Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192152 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #440 Gepost op: 17-02-2009, 23:56:45 »
staat inderdaad niet dat Avro het elk jaar organiseert, alleen dat het in het Avro gebouw is.

Ik heb er ook zin in!!! Blij dat het niet donderdagavond is. Was wel een leuk idee maar ook weer niet omdat de mol dan nog niet bekend is met de veiling e.d.

Wordt er wel samen gewerkt met de RN-organisatie?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #441 Gepost op: 18-02-2009, 08:36:25 »
niets mis met mijn begrijpend lezen; ik weet wat er staat, maar de eerstvolgende reactie op mijn berichtje toont precies aan wat ik bedoel ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #442 Gepost op: 18-02-2009, 10:06:17 »
Precies, het gaat om de presentatie, niet om mijn verstandelijk vermogen ::)
Tell me what your telescope says

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #443 Gepost op: 18-02-2009, 11:18:48 »
Dat bedoel ik ook niet :D (mocht het ook op mij gericht zijn naast Arco). Ik wilde alleen even aangeven dat ik jullie opvatting over de de presentatie niet deel. Ik vind het helemaal niet onaardig staan en ook niet alsof ze het elk jaar organiseren. Je zou het zo kunnen opvatten, maar ik krijg er geen naar gevoel van hoor.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #444 Gepost op: 18-02-2009, 17:20:35 »
Laten we nou in molsnaam niet weer een discussie beginnen over wat er wel of niet staat en wat er wel of niet mee bedoeld wordt.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #445 Gepost op: 18-02-2009, 19:13:10 »
Ik heb nog 4 'Lautjuh' naambordjes en één 'WC-eend' naambordje.
Zal ik daarmee herkenbaar genoeg zijn?  ;D
Ik speld ze gewoon allemaal op. :P

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #446 Gepost op: 18-02-2009, 19:20:50 »
Heb ik nog wel een vraagje, denken jullie dat er nog eisen aan zullen zitten? Ben nog nooit naar een MolFandag gekomen omdat ik niet kon.. Maar ik zou dit jaar wel heeel graag willen, en ik kan een keertje :D

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #447 Gepost op: 18-02-2009, 19:34:20 »
-
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 17:22:35 door MarissaWIDM »

Offline Dat ene mens

  • Forumlid
  • Psst, ik ben de mol
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #448 Gepost op: 18-02-2009, 19:47:10 »
Is er nog een leeftijdgrens?  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #449 Gepost op: 18-02-2009, 20:02:34 »
Ik heb nog 4 'Lautjuh' naambordjes en één 'WC-eend' naambordje.
Zal ik daarmee herkenbaar genoeg zijn?  ;D
Ik speld ze gewoon allemaal op. :P
jij bent simpelweg herkenbaar aan de langste sjaal van allemaal.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #450 Gepost op: 18-02-2009, 20:04:48 »
Is er nog een leeftijdgrens?  ::tandpastasmiley::

bedoel je de boven- of de ondergrens? ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Gerrr

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #451 Gepost op: 20-02-2009, 00:20:12 »
Doe maar op donderdag 12 maart ... leuk met elkaar de fnale kijken !
Groetjes, Gerrr

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #452 Gepost op: 20-02-2009, 00:25:21 »
Doe maar op donderdag 12 maart ... leuk met elkaar de fnale kijken !
Groetjes, Gerrr
ben jij nog steeds aan het kiezen? Het is al bekend dat het 15 maart wordt.......

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #453 Gepost op: 20-02-2009, 21:01:13 »
ben jij nog steeds aan het kiezen? Het is al bekend dat het 15 maart wordt.......

Welterusten :P

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #454 Gepost op: 22-02-2009, 11:15:12 »
als je het zo leest is het super druk in de observant, waardoor je er eigenlijk een beetje opgepropt zit.
dit lijkt me helemaal niet fyn voor de kandidaten om in een ruimte te zijn waar eigenlijk te veel mensen zijn.

en rn-mensen jullie hebben het goed gedaan, maar jullie lopen de avro hier wel een beetje zwart te maken.

widm is een programma van de avro, en ze hadden de fandag dus al veel eerder kunnen opeisen zonder dat ze met jullie willen samenwerken.

dus wees blij dat de avro jullie er nog een beetje bij betrekt en het akn-gebouw is veel groter, dus er kunnen meer mensen komen en er is iets meer plaats voor de kandidaten.

en miss hebben jullie gelijk en wordt het een commerciele boel, toch vind k dat jullie dat niet nu al moeten zeggen, maar wachten tot na de fandag want miss blijft het net zo gezellig als altijd.
en weer ondergronds......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #455 Gepost op: 22-02-2009, 11:44:21 »
als je het zo leest is het super druk in de observant, waardoor je er eigenlijk een beetje opgepropt zit.
dit lijkt me helemaal niet fyn voor de kandidaten om in een ruimte te zijn waar eigenlijk te veel mensen zijn.

en rn-mensen jullie hebben het goed gedaan, maar jullie lopen de avro hier wel een beetje zwart te maken.

widm is een programma van de avro, en ze hadden de fandag dus al veel eerder kunnen opeisen zonder dat ze met jullie willen samenwerken.

dus wees blij dat de avro jullie er nog een beetje bij betrekt en het akn-gebouw is veel groter, dus er kunnen meer mensen komen en er is iets meer plaats voor de kandidaten.

en miss hebben jullie gelijk en wordt het een commerciele boel, toch vind k dat jullie dat niet nu al moeten zeggen, maar wachten tot na de fandag want miss blijft het net zo gezellig als altijd.

Het zit in de omroepwereld toch een beetje anders in elkaar dan jij hier weergeeft. Omroepen nemen produkten af van produktiemaatschappijen, en in feite zou je kunnen zeggen: dan staan zowel de AVRO als RN in een vergelijkbare positie, beide afhankelijk van wat IDTV doet.

In feite is IDTV dus degene die theoretisch zou kunnen beslissen wat er met een eventuele fandag wordt gedaan. Vanaf 2002 is de fandag door RN georganiseerd, en dat vonden zowel IDTV als de AVRO maar WAT leuk.

Om die reden ligt de optie die de AVRO heeft gegeven (in feite was er dus niet echt een keuze) nogal zwaar op de maag bij mensen die jarenlang met plezier deze fandag op poten hebben gezet.

En druk? Ja, wat heet druk, er waren momenten dat je niet bij je favoriete kandidaat kon komen, maar er waren ook zat momenten waarop dat wel kon.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #456 Gepost op: 22-02-2009, 12:47:07 »
Is er al meer bekend over de tijd, en quanta costa dat wel niet? Er zijn mensen die oppas moeten regelen...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #457 Gepost op: 22-02-2009, 12:52:30 »
Ik verwacht toch wel dat er in de as molmail info staat, anders begint de tijd idd erg te dringen en zijn ze vind ik wel rijkelijk laat.....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #458 Gepost op: 22-02-2009, 12:56:08 »
Ik verwacht toch wel dat er in de as molmail info staat, anders begint de tijd idd erg te dringen en zijn ze vind ik wel rijkelijk laat.....

Ik hoop dat er in de podcast van vanmiddag al meer info staat!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #459 Gepost op: 22-02-2009, 13:04:21 »
Ik hoop dat er in de podcast van vanmiddag al meer info staat!  :D

Als de avro zo elegant is om de rn crew eerder op de hoogte te brengen van de plannen is dat mogelijk.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna