Auteur Topic: Aflevering 9 (05-03-2009)  (gelezen 123565 keer)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #240 Gepost op: 6-03-2009, 20:08:26 »
als iemand het vraagt niet nee, commanderen is wat anders ::)

Dus moet je zo reageren daarop? Zeker omdat hij sowieso al door iedereen irritant werd gevonden?
DOM VEEL RADEN

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #241 Gepost op: 6-03-2009, 20:08:58 »
ja maar zoals gezegt betekend noun niet mol. Het zegt alleen dat mole een zelfstandignaamwoord is... Jammer was leuk geweest ;D

Inderdaad, heb ik overheen gelezen. Ik blijf het toch vreemd vinden want ze zegt duidelijk geen Jon.
You'll never walk alone

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #242 Gepost op: 6-03-2009, 20:10:49 »
Inderdaad, heb ik overheen gelezen. Ik blijf het toch vreemd vinden want ze zegt duidelijk geen Jon.

Daar ben ik het mee eens. Ze zegt geen Jon... maar wat wel?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #243 Gepost op: 6-03-2009, 20:13:26 »
Dus moet je zo reageren daarop? Zeker omdat hij sowieso al door iedereen irritant werd gevonden?

 ::bravo::

Er staat Graag, niet geef me een screen. En het is ook voor eigen belang ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #244 Gepost op: 6-03-2009, 20:15:04 »
Dus moet je zo reageren daarop? Zeker omdat hij sowieso al door iedereen irritant werd gevonden?

zou jij dan ook even ontopic willen blijven ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #245 Gepost op: 6-03-2009, 20:20:36 »
ik citeer Pieter-Jan in zijn 'winnaars-gesprek' met Vivienne:

"Je hebt het spel gespeeld zoals het gespeeld moet worden: slim en scherp. Je hebt een deal gemaakt, met Dennis, en dat heeft jou extra informatie opgeleverd. Jou heeft het de finale gebracht, hem niet. "

Wil Pieter-Jan hier mee zeggen:
- Dennis ligt eruit, jij wist dat hij op Jon zat, dus jij kreeg de extra informatie dat Jon het dus blijkbaar niet was. Dit heeft jou de finale gebracht.


Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #246 Gepost op: 6-03-2009, 20:30:58 »
Daar ben ik het mee eens. Ze zegt geen Jon... maar wat wel?

heb t nog eens een paar keer beluisterd,
imho zegt ze wel Jon, maar ze spreekt het nogal nasaal uit als Njon
Overigens klopt het ook in de context:
"Sinds ik dr vanuit ben gegaan dat Jon de mol is, ben ik er op gaan letten wat zijn mollenstreken zijn-----vooral in het theater waar hij achter de microfoon stond en wij dommertjes aan het roepen zijn...."
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #247 Gepost op: 6-03-2009, 21:11:57 »
Zou iedereen vanaf nu zoveel mogelijk ontopic willen blijven? :) Ook al vind je een ander irritant, toch graag proberen.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #248 Gepost op: 6-03-2009, 21:17:21 »
Zou iedereen vanaf nu zoveel mogelijk ontopic willen blijven? :) Ook al vind je een ander irritant, toch graag proberen.

Mag ik alstublieft een screen van 45:59! ::love:: ::bravo:: ::joehoe:: 8)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #249 Gepost op: 6-03-2009, 21:21:50 »
Ik vind het vooral leuk dat ze elementen hebben gebruikt uit eerdere series, zelfs de vlaamse serie drie kwam terug in de finale. De manier waarop de drie finalisten naar Pieter Jan toe liepen, geflankeerd door die lichtjes op de grond.

Die ''Kiss of death'' leek luguber, maar het was een bijzonder einde van een heel mooie serie. En wat ik vooral meerwaarde vond hebben: er wordt weleens geschjolden op islamistische staten. Maar dit was een genot om naar te kijken.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #250 Gepost op: 6-03-2009, 21:24:24 »
er wordt weleens geschjolden op islamistische staten. Maar dit was een genot om naar te kijken.

Ik moet idd zeggen dat ik wel heel erg zin heb om een keer op vakantie te gaan daar toe :) Het is idd een erg mooi land, al was Ierland dat ook ::) - maar eigenlijk vind ik de finale altijd een afknapper :-X
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #251 Gepost op: 6-03-2009, 21:30:06 »
Dus moet je zo reageren daarop? Zeker omdat hij sowieso al door iedereen irritant werd gevonden?

positieve discriminatie...
omdat hij door iedereen irritant gevonden is mag niemand er meer wat van zeggen?

bovendien wordt het nu gewoon extra zwaar opgevangen omdat het iemand betreft die dus irritant gevonden wordt. Als ik het zou zeggen zou er ook iemand zo reageren, maar dan zou er door niemand een probleem van gemaakt worden (er van uitgaande dat ik niet irritant gevonden wordt...  ;))

Maar om ontopic verder te gaan...

Ik zou het een goede hint vinden als het een hint is. Ze zegt nuon, in Jordanie lezen ze van links naar rechts, dus wordt het noun=mol...
Triomf!

Offline jasmijn_mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #252 Gepost op: 6-03-2009, 21:30:57 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #253 Gepost op: 6-03-2009, 21:31:45 »
Er mag inderdaad wel meer vuurwerk in die finale komen. Ik kan me daar voor een deel wel in vinden. Er staat ook niet heel erg veel meer op het spel. De drie finalisten letten bij de laatste opdrachten ook eigenlijk alleen maar op HUN mol, en doet die iets fout, dan bevestigt dat hun vermoeden, en stemmen ze de finale test erop af, denk ik.




De omgeving vergoedt echter ook wel iets.


Overigens ga ik de kruisvaarders HALF achterna, maar ik kom dus letterlijk maar halverwege.



Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #254 Gepost op: 6-03-2009, 21:32:04 »
Ik moet idd zeggen dat ik wel heel erg zin heb om een keer op vakantie te gaan daar toe :) Het is idd een erg mooi land, al was Ierland dat ook ::) - maar eigenlijk vind ik de finale altijd een afknapper :-X

is zeker een mooi land! Dat vond ik vanaf het begin dat ze daar waren, voor de rest nog nooit echt over Jordanie nagedacht...
En nou wil het feit dat mijn buurman een duikvakantie aan het regelen is, en hij wist dus niks van mijn nieuwe interesse in Jordanie, maar hij wil naar Jordanie...

dus wsl in oktober  ;D
Triomf!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #255 Gepost op: 6-03-2009, 21:37:43 »
is zeker een mooi land! Dat vond ik vanaf het begin dat ze daar waren, voor de rest nog nooit echt over Jordanie nagedacht...
En nou wil het feit dat mijn buurman een duikvakantie aan het regelen is, en hij wist dus niks van mijn nieuwe interesse in Jordanie, maar hij wil naar Jordanie...

dus wsl in oktober  ;D
Duiken ::love:: ::love:: ::love::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #256 Gepost op: 6-03-2009, 21:53:31 »
is zeker een mooi land! Dat vond ik vanaf het begin dat ze daar waren, voor de rest nog nooit echt over Jordanie nagedacht...
En nou wil het feit dat mijn buurman een duikvakantie aan het regelen is, en hij wist dus niks van mijn nieuwe interesse in Jordanie, maar hij wil naar Jordanie...

dus wsl in oktober  ;D

't is wel offtopic maar het duiken daar is schitterend   ::love:: ::love::
(ben zelf in Eilat geweest (overkant)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #257 Gepost op: 6-03-2009, 21:56:30 »
Vivienne heeft het spel dus gewonnen

Ze zegt dat ze stemt op Jon, maar ik denk dat dit niet waar is. Dus ze stemt op Anniek denk ik.

Ook al stemt ze op Jon heeft ze trouwens nog heel veel voordeel bij de test doordat Anniek en Jon veel opdrachten samen hebben gedaan.
vragen in de test
-wat had de mol op het dak van de auto bij de autokerkhofcrash opdracht?
Jon en Anniek zaten in een en dezelfde auto -> voordeel voor Vivienne
-heeft de mol vlaggetjes omgereden?
ja of nee
kies je nee dan heb je het over Jon en Anniek -> voordeel voor Vivienne
-in welk team zat de mol bij de fotoopdracht
hetgene wat als eerste als tweede of als laatste aankwam
kies je laatste: heb je het over Jon en Anniek -> weer voordeel voor Vivienne

Maar ja dan heb je het probleem dat Jon zegt dat hij op Anniek stemt, dus dan heeft hij eigenlijk nog meer voordeel doordat hij zelf ook bij die opdrachten betrokken was...

Nou jah zie maar wat jullie er mee doen!
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 16:12:41 door E-ri-Q »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #258 Gepost op: 6-03-2009, 22:03:24 »
Oja voor RICKDEMOL ;).
In 45:56 zien we een waterige merk dat lijkt op een A, wat hoger op de rechter pilaar.

Leuk dat je speciaal allerlei hints voor mij opzoekt, maar voor mij staat nog steeds vast dat Rick volgende week zich bekendmaakt als mol.

Toch bedankt.;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline G-unit

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (05-03-2009)
« Reactie #259 Gepost op: 6-03-2009, 23:04:26 »
Om voor eens en voor altijd een verschrikkelijk misverstand de wereld uit te helpen (ja ik weet het, het is al aangekaart door anderen maar het dringt kennelijk niet door):
noun is het engelse woord voor zelfstandig naamwoord (object)
Een of ander bijdehand iemand had het woord mol van het Engels naar het Arabisch vertaald via een vertaalsite en kreeg 'mole (noun)' als uitkomst, hieruit werd de conclusie getrokken dat noun het Arabische woord voor mol is. DAT IS NIET ZO. Het woordje noun geeft aan dat mole een zelfstandig naamwoord is...