Beste vrienden, broeders en zusters,
broeder uwêigen, er is goed nieuws.
Ik heb de ê gevonden.
Jammer genoeg is dat het enige goede nieuws dat ik melden kan.
Behalve dan dat na het lezen van de ontboezemingen (small but perky) van Ingegardveearts, ik er nu wel zeker van kan zijn dat ik ook dit mens van mijn lijst kan schrappen.
Een echte mol zou zoiets nooit doen. Een echte mol zou niet reageren.
Tenzij het een mol is, natuurlijk.
In mijn linker ooghoek zie ik dat er weer ettelijke broeders en zusters binnengekomen zijn. Slapen zij of waken zij ?
Overigens is er nog slecht nieuws : mijn oude schotse is weg.
Gestolen, vermoed ik.
Al is er een kleine kans dat ik hem zelf geledigd heb, maar dat is vrijwel onmogelijk.
De baas van de Tuin van de bloeiende boom laat weten dat we altijd in zijn tuin kunnen komen verpozen, als we maar niet met teveel zijn, en als we de vrienden uit Perzië erbij betrekken. Ik zal al mijne bevriende (nou ja) Perzische tapijtverkopers eens aan de tand voelen, of zij hun wilde schrijfsels enigzins naar Felix Timmermans willen richten. Begrijp je. Nee, verkeerd : Behrijp je hihi?
Zo, dat klopt al iets meer.
De kokertjes, dat is dus opgelost, daar moeten we ons nix meer van aantrekken. Want tenzij Ingewolfbeestendokter (zij verandert van naam net als van uiterlijk. Quote : "Ik vind u een ongelooflijk schoon wijf, en ik zou graag met u het beest met de twee ruggen uitbeelden, en om te beginnen een tong draaien, maar op deze videobeelden ziet u er inderdaad niet zo goed uit. Unquote. Sprak Verliefde Stijn, vooraleer de zandhengelaars zijn zin wat korter knipten en meer geschikt voor een prime time programma voor als de klein mannen nog op zijn. Waar was ik gebleven?)nog leper is dan ik dacht, zit er in die kokertjes nog minder dan in de bh van Justine Henin.
Maar wie ze opendraaide (Ja Shadia, ik heb het wel degelijk over u) draait onherroepelijk op voor de gevolgen.
De Mol lacht weer in zijn vuistje.
De mol is blind, maar niet ziende blind.
de mol is maw zo blind als Vrouwe Justitia.
Blind als het haar uitkomt.
DJ, een Drambuieke ? Ik heb net pootjelap gedaan bij zuster Alcoholica, en twee flessen bemachtigd. Een fles die ik niet ken, en een fleske D.
De rest een pint.