Ja, meneer Vlaming, zo kan iedereen wel bij zijn eigen Mol uitkomen, wat wel zou kunnen, is dat Marc volgende week eruit gaat, wat inhoudt dat Shadias positie in de slang onschendbaar is, wat misschien kan betekenen dat zij de Mol is, maar zelfs dat is een beetje vergezocht. Waarom wordt er trouwens volgens de slangenmethode gezegd dat Stijn gaat winnen en Inge de Mol is, het lijkt me logischer dat Inge gaat winnen en dat Stijn de Mol is.
ah jongeheer chriz, gelieve me niet altijd serieus te nemen met al m'n slangtheorieën
...ik heb eerlijk gezegd op geen énkel moment geloofd dat de dames & heren van woestijnvis ALLES zouden weggeven
, 't is net zoals in nederlandse serie, het loopt ff goed en nu zet iedereen z'n geld in op shadia als volgende afvaller en dan loopt het fout
, enfin - dat is wat ik hoop natuurlijk want mijn mol-gevoel zegt dat shadia de mol is (en ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, ik ben ook maar een mens), je kan moeilijk verwachten dat ik blijf geloven in 'n theorie die mijn mol doet afvallen hé
...en de volgorde van afvallers, daar ik ben er eerlijk gezegd niet echt mee bezig, maar dankzij de slang heb ik wel al 'n paar keer de afvallers goed gehad dit seizoen, maar je mag er niet te lang blijven in geloven, en ik denk dat de tijd gekomen is om een andere weg in te slaan....maar wie weet is het toch zoals het hierboven staat, het is een
mogelijkheid en daarom heb ik het gepost. net zo goed is het mogelijk dat shadia wél de volgende afvaller is, daarom heb ik ook die slang gepost
mvg,
vlaming