Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 383520 keer)

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1200 Gepost op: 9-03-2003, 19:03:34 »
Het nagelbijten is begonnen, vanavond eindigt de queeste... 'Elevation' van U2 kan wel voor wat uitlatingen zorgen ook
Laat dat nu net mijn liedje van het millenium wezen ! Zuster Viventia, dat noem ik de nagel op de kop slaan...

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1201 Gepost op: 9-03-2003, 19:04:38 »
zolang het maar op de nagel is en nie op ons molletje

banaan begint met een b, soms met een s

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #1202 Gepost op: 9-03-2003, 19:10:50 »
Een nummerke van eigen bodem misschien? Tension van de Employees? DJHouss houdt niet van smiliekes maar nu mag er toch een af  ;)

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #1203 Gepost op: 9-03-2003, 19:35:12 »
Niet dringen mensen, niet dringen, het optreden is gratis. U wordt nog even gefouilleerd....Frontstage en security ready? Soundcheck ready? Wat zegt u, mensen van den tap: niet genoeg Bas Premium in huis?

Offline Dragonius

• Forumlid
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
« Reactie #1204 Gepost op: 9-03-2003, 19:37:06 »
Een nummerke van eigen bodem misschien? Tension van de Employees? DJHouss houdt niet van smiliekes maar nu mag er toch een af  ;)
Van eigen bodem is ook: There will be no next Time.
Kunnen we de zandhengelaars niet Under Pressure brengen om toch nog voor een Next Time te zorgen? We zullen de Gevleugelde zijn sigaretten wel betalen.
Anders: een welgemeend Thank You for the Music aan de WV'ers!
En nu: flesje ontkurken, Zuster Videotheca binnenroepen (ze heeft nog niet gezien dat het al donker is. Ze is erg aan het sukkelen de laatste tijd.) en de cel opmaken voor de Verlossing.

Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Frêre Soi-même

• Forumlid
« Reactie #1205 Gepost op: 9-03-2003, 19:41:23 »
Broeders en zusters. De retraite is voorbij. Het einde in zicht. Ik heb eventjes geprobeerd om mezef deze week vleugels en zandhengelpoten aan te meten. 'Je had het kunnen weten...', met dit in het achterhoofd herkeken en herlezen. Ik gooi mijn alea. Er staat 4 op. Augustinus heeft het hoogste je-had-het-kunnen-weten gehalte. Het gedroomde WV-lijstje met het hoogste verassingseffect (oh en ah en dju dus) voor het anderhalf miljoen kijkbuiskindertjes: Stijn M - Inge W - Sandra - Marc. Als ze hun goesting gaan krijgen zien we straks. Als ik de mijne krijg ook. Ik spring nog wel eens binnen. Het was aangenaam en hoop van U hetzelfde. BZZ.

Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

• Forumlid
« Reactie #1206 Gepost op: 9-03-2003, 19:42:46 »
Zuster Viventia begeeft zich naar het sprekende paard en beseft dat ze geen nagels meer heeft om op te bijten. De spanning stijgt, net zoals de bloeddruk en de stemhoogte bij het loslaten van een zenuwachtige kreet

Hey Girl Hey Boy
Superstar DJ's
Here we Go

Offline Frêre Soi-même

• Forumlid
« Reactie #1207 Gepost op: 9-03-2003, 19:46:38 »
Zuster Hoes, kan er, nu dat the end near is, nog een 'I did it may way' vanaf? Ja hé. Bedankt. BZZ.

• Forumlid
« Reactie #1208 Gepost op: 9-03-2003, 20:45:33 »
Zuster Viventia plakt het etiket 'dom' op haar hoofd en duwt haar heiligenbeeld om. 5 Afl lang heeft ze zitten verkondigen dat het Marc was, toen ging ze geloven in wat de omstaanders zeiden en kijk nu...

Een schreeuw vult het klooster *aaaargh*

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #1209 Gepost op: 9-03-2003, 20:45:34 »
Marcske toch !!! Gij se...

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #1210 Gepost op: 9-03-2003, 20:50:14 »
Zuster Viventia mag haar titel van ziener dan toch met eer opstrijken (hoewel ze de laatste weken aan het wankelen was en mee voor Stijn ging)

Offline Frêre Soi-même

• Forumlid
« Reactie #1211 Gepost op: 9-03-2003, 20:50:29 »
Wie zei ook weer: "My way or the highway"? Zuster Hoes, voor mij, met tranen in de ogen, "Hit the road...". Ik hang mijn vleugels aan de wilgen en wrijf het zand uit mijn ogen. Proficiat aan de Marcsisten en aan de hengelaars. Het is mooi geweest... En de boer zij ploegde voort. Ik ga een jeans kopen, morgen. BZZ.

Offline Frêre Soi-même

• Forumlid
« Reactie #1212 Gepost op: 9-03-2003, 20:53:02 »
Wie zei ook weer: "My way or the highway"? Zuster Hoes, voor mij, met tranen in de ogen, "Hit the road...". Ik hang mijn vleugels aan de wilgen en wrijf het zand uit mijn ogen. Proficiat aan de Marcsisten en aan de hengelaars. Het is mooi geweest... En de boer zij ploegde voort. Ik ga een jeans kopen, morgen. BZZ.

Offline Perlut

• Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
« Reactie #1213 Gepost op: 9-03-2003, 20:59:25 »
Yes!
Hier spreekt een gelukkigen mens.
Laat het feest beginnen!
Zuster Huis, zet uw versterker van het orgel maar op 12, schuif de kerkstoelen aan de kant en laat de roemers wijn maar aanrukken!

• Forumlid
« Reactie #1214 Gepost op: 9-03-2003, 21:35:01 »
Zuster Viventia mag haar titel van ziener dan toch met eer opstrijken (hoewel ze de laatste weken aan het wankelen was en mee voor Stijn ging)

Bedankt Xandragon maar Zuster Viventia kan het zelf nog steeds niet geloven. Wat was haar voornemen? 'Gij zult niet Knudde volgen maar uw gevoel'. Na afl twee deed ze dat dan ook but noooo, toen ging ze de theorieën van de omstaanders volgen... Niet echt slim... Enfin, ze heeft er toch een eindje opgezeten en verkondigd dat hij de M.ol was...

Offline Dragonius

• Forumlid
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
« Reactie #1215 Gepost op: 9-03-2003, 21:41:06 »
Deemoedig buigt Dragonius het hoofd. Hoogmoed komt voor den val. Heeft Dragonius nog een toekomst buiten de kloostermuren? Zal eeuwig hoongelach zijn deel zijn? Blind als een Grijzige Pij was hij. Voor de hand liggend de Engelse fooien, maar wat baten 3 kaarsen en donkere brillen?
Een welgemeend (de tweede vandaag) proficiat aan de Big M&M's.

« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 22:02:02 door Dragonius »
Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

• Forumlid
« Reactie #1216 Gepost op: 9-03-2003, 21:44:51 »
Zuster Viventia gooit een feestje in het anders zo rustige klooster want ze is tweede geworden in de pool en dat vindt ze best wel leuk

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #1217 Gepost op: 9-03-2003, 21:51:39 »
Tante Nonneke did it her way en terecht. Proficiat en u bent levenslang tot abdis benoemd. De witte rook komt uit de schouw van de fabriek van de legoblokskes.
Papas habemus. (vrij vertaald onze tante N. heeft kiwi's).

Offline Tante Nonneke

• Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
« Reactie #1218 Gepost op: 9-03-2003, 21:54:03 »
Tante Nonneke breekt het kot af !
Zuster Alcolica, haal de wijnkelder leeg en laat de Château La Taupe aanrukken ! Alles is gratis vanavond !
Fantastisch gedaan van ons Marcske !
Tante Nonneke heft haar habijt op en merkt dat ze een lange onderbroek van Damart heeft aangetrokken.
Lekker warm, en vooruitziend als ze is, had Tante Nonneke die voorzorgsmaatregel al getroffen.
Maar het is niet zij die vanavond met de billen bloot mag gaan.
Ik kijk er al naar uit ,beste Broeder Knudde...
Maar voor nu, FEESTEN ! ! !

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

• Forumlid
« Reactie #1219 Gepost op: 9-03-2003, 21:55:51 »
Maar het is niet zij die vanavond met de billen bloot mag gaan.
Ik kijk er al naar uit ,beste Broeder Knudde...

oh crap, moet dat nu echt?