Auteur Topic: Theorie: Vivienne is de mol!!!  (gelezen 21341 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2009, 21:48:25 »
Triomf!

Offline Erik!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2009, 08:49:26 »
Zo, wat een kritiek! ::tandpastasmiley::

ik ga zo hard lachen als ik het toch goed heb! ::trots::

maar wees nou eens reeel en sta open voor verandering. het is gewoon nog nooit gebeurd dat de mol niet ontmaskert is, ook voor de productie van WIDM was het een rare gewaarwording. vind je het niet vreemd dat het licht is als ze de test maken, en als vivienne de "uitslag" krijgt is het ineens donker....

de producitie heeft in die tijd misschien nog wel overlegt. Zij hadden het ook niet voorspelt evenals de mol. dit is dus een later bedachte oplossing, en de mol(Vivienne) wist ook niet dat zij het geld kon krijgen. vandaar die reatie van vivienne.

en is het ook niet heeeeeeeeeeeel toevallig, dat Jon en Anniek duidelijk zeggen op wie ze zitten in de aflevering, en dat we dat van Vivienne niet weten??

ik hoop meer reacties te ontvangen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2009, 09:12:21 »
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hier een tweede jelsir zie opstaan.

Openstaan voor verandering: OK, allemaal best. De produktie breekt zich jaar na jaar het hoofd over de vraag hoe ze iets kunnen doen dat nog niet eerder gedaan is. Ik wil er best in meegaan, dat er een sms is gekomen, en dat de mol werkelijk nog niet bekend was.

Maar de winnaar is de winnaar. De winnaar is degene die de mol weet te ontmaskeren, de verliezer kan dat ook hebben gedaan, maar wist dit in dat geval minder snel en/of minder goed te doen dan degene die er nu met het geld vandoor is gegaan.

Het gedoe rond jelsir valt voor mij in de categorie ´twee mollen dit jaar?´, de ´geert komt terug-theorie´, die ook hardnekkig werd volgehouden, en theorie dat de presentator de mol is.  Nonsens allemaal, dus.

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #23 Gepost op: 7-03-2009, 10:18:29 »
en is het ook niet heeeeeeeeeeeel toevallig, dat Jon en Anniek duidelijk zeggen op wie ze zitten in de aflevering, en dat we dat van Vivienne niet weten??
Natuurlijk is dat zo, omdat nog niet verklapt mag worden wie viv heeft ingevuld als Mol. Als ze hadden laten zien dat Viv bv zegt: nou ik denk dat Jon het is! dan is het toch niet boeiend meer. Nu zit iedereen nog op het puntje van zn stoel.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #24 Gepost op: 7-03-2009, 11:13:45 »
ik hoop meer reacties te ontvangen.
Ik hoef alleen maar je eigen reactie te kopiëren en te plakken: :)
wees nou eens reëel!!!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2009, 17:53:08 »
Ik weet dat de AVRO een hoop kan f*kken met de productie, maar mochten zij, nadat Jon en Anniek op elkaar hebben gestemd terwijl Vief de Mol is, Vief opeens ook als winnaar uitroepen, dan zou ik gewoon heel erg teleurgesteld zijn in de AVRO en IdtV vanwege het omver gooien van het format. Ik vind dan dat ik als trouwe kijker een verklaring mag eisen van het gedrag van deze twee productiebedrijven.

- Waarom mag een mol opeens een winnaar zijn?
- Waarom zien we de mol zoveel geld binnenhalen?
- Waarom wint niet degene met de meeste vragen goed of die het kortst over de test doet?

Er zijn maar een paar dingen waar je je als Molkijker aan vasthoudt. En dat is onder andere dat er aan het eind altijd een winnaar en een mol overblijft. Als ze daar van afwijken waar houdt het dan op? 2 mollen? PJH als mol? Allemaal dingen die we hier belachelijk vinden, maar ja, opeens kan dan alles.

Daarom kan Vivienne in mijn ogen de mol niet meer zijn. Dan is het programma niets meer waard. Ik kan best begrijpen dat er nog mensen op Vief zitten en ik laat iedereen in hun waarde, maar Vief-mol-verdenkers: als Vief de mol blijkt te zijn, naar wat voor een programma heb je dan zitten kijken?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline EchteMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2009, 18:51:52 »
Dit is mijn theorie:
Viviënne heeft niet op Jon of Anniek gestemd, maar de test volledig op zichzelf ingevuld, want zij is de mol.
Omdat én Anniek en Jon de goede mol niet hebben(voor het eerst in de geschiedenis),wordt de mol de winnaar.

En dan hadden de velen die teleurgesteld waren dat hun mol de winnaar was, toch gelijk.

Dan wordt WIDM net de Tour de France; Viviënne is 'nu' de winnaar, volgens deze theorie. Dan maken ze in de laatste aflevering bekend dat Viviënne de mol wél is, kijkers (die niet in deze theorie geloven) voelen zich bedrogen en kijken de volgende keer (lees: serie) niet meer. Ik denk niet dat dát het gewenste effect is.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 18:55:28 door EchteMol »

Offline tw33ny

  • Forumlid
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2009, 18:55:17 »
Dennis had vorig jaar ook alle vragen over de mol goed beantwoordt, dus degene die de meeste vragen goed heeft, is onzin

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2009, 19:01:40 »
Dennis had vorig jaar ook alle vragen over de mol goed beantwoordt, dus degene die de meeste vragen goed heeft, is onzin

Ja duh, omdat-ie zelf de mol was.... die wordt toch buiten beschouwing gelaten.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2009, 19:05:13 »
Waarom zou de mol de test op zichzelf invullen? Ongeacht wat die persoon invult, de mol blijft te allen tijde in het spel. Ik zeg: in het spel, ik heb het niet over de mogelijkheid om wel of niet een rood scherm te krijgen. In de theorie dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen is Jon simpelweg de mol, en zuiver omdat Anniek WEL een rood scherm heeft gehad. Maar ook echt alleen om die reden.

De mol kan invullen wat ie wil, hij/zij kan piano spelen op de toetsen, het maakt niet uit wat de mol doet, een slecht resultaat van een eventueel ingevulde test zal er echt niet voor zorgen dat degene die de mol is, naar huis moet.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2009, 20:34:59 »
De mol kan invullen wat ie wil, hij/zij kan piano spelen op de toetsen

'Wie zat er links naast de mol bij het avondeten?'

'wqoujwoefsajdfcsankjnrekksjchosidvsjovjhrejw?'

'Goed! :)'
DOM VEEL RADEN

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2009, 20:56:02 »
Ja, precies. Jij hebt het door.

Of je er nu je geboortedatum intoetst, of een recept om wafels te bakken, het doet volstrekt niet ter zake.

De mol zit slechts voor de kijker thuis achter de laptop. En om geen argwaan te wekken bij de andere kandidaten.


Om geen andere reden dan voor het plaatje, dus.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2009, 21:42:06 »
Jos, ik ben wel geïnteresseerd in dat wafel-recept. Misschien leuk om voor de fandag wafels te maken? Met chocoladesaus, lijkt me lekker.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2009, 21:45:28 »
Ik ga dat doen bij de molfandag in 2010.


Met mollogootjes erin gebakken. ::rofl::

Het zijn Hollandse wafels. Het recept begint met:

"Men lene een ei".........


OT: Dae, je begrijpt wat ik wilde aangeven.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2009, 22:12:11 »
Hey mensjes,
De enige die mag pianospelen op de toetsen is de presentator hoor, en hopelijk komt daar nog een naam uit zodat hij daarna op enter kan drukken. 8)
De kandidaten gebruiken bij het invullen van de test de .................... muis  :P
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2009, 22:14:19 »
OT: Dae, je begrijpt wat ik wilde aangeven.
Uiteraard. Bovendien nemen de Koekiemolsters (te weten ene V en ene -E-) al versnaperingen mee :)
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2009, 22:39:53 »
Ik houd me aanbevolen. Waar ging dit topic eigenlijk over?


OT: volgens mij zijn er nu voldoende argumenten gegeven waarom dat het zelfs geen mindf*ck van de makers kan zijn. En hiermee is mijn laatste post in dit topic een feit.


« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 22:59:53 door Bodejos »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2009, 23:06:36 »
De kandidaten gebruiken bij het invullen van de test de .................... muis  :P

Nee niet alle kandidaten !  ::):P
Roderick gebruikte de toetsen voor de antwoorden tijdens afl 4. TOen de test gemaakt werd in de fabriek waar de tijd een grote rol speelde.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2009, 01:13:11 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf afl. 1 Viviënne verdacht (gek genoeg waren mijn nummer twee en drie Anniek en Jon xD), maar deze theorie vind ik echt onzin :') Vief heeft gewonnen, dus zij had het bij het rechte eind. Wat dat rechte eind is, zien we donderdag. Viviënne had gewoon de meeste antwoorden over de goede mol goed, punt.
Of het nou Anniek of Jon is die de mol is, ze is een terechte winnaar. =] En dus niet de mol.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2009, 16:46:46 »
PJ: Eén van jullie is de mol, en wie dat is zien we volgende week!
PJ: En hier zijn de mol en de verliezer of de verliezer en de mol.

Met hier en één kan er ook bedoelt worden dat de mol aanwezig is op dat punt.
Vivienne is in beide gevallen gewoon nog op die plek. Naast PJ in geval 1 en op de stoel in geval 2
Alles kan dan dus gewoon nog ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)