Auteur Topic: Vragen voor het vragenvuur  (gelezen 32157 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #60 Gepost op: 14-03-2009, 10:46:08 »
uhu kuch! ::schaam::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #61 Gepost op: 14-03-2009, 10:53:11 »
Jon, je had het erover dat je je min of meer schuldig voelde, je zei dat je mensen van wie je was gaan houden, moest bedriegen.

Heb je dat gevoel nu nog steeds? Het volgende is eigenlijk geen vraag die ik stel, maar eerder een compliment. Als je dit hebt weten te bereiken, dan heb je het in mijn ogen als mol (en als kandidaat) uitstekend gedaan.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #62 Gepost op: 14-03-2009, 10:54:14 »
De SMS koos voor Jon, maar wie maakten nog meer een kans tot Mol verkozen te worden?

Hoe en waar heeft Froukje de uitslag vernomen?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #63 Gepost op: 14-03-2009, 11:06:44 »
Wat zeiden : Rick, Paula, Anniek & Hans op de vraag of ze de mol wilden zijn?
En waarom zijn precies hun antwoorden uit de aflevering geknipt ?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #64 Gepost op: 14-03-2009, 16:35:01 »
Ik wil 2 dingen graag weten om een paar discussies volgend jaar in ieder geval te voorkomen:
 - kan de mol een rood scherm krijgen (als het zeker is dat die er niet uit moet door een vrijstelling)?
-  wat gebeurt er als niemand de mol raadt?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #65 Gepost op: 14-03-2009, 16:43:29 »
Ze zullen denk ik nooit zeggen dat De Mol nooit een rood scherm kan krijgen ... dan kunnen ze namelijk nooit meer iemand een rood scherm geven want wij weten dan zeker dat die persoon De Mol niet is.
Denk gewoon dat wij niet moeten proberen dit als een criterium te gebruiken in onze zoektocht naar  De Mol. De combinatie van rood scherm + de zekerheid dat De Mol nooit rood krijgt zullen we namelijk nooit krijgen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #66 Gepost op: 14-03-2009, 17:35:53 »
Dan voeg ik toe op deze laatste 2.

Is er dan niet een mogelijkheid dat we een soort handleiding vooraf kunnen lezen wat voor regels er zijn.
Ananas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #67 Gepost op: 14-03-2009, 17:45:35 »
Er zijn geen regels. Door ervaring oude series kijken en oude fora lezen leert men.
Zou niet goed zijn als we met behulp van regels de mol zouden moeten ontmaskeren.  :)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2009, 17:54:01 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2009, 17:58:42 »
De enige regels zijn eigenlijk dat een kandidaat, een deelnemer aan het spel, geen dubbele identiteit kan hebben, en dat de presentator geen deelnemer aan het spel zelf is.

En dat er niet meer dan 1 mol is, omdat het niets toevoegt aan het spel als het er meer zouden zijn.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2009, 18:09:23 »
Graag zoveel mogelijk vragen hier...

Vanavond print ik topic uit en zullen de rest van de vragen morgen gesteld moeten worden via de daarvoor bestemde briefjes  :D
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2009, 18:13:35 »
Aan Jon: Hoe ging het precies in z'n werk bij de Sms binnen?
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2009, 18:14:46 »
Graag zoveel mogelijk vragen hier...

Vanavond print ik topic uit en zullen de rest van de vragen morgen gesteld moeten worden via de daarvoor bestemde briefjes  :D


Dus alle vragen in dit topic worden behandeld ? ???
Of moet ik morgen nog een keer me vragen opschrijven op een briefje?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #72 Gepost op: 14-03-2009, 18:20:41 »
Nee, je hoeft de vraag niet DUBBEL te stellen. Dat staat er bij mijn weten, althans.

En ik denk dat niet alle, maar de meest in het oog springende vragen gesteld zullen worden.


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2009, 18:29:17 »
Oh help, dus alles moet hier.

- Anniek, heb je expres veel gemold?

- In de intro gingen de groene lijntjes anders dan die van de finalisten, is dit bewust gedaan?

- Vivienne, waarom bleef je op Jon zitten nadat Dennis er uit vloog? Waarom wist je zo zeker dat Jon het was?

- Pieter Jan, wie werd je mol nadat Sebastiaan er uit vloog?

- Anniek, was de 'THANK YOU VERY MUCH!' expres, of dacht je echt dat het al klaar was?

- Was het niet lastig dat er ook Nederlanders in Petra liepen, toen jullie de opdracht daar deden?

- Jon, wat is het domste wat je als mol gedaan hebt?



« Laatst bewerkt op: 14-03-2009, 18:49:28 door Lautjuh »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2009, 18:31:08 »
Nee niet alles moet hier...

Een paar vragen worden hier uitgehaald en de rest morgen uit de briefjes!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #75 Gepost op: 14-03-2009, 18:32:48 »
Nee niet alles moet hier...

Een paar vragen worden hier uitgehaald en de rest morgen uit de briefjes!

Ja, maar als het hier al staat; hoef ik geen briefjes meer in te vullen.  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #76 Gepost op: 14-03-2009, 18:34:06 »
Mijn vragen:

- Na welk spel had er 30.000 euro in de pot kunnen zitten? Dit was een vraag bij het kaarsjesspel die de kandidaten met "reuzenrad" beantwoordden. Klopt dit antwoord wel? Hoeveel geld was er dan te verdienen met het titanickantoor en de telefoons?

- Jon: heb je in de trein de tekens van Anniek goed of fout doorgegeven aan Dennis? Wist je al dat Anniek een fout maakte door alle 5 de foto's te gebruiken in plaats van 4?

- Jon: Wat was je tactiek bij de taxi-opdracht? Het wantrouwen dat Anniek jegens je had benutten door de goede kant naar het eindpunt op te wijzen? En Anniek: Maakte je je expres verdacht of had je gewoon geen zin om te rennen?

- Anniek: waarom was je zo stellig in het weigeren van Pieter Jans aanbod in de hotelopdracht? (Het correct groeperen van de gasten voor verdubbeling van het gewonnen geld.)

- Wie heeft Sebastiaan ooit verdacht? Of was het voor iedereen duidelijk dat hij nepmolde? ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #77 Gepost op: 14-03-2009, 18:37:28 »
Mijn vraag is voor Sebastiaan (hoe anders??): baalde je niet onwijs toen Jon vertelde wat hij in jouw molboekje geschreven had, nadat jij een pact met hem had afgesloten? En denk je dan dat je het had kunnen halen tot de finale en die zelfs had kunnen winnen?

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #78 Gepost op: 14-03-2009, 18:43:42 »
vraag voor JON en evt. Sebas en Anniek: hoe heb je Sebas en Anniek zover kunnen krijgen dat ze allebei jou naam op de supervrijstelling schreven. En dan dus Sebas en Anniek, hoe deed Jon dat voor jullie gevoel?
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2009, 18:44:44 »
Ja, maar als het hier al staat; hoef ik geen briefjes meer in te vullen.  :D

scheelt weer een hoop gekloot...

Mijn vragen:

1) aan Jon: moet een mol meedogenloos zijn?
2) aan Sebastiaan: waarom besloot je zoveel 'molacties' uit te halen? Droeg dit volgens jou bij aan het spel of je tactiek om de mol te ontmaskeren? Of baalde je gewoon dat jij niet tot mol was verkozen?
3) aan alle lasergame-deelnemers: waar lag nou dat ene 'zakje bij de muur'? Of was dat er toch niet?
4) aan de WIDM-crew: waarom eerst Noord-Ierland, dan Jordanië? Konden julie er niet uitkomen op de redactie??
5) aan alle kandi's: wat vonden jullie van de switch van Noord-Ierland naar Jordanië?
6) Aan Jon: wat ging er door je heen toen je het groene scherm zag? Of wist je al eerder dan dat moment dat je tot mol verkozen was?
Tell me what your telescope says