Auteur Topic: Aflevering 8 (26-02-2009)  (gelezen 88059 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #120 Gepost op: 26-02-2009, 22:31:37 »

Maar..... goed.. ik zal braaf tot de laatste aflevering kijken hoor en wie weet val ik dan nog van mijn stoel.....
 ;D ;D

Vera komt terug en is de Mol, denk ik.  8)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #121 Gepost op: 26-02-2009, 22:33:49 »
ik denk dat het een goede wie is de mol serie is. Zijn zoveel reacties op, en niemand weet het zeker.
100% mee eens. Ik ben geïntrigeerd door het feit dat ze het vier weken achter elkaar voor elkaar krijgen dat ik een mol kies die er meteen uit gaat.
Ik heb dit seizoen soms in spanning naar de uitzendingen zitten kijken. Ik heb genoten van alle afleveringen, locaties en opdrachten tot nu toe, en ik heb er over twee weken niet in eens met terugwerkende kracht minder van genoten mocht de mol mij niet bevallen.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #122 Gepost op: 26-02-2009, 22:36:25 »
Okey Vivienne heb ik nu toch echt wel afgeschreven als mol. Veel te veel geld opgebracht. En zoals Dennis zo mooi schreef in het afvallersdagboek: Als Viv het is eet ik m'n pet, muts en zonnebril op. :P
Blijven Jon en Anniek dus over. Ik denk dat het Anniek is.. Dus het zal Jon wel zijn.
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #123 Gepost op: 26-02-2009, 22:38:43 »
Vivienne: Antwoord: Abrabacadabra
Stap 1: Begin bij 12.
Stap 2: Draai het cijfer 2 hele rondes naar rechts.
Stap 3: Draai door tot 6.4.
Stap 4: Draai het cijfer nu een hele ronde naar links.
Stap 5: Draai door tot 3.4.

Dit is volgens Dennis, van het beeld gelezen!

Er wordt gesproken over 4 stappen, dit zijn er 5.
Dennis zegt dat Stap 1 zoals hier boven staat ook echt stap 1 is.

*

Dennis roept naar Jon naar Anniek naar Vivienne.
Stap 1: Ze moet beginnen bij 12.
Dennis roept naar Jon naar Anniek naar Vivienne.
Stap 4?: Een keer rechts, 9.4
Wat betekend dit, dit is helemaal geen stap of optie.
Toch krijgt Vivienne de kluis open, how on earth kan dit?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #124 Gepost op: 26-02-2009, 22:41:18 »
Vivienne: Antwoord: Abrabacadabra
Stap 1: Begin bij 12.
Stap 2: Draai het cijfer 2 hele rondes naar rechts.
Stap 3: Draai door tot 6.4.
Stap 4: Draai het cijfer nu een hele ronde naar links.
Stap 5: Draai door tot 3.4.

Dit is volgens Dennis, van het beeld gelezen!

Er wordt gesproken over 4 stappen, dit zijn er 5.
Dennis zegt dat Stap 1 zoals hier boven staat ook echt stap 1 is.

*

Dennis roept naar Jon naar Anniek naar Vivienne.
Stap 1: Ze moet beginnen bij 12.
Dennis roept naar Jon naar Anniek naar Vivienne.
Stap 4?: Een keer rechts, 9.4
Wat betekend dit, dit is helemaal geen stap of optie.
Toch krijgt Vivienne de kluis open, how on earth kan dit?
heel simpel:
niet alles is uitgezonden, waarschijnlijk heeft ze uiteindelijk betere informatie gehad
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #125 Gepost op: 26-02-2009, 22:55:15 »
Tsjonge.. Dennis.. was ik maar nooit overgestapt van Anniek/Viviënne naar Dennis.

Dat mollogo waar Viviënne naar wees lijkt me gewoon een herinnerpunt voor de productie. Een sticker op het beginpunt. Lijkt me geen hint.

Anniek zat op Jon
Dennis zat op Jon
Jon zat op Anniek
Viviënne heeft een vrijstelling.

Twee theoriën:
1. Dennis is eruit omdat de mol Anniek of Viviënne is. Met Viviënne als mol heeft hij de test het langzaamst gemaakt. Met Anniek als mol heeft hij op de verkeerde gestemd.
2. Dennis is eruit, maar Jon is toch de mol. Dennis heeft zijn test het minst snel gemaakt.

Nog een redenering:
Iedereen liegt over zijn test.

Jon komt nu het meest verdacht over. Anniek is gewoon altijd al verdacht. Viviënne is niet verdacht en heeft ook enorm veel goed gedaan. Viviënne lijkt me gewoon geen mol. Ze heeft weinig geld uit de pot gehouden als mol. Zo goed is ze dan niet geweest.

Rick zat met tunnelvisie op Anniek en viel af. Jon zit nu als enige op Anniek en valt niet af. Het lijkt nu vrij logisch dat Jon het is. Maar misschien is dat iets te logisch.

Ik ga toch voor Anniek denk ik.. Alhoewel Viviënne net zo goed kan. En Jon ook.

Overigens was Jon de klusser wel hilarisch. Ook die reactie van Viviënne was lachwekkend: 'Seriously?'

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #126 Gepost op: 26-02-2009, 22:58:42 »
Dit heeft verder niks met de mol te maken, maar weet je wat ik raar vond..
Dat Dennis ineens een kort koppie had. Waarom doe je dat onder wie is de mol? Hoewel het hem wel erg leuk stond.
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #127 Gepost op: 26-02-2009, 23:01:38 »
Dit heeft verder niks met de mol te maken, maar weet je wat ik raar vond..
Dat Dennis ineens een kort koppie had. Waarom doe je dat onder wie is de mol? Hoewel het hem wel erg leuk stond.

Zou die luis hebben opgelopen in dat hostel?  ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #128 Gepost op: 26-02-2009, 23:05:05 »
Zou die luis hebben opgelopen in dat hostel?  ;)

Dat heb ik nog tegen me dochter gezegd! Echt waar!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #129 Gepost op: 26-02-2009, 23:06:36 »
Tsjonge.. Dennis.. was ik maar nooit overgestapt van Anniek/Viviënne naar Dennis.

Dat mollogo waar Viviënne naar wees lijkt me gewoon een herinnerpunt voor de productie. Een sticker op het beginpunt. Lijkt me geen hint.

Anniek zat op Jon
Dennis zat op Jon
Jon zat op Anniek
Viviënne heeft een vrijstelling.

Twee theoriën:
1. Dennis is eruit omdat de mol Anniek of Viviënne is. Met Viviënne als mol heeft hij de test het langzaamst gemaakt. Met Anniek als mol heeft hij op de verkeerde gestemd.
2. Dennis is eruit, maar Jon is toch de mol. Dennis heeft zijn test het minst snel gemaakt.

Nog een redenering:
Iedereen liegt over zijn test.

Jon komt nu het meest verdacht over. Anniek is gewoon altijd al verdacht. Viviënne is niet verdacht en heeft ook enorm veel goed gedaan. Viviënne lijkt me gewoon geen mol. Ze heeft weinig geld uit de pot gehouden als mol. Zo goed is ze dan niet geweest.

Rick zat met tunnelvisie op Anniek en viel af. Jon zit nu als enige op Anniek en valt niet af. Het lijkt nu vrij logisch dat Jon het is. Maar misschien is dat iets te logisch.

Ik ga toch voor Anniek denk ik.. Alhoewel Viviënne net zo goed kan. En Jon ook.

Overigens was Jon de klusser wel hilarisch. Ook die reactie van Viviënne was lachwekkend: 'Seriously?'

Als het klopt dat Dennis vol voor Jon is gegaan móet Anniek wel de mol zijn.
Vivienne is echt helemaal ongeloofwaardig ...

Zucht --- denk ik ---  zucht
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #130 Gepost op: 26-02-2009, 23:10:06 »
Min mol er voor de tweede week op rij uit en Fiorentina ook nog eens uit de UEFA Cup, wat een kutavond wederom.

Jon deed het vandaag erg goed. Viviënne hield ik als mol in mijn achterhoofd als ze vandaag veel geld zou verliezen, om het bedrag wat ze vorige week te 'compenseren', maar ze won juist geld in die trein.

Anniek is de mol, MOET wel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #131 Gepost op: 26-02-2009, 23:18:28 »
beheert anniek, herstel, beheert de mol nu de pot?
slimme zet!
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #132 Gepost op: 26-02-2009, 23:23:42 »
beheert anniek, herstel, beheert de mol nu de pot?
slimme zet!

en ze doet het niet eens in haar "tasje met slotje", maar los in haar broekzak...da's makkelijk geld verliezen  ;D

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #133 Gepost op: 26-02-2009, 23:28:29 »
Ik had de afvaller goed deze week.

Maar ik kom echt niet dichter bij de mol.
Ik twijfel tussen Viv en Jon.

Viv omdat er gewoon ontzettend veel hints naar haar wijzen, en ze niet echt opvalt in de groep.
Jon omdat mijn gevoel dat zegt.
Dat wordt dus nog een weekje goed nadenken over wat ik in mijn pool zet.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #134 Gepost op: 26-02-2009, 23:29:25 »
en ze doet het niet eens in haar "tasje met slotje", maar los in haar broekzak...da's makkelijk geld verliezen  ;D

Dat viel me inderdaad ook op. Ze propte het erin.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #135 Gepost op: 26-02-2009, 23:31:36 »
en ze doet het niet eens in haar "tasje met slotje", maar los in haar broekzak...da's makkelijk geld verliezen  ;D

Klopt!

Ook iemand opgevallen dat bij de treinopdracht, Dennis de rekensom kreeg: De trein rijdt (....) en een man maakt 6 (!) foto's.....
Anniek had er 5. Ergo: weer een missende 6  ???

Overigens leek het me een mollenstreek van Anniek om het kaartje met de opdracht niet goed te lezen....ze had een code met 5 tekens/cijfers, i.p.v. 4, zoals op het kaartje vermeld stond. Da's toch raar, ze hadden tijd genoeg, lijkt me.

Tja , ik sta er weer geheel onbevangen in hoor, ze zijn nu voor mij alledrie nog even verdacht, dus ga me helemaal suf speuren  ::jaja::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #136 Gepost op: 26-02-2009, 23:34:45 »
Wat mij opviel was dat Dennis zeker wist dat Froukje op Anniek zat, ik weet niet meer tegen wie hij dat zei. Eerst zei hij nog tegen Sebastiaan dat Froukje op Jon zat. Weet niet of we wat aan deze informatie hebben, lijkt me niet, gezien Dennis uit het spel is.

Verder vond ik het vrij opvallend dat PJ zowat in één oogopslag zag dat er 13 mensen op de foto stonden.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #137 Gepost op: 26-02-2009, 23:40:38 »
Wat mij opviel was dat Dennis zeker wist dat Froukje op Anniek zat, ik weet niet meer tegen wie hij dat zei. Eerst zei hij nog tegen Sebastiaan dat Froukje op Jon zat. Weet niet of we wat aan deze informatie hebben, lijkt me niet, gezien Dennis uit het spel is.


Dennis zei het tegen Vivienne, volgens mij. Het lijkt me slimmer voor Dennis om hierover flink te liegen. Waarom zou je een medekandidaat aan zo'n spoor willen helpen, anders dan deze persoon te misleiden? Wie weet worden wij ook enorm misleid, en zit het hele spulletje gewoon fijn op Anniek, maar dat is niet leuk voor de spanning, dus zegt iedereen keurig dat ie op Jon zit.

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #138 Gepost op: 26-02-2009, 23:42:06 »
Verder vond ik het vrij opvallend dat PJ zowat in één oogopslag zag dat er 13 mensen op de foto stonden.

Dat valt wel mee, ze moesten volgens mij de hele camera inleveren. De foto is ontwikkeld (zal de productie wel geregeld hebben), aan PJH gegeven en die ging ermee naar de groep. PJH had dus tijd genoeg om de foto te bekijken.
Slapen kan altijd nog!!

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #139 Gepost op: 26-02-2009, 23:44:06 »
Weet iemand hier op wie Vivienne eigenlijk stemt? Omdat ze vandaag een vrijstelling had hoor je daar helemaal niets over. Ook tussendoor niet. Iedereen zegt wel een keer ik ga voor....(vul maar in) behalve Vivienne
Slapen kan altijd nog!!