Auteur Topic: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen  (gelezen 8577 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2009, 22:29:33 »
Doet me meteen denken aan die mogelijke hint richting Edo vorig jaar. Dat ie alle kleuren van de gekleurde topo wel eens droeg.

::trots::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2009, 22:35:05 »
::trots::

wat een ontzettend vrolijk plaatje :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2009, 22:37:57 »
Ja, en ik vond die  ::trots:: -smiley ook wel toepasselijk; lijkt wel een beetje op Edo. ;D

Overigens word ik van al die Annieken bij elkaar ook best vrolijk. ::love:: :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2009, 23:03:21 »
Grappig dat jij dat nu over Anniek post Irv, aangezien ik de laatste afl. ook opeens meer op Jon's shirt ging letten waarvan ik steeds niet zeker was of 't nou oranje of geel was.

Maar dan is 't nog steeds weird om zo'n hint te geven, aangezien de mol nog niet bekend had moeten zijn toen Anniek haar tas ging pakken. Toeval? Of heeft ze een hoop kleding dan van de crew gekregen?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2009, 23:21:09 »
Moet de handelaar voor de groep en achter PJ ook niet even worden geanlyseerd. Die heeft een gekleurde mat voor zijn kraampje hangen met allerlei kleuren.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2009, 23:37:19 »
Maar dan is 't nog steeds weird om zo'n hint te geven, aangezien de mol nog niet bekend had moeten zijn toen Anniek haar tas ging pakken. Toeval? Of heeft ze een hoop kleding dan van de crew gekregen?

En dat is het fijne van die SMS, we kunnen gewoon keiveel hints zo doorstrepen.
Alles moet uitgevoerd kunnen zijn alsof de mol pas in N-I gekozen is.  :D

Offline Irving

  • Forumlid
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #26 Gepost op: 14-02-2009, 23:42:54 »
Grappig dat jij dat nu over Anniek post Irv, aangezien ik de laatste afl. ook opeens meer op Jon's shirt ging letten waarvan ik steeds niet zeker was of 't nou oranje of geel was.

Maar dan is 't nog steeds weird om zo'n hint te geven, aangezien de mol nog niet bekend had moeten zijn toen Anniek haar tas ging pakken. Toeval? Of heeft ze een hoop kleding dan van de crew gekregen?

Het geven van kleding is volgens mij geen probleem. De Mol hoeft alleen zijn/haar kledingsmaat te zeggen, en diezelfde dag heeft iemand van de crew het bij elkaar geshopt in de dichtsbijzijnde kledingwinkel in Noord-Ierland. Maar zoals het er nu naar lijkt is de kans groter dat het toeval is, maar misschien is het iets om op te letten. De kleuren waren sowieso al veelbesproken volgens mij, maar moeilijk te linken aan iemand. Jon had overigens ook veel kleurtjes, maar miste volgens mij geel of oranje, paars en roze :P
« Laatst bewerkt op: 14-02-2009, 23:45:42 door Irving »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: de regenboog met een kleur door wit vervangen
« Reactie #27 Gepost op: 15-02-2009, 17:27:22 »
In de mol mail vond ik het al verdacht. Wat doet die man met dat kleed op de achtergrond bij het kasteel. De catering..?!:D

http://img4.imageshack.us/my.php?image=ddffwsspr0.png

Een kleed analyse:

De kleuren van binnenuit naar buiten.
(Blauwe stip) -> Rood -> Groen -> Geel -> DonkerPaars -> Blauw -> (Rode hoekjes)

Of te wel ( Ganzenbord spel):
Rick -> Sebastiaan -> Dennis -> Jon -> Anniek

Wit - Vivienne blijft over.

Lichtpaars - Froukje ( Froukje is er uit, dus klopt. )

______

Vivienne de mol? Toeval? Andere hint?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)