Xandragon moet onzer koningin een beetje gelijk geven. Een finale zoals nooit voorheen. Toch wel spijtig dat ik geen persoonlijk voordeel hieruit heb kunnen putten. Het had anders een sublieme schaterpartij kunnen worden...
Ik put uit mijn persoonlijke geheugenreserves de volgende gespuide commentaren ende Engelse fooienparade.
Inge is de mol
- Inge kan haar stunt niet raden
- Ze beweert bij hoog en laag dat Marc zijn gedachte gaat veranderen om de anderen aan te zetten om voor de vrijstelling te gaan
- Ze doet bijna een kruisverhoor bij Stijn ivm zijn keuze van voordeel
- Ze gaat absoluut voor de pasvragen terwijl ze weet dat Sandra die wil
Inge is NIET de mol
- Ze lost de proef met de auto's goed op
- Ze doet wel mee paniekerig in de geblindeerde auto maar houd de groep onder controle
Stijn is de mol
- Hij kan zijn stunt niet raden
- Hij gaat voor de vrijstelling om Marc te dwarsbomen
- 5000 € voor de pot...pfff die laten we vallen, maar 2500 € voor zichzelf ja hoor !
- Hij zegt Marc niet van zijn vrijstelling af te wijken, dus Marc moet buigen voor hem
- Het liedje in de auto (Geef me een kus) is van STIJN Meuris
Stijn is NIET de mol
- Hij geeft zijn geld toch op, terwijl de mol niet meedeelt in de pot
- Stijn wil dat iemand afvalt om zijn kans te vergroten (kan wel in eigen nadeel zijn) maar bedenkt zich uiteindelijk
Marc is de mol
- Marc wil de vrijstelling, als mol mag je dat toch wel eens hebben, geeft ze wel op, maar had ze toch niet nodig als mol. En geef toe, met z'n vieren is het leuker en hij wil Sandra nog niet naar huis sturen (de beste vrienden !)
- Marc weet hoe de planning van de avond ineen zit ivm de executie
- Hij strijdt Inge af in de auto ivm zijn keuze dus wil hij de verdenkingen op Inge brengen
Marc is NIET de mol
- Hij kan zijn stunt raden
- Marc wil in de finale terecht komen ten koste van anderen maar bedenkt zich toch
Sandra is de mol
- Sandra kan haar stunt slechts éénmaal raden
- Ze wil absoluut de pasvragen hoewel ze weet dat Inge die wil
- Ze zegt tegen Stijn dat Inge voor het geld zal gaan
- Bij de proef met de geblindeerde auto, zegt ze Marc dat hij niet op de monitor mag kijken. En dat doet ze zo met een air van ...hé, als hij kijkt kan de proef hier slagen.
- Ze gilt de boel bijeen in diezelfde auto ipv stop te zeggen
Sandra is NIET de mol
- Ze kan toch één stunt raden
- Sandra wil ook in de finale en als ze er dan in zit, is ze zéér opgelucht. Teken dat ze het nodig had en dat ze dat van zichzelf wist.
Tot zover de tips van uw genegen Broeder Xandragon