Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191882 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #900 Gepost op: 8-03-2009, 00:05:22 »
Ik denk toch dat ik erheen ga! Vooral door dat voordeeltje door het boekenweekgeschenk (ja, ik ben echt heel arm momenteel xD).
Heb er zin in ^^
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #901 Gepost op: 8-03-2009, 00:06:50 »
Ik kom helaas toch niet naar de fandag ::niet-ok::
wou wel komen, maar had per ongelijk een afspraak gemaakt zonder te beseffen dat de fandag die dag is en afspraak is afspraak :\'(
hoop dat die afspraak uiteindelijk toch niet door gaat en dat ik mazzel heb en nog een kaartje kan kopen ::tandpastasmiley::
maar dat zal wel niet gebeuren :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #902 Gepost op: 8-03-2009, 00:07:04 »
Ik denk toch dat ik erheen ga! Vooral door dat voordeeltje door het boekenweekgeschenk (ja, ik ben echt heel arm momenteel xD).
Heb er zin in ^^

Leuk dat je erheen gaat, ik weet zeker dat je geen spijt krijgt. ;)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #903 Gepost op: 8-03-2009, 00:08:34 »
Dat hoop/denk ik ook niet nee! ^^

Zou ik me gewoon nu kunnen opgeven, en stel dat het dan toch niet kan/mag me toch nog afmelden ofzo?
Anders ben ik bang dat het zo vol zit, net als ik me nog wil aanmelden ofzo, haha xD
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #904 Gepost op: 8-03-2009, 00:10:42 »
Dat hoop/denk ik ook niet nee! ^^

Zou ik me gewoon nu kunnen opgeven, en stel dat het dan toch niet kan/mag me toch nog afmelden ofzo?
Anders ben ik bang dat het zo vol zit, net als ik me nog wil aanmelden ofzo, haha xD

je kan je aanmelden en dan krijg je een bevestigings mail, maar als je niet komt dan kan er iemand die daar staat en geen plekje heeft in jou plaats gaan dus ik denk dat dat geen probleem is en je geld ben je ook niet gelijk kwijt. :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #905 Gepost op: 8-03-2009, 00:11:21 »
alleen duurt de bevestigingsmail een paar dagen! ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #906 Gepost op: 8-03-2009, 00:17:33 »
Misschien tegelijk met de MolMail :-\\
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #907 Gepost op: 8-03-2009, 00:18:51 »
je kan je aanmelden en dan krijg je een bevestigings mail, maar als je niet komt dan kan er iemand die daar staat en geen plekje heeft in jou plaats gaan dus ik denk dat dat geen probleem is en je geld ben je ook niet gelijk kwijt. :)

Je kunt je afvragen wat het opgeven dan überhaupt voor zin heeft.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #908 Gepost op: 8-03-2009, 00:19:58 »
Maar ik ga dus gewoon :D

Want ik ging net even naar m'n ouders toe, omdat mijn moeder had gezegd dat ze er nog even met me over wilde praten, haha.
Maar nu net zei ze dus dat ik gewoon mag gaan, als ik die €5,- maar zelf betaal, ghehe.. Zó arm ben ik gelukkig niet xD
(Toen kwam mijn vader met 'Komt Viviënne ook? Want als dat het geval is, ga ik ook mee!" Whaha xD)

En ik heb me net ingeschreven =]
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #909 Gepost op: 8-03-2009, 00:22:19 »
(Toen kwam mijn vader met 'Komt Viviënne ook? Want als dat het geval is, ga ik ook mee!" Whaha xD)

En daar zijn jij -en je moeder- natuurlijk net weer níet blij mee.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #910 Gepost op: 8-03-2009, 00:22:33 »
Je kunt je afvragen wat het opgeven dan überhaupt voor zin heeft.  :P

Ja maar zo werkt het wel want, je hoeft geen bankrekening nummer in te vullen, en je moet aan de balie betalen het enige wat zin is dat je een plekje gereserveert hebt en dat je zeker bent dat je naar binnen kan. ;) :D

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #911 Gepost op: 8-03-2009, 00:24:47 »
En daar zijn jij -en je moeder- natuurlijk net weer níet blij mee.  :P
Oh, valt wel mee. Ik bedoel, Viv ís gewoon ontzettend knap. Dat kan ik als vrouw zelfs niet ontkennen xD
(Kwam mijn moeder aan met mijn compliment van de dag: 'Maar eigenlijk lijk je wel een beetje op haar.. Donker haar, blauwe ogen.' xD)

Jeej, ik heb er zin in! =D
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #912 Gepost op: 8-03-2009, 00:25:32 »
Ja maar zo werkt het wel want, je hoeft geen bankrekening nummer in te vullen, en je moet aan de balie betalen het enige wat zin is dat je een plekje gereserveert hebt en dat je zeker bent dat je naar binnen kan. ;) :D
Ja inderdaad. ;) Als je niet komt opdagen, kunnen ze je hoogstens telefonisch en per mail gaan stalken.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #913 Gepost op: 8-03-2009, 00:26:17 »
Ja inderdaad. ;) Als je niet komt opdagen, kunnen ze je hoogstens telefonisch en per mail gaan stalken.  ;D

Dat zou wel grappig zijn hey beleef ik ook nog eens wat, kom je ook na de molfandag KD? :D ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #914 Gepost op: 8-03-2009, 00:28:22 »
Ik moet nu wel komen, anders heb ik straks steeds PJH op mijn antwoordapparaat.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #915 Gepost op: 8-03-2009, 00:28:43 »
Ik moet nu wel komen, anders heb ik straks steeds PJH op mijn antwoordapparaat.  ;D

 ::rofl:: Gezellig!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #916 Gepost op: 8-03-2009, 02:06:55 »
(Kwam mijn moeder aan met mijn compliment van de dag: 'Maar eigenlijk lijk je wel een beetje op haar.. Donker haar, blauwe ogen.' xD)
Ooh. Dus als Vief om wat voor reden dan ook niet kan komen valt het niet eens op met jou er tussen.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #917 Gepost op: 8-03-2009, 11:22:56 »
NOG 1 SUPIEDUPIE WEEKIE!!!  :D ::zwaai::
En hoop dat het weer hetzelfde is als nu.. Want hier schijnt iig heerlijk de zon.!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 11:59:08 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #918 Gepost op: 8-03-2009, 11:24:20 »
Ooh. Dus als Vief om wat voor reden dan ook niet kan komen valt het niet eens op met jou er tussen.

Haha, sinds mijn haar korter is (wat niet de bedoeling was eigenlijk, stomme kapper :'] ) zal dat inderdaad wel meevallen xD

Nee, maar verder lijkt ik niet zoveel op d'r geloof ik, haha. Weet ik veel xD
Vroege deed ik gigantisch mijn best om op d'r te lijken (naja, Elise uit Zoop in elk geval, haha), maar dát is lang geleden, whaha. ::hyper::
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #919 Gepost op: 8-03-2009, 13:33:40 »
heeft er iemand al een bevestigingsmail gekregen...?
of zouden ze die pas sturen als het vol zit...?
Keep Watching