Een paar erg rare zaken in deze aflevering;
allereerst de blessure van Corry, nep of echt, hoe dan ook een enorme belasting voor de groep. Ik denk zelf dat ie echt is , maar dat terzijde (alleen maar omdat ik het anders wat laag van nivo vind)
Dan de geweldige opdracht met de rode lijn, en het ge-emmer over de te volgen tactiek. Hier is de Mol niet echt veel bezig geweest vrees ik. Hoewel de bom wel fout gaat; en als ik deze opdracht op voorhand bekeken had, zou ik zeker als Mol daar willen zijn.(of valse info afgeven over mijn leeftijd, vertraag je verjaardag bv een paar dagen en je bent een jaar jonger op de eerste lentedag)
dan de helicopter opdracht, een paar mensen worden eenvoudig afgeknald die ik veel verder zag komen,bv Shadia en Marc; Toch 3 man die de helikopter bereikt en dan out of the blue is ze daar het Beest, Sandra; Totaal onnuttig, kost zelfs geld en de kans op vrijstelling verkleint;
Dan nog kleine zaken, mbt videos en samenspraak; lees wat er staat in een artikel met Michiel, de Mol een relatie , ja tuurlijk meteen doen. Gaat dat bewaarheid worden
Of nog zoiets raars Bruno is een winnaarstype alleen zie je dara niet veel van in afl 1, hoezo niet; wint ie nu meer