Auteur Topic: Aflevering 9 (05-03-2009)  (gelezen 123581 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #140 Gepost op: 5-03-2009, 22:44:52 »
Ik denk, omdat 850 wat lastiger is als ze een fout hebben gemaakt. Dan is het moeilijker herkenbaar (kans op 950 vrij makkelijk bijvoorbeeld).
met 1000 is dat vrij gemakkelijk er toch uit te halen als er een fout is gemaakt.

Denk ik hoor.

Oohja.. Zo was het lastiger idd.

nee: He 0 euro
Wie wordt er in deze aflevering om verklaring gevraagd omdat ze niks in de pot heeft gebracht ::tandpastasmiley::
letterlijk werd er "o euro" gezegd
Anniek!!!! ::vergroot::

Vind ik een mooie!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #141 Gepost op: 5-03-2009, 22:46:13 »
850 euro.
Waarom perse zo'n bedrag tijdens zo'n opdracht. Waarom niet bijvoorbeeld 1000 euro?
Als je kijkt naar A=1, B=2.
Dan krijg je HE. Verwijst dit naar een man? Hem? --> Jon?

Of ze bedoelen ermee: 'Hé Anniek is het'
Dus Anniek is de mol?

Achter zoiets zoek ik dus echt niks!  ::rofl::

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #142 Gepost op: 5-03-2009, 22:47:42 »
Opvallend wat op de nl site staat:
''De eerste opdracht is er niets verdiend. Bij de opdracht met de kaarsjes verdienen ze 850 euro en met de ballonnen 1100 euro.''

Alles wat de mol daar oppakt, komt niet in de pot. Viv pakt 300,- en Anniek 800,-
Zou dan toch Jon de mol zijn en niet Anniek?

Nee, in het seizoen met Inge werd het geld ook pas uit de pot gehaald aan het einde, toen de mol bekend was. Anders zou je nu al kunnen weten wie de mol is, en das niet de bedoeling. Naja niet op die manier natuurlijk :P
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #143 Gepost op: 5-03-2009, 22:52:16 »
Oei, en wederom heeft de mol mij in ieder geval goed te pakken!! :(
Maar mijn mol Vivienne heeft gewonnen en dat gun ik haar van harte!!!

Wat mij erg opviel was na de ballonnen wandeling het gesprekje tussen PJH en Anniek.
Anniek vertelt dat ze 800 euro heeft. PJH zegt: Als je de mol bent komt dat geld niet in de pot. Anniek: geheimzinnig lachje: dat weet ik
Hij: moet ik je nog sterkte wensen?
Zij: lachje, dat is nooit weg.
Verraad PJH hier nu dat Anniek de mol is?

Opvallend wat op de nl site staat:
''De eerste opdracht is er niets verdiend. Bij de opdracht met de kaarsjes verdienen ze 850 euro en met de ballonnen 1100 euro.''
Alles wat de mol daar oppakt, komt niet in de pot. Viv pakt 300,- en Anniek 800,-
Zou dan toch Jon de mol zijn en niet Anniek?

Dit vind ik dan weer een erg sterke aanwijzing naar Jon

Oftewel: Ik weet het echt niet ???
Ik had Vivienne en ik heb verloren :\'(
Ik verheug me er op volgende week!!!!!
Slapen kan altijd nog!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #144 Gepost op: 5-03-2009, 22:52:48 »
850 euro.
Waarom perse zo'n bedrag tijdens zo'n opdracht. Waarom niet bijvoorbeeld 1000 euro?
Als je kijkt naar A=1, B=2.
Dan krijg je HE. Verwijst dit naar een man? Hem? --> Jon?

In de terugblik krijgen we misschien wel te zien dat er een 1, 2, of zelfs een 3 voor had kunnen staan  >:D
De moeite waard om nog eens te kijken wie er links naast de 8 liep?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #145 Gepost op: 5-03-2009, 22:57:57 »
In de terugblik krijgen we misschien wel te zien dat er een 1, 2, of zelfs een 3 voor had kunnen staan  >:D
De moeite waard om nog eens te kijken wie er links naast de 8 liep?

Het lijkt er niet op, maar toch...

Als laatste loopt Anniek daar maar dan is het meeste al uitgeblazen.

Vind wel dat Anniek erg nerveus reageert als de andere twee 850 roepen  ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #146 Gepost op: 5-03-2009, 22:59:08 »
Mooie uitzending weer.
Mijn winnaar heeft gewonnen, gefeliciteerd Vief  ::ok::
Ik ben wel heel benieuwd of iemand inderdaad die tekst op die autospiegel kan ontcijferen. Het kwam 2 x heel duidelijk in beeld. En ook het mollogo op t kaartje bij Jon. Hij draaide het kaartje echt wel te laat om, hij moet geweten hebben dat hier eerst een shot van gemaakt zou worden.
Het kan wat mij betrefd niet meer anders als dat Jon de mol is.
Anniek legt t er veel te dik bovenop en mocht ze toch de mol zijn dan vind ik haar echt heel slecht gespeeld hebben.

Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #147 Gepost op: 5-03-2009, 23:11:59 »
in dat kasteel met alle kandidaten
ze heeft ipv het geld Froukje laten verdwijnen ::jaja::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Mooie aflevering! En, mijn overtuiging staat nog steeds vast: anniek pfeiffer is de mol!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #148 Gepost op: 5-03-2009, 23:27:13 »
Ik quote mezelf even, want door de vele reply's wordt er volgens mij overheen gelezen. Iemand anders die het opgevallen is, zo'n keurig geschreven A? :)
Ik neem aan dat je deze bedoelt Arco ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #149 Gepost op: 5-03-2009, 23:29:21 »
Ik neem aan dat je deze bedoelt Arco ???
wow goed gevonden arco ::tandpastasmiley::
had het al gelezen, maar zelf niet gezien ::tandpastasmiley::
thnx voor de afbeelding neeke ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #150 Gepost op: 5-03-2009, 23:34:17 »
Heb je misschien een foto?  :)

Beetje laat en van slechte kwaliteit, maar duidelijk genoeg dacht ik zo.. :)





Edit: doe ik zoveel (kuch) moeite om een foto te plaatsen, is iemand me weer voor. ;D Maar ik heb er even een rood cirkeltje omheen gezet.. ::)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2009, 23:36:14 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #151 Gepost op: 5-03-2009, 23:34:24 »
Da's idd een overduidelijke "A" ....

Denk persoonlijk dat dit een aanduiding is voor Jeep A, die is voor PJH, Jeep B en C voor de kandidaten......(hm, heel overtuigend hè  ::hypocriet:: )
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline boris1

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #152 Gepost op: 5-03-2009, 23:40:55 »
lees/hoor toch ook veel: "als Anniek de mol is, dan zou dat de slechtste ooit zijn/dan heeft ze slecht gespeeld". Ligt er maar aan welke taktiek de mol heeft gekozen. Kan me nog Minouska herinneren; die speelde bijna irritant, maar was wel de mol. Het gaat er niet om of ze slecht/leuk/goed etc spelen; onze nobele taak om hem of in dit geval haar(!!!???!!!) eruit te vissen!!!
Feit was dat Dennis en Anniek vol voor Jon gingen in hun testen vorige week, maar Dennis ligt eruit. Vivienne 'schrikt' hiervan (ze was immers 'partner' van Dennis) en switched naar Anniek als Mol en wint. Dussssssssssssss?????????????????
« Laatst bewerkt op: 5-03-2009, 23:43:11 door boris1 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #153 Gepost op: 5-03-2009, 23:46:11 »
..Hoor ik PJ de hint geven naar Anniek?


ik citeer Pieter-Jan in zijn 'winnaars-gesprek' met Vivienne:

"Je hebt het spel gespeeld zoals het gespeeld moet worden: slim en scherp. Je hebt een deal gemaakt, met Dennis, en dat heeft jou extra informatie opgeleverd. Jou heeft het de finale gebracht, hem niet. "

Wil Pieter-Jan hier mee zeggen:
- Dennis ligt eruit, jij wist dat hij op Jon zat, dus jij kreeg de extra informatie dat Jon het dus blijkbaar niet was. Dit heeft jou de finale gebracht.
Dennis heeft Vivienne ook nog iets anders verteld. In de vorige aflevering vertelde hij haar dat Anniek de Mol niet was, omdat Froukje op Anniek stemde. En dat hij dat zeker wist. Dat kan die extra informatie waar PJ het over had ook heel goed zijn, natuurlijk.

Tuurlijk, eerder zei hij tegen Sebastiaan dat Froukje op Jon had gestemd, dus wat moet je geloven? Ikzelf verdenk hem er eerder van tegen Sebastiaan te hebben gelogen dan tegen Vivienne. Het zou namelijk helemaal geen zin hebben gehad om dit verhaal tegen Vivienne op te hangen, omdat het haar alleen maar sterkte in haar Jon-verdenking. Hij heeft haar daardoor niet op andere gedachten gebracht ofzo.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #154 Gepost op: 5-03-2009, 23:47:11 »
lees/hoor toch ook veel: "als Anniek de mol is, dan zou dat de slechtste ooit zijn/dan heeft ze slecht gespeeld". Ligt er maar aan welke taktiek de mol heeft gekozen. Kan me nog Minouska herinneren; die speelde bijna irritant, maar was wel de mol. Het gaat er niet om of ze slecht/leuk/goed etc spelen; onze nobele taak om hem of in dit geval haar(!!!???!!!) eruit te vissen!!!
Feit was dat Dennis en Anniek vol voor Jon gingen in hun testen vorige week, maar Dennis ligt eruit. Vivienne 'schrikt' hiervan (ze was immers 'partner' van Dennis) en switched naar Anniek als Mol en wint. Dussssssssssssss?????????????????
Met nu nog zo veel verwarring op dit forum kun je niet spreken van een slechte mol ... ::ohno::


Edit: doe ik zoveel (kuch) moeite om een foto te plaatsen, is iemand me weer voor. ;D Maar ik heb er even een rood cirkeltje omheen gezet.. ::)

Sorry Arco  ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline boris1

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #155 Gepost op: 5-03-2009, 23:52:23 »
Met nu nog zo veel verwarring op dit forum kun je niet spreken van een slechte mol ... ::ohno::


dat bedoel ik!!!! Goede mol dus, alleen nu langzaam duidelijk (of niet..........)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #156 Gepost op: 5-03-2009, 23:54:06 »
In de laatste seconde van de uitzending gaat Jon in het midden van de groep zitten...

Is dit een aanwijzing of toeval ???

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #157 Gepost op: 6-03-2009, 00:05:33 »
Ben bang toeval; de beide potentiële mollen zitten aan weerszijde van de winnares
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #158 Gepost op: 6-03-2009, 00:09:46 »
Ben bang toeval; de beide potentiële mollen zitten aan weerszijde van de winnares

Ik hoop  toeval  ::jaja:: ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #159 Gepost op: 6-03-2009, 00:11:48 »
Ik denk dat Jon de Mol is, maar voor hetzelfde geld kun je zeggen dat hij daar op de plek van de laatste afvaller (verliezer dus) gaat zitten.