »
haha idd op het station...
ach ik neem aan dat ik je nog wel een keer tegenkom, zal er wat op letten :)

Waarschijnlijk bij de molfandag al. ::tandpastasmiley::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #344 Gepost op: 12-02-2009, 21:43:53 »
Waarschijnlijk bij de molfandag al. ::tandpastasmiley::

haha ja natuurlijk ;)
Ananas

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #345 Gepost op: 12-02-2009, 22:16:25 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de hele commotie niet.
1. De laatste keer waren er zeker minstens 300 mensen in een veel te kleine locatie. Het was er steen en steenkoud en toen de kandidaten arriveerden werden deze zowat platgewalst door horden mensen. Om op de foto te komen met een kandidaat moest je in een lange ongeordende rij staan en hopen dat je niet werd weggeduwd. We hebben in die uren die er waren zelfs nog 2 niet eens kunnen spreken.
Dus dat kleinschalige, ongedwongen en knusse waar velen het over hebben, zie ik niet zo....

2. Amersfoort en Hilversum liggen heel dicht bij elkaar en er komen veel treinen in Hilversum. Je kunt heel makkelijk alle kanten op. Het ligt er maar aan waar je vandaan komt. Als je vanuit Amsterdam komt, is Hilversum juist dichterbij en beter te bereiken. Dus ik snap niet zo goed waarom Amersfoort een veel betere locatie is..

3. Het zou ineens heel anders worden ingevuld en minder worden. Als je naar het programma kijkt, zijn op beide dagen uren ingeruimd voor van alles en nog wat. En eerlijk gezegd was de invulling van de laatste keer nu ook niet zo ongelofelijk geweldig. Eerst was het maar eindeloos wachten op de kandidaten. Zonder enige uitleg liep en zat iedereen maar wat. Totaal onduidelijk wat er zou gaan gebeuren en waar. Totdat de kandidaten plotseling binnen kwamen stuiven. Daarna was het een chaos.
De vragen aan de kandidaten waren leuk, maar je zag geen klap alleen die mensen die vooraan stonden. Voor driekwart van de mensen was er niets te zien.
Je moest zelf maar een beetje uitvinden wat er nu de hele middag de bedoeling was. Ook verdwenen kandidaten zonder dat je het in de gaten had.

Neemt niet weg dat het hartstikke leuk was om de kandidaten te zien en zo. En het was ook leuk om met zoveel Molfans kennis te maken.

Maar, wat mij betreft hoeft deze samenwerking met de AVRO niet automatisch te betekenen dat het minder, slechter en commerciëler wordt.
En.. de grootste winst zal volgens mij zijn dat alle kandidaten komen en niet maar een paar. Hopelijk zal het beter geregeld worden dat je de mensen echt kunt spreken en met ze op de foto kan. Al hoeft dat niet achter een tafeltje uiteraard.
En misschien komen er weer leuke nieuwe elementen in het programma erbij.



Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #346 Gepost op: 13-02-2009, 08:28:43 »
@ Injetta: ik begrijp die commotie ook niet hoor ::ohno::
je hebt helemaal gelijk. Het werd te klein in de Observant en je zag inderdaad geen flikker als je niet vooraan stond. Waarschijnlijk stonden diegenen die hier in dit topic zo hard schreeuwen in de Observant ook vooraan...
Die kleinschaligheid was al weer wat jaartjes geleden, maar als iets een succes wordt kan je de kleinschaligheid ook vergeten. Er wordt nu op een grotere schaal iets georganiseerd om meer mensen een plezier te kunnen doen. Mooi toch? Soms zijn dingen echt niet ingewikkeld: je komt of je komt niet. Als je het idee van de AVRO niet zitten blijf je lekker thuis uithuilen.

Ubermol George zou zeggen: Get a life!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #347 Gepost op: 13-02-2009, 10:46:23 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de hele commotie niet.

Ligt inderdaad aan jou. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #348 Gepost op: 13-02-2009, 10:51:32 »
Jongens.. Denk nou goed na.
Er kunnen nu 500 Die-hard molfans in het AKN gebouw.. Denk je dat je dan op elk moment met een kandidaat op de foto kan? Die rijen komen heus wel terug hoor. VEEL erger dan bij de observant! Want het aantal kandidaten blijven hetzelfde.. (Rond de 6 of 7) Maar het aantal bezoekers worden bijna verdubbeld!!

@ Injetta: ik begrijp die commotie ook niet hoor ::ohno::
je hebt helemaal gelijk. Het werd te klein in de Observant en je zag inderdaad geen flikker als je niet vooraan stond.

Denk je dat het nu veel beter word met die massa mensen? Het wordt duwen voor een plekkie.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #349 Gepost op: 13-02-2009, 11:15:51 »
Misschien bouwen ze wel een grote tribune voor 500 mensen, met een enorm scherm om WIDM op te projecteren? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #350 Gepost op: 13-02-2009, 11:19:59 »
Eerlijk gezegd vind ik deze discussie niet echt waardevol meer.

We zijn het er allemaal over eens dat een mooi tijdperk in de observant ten einde is gekomen.
Laten we onze herinneringen koesteren, en nieuwe gaan opbouwen op de nieuwe locatie.

Aangezien we toch niets kunnen veranderen aan deze wijziging, stel ik voor om de negatieve gevoelens te relativeren, en wat positiever te worden. Het wordt een beetje een zeurclub zo, en bovendien vind ik 't niet leuk dat we elkaar gaan aan- of afvallen hier.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #351 Gepost op: 13-02-2009, 11:26:19 »
Eerlijk gezegd vind ik deze discussie niet echt waardevol meer.

We zijn het er allemaal over eens dat een mooi tijdperk in de observant ten einde is gekomen.
Laten we onze herinneringen koesteren, en nieuwe gaan opbouwen op de nieuwe locatie.

Aangezien we toch niets kunnen veranderen aan deze wijziging, stel ik voor om de negatieve gevoelens te relativeren, en wat positiever te worden. Het wordt een beetje een zeurclub zo, en bovendien vind ik 't niet leuk dat we elkaar gaan aan- of afvallen hier.
::ok:: ::ok:: ::ok::

We gaan gewoon genieten op 15 maart ::feest:: ::boogie:: ::cheerleader::

 ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon:: ::zon::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #352 Gepost op: 13-02-2009, 11:38:22 »
Eerlijk gezegd vind ik deze discussie niet echt waardevol meer.

We zijn het er allemaal over eens dat een mooi tijdperk in de observant ten einde is gekomen.
Laten we onze herinneringen koesteren, en nieuwe gaan opbouwen op de nieuwe locatie.

Aangezien we toch niets kunnen veranderen aan deze wijziging, stel ik voor om de negatieve gevoelens te relativeren, en wat positiever te worden. Het wordt een beetje een zeurclub zo, en bovendien vind ik 't niet leuk dat we elkaar gaan aan- of afvallen hier.

Weet je DikkeControleur waar ik problemen mee heb is dat er zo gemakkelijk over dingen wordt heengestapt. De AVRO pikt onze fandag in. En waarom? Alleen maar omdat ze meer leden nodig hebben. Sorry, maar dat kan ik niet relativeren.

Wat mij betreft is er een eind gekomen aan een mooi tijdperk: de molfandag.
Geniet nooit met mate...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #353 Gepost op: 13-02-2009, 13:22:46 »
Weet je DikkeControleur waar ik problemen mee heb is dat er zo gemakkelijk over dingen wordt heengestapt. De AVRO pikt onze fandag in. En waarom? Alleen maar omdat ze meer leden nodig hebben. Sorry, maar dat kan ik niet relativeren.

Wat mij betreft is er een eind gekomen aan een mooi tijdperk: de molfandag.
En hoe wil je dat gaan veranderen dan? Ik bedoel, ik snap wel dat het teleurstellend is, maar er komt geen verandering. We kunnen er toch ook het beste van maken?

Het lijkt inderdaad wel alsof iedereen hier zichzelf in een negatieve spiraal praat. Ik ben het helemaal met DC en Kabouter eens dat we het er juist van moeten maken. En misschien blijkt het helemaal geen succes te zijn en komt de fandag volgend jaar weer terug. Altijd positief blijven.  ::ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #354 Gepost op: 13-02-2009, 13:31:24 »
Het lijkt inderdaad wel alsof iedereen hier zichzelf in een negatieve spiraal praat.

Nee helemaal niet.. mensen geven hun mening over dit voorstel. het kan wel beter worden ja.. Dat kan, maar ik denk dat het nog drukker en voller wordt dan in de observant.

Maja we zullen zien..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #355 Gepost op: 13-02-2009, 13:32:42 »
Nee helemaal niet.. mensen geven hun mening over dit voorstel.
Sommigen reageren toch echt wel heel erg overdreven. Maar goed dat is mijn mening.  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #356 Gepost op: 13-02-2009, 13:42:41 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de hele commotie niet.
1. De laatste keer waren er zeker minstens 300 mensen in een veel te kleine locatie. Het was er steen en steenkoud en toen de kandidaten arriveerden werden deze zowat platgewalst door horden mensen. Om op de foto te komen met een kandidaat moest je in een lange ongeordende rij staan en hopen dat je niet werd weggeduwd. We hebben in die uren die er waren zelfs nog 2 niet eens kunnen spreken.
Dus dat kleinschalige, ongedwongen en knusse waar velen het over hebben, zie ik niet zo....

2. Amersfoort en Hilversum liggen heel dicht bij elkaar en er komen veel treinen in Hilversum. Je kunt heel makkelijk alle kanten op. Het ligt er maar aan waar je vandaan komt. Als je vanuit Amsterdam komt, is Hilversum juist dichterbij en beter te bereiken. Dus ik snap niet zo goed waarom Amersfoort een veel betere locatie is..

3. Het zou ineens heel anders worden ingevuld en minder worden. Als je naar het programma kijkt, zijn op beide dagen uren ingeruimd voor van alles en nog wat. En eerlijk gezegd was de invulling van de laatste keer nu ook niet zo ongelofelijk geweldig. Eerst was het maar eindeloos wachten op de kandidaten. Zonder enige uitleg liep en zat iedereen maar wat. Totaal onduidelijk wat er zou gaan gebeuren en waar. Totdat de kandidaten plotseling binnen kwamen stuiven. Daarna was het een chaos.
De vragen aan de kandidaten waren leuk, maar je zag geen klap alleen die mensen die vooraan stonden. Voor driekwart van de mensen was er niets te zien.
Je moest zelf maar een beetje uitvinden wat er nu de hele middag de bedoeling was. Ook verdwenen kandidaten zonder dat je het in de gaten had.

Neemt niet weg dat het hartstikke leuk was om de kandidaten te zien en zo. En het was ook leuk om met zoveel Molfans kennis te maken.

Maar, wat mij betreft hoeft deze samenwerking met de AVRO niet automatisch te betekenen dat het minder, slechter en commerciëler wordt.
En.. de grootste winst zal volgens mij zijn dat alle kandidaten komen en niet maar een paar. Hopelijk zal het beter geregeld worden dat je de mensen echt kunt spreken en met ze op de foto kan. Al hoeft dat niet achter een tafeltje uiteraard.
En misschien komen er weer leuke nieuwe elementen in het programma erbij.




Bedenk wel dat het werd georganiseerd door een groep vrijwilligers, die zich hier op deze site hard inzetten voor WIDM, en die ook nog veel van hun vrije tijd opofferden om die fandag daar te organiseren. Ik vind je nogal hard in je oordeel over de organisatie hoor.

Je hebt gelijk dat het niet perse slechter hoeft te worden, en dat de locatie qua reisafstand niet veel uitmaakt.
Maar oordeel alsjeblieft niet te hard over de organisatie, zoals gezegd, het werd allemaal georganiseerd door een kleine groep vrijwilligers, die er ook niets aan konden doen dat er vorig jaar zoveel enthousiaste molfans op af kwamen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #357 Gepost op: 13-02-2009, 13:56:56 »
hey,

k hoop dit jaar eindelijk naar de fandag te komen, vorig jaar wou k komen en had k zelfs al gereserveerd maar door een sterfgeval ging dit niet door, de jaren ervoor vonden myn ouders me te jong om te gaan.

maar moet je nu ook al voor af reserveren en vanaf wanneer kun je dat dan doen?

x ::zwaai::

o en het moet op 15 maart, op 12maart moeten heel veel mensen naar school/naar het werk ;D
« Laatst bewerkt op: 13-02-2009, 14:07:38 door loving*widm »
en weer ondergronds......

Offline saroja

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #358 Gepost op: 13-02-2009, 13:59:34 »
12 Maart!!!!!!!!!!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #359 Gepost op: 13-02-2009, 14:37:52 »
Wel grappig dat de mensen die 'de commotie niet begrijpen' juist degene zijn die net nieuw aangemeld zijn of alleen voor WIDM naar RN komen.