Auteur Topic: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.  (gelezen 26102 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2009, 22:47:37 »
Is van Belgie 3 :)

Ooh vandaar. Die moet ik nog kijken.  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2009, 23:46:34 »

Wat als Anniek de Mol is?

    li]Als Anniek de Mol is dan is Rick in aflevering 7 geswitcht van de goede Mol naar de verkeerde en moest vervolgens vertrekken. Dat is raar. Het is voor zover mij bekend in dat stadium van het spel maar twee keer eerder gebeurd in een Nederlandstalige serie (Shadia en Isabelle).[/li]
[/quote]En op wie stemde Froukje? Volgens Dennis in afl. 8 ook op Anniek (zei hij tegen Vivienne). Als dit een leugen was om Vivienne op het verkeerde been te zetten, dan was dat wel een onlogische, aangezien hij zelf (ook) Jon verdacht. Ik denk dat Dennis hier de waarheid sprak (en eerder loog tegen Sebastiaan toen hij zei dat Froukje op Jon zat).

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2009, 00:20:45 »
En op wie stemde Froukje? Volgens Dennis in afl. 8 ook op Anniek (zei hij tegen Vivienne). Als dit een leugen was om Vivienne op het verkeerde been te zetten, dan was dat wel een onlogische, aangezien hij zelf (ook) Jon verdacht. Ik denk dat Dennis hier de waarheid sprak (en eerder loog tegen Sebastiaan toen hij zei dat Froukje op Jon zat).
'

Ik denk dat Dennis helemaal niet wist op wie Froukje stemde ... Ze wist het zelf niet eens ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2009, 02:00:29 »
Moeilijk moeilijk. Anniek is zo de mol dat die het wel moet zijn  ::hypocriet::
Jp zegt : de mol komt met stip binnen, als John de mol is dan is het zeker niet met stip want de laatste 3 kandidaten zaten op hem. Het moet voor de kandidaten toch niet zo duidelijk zijn dat hij de mol is want dan heeft de mol het niet goed gedaan.... Voor de kijkers is het duidelijk dat Anniek de mol is want ze doet helemaal niks en brengt geen geld binnen. OOk geen goede mol in mijn ogen..
Wat is het moeilijk deze ronde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2009, 10:27:37 »
Inderdaad een mooi overzicht Heinz! ::ok:: Hier is mijn bijdrage aan deze discussie:

Dank je. :)

Citaat
Als Anniek de Mol is dan heeft de Mol een rood scherm gekregen in aflevering 2. Dat is raar en is nog nooit eerder voorgekomen in een Nederlandstalige Mollenserie.

Het is inderdaad bijzonder. Maar het zou niet de eerste verrassing zijn deze serie, als blijkt dat de Mol een rood scherm heeft gekregen. Bovendien was er natuurlijk sprake van een bijzondere situatie met de twee vrijstellingen en supervrijstelling.

Citaat
Als Anniek de Mol is dan is Rick in aflevering 7 geswitcht van de goede Mol naar de verkeerde en moest vervolgens vertrekken. Dat is raar. Het is voor zover mij bekend in dat stadium van het spel maar twee keer eerder gebeurd in een Nederlandstalige serie (Shadia en Isabelle).

Afgaan op stemgedrag is altijd lastig. We weten helemaal niet zeker of Anniek Ricks hoofdverdachte was. Hij had haar wel als Mol in het kasteel in aflevering 6, maar dat wil alleen zeggen dat hij 'Anniek' stemde op vraag 20. Rick heeft ook meerdere keren aangegeven Jon te verdenken. Misschien heeft hij eerst tussen hen gespreid, en heeft hij in aflevering 7 voor Jon gekozen.

Citaat
Als Anniek de Mol is dan is Viviënne in de finale geswitcht van 1 finalist naar een andere, en heeft toen ook nog haar concurrent verslagen. Dat is raar. Het is nog nooit eerder voorgekomen in een Nederlandstalige serie en is wat mij betreft totaal ongeloofwaardig.

Viviënne gaf aan al geruime tijd zowel Anniek als Jon te verdenken. Het rode scherm van Dennis (die vol op Jon ging, wat Vivienne wist door hun pact) heeft haar misschien (mede) doen besluiten voor Anniek te gaan. Dat ze Jon heeft verslagen (die al eerder alleen Anniek leek te verdenken) is knap, maar zeker niet ongeloofwaardig. Ik geloof dat Viviënne haar administratie goed op orde had, zie ook de hotelopdracht.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2009, 11:03:06 »
Ik pleit ook voor Anniek met als belangrijkste reden (zoals ik al in het topic aflevering 9 heb aangegeven):

Dat zij de enige in is geweest die in geen enkele aflevering opdrachten of momenten heeft benadert als kandidaat. Zo is Vivienne constant bezig geweest met Dennis om geld in de pot te krijgen. Jon deed dit ook maar op zijn manier (wat hem wel verdacht maakt omdat dat er een beetje klungelig uitziet). Hij geeft echter in interviews en 1 op 1 gesprekken wel aan voor de winst te gaan. En omdat hij het zo graag wilt gaat hij zelfs in de laatste afleveringen alleen voor vragen van de proef in plaats van geld. Om meer informatie te verzamelen en beter de proef in te gaan om te winnen.
Anniek daarentegen heeft geen enkele keer het woord winnen in de mond genomen. Zij hoeft wie is de mol niet te winnen, want zij is de mol. Het enige wat zij kan bedenken in gesprekken met de camera's van de crew: Zeg zo vaak mogelijk dat Jon de mol is, want dan verdenken ze hem. Noem eventuele verdachte acties op.
Maar probeer maar eens 1 stuk te vinden, waarin ze zegt dat zij wie is de mol wilt winnen. Die is er niet.


Dit in combinatie met haar hele doen en laten heeft ervoor gezorgd dat ik voor 99,99% zeker ben dat zij de mol is, want ja haar houding is ook al niet om naar huis te schrijven. Alle mogelijke vragen ontwijken en de enige keer dat dat was mislukt toen aan het diner met iedereen toen Dennis haar ontfutselt had dat ze achter de spiegel had gezeten kon je aan haar reactie zien. O chips grote fout, dit gaat tegen mijn plan in. Daarna was ze nog meer op haar hoeden en was ze nog schuchtiger en ontwijkender dan daarvoor.


Anniek is dus de mol!
Ananas

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2009, 11:09:34 »
Jon de Mol is veel gemakkelijker uit te leggen dan Anniek de Mol. Wat mij betreft, is het geen moeilijke keuze.

Mee eens. Als Anniek de mol is, is het heel vreemd dat Jon niet heeft gewonnen. Of dan hebben ze ons al wekenlang 'voorgelogen' dat Viviënne op Jon stemde, maar dat zou ik een nogal flauw vinden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #47 Gepost op: 7-03-2009, 13:05:31 »
Anniek daarentegen heeft geen enkele keer het woord winnen in de mond genomen. Zij hoeft wie is de mol niet te winnen, want zij is de mol. Het enige wat zij kan bedenken in gesprekken met de camera's van de crew: Zeg zo vaak mogelijk dat Jon de mol is, want dan verdenken ze hem. Noem eventuele verdachte acties op.
Maar probeer maar eens 1 stuk te vinden, waarin ze zegt dat zij wie is de mol wilt winnen. Die is er niet.

Hier heb je het toch mis hoor. Vooral de laatste aflevering heeft ze gezegd dat ze heel graag wil winnen. Zo kom je toch ook een beetje over als kandidaat. Want een kandidaat denkt niet aan winnen alvorens die in de finale staat. Je kan immers niet zeker weten of je wel een kans maakt om te winnen daarvoor. Best slim van Anniek dat ze dat pas in de laatste afl. uitspreekt.


Mee eens. Als Anniek de mol is, is het heel vreemd dat Jon niet heeft gewonnen. Of dan hebben ze ons al wekenlang 'voorgelogen' dat Viviënne op Jon stemde, maar dat zou ik een nogal flauw vinden.

We weten toch al sinds afl.6 dat Viviënne spreidde tussen Jon en Anniek. Eerst zien we beelden van haar dat ze het pact met Dennis sluit. Daarin zegt ze duidelijk dat haar hoofdverdachte Jon én tweede verdachte Anniek is. Later tijdens de beelden van de test zegt ze hetzelfde. Ze zegt letterlijk:

Citaat
"Mijn ene mol zag ik angstig wegkruipen in een bakje achter paarden en vervolgens zich helemaal niet meer bekommeren om het slagen van de opdracht (Anniek). Mijn andere mol, Jon, was weer lekker in zijn spel en die ging zich heel erg focussen op Anniek, wat goed en rustig maar, hij was wel druk bezig met de puzzel, maar goed hij heeft uiteindelijk wel twee dingen goed gelegd, maarja dat maakt natuurlijk helemaal niet zoveel uit als het hele plaatje niet meer klopt."

Ze heeft dus zoals ze in de finale zelf zegt altijd wel een beetje gefocust op Jon én Anniek. Niemand heeft ons iets voorgelogen, volgende keer gewoon wat beter opletten. Dat verklaart ook waarom Viviënne heeft gewonnen. Ze heeft heel waarschijnlijk de meeste informatie bijgehouden over Jon én Anniek. Dat maakt dat ze nog perfect kon switchen in de laatste aflevering, wat ze misschien ook heeft gedaan. En omdat Anniek sowieso al zo lang haar tweede Mol was, had ze een even grote kans om te winnen dan als ze op Jon stemde.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #48 Gepost op: 7-03-2009, 13:51:25 »
@Erik TKS:
Maar weet je nog wat PJ over deze serie te zeggen had? Dat het vol zat met verrassingen, plotwendingen, spectaculaire opdrachten enz. enz. Dat ie geruime tijd dacht de mol ontdekt te hebben, maar bij 't verkeerde end had. En dat ie pas in de finale erachter kwam. En dat de mol hem dus in die zin volledig onopgemerkt is gebleven.

Ik denk dat de verrassing van dit seizoen nog weleens kan zijn dat indien Anniek echt de mol is, dat je dus idd krijgt dat de mol een rood scherm kan krijgen. Dat is iig al 1 ding wat veel stof op zal laten waaien bij menig kijker. Het is dan namelijk voor de eerste keer in de Nederlandse WIDM geschiedenis dat de mol tijdens de serie een rood scherm kreeg. (de Vlaamse series beschouw ik als aparte series) En verder is er niks raars aan 't feit dat kandidaten moeten vertrekken al lijkt het erop dat diegene gestemd heeft op de mol. Toen Rick moest vertrekken, dat was in afl. 7. Je bent dan nog over met 5 mensen. Je kunt het je dan nog niet veroorloven blindelings op 1 iemand alles in te zetten die desbetreffende test. Dat kun je pas in de finale.

En m.b.t. Viviënne die in de finale op het allerlaatste moment afgestapt is van haar keuze: Jon (dit is wat de montage ons wil vertellen) kennelijk, want waarom anders zou zij winnen en niet Jon (die volgens de montage volledig duidelijkheid heeft en weet dat het Anniek is) Hierin zit de crux dat het allemaal draait om montage. Je hebt toch ook alle series gezien? Dan weet je toch ook dat alles wat je ziet door de montage in elkaar geflanst is. Zij bepalen dus door creatief knip & plakwerk wat wij te zien krijgen. Dat hoeft geeneens de waarheid te zijn, de feiten zoals die zich hebben afgespeeld ten tijde dat het werd opgenomen. Ik sleep serie 5 er maar weer bij. Wat kregen wij te horen? Marc-Marie zat op Lottie, hij wist het zo zeker dat het Lottie moest zijn. En toch won hij, waarom bleek later? Omdat ie Yvon allang en breed in de smiezen had, maar de montage had zijn voice-overs en biechten dusdanig geknipt en geplakt dat wij als kijker het idee kregen: hij verdenkt Lottie.

Dus ik sta helemaal nergens van op te kijken als Anniek volgende week gewoon onthult wordt als mol. Rood scherm kan omdat zij & Sebastiaan elk hun vrijstelling hadden ingeleverd. Rood scherm + vrijstelling = groen scherm/door naar de volgende ronde. En dat Viviënne gewonnen heeft, daar sta ik ook absoluut niet van op te kijken. Wederom speelt de montage een grote rol en bovendien kan het zijn, dat zij net zoals Marc-Marie allang en breed de mol in de gaten hadden. Verder waren Anniek & Jon al geruime tijd haar verdachten (dat heeft de montage ons laten zien donderdag) dus wat doe je als je verdachten hebt? Alles wat je maar kunt opschrijven/vinden over hen bijhouden. Zij heeft waarschijnlijk gewoon veel meer dingen bijgehouden over zowel Jon als Anniek. En hoe meer je weet, hoe meer voordeel je daarmee kunt behalen.

Draai het eens om naar Jon. Die is in de 50, hij komt zelf over als een type met veel kennis over talen maar ook als een type die warrig/vergeetachtig overkomt. Die bij de reuzenrad opdracht niet a la minute door heeft wat de bedoeling is (hoe moeilijk kan het zijn? Vragen beantwoorden en de antwoorden (de kandidaten dus) in de juiste cabines stoppen) Hij legt het ook nog eens warrig uit aan Anniek. Dat heeft te maken met de leeftijd, mijn pa/ma zijn ong. net zo oud als Jon en ook die zijn bij tijd en wijle gewoon warrig/snappen dingen niet meteen. Dit alles zal zich vertalen in 't gegeven dat Jon niet kan beschikken over zo'n scherp geheugen als Viviënne, waardoor Viv 't voordeel heeft van haar mollenboekje die bomvol met aantekeningen staat en haar geheugen waarin ze op terug kan grijpen. 1 + 1 = 2 en dus verbaasd het mij absoluut niet dat Viviënne gewonnen heeft. Kijk ook maar naar de bedieningsopdracht, waarin Viviënne netjes en overzichtelijk alle namen met aanvullende informatie bijgehouden heeft van de gasten. Jon weet ook net wel het een en ander te vertellen, maar bij lange na niet zo gestructureerd als Viviënne het heeft gedaan.

M.i. valt Anniek als mol dus wel uit te leggen. Net zoals Jon als mol overigens. Maar Anniek zie je concreet mollenstreken leveren, bij Jon heb ik dat niet in die mate waargenomen. Daarnaast komt Jon meer en meer over in zijn gedrag als kandidaat en Anniek als mol. En bovenstaande zeg ik niet omdat ik nu bij Anniek als mol blijf. Je hebt verschil in leeftijd, en verstand komt met de jaren, dat zal wel. Maar je geheugen verslechtert met de jaren net zoals je zicht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2009, 13:53:39 »
volgende keer gewoon wat beter opletten.
::gaap:: ::slaap:: ::slaap:: ::slaap::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #50 Gepost op: 7-03-2009, 16:34:50 »


Draai het eens om naar Jon. Die is in de 50, hij komt zelf over als een type met veel kennis over talen maar ook als een type die warrig/vergeetachtig overkomt. Die bij de reuzenrad opdracht niet a la minute door heeft wat de bedoeling is (hoe moeilijk kan het zijn? Vragen beantwoorden en de antwoorden (de kandidaten dus) in de juiste cabines stoppen) Hij legt het ook nog eens warrig uit aan Anniek. Dat heeft te maken met de leeftijd, mijn pa/ma zijn ong. net zo oud als Jon en ook die zijn bij tijd en wijle gewoon warrig/snappen dingen niet meteen. Dit alles zal zich vertalen in 't gegeven dat Jon niet kan beschikken over zo'n scherp geheugen als Viviënne, waardoor Viv 't voordeel heeft van haar mollenboekje die bomvol met aantekeningen staat en haar geheugen waarin ze op terug kan grijpen. 1 + 1 = 2 en dus verbaasd het mij absoluut niet dat Viviënne gewonnen heeft. Kijk ook maar naar de bedieningsopdracht, waarin Viviënne netjes en overzichtelijk alle namen met aanvullende informatie bijgehouden heeft van de gasten. Jon weet ook net wel het een en ander te vertellen, maar bij lange na niet zo gestructureerd als Viviënne het heeft gedaan.



Ten eerste is Jon van 1960 en ten tweede doe je net alsof mensen in de 50 al bijna seniel zijn... waarmee ik niks over het mol kunnen zijn wil zeggen, maar het komt nogal lulig over.
No Milk today???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #51 Gepost op: 7-03-2009, 16:45:41 »
Jon komt warrig/vergeetachtig over? En hij heeft de finale gehaald? Gewonnen van Dennis, met zijn harde-schijf-geheugen? Is dat niet vaag?
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2009, 16:55:54 »
Ten eerste is Jon van 1960 en ten tweede doe je net alsof mensen in de 50 al bijna seniel zijn... waarmee ik niks over het mol kunnen zijn wil zeggen, maar het komt nogal lulig over.

Dat jij daar meteen van maakt dat ik Jon uitmaak voor seniel?  ::) Maargoed, laat maar zitten dan. Verder, 1960, das 49 dus zo goed als 50  ::vergroot::
Jon komt warrig/vergeetachtig over? En hij heeft de finale gehaald? Gewonnen van Dennis, met zijn harde-schijf-geheugen? Is dat niet vaag?

Ik vind bij een aantal opdrachten wel dat ie idd warrig over komt ja. Maar warrig zijn betekend nog niet dat je de finale niet kunt halen. En gewonnen van Dennis? Jon is 100% zeker van zijn zaak en stemt Anniek (hij verdenkt haar al langere tijd en Viviënne kan het niet zijn (dit zegt ie in afl. 9!). Dennis zit 100% op Jon (aldus de montage) Viviënne heeft een vrijstelling en Anniek is de mol. Dan is het toch wiedes dat Dennis afvalt?  :) Ik zie er dus niks vaags in, nee sorry.

Schematisch:

Aflevering 8 test:

Jon >> Anniek >> zit dus goed
Dennis >> Jon >> zit fout
Viviënne >> vrijstelling >> gaat sowieso door
Anniek >> Jon >> maar mol, dus gaat sowieso door

Aflevering 9 test:

Jon >> Anniek ("It's you Anniek, you're the mole!") >> zit goed
Viviënne >> twijfelt tussen Anniek & Jon >> wint
Anniek >> blijft bij Jon want twijfelen moet je nooit doen >> heeft 't fout, maar is de mol dus onbelangrijk wie zij verdenkt/op wie zij stemt

Dan kan het dus alleen maar zijn dat Viviënne meer antwoorden goed heeft gehad in de test dan Jon. Anders won Jon wel, eveneens wanneer Viviënne gebleven was bij Jon als haar molverdachte. Soms zit er gewoon weinig verschil tussen de winnaar en de verliezer. De een kan dan de test foutloos maken en de ander slechts 1 fout maken. Dat maakt de 1 dan tot winnaar en de ander tot verliezer, ookal is 't verschil tussen beide nog zo klein.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 17:02:13 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2009, 17:08:20 »
Dat Dennis toevallig die aflevering afviel, ja. Als Jon echt zo warrig en vergeetachtig is, wilde ik maar zeggen, dan had hij er toch al lang uit moeten liggen. Als Dennis het slimmer speelt, want zijn tactiek met Viv heeft voor haar gewerkt, had net zo goed ook voor hem kunnen werken, en meer onthoudt, dan is hij in die zin 'beter' dan Jon. Toch zit Jon wel in de finale en Dennis niet. Jon zou waarschijnlijk tot veel later in het spel gespreid hebben en dan ook nog een hoop vragen fout beantwoord, dan had hij er in afl 4 of 5 toch wel uit moeten liggen, hoogstens 6 of 7.
Hij kan uiteraard ook nog de warrige kandidaat spelen, maar ondertussen alles goed doorhebben. Maar lijkt mij persoonlijk logischer dat hij de warrige mol speelt.
The British are not impressed.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2009, 20:22:25 »
Moeilijk moeilijk. Anniek is zo de mol dat die het wel moet zijn  ::hypocriet::
Jp zegt : de mol komt met stip binnen, als John de mol is dan is het zeker niet met stip want de laatste 3 kandidaten zaten op hem. Het moet voor de kandidaten toch niet zo duidelijk zijn dat hij de mol is want dan heeft de mol het niet goed gedaan.... Voor de kijkers is het duidelijk dat Anniek de mol is want ze doet helemaal niks en brengt geen geld binnen. OOk geen goede mol in mijn ogen..Wat is het moeilijk deze ronde

Ze brengt geen geld binnen --> dan is het toch juist een goede mol vind ik.

Waaraan meten we eigenlijk een goede mol af? (misschien een idee voor een nieuw topic, ik ga hem nu openen)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2009, 23:30:16 »


Ik heb een overzicht gemaakt van de reunies van de BNreeksen voor de speurders die denken dat in de stoelverdeling een aanwijzing zit over wie de Mol is. Mij lijkt het het waarschijnlijkst dat de Mol in het midden wordt gezet maar ik kan het mis hebben. De Mol heeft ook twee keer rechts gezeten.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #56 Gepost op: 8-03-2009, 00:34:12 »
Ik zit op Anniek en mijn zus die gelukkig het huis uit is zit op Jon
Ze is alleen dit weekend weer thuis....
en dat is een beetje ruzie geworden ::rofl::
we keken net samen de laatste drie afleveringen en dan zie ik iets in mijn tunnelvisie dat op Anniek slaat en dan is het volgens haar klinkklare onzin (of hoe je dat ook schrijft)
maar ik wil toch vragen of iemand een screenshot kan maken op 49,26
PJ zegt: één van jullie beide is de mol. en wie dat is? Dat ziet u volgende week.
Jon kijkt bij "en wie dat is" naar Anniek
zo van, Anniek is het ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #57 Gepost op: 8-03-2009, 00:57:24 »
@Erik: Alleen bij die shot van volgende week, de samenkomst bedoel ik, zitten er maar 4 op de voorste rij.
Dus geen midden. =P (Trouwens; wáár is Froukje op die screen?!?)

Ik weet het echt niet meer, en ik ga er niet meer teveel over nadenken. Telkens maar ik de afgelopen dagen een beslissen, en telkens heb ik zoiets van; nee, het is toch de ander. Anniek verdenk ik sterk, maar dat rode scherm vind ik raar. En zo nog wel meer dingen.
Jon zou ik raar vinden omdat er, áls hij de mol is, nog nooit zó veel mensen ooit op de mol hebben gestemd.
Dus tja..
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #58 Gepost op: 8-03-2009, 01:04:50 »
Ik zit op Anniek en mijn zus die gelukkig het huis uit is zit op Jon
Ze is alleen dit weekend weer thuis....
en dat is een beetje ruzie geworden ::rofl::
we keken net samen de laatste drie afleveringen en dan zie ik iets in mijn tunnelvisie dat op Anniek slaat en dan is het volgens haar klinkklare onzin (of hoe je dat ook schrijft)
maar ik wil toch vragen of iemand een screenshot kan maken op 49,26
PJ zegt: één van jullie beide is de mol. en wie dat is? Dat ziet u volgende week.
Jon kijkt bij "en wie dat is" naar Anniek
zo van, Anniek is het ::tandpastasmiley::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Anniek of Jon? Een overzicht met screenshots.
« Reactie #59 Gepost op: 8-03-2009, 01:11:00 »

thnx Neeke
misschien is het gewoon mijn tunnelvisie
maar ik vind Jon egt op zo'n manier kijken van: Anniek is de mol, want ik ben het niet ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!