Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 53951 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 12-03-2010, 14:00:45 »
Toch vind ik het raar dat áls Frits 2 blauwe musketons heeft, hij de tangram puzzel mag spelen. De voorwaarde was toch dat je 3 verschillende kleuren aan je eigen musketon had hangen. Waarom is dat dan goedgekeurd?

En ik vind het jammer dat Sanne zich steeds voordoet als dom gansje. Ze kan niet dit, dus daar heeft ze hulp bij nodig en ze kan niet dat, dus dat laat ze maar. Sanne is volgens mij echt niet dom en zoals je haar af en toe ziet doen (met blikken), kun je zien dat ze juist heel berekenend is.
Als kandidaat is het jammer omdat het dan op me overkomt dat ze onzeker is over zichzelf. Als Mol is ze dan de "ik-kan-niets-dus-ik-ben-de-Mol-niet"-Mol en dat is jammer.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 12-03-2010, 14:12:06 »
En ik vind het jammer dat Sanne zich steeds voordoet als dom gansje. Ze kan niet dit, dus daar heeft ze hulp bij nodig en ze kan niet dat, dus dat laat ze maar. Sanne is volgens mij echt niet dom en zoals je haar af en toe ziet doen (met blikken), kun je zien dat ze juist heel berekenend is.
Als kandidaat is het jammer omdat het dan op me overkomt dat ze onzeker is over zichzelf. Als Mol is ze dan de "ik-kan-niets-dus-ik-ben-de-Mol-niet"-Mol en dat is jammer.

Beetje als milouska?!!?
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 12-03-2010, 14:18:03 »
Citaat
En ik vind het jammer dat Sanne zich steeds voordoet als dom gansje. Ze kan niet dit, dus daar heeft ze hulp bij nodig en ze kan niet dat, dus dat laat ze maar

het naieve, hulpeloze kindvrouwtje spelen, voor mannen erg aantrekkelijk, maar ik vind het (een beetje) irritant.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 12-03-2010, 14:30:20 »
Ik vind het maar flauwekul dat Sanne zich als dom voor zou doen. De enige keren dat ze zegt iets niet te kunnen of ergens niet goed in te zijn is met de schoolopdracht en gisteren dat ze niet zo goed is in studeren. Volgens mij is ze daar gewoon eerlijk in. Verder zien we Sanne juist vaak in leidinggevende rollen en uitstekend werk verrichten. (Holland Slope-tekens vinden, prachtige brancard bouwen, goed plan uitdenken voor eilandenopdracht en vastberaden het zwaarste tempeldeel omhoog takelen, ezelsbruggetjes voor de Japanse tekens bedenken en het enige foute teken corrigeren, verdeling maken bij de koffertjesopdracht, als eerste aangeven een goed richtingsgevoel te hebben en in het duo met Frits voorop lopen..)

Offline Piertje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 12-03-2010, 14:35:28 »
Als Frits twee blauwe musketons zou hebben gehad, was Kim toch niet uitgekomen qua kleur? Als we dus een screenshot zouden hebben van Kim's musketons, is dat probleem ook opgelost.

Ik vind dat Sanne zich ook stom gedraagt, als zij de mol is, vind ik haar inderdaad veelste Milouska-achtig. Ik hoop dat Frits de mol is!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 12-03-2010, 14:50:08 »
Sanne is grillig (Erik's woorden) en daarom komt ze steeds anders over waarschijnlijk. In het begin kwam ze kwetsbaar over (huilen tijdens etentje en biecht) en werd ze door Arjen op die trap toegesproken alsof ze niet goed kon nadenken ofzo. "Sanne denk goed na wat je doet" net alsof ze zelf geen goede beslissingen kon nemen. Ze vertelde ook dat Erik haar in het begin steeds wilde helpen (alsof ze zo dom was). Dus ze maakt in het begin een kwetsbare indruk.

Volgens mij is Sanne een pittige, sluwe dame en weet ze precies waar ze mee bezig is. Afgelopen week was ze te gast in een programma en daar liet ze duidelijk van zich horen. Ze vond het ook stom dat mensen zomaar een mening vormen over iemand die ze alleen van tv kennen.

Nog even een toevoeging. Ze wil dat Kim haar helpt studeren, omdat ze daar niet goed in is. Volgens mij moet je als actrice wel wat lappen tekst kunnen onthouden. Daarnaast ga je in de finale niet met je concurrent studeren op allerlei dingetjes, omdat je die voor jezelf wil houden om te winnen. Ik vind dat laatste dus erg mollerig en geen gedrag voor een kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2010, 15:15:07 door Moni »

JéWidm

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 12-03-2010, 15:12:02 »
Het is duidelijk dat Frits een Blauwe en Paarse musketonhaak heeft, en niet twee blauwe.
 ::vergroot::

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 12-03-2010, 15:17:20 »
het naieve, hulpeloze kindvrouwtje spelen, voor mannen erg aantrekkelijk, maar ik vind het (een beetje) irritant.
Wat een onzin. Sanne komt helemaal niet hulpeloos over! Ik sluit me aan bij Heinz en Moni.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #88 Gepost op: 12-03-2010, 15:49:35 »
Toeval dat deze opdracht om "20:10" begint volgens Erik (hij zegt dat wanneer ze gaan lopen) en dat de 1500 meter hemelsbreed van de tower van de beide groepen ook 20:10 op een klok afbeeld?



20:10 > 2010, het jaar waar we nu in zitten?

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #89 Gepost op: 12-03-2010, 17:15:40 »
Kim heeft geen twitter, dus haar laten we achterwege.

Kim heeft wel twitter: http://twitter.com/Kim_Pieters
Stelletje molloten...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8
« Reactie #90 Gepost op: 12-03-2010, 17:21:35 »
20:10 > 2010, het jaar waar we nu in zitten?
Ook goed bedacht. Er moet dan toch echt een hint zitten in het woord TIEN

Dagboek van de mol: De Mol Tien.
SMS: Tien mensen, tien kleuren.
En deze klok: 20:10 ook wel 2010.

Nice.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Molz0r

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #91 Gepost op: 12-03-2010, 17:25:54 »
bleeeh deze finale word 1 groot dieptepunt zeg, ongelofelijk, nog nooit zulke saaie kandidaten in de finale gezien.

Offline Tim100

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hoi Frits.
Re: Aflevering 8
« Reactie #92 Gepost op: 12-03-2010, 18:01:06 »
Kim heeft wel twitter: http://twitter.com/Kim_Pieters
Ik zag hem, maar ik telde hem niet mee omdat ik denk dat het Kim niet is, en zowel, dan kunnen we door 1 twitter niet afleiden of ze gisteren weg was.

Offline hanskedrie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #93 Gepost op: 12-03-2010, 20:10:32 »
De vorm van de touwen is in de vorm van een vlinder.
Sanne had gewoon een voorbeeld bij haar puzzel liggen?

Ik vind het op twee mollen lijken (ze kijken elk een andere kant op).

Wat me verder is opgevallen is dat Frist aan het begin over de uitschakeling van Arjen iets zegt als: "Bij Arjen was niets wat het lijkt". Misschien ook een hint richting de mol (Frits dan dus)  ::hypocriet::

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #94 Gepost op: 12-03-2010, 21:52:29 »
Geen idee of dit al gezegd is, ik kan het zo snel niet terugvinden iig maar excuus als het al eerder gepost is.

Ik ben ff vergeten wie of wanneer het gezegd is, maar zei een afgevallen kandidaat niet dat als je de groepsfoto bekeek je al wist wie de mol was?
Wat moet dit in hemelsnaam voorstellen? Een klein molleke misschien?  ???


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #95 Gepost op: 12-03-2010, 21:55:03 »
Geen idee of dit al gezegd is, ik kan het zo snel niet terugvinden iig maar excuus als het al eerder gepost is.

Ik ben ff vergeten wie of wanneer het gezegd is, maar zei een afgevallen kandidaat niet dat als je de groepsfoto bekeek je al wist wie de mol was?
Wat moet dit in hemelsnaam voorstellen? Een klein molleke misschien?  ???



O is dat het waar Sanne het over had in RTL Boulevard vanavond  ;D

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #96 Gepost op: 12-03-2010, 22:13:46 »
Niet gezien, vertel, waar had ze het over??

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 8
« Reactie #97 Gepost op: 12-03-2010, 22:16:28 »
Niet gezien, vertel, waar had ze het over??
over een de gekste en onzinnegste theorien, "zoals dat ze bij een executie een zwart iets had bij haar schouder/borst dat volgens sommige op een molletje lijkt" ::rofl::
en dat haar haar in de vorm van een "M" zou hebben gestaan bij een andere executie
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #98 Gepost op: 12-03-2010, 22:18:57 »
Ok ok. maar wat is het dán in hemelsnaam? Ikzelf haal er niets eens echt duidelijk een mol uit hoor, maar vraag me dus wel af wat het is?

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #99 Gepost op: 12-03-2010, 22:21:57 »
Een deel van het kledingstuk dat ze eronder draagt. Althans dat hebben de mensen op het .nl-forum besloten. Een hele lange discussie was dat! Volgens mij stond het bij 'opvallende groepsfoto's.

EDIT: daar staat het niet.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2010, 22:32:19 door belg »