Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192192 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #480 Gepost op: 23-02-2009, 19:43:18 »

Bodejos knipt de kaartjes....... ::jaja::

concurrentie voor de Dikke Controleur  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #481 Gepost op: 23-02-2009, 19:45:39 »
Nee, het mediapark ligt vlak naast station noord ja, maar dat zijn alleen studio's, en het akn-gebouw ligt samen met de gebouwen van de verschillende radiostations aan de 's gravelandseweg, in het centrum van h'sum.

En het is volgens de routeplanner ongeveer 1.5 km ja. Nu ben ik helaas nog nooit eerder naar een fandag en dus nooit naar de observant geweest, en kan dus niet oordelen over de afstand station a'foort - observant, maar als dat ook ongeveer 1.5 km was, dan maakt dat dus geen verschil..

Maarrr ik ben ook wel heel benieuwd in welke ruimte ze het doen...en sowieso wil ik gewoon meer info..oeh ik kan niet wachten tot het zover is ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 19:48:49 door MarissaWIDM »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #482 Gepost op: 23-02-2009, 19:48:44 »
het was ongeveer een kwartier lopen, dus reken maar uit. Het ging in optocht, en onderweg was er altijd veel bij te praten, dus je merkte dat helemaal niet dat je een kwartiuer onderweg was.

Meestal vertrok een groepje rond 12.40, en dan waren we tegen 13.00 aan de ingang.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #483 Gepost op: 23-02-2009, 19:52:46 »
Oke, nouja dan is het toch best te doen...bovendien is het ook wel gezellig om samen ernaartoe te lopen en kletsen.. ;)
Jammergenoeg kom ik de fiets vanuit een dorp aan de andere kant van h'sum, dus kan ik daar dan helaas niet aan meedoen...   ::niet-ok::

Maargoed, er is dus altijd nog een mogelijkheid voor mensen die die afstand niet willen/kunnen lopen om met de bus en wie weet misschien wel met een mol-pendelbus :P te gaan..

« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 20:01:30 door MarissaWIDM »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #484 Gepost op: 23-02-2009, 19:56:45 »
Voor de sportievelingen onder ons, we kunnen een wedstrijdje doen, wie er het eerste is.


RAT en DC kunnen wellicht de route ondersteboven houden, om te kijken of er wellicht een aanwijzing in zit......

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #485 Gepost op: 23-02-2009, 19:58:24 »
RAT en DC kunnen wellicht de route ondersteboven houden, om te kijken of er wellicht een aanwijzing in zit......


 ::rofl::

Wedstrijdje Jos? Denk dat ik wel win.   ;D

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #486 Gepost op: 23-02-2009, 19:58:44 »
Voor de sportievelingen onder ons, we kunnen een wedstrijdje doen, wie er het eerste is.


RAT en DC kunnen wellicht de route ondersteboven houden, om te kijken of er wellicht een aanwijzing in zit......


Die groene route: Duidelijk de J van Jon!  ::oink:: ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #487 Gepost op: 23-02-2009, 20:01:59 »
:O :o evht wel een hint :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #488 Gepost op: 23-02-2009, 20:54:27 »
Voor zover ik weet, is anderhalve kilometer ongeveer dezelfde afstand als van station Amersfoort naar de Observant.
1,1 km. Die laatste 400 meter vind ik ècht te ver (je moet ergens een grens trekken he).
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #489 Gepost op: 23-02-2009, 20:57:24 »
Dan wacht jij gewoon op het punt waar de groene en de rode route weer bij elkaar komen op Marissa, die daar met haar fiets langs zal komen. Dat punt is op ongeveer 400 meter van het AKN-gebouw. Zo, iedereen tevreden. ::trots::

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #490 Gepost op: 23-02-2009, 21:02:19 »
Ik zit in Hilversum op school en ik ken Hilversum dus vrij goed. Ik zal wel even met een kaartje laten zien wat de handigste route is.
Ik heb even een plaatje gemaakt: zie hier: http://img3.imageshack.us/img3/5512/routenaarakngebouw.jpg
Ik denk dat dit de handigste route is: Vanuit het stationsgebouw rechts en dan de koninginneweg volgen, totdat je bij de 's gravelandsweg komt en dan rechtsaf slaan en doorlopen totdat je het akngebouw aan je rechterhand hebt.
Houd er wel rekening mee dat het toch wel een aardig eind lopen is vanaf het station. Maar je kunt ook met de bus gaan. Er zijn twee bussen, bus 105 en 106 die langs het AKN-gebouw gaan. Dan moet je uitstappen bij halte Trompenbergerweg, die is zowat voor het gebouw.
En anders fiets ik wel naar het station en leid ik jullie wel naar de avro als jullie persoonlijke hilversumtourguide hoor  ;D ::rofl::

dank je wel, ik moest toen bij de Steynlaan zijn en heb daar wat rondgelopen ook nog..is zeker goed te lopen hoor.. Niet zo aanstellen Lau :P :D (EDIT: en Dae..en een ieder die lui is)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #491 Gepost op: 23-02-2009, 21:11:46 »
Dan wacht jij gewoon op het punt waar de groene en de rode route weer bij elkaar komen op Marissa, die daar met haar fiets langs zal komen. Dat punt is op ongeveer 400 meter van het AKN-gebouw. Zo, iedereen tevreden. ::trots::

Ja hee daar kom ik helemaal niet langs, ik kom vanaf links van de kaart de 's gravelandsweg op gezoefd op mijn fietsje he..  :P
Maar oke, omdat Daedalus zo lui is, wil ik best nog 400 m extra doorfietsen en weer terugfietsen hoor  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #492 Gepost op: 23-02-2009, 21:15:02 »
Niet zo aanstellen Lau :P :D (EDIT: en Dae..en een ieder die lui is)

Trutje.  ;)
Dae en ik moeten nog filmen, dus we moeten zuinig zijn op onze energie  ;D ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #493 Gepost op: 23-02-2009, 21:18:14 »
ik ga gewoon lopen hoor! ik ben sportief ::jaja::
En ik doe wel mee aan dat wedstrijdje. als iemand anders dan ff schonen kleren voor me mee neemt dat ren ik wel tegen iedereen in de (pendel)bus ::jaja::. Wedden dat ik ga winnen, ben al weken aan me conditie aan het werken (gaat best goed trouwens ;D ben beter dan de rest van het team terwijl het eerst andersom was ;D *trots*)

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #494 Gepost op: 23-02-2009, 21:33:59 »
ik hou ook van jou lau :)

en ik doe met je mee Vief, met lopen dan, niet rennen :P

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #495 Gepost op: 23-02-2009, 21:37:14 »
RAT en DC kunnen wellicht de route ondersteboven houden, om te kijken of er wellicht een aanwijzing in zit......
Ik draai ze meestal ondersteboven om aan te tonen dat er geen hint in zit. Maar dit is toch oveduidelijk:

akN gebOuw, 'S graveLaNDswEg, hIlversuM.

N,O,S,L,N,D,E,I,M => DENNIS MOL

 ::vergroot::  :P

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #496 Gepost op: 24-02-2009, 18:38:33 »
Nou in de nieuwe molmail is er geen enkel deel dat over de molfandag gaat  ???

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #497 Gepost op: 24-02-2009, 18:45:13 »
Nou in de nieuwe molmail is er geen enkel deel dat over de molfandag gaat  ???

Ik denk dat we alleen nog maar te horen krijgen hoe je aan kaarten komt.
Info over welke molitems we kunnen verwachten.. Dat was steeds in handen van de RN-crew. Maja die heeft er niks meer over te zeggen. Dus dat zien we pas op 15 maart.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #498 Gepost op: 24-02-2009, 19:29:24 »
Hmm ok. Dat mag ook wel nu al van mij ;). Maar jij bedoeld dus ook dat we nu niet meer te horen krijgen welke kandidaten er waarschijnlijk zullen komen?? En of er oud kandidaten komen? Das wel jammer eigenlijk.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #499 Gepost op: 24-02-2009, 19:39:52 »
 Ik denk/vermoed dat alle kandidaten/mol van deze aflevering komen. Het is de AVRO die het organiseert en misschien hebben ze nu wel in het contract gezet dat ze de 15de ook moeten komen.