Auteur Topic: Theorie: Vivienne is de mol!!!  (gelezen 21342 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2009, 16:58:13 »
Nee niet alle kandidaten !  ::):P
Roderick gebruikte de toetsen voor de antwoorden tijdens afl 4. TOen de test gemaakt werd in de fabriek waar de tijd een grote rol speelde.
Sebastiaan gebruikte dit seizoen ook heel vaak de muis niet, maar de knopjes onder het toetsenbord van de laptop.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 17:21:12 door Rat »

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2009, 23:12:33 »
Het zou een vreemde/aangename verrassing zijn als Viv de mol is.
De enige reden waarom het misschien waar zou kunnen zijn, is dat "Teun" in een interview heeft gezegd dat de mol van dit jaar met stip op 1 binnen komt.
Wanneer Jon de mol blijkt te zijn deel ik deze mening niet met hem. Bij Anniek voel ik daar iets meer bij, maar beide kandidaten zijn gedurende de hele serie door veel mensen verdacht geweest. Jon en Anniek maken voor mij evenveel kans om de mol te zijn. Maar de productie heeft bij sommigen toch een mindfuck los weten te maken.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #42 Gepost op: 9-03-2009, 10:15:17 »
Uiteraard. Bovendien nemen de Koekiemolsters (te weten ene V en ene -E-) al versnaperingen mee :)

Inderdaad.... Je bent het trouwens niet vergeten (wij ook niet hoor :P die koekjes krijg je op de fandag ;) )
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2009, 11:03:37 »
Als Viviënne de mol is dan heeft ze straks wellicht problemen met haar vrienden... Daar heeft ze namelijk mee feest gevierd...

Maar goed, ik denk sowieso niet dat ze de pot ontvangt omdat dat simpelweg niet kan... Je hebt altijd wel 1 of 2 vragen goed.. Dus de mol ontvangt echt de pot niet..

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2009, 15:54:18 »
Maar goed, ik denk sowieso niet dat ze de pot ontvangt omdat dat simpelweg niet kan... Je hebt altijd wel 1 of 2 vragen goed.. Dus de mol ontvangt echt de pot niet..

En terecht. Hoe leg je zoiets in vredesnaam uit aan de kijkers?

Ik denk en hoop ook niet dat het gebeurt, het zou een enorme anticlimax zijn. ::niet-ok::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #45 Gepost op: 10-03-2009, 17:31:58 »
Zolang je op de nl site nog steeds op Viviënne als mol kan stemmen steun ik je theorie dat Viviënne de mol is, ook al is het zeer onwaarschijnlijk.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #46 Gepost op: 10-03-2009, 17:38:01 »
Zolang je op de nl site nog steeds op Viviënne als mol kan stemmen steun ik je theorie dat Viviënne de mol is, ook al is het zeer onwaarschijnlijk.

Op .nl is deze serie al vakers iets misgegaan.
Lijkt me eerder weer een misser van de webmasters, dan een hint.

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #47 Gepost op: 10-03-2009, 17:56:10 »
is dit dan voldoende bewijs dat vief de mol niet meer kan zijn?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #48 Gepost op: 10-03-2009, 18:40:19 »
Wat bewijs je, er staat niets anders hoor ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #49 Gepost op: 10-03-2009, 19:33:50 »
Jawel er staat wel degelijk iets anders... want er staat of anniek de mol is of toch jon......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2009, 19:34:42 »
En er staat heel duidelijk.. Viviënne is de winnaar!!!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #51 Gepost op: 10-03-2009, 20:32:10 »
Vivienne beweerd in wel weer programmas dat ze de winnaar is. Of we met winnaar ook het geld inclusief moeten zien is wat anders. Ze kan ook de winnaar van het spel zijn.

Teletekst wordt niet geschreven door de makers, of wat je bron ook maar is.
Dat op een forum staat dat 1 van hun 2 de mol is, zegt niets.
Net zoals hier vivienne al wordt uitgesloten in de POOL.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2009, 20:35:47 »
Er staat letterlijk:

Citaat
Maar is Anniek nu de Mol, of Jon?

Dat is een vraag!
Je kunt dit op 2 manieren lezen.
Nog steeds geen keihard bewijs dus.......
 >:D


Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2009, 20:43:38 »
Vivienne beweerT in wel Meer programma's dat ze de winnaar is. Of we met winnaar ook het geld inclusief moeten zien is wat anders. Ze kan ook de winnaar van het spel zijn.

Teletekst wordt niet geschreven door de makers, of wat je bron ook maar is.
Dat op een forum staat dat 1 van hun 2 de mol is, zegt niets.

Niet geabonneerd op de molmail? Die komt namelijk rechtstreeks uit eerste hand: van de Avro zélf.

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/nieuwsbrief/

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2009, 20:50:02 »
Oh kan wel, die tekstjes lees ik nooit, overal staat het zelfde. Dat verhaaltje staat ook in de gids.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #55 Gepost op: 10-03-2009, 21:59:48 »
Dus als Anton Jongstra jou rechtstreeks zegt, dat Viviënne het spel heeft gewonnen, en om die reden de mol niet kan zijn, ga jij nog steeds door met je bewering. "Anton, toch zie je dat verkeerd......"".


Teun ziet je aankomen.


Offline Molz0r

  • Forumlid
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #56 Gepost op: 10-03-2009, 22:08:19 »
Vivienne beweerd in wel weer programmas dat ze de winnaar is. Of we met winnaar ook het geld inclusief moeten zien is wat anders. Ze kan ook de winnaar van het spel zijn.

Teletekst wordt niet geschreven door de makers, of wat je bron ook maar is.
Dat op een forum staat dat 1 van hun 2 de mol is, zegt niets.
Net zoals hier vivienne al wordt uitgesloten in de POOL.

Op .nl kun je ook een test doen, is vivienne ook uitgesloten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #57 Gepost op: 10-03-2009, 22:25:04 »
Je kunt winnaar zijn wanneer je in de finale (of zelfs beter: daar voor al) op de juiste mol stemt en de mol dus hebt ontmaskert. Dan win je de pot.

Je kunt idd ook winnaar zijn, wanneer je als mol in de finale door niemand van de overige 2 kandidaten wordt verdacht. Dan heb je als mol het spel "gewonnen" als in: je hebt alle kandidaten verslagen, want je bent nooit verdacht geweest als in: mensen stemden op jou wanneer het er toe doet.

Toch denk ik dat de WIDM redactie/crew puur kijkt naar winnaar in alinea 1. D.w.z. diegene die de mol ontmaskert, de meeste vragen goed heeft over de identiteit van de mol wint het spel en wint daarmee de pot.

Want is het al niet eens eerder voorgekomen in een andere WIDM serie dat de mol nooit verdacht werd door de kandidaten? Werd die mol toen ook winnaar? Er staat mij iig niets van bij, dus blijf ik bij de simpele regel: diegene die de mol ontmaskert mag zich winnaar noemen en ook alleen diegene. Dat is nu Viviënne en derhalve is zij als mol dus uitgesloten.

Neemt niet weg dat ik het overigens ontzettend leuk had gevonden als Viviënne echt de mol was geweest deze serie. :D Maar winnaar van WIDM 2009 is ze volkomen terecht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #58 Gepost op: 10-03-2009, 23:40:12 »
Ik denk dat we het op de molfandag maar aan de makers moeten vragen of het ooit mogelijk is dat de mol ook winnaar kan zijn nl. in het geval dat echt niemand de mol raadt.

Ik ben er nu wel heel erg benieuwd naar.

Het is misschien nog nooit voorgekomen, maar ergens lijkt het me voor de mol wel gek dat je zo'n geweldige mol blijkt te zijn dat niemand je raadt en dan krijgt iemand 20.000 euro!!! die toevallig een paar vragen goed heeft omdat die ook op jouw van toepassing zijn.

Dat voelt onrechtvaardig.

Tegelijkertijd zou het ook weer niet eerlijk zijn als je als mol het geld zou kunnen winnen terwijl je dus eigenlijk zo'n slechte mol bent dat je helemaal niet gemold hebt!

Pfffff, wat een ingewikkeld probleem. Ze moeten zondag uitleggen hoor of het nu wel of niet kan. Dan is de discussie echt gesloten. Zij maken ten slotte de regels!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Theorie: Vivienne is de mol!!!
« Reactie #59 Gepost op: 10-03-2009, 23:42:51 »
Als mol lijkt het me juist fijn als je niet ontmaskert bent, dat is uiteindelijk het doel van het spel.
Dat je de pot niet zult winnen staat bij voorbaat vast, dus als je als mol daar later moeilijk over gaat doen, heb je het niet helemaal begrepen denk ik.
Dan had je beter kunnen weigeren om de mol te zijn.