Auteur Topic: Vragen voor het vragenvuur  (gelezen 32135 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #40 Gepost op: 1-03-2009, 12:08:28 »
Mmmm. die vlaggen lagen niet op de verkeerde plek, de artikelen lagen bij de verkeerde vlag, voor zover ik kon zien.

Horizontale banen is Duitsland namelijk, en die vlag had PJ in handen toen hij die opmerking erover maakte.

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #41 Gepost op: 1-03-2009, 12:17:50 »
Mmmm. die vlaggen lagen niet op de verkeerde plek, de artikelen lagen bij de verkeerde vlag, voor zover ik kon zien.

Horizontale banen is Duitsland namelijk, en die vlag had PJ in handen toen hij die opmerking erover maakte.

Oké oke je hebt gelijk.. Je wordt hier ook altijd gelijk gecorrigeerd (vervelend).. Maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #42 Gepost op: 1-03-2009, 12:20:32 »
Nee, is niet bedoeld om jou te corrigeren. Ik was aan mezelf aan het twijfelen, en nu moet ik NOG een keer kijken omdat jij mij aan het twijfelen hebt gebracht...... ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #43 Gepost op: 3-03-2009, 16:32:12 »
Ik kan dan zelf niet maar heb nog wel prangende vragen, ik start hier vast met 2 aan afvallers.

Bij de bus naar het lichttheater zat Dennis weird te doen. Het geld zat in zijn tas en hij maakte enorm stennis toen geopperd werd ieders tassen te openen om Froukjes molboekje te zoeken. Wist hij dat er geld in zijn tas zat / was hij aan een hulpmolactie bezig?

Verder Paula was mijn mol en ik vind het nog altijd bijzonder vreemd hoe zij haar handen opstelde tijdens de groepsfoto's. Zat daar iets achter? Was haar strategie inderdaad hulpmol te spelen of was alles maar toeval?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #44 Gepost op: 3-03-2009, 16:46:22 »
-Is de mol echt pas ter plekke gekozen?

-Zat er nog iets (zoals een hint) achter de posities van de SMS tijdens de computeropdracht?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2009, 10:11:09 »
Wil ook wel weten of Anniek nog iets van plan was met de pot want al vrij vroeg in het spel wilde zij die beheren, was dat om echt geld te verduisteren?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #46 Gepost op: 4-03-2009, 22:55:57 »
Wat was er gebeurd als Jon en Dennis niet konden kiezen tussen Anniek en Viviënne om een vrijstelling te geven?
Wat als ze het er inderdaad op aan hadden laten komen?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #47 Gepost op: 5-03-2009, 01:17:23 »
Als je lid word van de Avro krijg je een Best of Wie is de Mol dvd,komt deze dvd nog in de normale verkoop en zo ja is dat een voorbode op volledige seizoenen uit te brengen en werneer kunnen we seizoen 1 dan verwachten.

Wie is De Mol seizoen 1 werd in 1999 opgenomen en zit dus met het uitzenden van dit seizoen in het 10 jarig bestaan,betekent dit het laatste seizoen. Bonus vraag indien ja: Waarom kreeg Astrid (Seizoen 4) zo weinig aandacht in de terug blik met haar bijdrage tot aflevering 6.

Ruben Nikolai gaat voor de Avro werken,in hoeverre maakt hij kans bij een eventueel 10de seizoen de presentator te worden ?

« Laatst bewerkt op: 5-03-2009, 01:22:50 door Pierce_Brosnan »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #48 Gepost op: 5-03-2009, 07:54:02 »
Als je lid word van de Avro krijg je een Best of Wie is de Mol dvd,komt deze dvd nog in de normale verkoop en zo ja is dat een voorbode op volledige seizoenen uit te brengen en werneer kunnen we seizoen 1 dan verwachten.

Wie is De Mol seizoen 1 werd in 1999 opgenomen en zit dus met het uitzenden van dit seizoen in het 10 jarig bestaan,betekent dit het laatste seizoen. Bonus vraag indien ja: Waarom kreeg Astrid (Seizoen 4) zo weinig aandacht in de terug blik met haar bijdrage tot aflevering 6.

Ruben Nikolai gaat voor de Avro werken,in hoeverre maakt hij kans bij een eventueel 10de seizoen de presentator te worden ?

Volgens de AVRO blijft de DVD exclusief. Dus voor leden en wellicht voor andere weggeefacties (prijsvragen e.d.).

Ik weet niet of de AVRO nog alle seizoenen op DVD gaat uitbrengen. Wel weet ik dat het media archief werkt om alle TV beelden die in het archief staan bestelbaar te maken voor mensen om op DVD thuis te krijgen. Zodra dat af is (over een paar jaar ofzo) kunnen we gewoon alle WIDM series bij het media archief bestellen.

Getver! Ruben Nicolai als presentator lijkt me echt naar. Als kandidaat zou ik 'm misschien nog luchten maar als hij het gaat presenteren heb ik het gevoel dat het hele programma niet meer serieus te nemen is (zoals bijv. Rat van Fortuin).
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #49 Gepost op: 5-03-2009, 07:56:50 »
Als je lid word van de Avro krijg je een Best of Wie is de Mol dvd,komt deze dvd nog in de normale verkoop en zo ja is dat een voorbode op volledige seizoenen uit te brengen en werneer kunnen we seizoen 1 dan verwachten.

Wie is De Mol seizoen 1 werd in 1999 opgenomen en zit dus met het uitzenden van dit seizoen in het 10 jarig bestaan,betekent dit het laatste seizoen. Bonus vraag indien ja: Waarom kreeg Astrid (Seizoen 4) zo weinig aandacht in de terug blik met haar bijdrage tot aflevering 6.

Ruben Nikolai gaat voor de Avro werken,in hoeverre maakt hij kans bij een eventueel 10de seizoen de presentator te worden ?


De meeste kan ik ook wel beantwoorden :P

De DVD is als een soort cadeautje voor leden om meer leden te krijgen dus die zal waarschijnlijk niet in de schappen komen te liggen.

Dit is niet het laatste seizoen, want je kunt nu al een prijs winnen om de opnames bij te mogen wonen van de volgende serie.

En de kans dat Ruben Nikolai presentator wordt, lijkt mij 0,01%  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #50 Gepost op: 13-03-2009, 13:45:42 »
Waarom pakte de Mol geen geld bij de ballonnen?

Waarom corrigeerde de Mol Anniek bij de kaarsenopdracht?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2009, 15:57:56 »
Wie van de 2 kandidaten zij nee bij de eerste opdracht? ::) Wil ik graag weten. :) Kan iemand dat vragen? :)
DOM VEEL RADEN

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2009, 16:20:53 »
Aan Sebastiaan:

"Was had je met het gestolen geld gedaan als je er tot de finale in had gezeten?

Wat was je plan geweest voor de komende afleveringen? Had je nog meer 'acties' in gedachten?"


Aan de redactie:

"Kunnen jullie misschien alvast een miniscuul tipje van de sluier oplichten over seizoen 10, afgezien van het feit dat het een speciale editie is?"

Gr.

Jasper de Vries (check m'n naamkaartje zondag:p)
« Laatst bewerkt op: 13-03-2009, 16:24:00 door MrJasper »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2009, 16:23:27 »
Wie van de 2 kandidaten zij nee bij de eerste opdracht? ::) Wil ik graag weten. :) Kan iemand dat vragen? :)

En specifiek, antwoordde Anniek nee op de vraag of ze de Mol wou zijn? Indien ze nee antwoordde, waarom durfde ze de opdracht om Mol te zijn niet aan?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2009, 16:25:55 »
Hoe lang gaat dat vragenvuur duren ?   >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #55 Gepost op: 13-03-2009, 16:28:12 »
Hoe lang gaat dat vragenvuur duren ?   >:D

Aan het aantal pagina's te zien.. ik gok op 2 en halve dag.  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2009, 16:46:50 »
ik heb maar 1 brandende vraag:

Waarom heeft de redactie van WIDM gekozen voor de SMS. Wat was dus de gedachtengang erachter en maakte dat deze serie anders om te maken ook tav hints omdat de mol nog niet bekend was.

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2009, 19:36:33 »
ik wil weten wat die klok nou was. en de intro met die lijntjes.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #58 Gepost op: 13-03-2009, 19:44:25 »
me too. Dat gaan we ook echt ff vragenn |(En niet zoals vorig jaar vergeten onze blaadjes in te vullen ::schaam:: )
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #59 Gepost op: 14-03-2009, 01:05:03 »
me too. Dat gaan we ook echt ff vragenn |(En niet zoals vorig jaar vergeten onze blaadjes in te vullen ::schaam:: )
kuch wij waren dom bezig kuch