Auteur Topic: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.  (gelezen 5251 keer)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Waarom?

Als Anniek de Mol is:
- Vivienne heeft op Anniek gestemd
- We weten uit Jons biecht dat hij vol voor Anniek is gegaan.

Als Jon de Mol is:
- Vivienne heeft op Jon gestemd
- We weten uit Annieks biecht dat ze vol voor Jon is gegaan.


HOE DAN OOK: De Mol is dit jaar door beide finalisten goed ontmaskterd, maar degene die de test beter heeft ingevuld heeft gewonnnen. Dit is dus Vivienne.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hmm, inderdaad ja..
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 21:32:28 door MarissaWIDM »

Offline MrJasper

  • Forumlid
Ja :D

aan de ene kant wel mooi dat beide finalisten het goed hadden, maar toch zuur voor de Verliezer...:(

Aan de andere kant misschien ook niet zo leuk voor de Mol dat ie geraden is door het 'tweetal'....

Maar toch was je een goede mol, Jon :p

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze ons in de maling nemen en dat Viviënne opeens de mol blijkt te zijn! Maar ze heeft wel veel binnengehaald qua geld. Ik denk zelf Anniek: Bij de geblindeerde auto´s stond op een krant volgens mij een molletje
Anniek dus??? Het is trouwens wel raar dat Viviënne gewonnen heeft, als Jon volledig op Anniek zat en Anniek volledig op Jon. Viviënne op allebei een beetje. Dan heeft viviënne toch eigenlijk minder vragen goed. Viviënne kan het volgens mij nog steeds zijn, maar ik denk het niet.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2009, 21:57:50 door milcof »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
foto

Dat 'molletje' lijkt me gewoon de hoek van een foto.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2009, 22:07:32 door Lautjuh »

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het was ook maar een idee

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Knap speurwerk milcof  ::ok::

k Denk zelf echter dat Viv in haar laatste test vol op één van beide is gegaan, waardoor ze heeft gewonnen...

De hamvraag is nu: op wie?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Knap speurwerk milcof  ::ok::

k Denk zelf echter dat Viv in haar laatste test vol op één van beide is gegaan, waardoor ze heeft gewonnen...

De hamvraag is nu: op wie?

Vief is vol op anniek gegaan, waarom? nou zo:

vief had pact met Dennis.. dennis heeft verteld dat hij vol op Jon zat! Dit was dus blijkbaar fout, want Dennis ligt er uit. Vief moet dus beseft hebben van okey. Als ik op jon zit dan ben ik dus de sjaak en moet ik dus meer naar Anniek toe gaan in de test. Ik denk dus dat |vief op Anniek zat. En dat Anniek dus de mol is en dat Jon de verliezer is!

Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het kan ook zo zitten:

PJ zei aan het begin ´er is nog geen mol´, maar als hij nou zei ´er is nog een mol´ (als je het snel zegt hoor je geen verschil) betekent het dat er twee mollen zijn (zonder dat ze het van elkaar weten) Viviënne stemde, zegt ze, op allebei, dus heeft ze daarom gewonnen.
Ze proberen trouwens elk jaar weer iets origineels te verzinnen, dus dit zou wel kunnen :-\\

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Vivienne is de mol en de winnaar.

Jon verdacht Anniek en heeft alle vragen fout.
Anniek verdacht Jon en heeft alle vragen fout.
Vivienne wint en is de mol.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2009, 15:11:00 »
Vivienne is de mol en de winnaar.

Jon verdacht Anniek en heeft alle vragen fout.
Anniek verdacht Jon en heeft alle vragen fout.
Vivienne wint en is de mol.

Dat zou ook nog kunnen ... ::ohno::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2009, 17:37:00 »
Jon verdacht Anniek en heeft alle vragen fout.
Anniek verdacht Jon en heeft alle vragen fout.

Dan wint degene die de test 't snelst heeft gemaakt, en dus niet de mol.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2009, 18:24:03 »
Als er geen sprake is van kijkersbedrog moet Jon wel de mol zijn

Op tv ging Vivienne voor Jon en Anniek ook. Mogelijk dat Vivienne alsnog een paar vragen op Anniek gezet heeft, maar Jon heeft alles op Anniek gezet. (Volgens de montage althans)

Als Anniek de mol zou zijn, zou Jon dus gewonnen moeten hebben, omdat deze volledig op haar zat en Vivienne maar een beetje. Als er niet al afleveringen lang is gelogen over op wie Vivienne stemt moet ze wel gewonnen hebben door op Jon te stemmen.

Conclusie: Jon is de mol.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2009, 18:27:12 »
Als er geen sprake is van kijkersbedrog moet Jon wel de mol zijn

Op tv ging Vivienne voor Jon en Anniek ook. Mogelijk dat Vivienne alsnog een paar vragen op Anniek gezet heeft, maar Jon heeft alles op Anniek gezet. (Volgens de montage althans)

Als Anniek de mol zou zijn, zou Jon dus gewonnen moeten hebben, omdat deze volledig op haar zat en Vivienne maar een beetje. Als er niet al afleveringen lang is gelogen over op wie Vivienne stemt moet ze wel gewonnen hebben door op Jon te stemmen.

Conclusie: Jon is de mol.

Kijkersbedrog bij WIDM ???

Dat zal toch niet  :o
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2009, 18:30:20 »
waar ik me nog het meest over verbaas is dat Jon en Anniek er echt zo bij staan als jan met de korte achternaam. Ze doen helemaal niks, ze reageren helemaal niet op wat PJ zegt.. heel vreemd vond ik dat. misschien is dit wel opgenomen na de echte opnamens..vreemd ::vergroot::
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2009, 18:32:05 »
Als er geen sprake is van kijkersbedrog moet Jon wel de mol zijn

Op tv ging Vivienne voor Jon en Anniek ook. Mogelijk dat Vivienne alsnog een paar vragen op Anniek gezet heeft, maar Jon heeft alles op Anniek gezet. (Volgens de montage althans)

Als Anniek de mol zou zijn, zou Jon dus gewonnen moeten hebben, omdat deze volledig op haar zat en Vivienne maar een beetje. Als er niet al afleveringen lang is gelogen over op wie Vivienne stemt moet ze wel gewonnen hebben door op Jon te stemmen.

Conclusie: Jon is de mol.

Nee hoor, Viv heeft echt niet gespreid in de finale. Of viv heeft anniek als mol, dan is jon de verliezer, of viv heeft jon als mol en dan is anniek de verliezer.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: De Mol is sowieso door beide finalisten ontmaskerd, het gaat om de test.
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2009, 21:49:59 »
Als er geen sprake is van kijkersbedrog moet Jon wel de mol zijn

Op tv ging Vivienne voor Jon en Anniek ook. Mogelijk dat Vivienne alsnog een paar vragen op Anniek gezet heeft, maar Jon heeft alles op Anniek gezet. (Volgens de montage althans)

Als Anniek de mol zou zijn, zou Jon dus gewonnen moeten hebben, omdat deze volledig op haar zat en Vivienne maar een beetje. Als er niet al afleveringen lang is gelogen over op wie Vivienne stemt moet ze wel gewonnen hebben door op Jon te stemmen.

Conclusie: Jon is de mol.

Waaruit leidt jij af dat Viviënne voornamelijk voor Jon ging? Dat kun je namelijk onmogelijk weten.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'