Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 90620 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 6
« Reactie #220 Gepost op: 22-02-2010, 20:30:46 »
 ::ok:: Heel goed Jelsir! We hebben al één woord: "welk"
Doe je de rest ook nog even svp?

Maar echt: hier heeft al een keer een hint ingezeten dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die nog een keer gebruiken. Maar je weet maar nooit.  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #221 Gepost op: 22-02-2010, 20:32:59 »
::ok:: Heel goed Jelsir! We hebben al één woord: "welk"
Doe je de rest ook nog even svp?

Maar echt: hier heeft al een keer een hint ingezeten dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die nog een keer gebruiken. Maar je weet maar nooit.  ;D
Dit is ieder jaar zo. En er verschijnt altijd WELK maar ik heb dit even gedaan voor de mensen die geintereseerd waren.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #222 Gepost op: 23-02-2010, 16:03:04 »
Kim heeft wel vaker in beeld zitten mollen.
Logisch toch, aangezien ze voor mij de mol is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #223 Gepost op: 23-02-2010, 19:53:43 »
Logisch toch, aangezien ze voor mij de mol is!
Voor mij ook al sinds aflevering 1. Er zijn echter ook vrij veel molloten die vinden dat een goede mol dat niet doet. Ik vindt dat de mol zich vooral moet richten op de groep. Kim lijkt tot nu toe vrij goed de schuld op anderen af te schuiven, in elk geval krijg ik die indruk door aflevering 6 en het filmpje van de afvallers van vorig week. Doet ze volgens mij best goed.

De productie moet er vervolgens maar voor zorgen dat wij niet meteen massaal op Kim zitten... en dat is ze naar mijn mening ook vrij goed gelukt. Volgens mij was dat ooit ook een beetje mij achterliggende gedachte toen ik de "brief van molouska"-column schreef.

Anyway... Kim is de mol.  :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #224 Gepost op: 24-02-2010, 14:11:59 »
En wat ik ook altijd wel geinig vind is dat Kim een slechte mol zou zijn omdat ze zoveel overduidelijk in beeld doet... Maar dan denk ik: dat zelfde geldt sowieso ook voor Sanne en Erik terwijl ook Arjen en Frits al het nodige in beeld hebben gedaan... En dat zou dan wel een van de beste mollen ooit zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #225 Gepost op: 24-02-2010, 14:17:28 »
De meesten die dat roepen schreeuwen dat zonder dat duidelijk te onderbouwen. Waarschijnlijk is het zo omdat zij niet de meest uitgesproken kandidaat is, of dat men zich niet zo goed aan haar kan spiegelen...
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #226 Gepost op: 24-02-2010, 14:23:42 »
Dat kan inderdaad... Het is wel iets waar ik me soms aan erger, hoe makkelijk sommigen over een kandidaat zeggen: als hij/zij de mol is, dan is hij/zij de slechtste mol aller tijden; als hij/zij de mol is vind ik er niks meer aan. Of soortgelijke dingen. Dan vraag je je af of die personen het programma überhaupt wel leuk vinden en begrijpen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #227 Gepost op: 24-02-2010, 14:31:59 »
Ik zou me er maar niet druk om maken, zoiets zal altijd geroepen blijven worden. Als is het maar om het roepen. Wat niet wegneemt dat ik het totaal met jou eens ben hoor, zoiets roepen slaat nergens op. Maargoed, in de politiek schijnt dit het ook goed te doen dus ik begrijp het ook wel weer.
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #228 Gepost op: 24-02-2010, 14:34:48 »
Gelukkig zullen de echte molloten zoiets niet gauw zeggen! Ik mag bijv dan wel Kim als mijn mol zien, maar ik vind die theoriën bij de andere kandidaten verrekt leuk en interessant om te lezen, en mocht een van hun de mol blijken te zijn had ik het (weer eens) mis! En dan ben ik ook zeer geïnteresseerd naar de mollenstreken van die mol; kijken of ze mij waren opgevallen, en waarom ik ze niet als dusdanig had geïnterpreteerd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #229 Gepost op: 24-02-2010, 14:36:36 »
Dat is dan ook het verschil, inlevingsvermogen en reflectie... Maargoed back on topic  ;D
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #230 Gepost op: 24-02-2010, 14:38:33 »
Tja, wat valt er nog over aflevering 6 te vertellen wat nog niet is besproken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #231 Gepost op: 24-02-2010, 14:39:25 »
Dat frits, erik, sanne en arjen een slechte mol zouden zijn  ::vergroot::
Weet je het niet, antraciet

Offline taylor

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #232 Gepost op: 24-02-2010, 20:06:32 »
als reactie op kim die *iets* in het water gooide, als dit een molactie was lijkt het me heel logisch dat dit er bij de montage word uitgeknipt, en dat wij dit pas in de laatste aflevering te zien krijgen.
bijv. die briefjes die milouska (seizoen 6 dacht ik) liet wegwaaien bij die paardenopdracht, dat konden wij niet weten,
en ook niet dat yvon (seizoen 5) de telefoon hele tijd wegdrukte met de links-rechts opdracht  (ik heb dat seizoen vorige week teruggekeken, de montage maakt hier lottie enorm verdacht).
dit was het eerste seizoen dat ik terug heb gezien, wetend wie de mol is vanaf het begin zegmaar, en het viel me op dat yvon de enige was die nooit zei dat ze het niet erg vond om verdacht te worden. alle kandidaten hadden het erover dat ze zichzelf wat verdachter moesten maken e.d.
dan zou kim juist geen mol zijn.

Offline taylor

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #233 Gepost op: 24-02-2010, 20:10:05 »
oh en ik had nog een vraag, is het bekend op wie kim stemde deze aflevering? het is al even geleden dat ik de aflevering heb gezien haha

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #234 Gepost op: 24-02-2010, 20:13:27 »
oh en ik had nog een vraag, is het bekend op wie kim stemde deze aflevering? het is al even geleden dat ik de aflevering heb gezien haha
Niet echt:
Kim

 ...
afl. 6) Kim zegt dat Sanne "toch ook wel in haar top 3 blijft ronddwarrelen".

Foto-expositie: Kim zegt Arjen in het vizier te hebben gehouden. Kim ziet Arjen.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #235 Gepost op: 24-02-2010, 21:07:35 »
als reactie op kim die *iets* in het water gooide, als dit een molactie was lijkt het me heel logisch dat dit er bij de montage word uitgeknipt, en dat wij dit pas in de laatste aflevering te zien krijgen.
bijv. die briefjes die milouska (seizoen 6 dacht ik) liet wegwaaien bij die paardenopdracht, dat konden wij niet weten,
en ook niet dat yvon (seizoen 5) de telefoon hele tijd wegdrukte met de links-rechts opdracht  (ik heb dat seizoen vorige week teruggekeken, de montage maakt hier lottie enorm verdacht).
dit was het eerste seizoen dat ik terug heb gezien, wetend wie de mol is vanaf het begin zegmaar, en het viel me op dat yvon de enige was die nooit zei dat ze het niet erg vond om verdacht te worden. alle kandidaten hadden het erover dat ze zichzelf wat verdachter moesten maken e.d.
dan zou kim juist geen mol zijn.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, want als je goed gekeken had, is wel duidelijk in beeld gekomen dat Yvon de 2 telefoons met elkaar wisselden (toen ze voor het raam stond te bellen met (ik geloof) Jim)
Het is alleen niet heel veel mensen opgevallen.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Aflevering 6
« Reactie #236 Gepost op: 25-02-2010, 10:53:39 »
Als dit al bekend was dan sorry. De zoek-functie werkt niet (bij mij?).

We zien in de preview voor 4 maart dit shot voor een opdracht in Tokyo:



Ik heb deze pagina's gevonden.
De bijbehorende webpagina is HIER te openen!

We zien hier een plattegrond van Tokyo, met de locatie en richting van de drie webcams die gebruikt gaan worden.

« Laatst bewerkt op: 25-02-2010, 11:36:32 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 6
« Reactie #237 Gepost op: 25-02-2010, 11:42:05 »
Als dit al bekend was dan sorry. De zoek-functie werkt niet (bij mij?).

We zien in de preview voor 4 maart dit shot voor een opdracht in Tokyo:



Ik heb deze pagina's gevonden.
De bijbehorende webpagina is HIER te openen!

We zien hier een plattegrond van Tokyo, met de locatie en richting van de drie webcams die gebruikt gaan worden.



Ik meende al Shibuya te herkennen uit de beelden. Thanks DC voor het uitzoekwerk!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #238 Gepost op: 25-02-2010, 14:28:33 »
Leuk! Jammer alleen dat hij elke 1 seconde update en het 2 seconden duurt voor 1 beeldje geladen is. Dus ik zit constant naar een wit vlak te kijken. :P
The British are not impressed.

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #239 Gepost op: 25-02-2010, 16:03:33 »
heeft iemand ook het gevoel dat er een hint zit in de zin: ''wie is de mol doet een stap opzij voor de olympische spelen''? ik weet niet of er al wat over gezegd is, maar ik vind het verdacht overkomen :P
en ik word trouwens helemaal gek van het wachten! nog 1 week :-\\