Auteur Topic: Naamkaartjes topic - laat je naamkaartje maken voor de MFD! (wel zelf printen)  (gelezen 65779 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Shit, vergeten te printen! ::oink::

Wie o wie kan mijn badge printen en meenemen a.s zondag? :)
De fandag is pas zondag he:P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vanwege het hoesje wat ik heb heb ik toch zelf maar ff geknutseld om 't precies passend te krijgen:



Dat heb je mooi gedaan!!!
Ananas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Zo, ik ga ook even het eindresultaat showen: :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Leuk.  :D
Ik wou dat dat mol shirt mij zou passen, hij is veel te groot.  :( Maarja, nu slaap ik er gewoon in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Ik doe hem ook aan :D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Shit, vergeten te printen! ::oink::

Wie o wie kan mijn badge printen en meenemen a.s zondag? :)


Ik heb een eigen badgehouder van 9,5 cm breed en 6,5 cm hoog.
Wel ja Arco. Als ik 3 badges kan printen, lukken 4 ook wel
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
* Limone
* The Lucky Boatman
* Arco
* Bodejos

Anders nog iemand een geprint naamkaartje? ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik wil ook zo'n shirt!! :O Ik hoop dat we ze weer kunnen kopen morgen want dat ga ik dan zeker doen :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Ik kreeg vandaag pas de brief van de Avro, maar nix shirt, nix dvd, maar die laatste hebben ze wel toegezegd. Waar is ie dan? ???

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kreeg vandaag pas de brief van de Avro, maar nix shirt, nix dvd, maar die laatste hebben ze wel toegezegd. Waar is ie dan? ???

Wnneer heb je je opgegeven dan? Bij de DVD's was er namelijk een limiet, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wel erg balen wanneer je die DVD niet krijgt.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Zo. Heb mijn badge ook klaar. Moest iets aan de maten schuiven om hem passend te krijgen.

Voor de liefhebber heb ik nog een lege badge in de aanbieding: 5,5cm bij 9cm. Hij is voor de eerste die mij erover PM't. Voor nop!

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Special surprise voor Limone, Bodejos, Luckyboatman & Arco

Met betrekking tot hun naamkaartje.

Zien jullie morgen wel ::)
Molloot sinds seizoen 4

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Jammer, mijne staat er helaas niet tussen (had het in pagina 5 gevraagd)... Nou ja :) Misschien val ik op door geen naamplaatje te hebben, en dan weten jullie alsnog wie ik ben ;)

Tot straks

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Was een leuk idee, de naamkaartjes. Op je 4e fandag herken je de meeste forummers sowieso wel, maar ik heb toch ook kennis gemaakt met een aantal forummers die ik nog niet eerder heb gezien (Limone, LuckyBoatman, tsubasa), en je zag de niet widm.com mensen zich ook afvragen hoe en waarom wij aan die badges kwamen :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Was een leuk idee, de naamkaartjes. Op je 4e fandag herken je de meeste forummers sowieso wel, maar ik heb toch ook kennis gemaakt met een aantal forummers die ik nog niet eerder heb gezien (Limone, LuckyBoatman, tsubasa), en je zag de niet widm.com mensen zich ook afvragen hoe en waarom wij aan die badges kwamen :P

Een heel swikje mensen (niet van .com) hebben het me ook gewoon gevraagt, waar ik mn badge vandaan had en waar het voor stond.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Een heel swikje mensen (niet van .com) hebben het me ook gewoon gevraagt, waar ik mn badge vandaan had en waar het voor stond.


Ja, dat vroegen ze aan mij ook! Vond dat wel ubercool, haha. Ik vond het voornl. erg handig dat iedereen dan ineens kon zien we je was. Zowel de forummers als de kandidaten/presentator/mensen van de productie.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Ja, dat vroegen ze aan mij ook! Vond dat wel ubercool, haha. Ik vond het voornl. erg handig dat iedereen dan ineens kon zien we je was. Zowel de forummers als de kandidaten/presentator/mensen van de productie.

Ik ook!!!
Derhalve pleit ik er dan ook voor dat er volgend jaar gewoon weer .com badges zijn.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline laura12fr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Was een leuk idee, de naamkaartjes. Op je 4e fandag herken je de meeste forummers sowieso wel, maar ik heb toch ook kennis gemaakt met een aantal forummers die ik nog niet eerder heb gezien (Limone, LuckyBoatman, tsubasa), en je zag de niet widm.com mensen zich ook afvragen hoe en waarom wij aan die badges kwamen :P

ik wist het wel waar jullie vandan kwamen, ik was anoniem   8)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Een heel swikje mensen (niet van .com) hebben het me ook gewoon gevraagt, waar ik mn badge vandaan had en waar het voor stond.


Dan zullen we bij de quiz wel helemaal gedacht hebben..  ::rofl::

"Ik wil graag HEINZ op het podium hebben!"
(niet .com-ers: ....?)
"Jullie kennen haar allemaal... Lautjuh!"
(niet .com-ers: wie is dát en waarom zouden we haar moeten kennen??)
"En Nevermind!"
(niet .com-ers rennen gillend weg)

 ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
:P, voor ons doodnormaal, maar kan me voorstellen dat er een paar mensen elkaar vragend aan hebben gekeken :P.
Dat krijg je ervan als de AVRO het overneemt :P