Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 121670 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #280 Gepost op: 24-01-2010, 19:10:42 »
standaard manier waarop de tekst in beeld verschijnt, is elk jaar hetzelfde.
Ze kunnen er een hint in stoppen, daar het in dit jubilieum jaar een afwijking te maken? Heb jij anders nog een screen van eentje van een vorig jaar, met een lange naam?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline willy1959

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #281 Gepost op: 24-01-2010, 19:14:34 »
Wat ik niet begrijp.Zou de AVRO Angela en Karel helemaal naar Japan laten vliegen voor pakweg 10 minuten tv
Ik denk dat we ze nog wel terug zien of we hebben ze al gezien zonder dat we het wisten

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #282 Gepost op: 24-01-2010, 19:19:20 »
Ze kunnen er een hint in stoppen, daar het in dit jubilieum jaar een afwijking te maken? Heb jij anders nog een screen van eentje van een vorig jaar, met een lange naam?



Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #283 Gepost op: 24-01-2010, 19:20:06 »
Wat ik niet begrijp.Zou de AVRO Angela en Karel helemaal naar Japan laten vliegen voor pakweg 10 minuten tv
Ik denk dat we ze nog wel terug zien of we hebben ze al gezien zonder dat we het wisten

Ja dat heeft de AVRO wel voor tien minuten gedaan. Teun zei het gisteravond nog in de chat. Ik zei: "wat een gedoe" en hij iets in de trant van "maar wát voor gedoe"!
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 3
« Reactie #284 Gepost op: 24-01-2010, 19:24:30 »
Inderdaad hebben ze dat gedaan, je moet het afzetten tegen de totale kosten van het programma, en daarbij vallen twee retourvluchten plus twee keer twee overnachtingen plus eten, echt in het niet.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #285 Gepost op: 24-01-2010, 19:30:40 »
Ik heb bewijsmateriaal  :D

Citaat
(21:31:34) vveerraak:  wat een gedoe zeg
(21:31:49) Teun: ja, maar dan heb je ook wat

En dit was natuurlijk de knaller van de aflevering of van het seizoen (dat laatste weten we nog niet :D)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #286 Gepost op: 24-01-2010, 19:49:28 »
Wat ik niet begrijp.Zou de AVRO Angela en Karel helemaal naar Japan laten vliegen voor pakweg 10 minuten tv
Ik denk dat we ze nog wel terug zien of we hebben ze al gezien zonder dat we het wisten
Ik denk ook dat ze hun niet voor niks over hebben laten komen. Er moet een hint zijn en heeft het dan toch met Frits te maken als hint naar het 10-jarig jubileum van Wie is de Mol en de Avro heeft uitgezonden? De Avro wil maar wat graag geen geld in de pot laten brengen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #287 Gepost op: 24-01-2010, 19:51:36 »
Je heb misschien kans dat ze terugkomen bij de ontknoping. Dat PJ karel en Angela de 3 finalisten op staan te wachten..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #288 Gepost op: 24-01-2010, 19:53:55 »
Ik denk ook dat ze hun niet voor niks over hebben laten komen. Er moet een hint zijn en heeft het dan toch met Frits te maken als hint naar het 10-jarig jubileum van Wie is de Mol en de Avro heeft uitgezonden? De Avro wil maar wat graag geen geld in de pot laten brengen. Ik heb wel aanwijzingen richting Frits en de mol maar ik ben er nog niet over uit. Wel denk ik concrete aanwijzingen te hebben.

Offline willy1959

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #289 Gepost op: 24-01-2010, 19:58:06 »
Inderdaad hebben ze dat gedaan, je moet het afzetten tegen de totale kosten van het programma, en daarbij vallen twee retourvluchten plus twee keer twee overnachtingen plus eten, echt in het niet.
Maar hebben Angela en Karel dit er ook voor over om pakweg 4 dagen onderweg te zijn voor de Avro ze zijn volgens mij niet erg vriendelijk uit elkaar gegaan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #290 Gepost op: 24-01-2010, 20:02:50 »
Maar hebben Angela en Karel dit er ook voor over om pakweg 4 dagen onderweg te zijn voor de Avro ze zijn volgens mij niet erg vriendelijk uit elkaar gegaan

Getuigt van sportiviteit toch!  :)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 3
« Reactie #291 Gepost op: 24-01-2010, 20:16:23 »
Zoals Pieter Jan in de eerste aflevering zei: "De mol zal zich bekend maken in aflevering drie." Ik heb vandaag eindelijk deze aflevering nog eens rustig kunnen bekijken, en ik heb twee kandidaten hierop kunnen betrappen.
De eerste is Arjen, zoals iemand al eerder opmerkte. Hij toont heel opzichtig in de groepsfoto zijn joker met daarop de tekst "De Mol". Hij doet dit later nog een keer in de bus.
De tweede is Kim. Zij was de enige kandidaat die zich netjes aan haar rijinstructeur voorstelde. Zie de screenshots.
Ook Barbara zou hier met enige fantasie nog bij gevoegd kunnen worden. Zij merkt zelf op dat het een vreemde zaak is omdat ze "nooit een rood scherm heeft gezien" (is ook al eerder door iemand opgemerkt). Weliswaar is dit geen letterlijke vorm van "je bekend maken", maar ze zegt wel letterlijk "nooit", hetgeen erop zou kunnen duiden dat ze de mol is.

Verder viel mij nog een uitspraak van Arjen op, na de rij-opdracht. Hij zei: "Ik zag de anderen wel klungelen, toen dacht ik 'Mooi, dat ligt aan de communicatie'". Nogal vreemd om dat mooi te vinden, tenzij je de mol bent.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #292 Gepost op: 24-01-2010, 20:33:02 »
In die groepsfoto zie ik met de beste wil van de wereld geen joker. Wel is de stand van de hand/vingers dusdanig dat er een joker in kan zitten met de tekst de mol. Photoshop kan veel.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #293 Gepost op: 24-01-2010, 20:34:43 »
In die groepsfoto zie ik met de beste wil van de wereld geen joker. Wel is de stand van de hand/vingers dusdanig dat er een joker in kan zitten met de tekst de mol. Photoshop kan veel.

In de zoom van Daedalus (dacht ik) was het wel heel goed te zien dat het een joker was.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #294 Gepost op: 24-01-2010, 21:37:04 »
Zoals Pieter Jan in de eerste aflevering zei: "De mol zal zich bekend maken in aflevering drie." Ik heb vandaag eindelijk deze aflevering nog eens rustig kunnen bekijken, en ik etc.

Hmm, maar weet je wat ik nou zo raar vind aan al deze dingen die het heel goed kunnen zijn? Dat de groep hier ook van op de hoogte wordt gesteld. En als het alleen bij de kijker is, zoals in deze gevallen, wat moet de groep dan met die info? Dan had Pieter Jan het net zo goed in zijn intropraatje kunnen vertellen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #295 Gepost op: 24-01-2010, 21:55:43 »

De tweede is Kim. Zij was de enige kandidaat die zich netjes aan haar rijinstructeur voorstelde.
Dit past bij wat ik eerder had gezegd in het kim topic
In japan wordt van origine van rechts naar links geschreven
Kim wijst naar zichzelf en zegt met nadruk op de "M" "kim"
van rechts naar links--> M Ik --> Mol Ik
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #296 Gepost op: 24-01-2010, 22:36:19 »
ben helemaal van slag van deze aflevering,mijn mol is eruit....
en wie is het nu, heeft hij Erikgebeld om te vragen zijn taken over
te nemen.... ik weet het niet,
verdenk nu Barbara 1 en Hind 2.
Heeel leuk om Angela en Karel sámen te zien, wel heel raar, ze zijn
overgevlogen om een beetje gezellig te kletsen en te kijken wie
zij denken dat de mol is, nee ik denk inderdaad dat er meer achter zit
maar wat.....? ???
Keep Watching

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #297 Gepost op: 24-01-2010, 22:36:55 »
Dit past bij wat ik eerder had gezegd in het kim topic
In japan wordt van origine van rechts naar links geschreven
Kim wijst naar zichzelf en zegt met nadruk op de "M" "kim"
van rechts naar links--> M Ik --> Mol Ik

ja maar ze kiezen de mol niet uit op zijn/haar naam denk ik...
Keep Watching

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #298 Gepost op: 24-01-2010, 22:42:21 »
ja maar ze kiezen de mol niet uit op zijn/haar naam denk ik...
Maar de hints kunnen er wel op wijzen

De mol maakt zich bekend in aflevering drie, Kim steldt zichzelf overduidelijk voor aan haar rij-instructeur
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline M0LLENVANGER

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • M0LLENVANGER
Re: Aflevering 3
« Reactie #299 Gepost op: 24-01-2010, 22:44:13 »
30 jaar geleden in Japan..Angela liegt niet.
Begin alsjeblieft niet over aanwijzingen op de hoofdbanden of de stand van de armen  ::vergroot::