Auteur Topic: [Theorie]Cijfertheorie.  (gelezen 42239 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2011, 16:32:37 »
Goed, inmiddels heb ik begrepen, dat Johannes gebasseerd is op de voornaam van Cruijff. Niet geheel onaannemelijk. Maar Wiebenik: als mensen iets niet begrijpen, bestaat altijd de mogelijkheid dat het aan de uitlegger ligt!
De opmerking
Genesis stond er een beetje raar bij, was eigenlijk een vraag of ze Genesis wel ken
ervaar ik als ronduit beledigend.

Jij moet het verhaal nog maar eens goed lezen, Hij stierf in het jaar 33ad hij was al voor de nieuwe kalender telling geboren maar voor het gemak hebben ze 33 als leeftijd genomen. Dus lees eerst voor je commentaar geeft.
Ik denk niet dat de makers van de Mol iets met de leeftijd van Jezus zouden doen als zijn precieze leeftijd bij overlijden blijkbaar onderwerp van discussie is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #81 Gepost op: 10-01-2011, 16:34:40 »
Vorig jaar had ik ook zo'n theorie (samen met nog een paar) over Kim pieters en toen was ook 85 voor Sanne en wat bleek we hadde het vanaf dag 1 goed dat KIM de mol was.

Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, dat weet ik ook. Maar het plaatje is wat mij betrefd kompleet. Vorig jaar Madonna (maria) en als vervolg daarop misschien wel het verhaal over haar zoon Jezus Christus.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 16:36:18 door Wiebenik »

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2011, 16:35:29 »
Goed, inmiddels heb ik begrepen, dat Johannes gebasseerd is op de voornaam van Cruijff. Niet geheel onaannemelijk. Maar Wiebenik: als mensen iets niet begrijpen, bestaat altijd de mogelijkheid dat het aan de uitlegger ligt!
De opmerkingervaar ik als ronduit beledigend.
Ik denk niet dat de makers van de Mol iets met de leeftijd van Jezus zouden doen als zijn precieze leeftijd bij overlijden blijkbaar onderwerp van discussie is.

Beledigend hoe zo , hoe moet ik nou wete of iemand genesis kent ,dat mag ik toch vragen
beledigen is als ik iemand uitscheld voor dom of dergelijks. En ik vroeg alleen of hij of zij genesis kent, Ik heb misschien moeite met de taal maar jij hebt volgens mij een lees probleem, kijk dat was nou een belediging LOL . niet te serieus doen
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 16:39:50 door Wiebenik »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #83 Gepost op: 10-01-2011, 16:39:46 »
Vorig jaar had ik ook zo'n theorie (samen met nog een paar) over Kim pieters en toen was ook 85 voor Sanne en wat bleek we hadde het vanaf dag 1 goed dat KIM de mol was.
ja jeetje, zo kan ik er ook nog wat opnoemen
als de avro die theorien niet heeft bevestigd dan is het klinkklare onzin

dan zit je op de goede mol, dan hoeft niet elke theorie die je bedenkt goed te zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #84 Gepost op: 10-01-2011, 16:42:18 »
ja jeetje, zo kan ik er ook nog wat opnoemen
als de avro die theorien niet heeft bevestigd dan is het klinkklare onzin

dan zit je op de goede mol, dan hoeft niet elke theorie die je bedenkt goed te zijn

Jonge jonge jonge, alle theorien zijn en blijven theorien maar er zit wel logica in, maar zolang de avro niks bevsetigd blijft alles bij theorie. en niet alleen deze , maar kom zelf eens met een theorie. Je kunt wel van af de wal roepen maar kom zelf eens met iets

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2011, 16:56:34 »
Ik kan me trouwens nogwel een beledigende opmerking herinneren van 1 iemand van dit forum. Wieisdemol.com speurders zouden beter zijn dan de speurders op wieisdemol.nl dat waren maar een paar domme mensen . Al wordt hier nu toch echt het tegendeel bewezen.


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #86 Gepost op: 10-01-2011, 17:09:10 »
De discussie welke speurders er 'beter' zouden zijn dan de anderen wordt hier niet gevoerd.

Graag weer  ::ontopic:: !
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #87 Gepost op: 10-01-2011, 17:13:07 »
sorry sprien ::sorry::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2011, 17:28:28 »
Guys, dit is NIET de bedoeling van dit topic, dus we zetten er een streep onder.

----------------------------------------------- << (De streep)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2011, 17:35:57 »
Ik moest het ff kwijt want als iemand mij beschuldigd van beledigen , terwijl ik een normale vraag stel of die persoon Genesis kent, en iemand anders aan wie het niet gericht was mij daarvan beschuldigd dan mag ik daar op reageren.dan mag ik daar toch op antwoorden.

On Topic veel plezier

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #90 Gepost op: 10-01-2011, 18:19:05 »
De discussie welke speurders er 'beter' zouden zijn dan de anderen wordt hier niet gevoerd.

Graag weer  ::ontopic:: !
De tunnel doet rare dingen met mensen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2011, 18:25:21 »
De tunnel doet rare dingen met mensen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja sowiezo ::oink::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2011, 19:36:52 »
De tunnel doet rare dingen met mensen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::rofl:: Epic fail FTW!!!

Offline Lost

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2011, 21:30:26 »
Cijfers: in de naam Soundos, zit Un Dos en ze zit in de TWILIGHTzone.
Jezus: Bij de executie zweeft een heel mooi schilderij met Jezus boven het hoofd van Pepijn.
Karin noemt hem twee keer. Een keer zegt ze Jezus Christus als ze kilometer zegt ipv mijl en
als ze een groen scherm krijgt nogmaals.
Kunst: erg veel kunst in deze aflevering (Art).

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #94 Gepost op: 12-01-2011, 16:08:09 »
Onafhankelijkheid, De kandidaten zijn afhankelijk van de mol de mol is onafhankelijk. Miryanna draagt shirt met de adelaar die staat voor onafhankelijkheid.

cijfer theorie. we zien 10 en 10 = 20 een 11 is 2011 El Salvador is in het jaar 1811 onafhankelijk geworden 200 jaar geleden dus.

3 en 3 als we dat nu eens zo doen we zagen 2x een 3 :3x3 =9 = september en laat dat nu de exacte datum zijn . Het proces om onafhankelijk te worden begon in sept 1811

En nu ik dit artikel heb gelezen weet ik misschien ook het 2de land waar ze naar toe gaan en wel Colombia zie link

http://www.fesal.org.sv/1998/english/capitulos/1/cont_1.htm

En wie komt uit Colombia Ja zekers Jody Bernal, want hij zat niet voor niets op de bank bij de televizierring.

Citeer:

In the pre-Columbian period the territory of El Salvador was influenced by the Mayan and Toltec civilizations. The Spanish conquest began in 1524 and the process of emancipation began in 1811, with independence declared on September 15, 1821 at which time the official name taken was the Republic of El Salvador.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #95 Gepost op: 12-01-2011, 17:03:34 »
Ik bedacht ineens dat de cijfertjes ook heel goed op Anna kunnen slaan :

Anna's geboortedatum is 1-10-1983.
De eerste van maand tien (Ten eerste- de Roodshow-hint)

Op het moment van de opnames was haar leeftijd 26.
10+10+3+3 = nr. 11 (elfde mol)

Jody Bernal zat op de lege plek van de mol (bij de uitreiking van de Televizierring), die naam bestaat bij zowel voornaam als achternaam uit dezelfde hoeveelheid letters als Anna Drijver. (ervan uitgaande dat de ij 1 letter is).

Ik ben zelf nog lang niet overtuigd hoor. Maar ik vind de cijfers bij haar minstens zo sluitend kloppen als bij Horace  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #96 Gepost op: 12-01-2011, 17:22:12 »


Op het moment van de opnames was haar leeftijd 26.
10+10+3+3 = nr. 11 (elfde mol)



hier ben je me even kwijt
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #97 Gepost op: 12-01-2011, 17:27:08 »
Ik bedacht ineens dat de cijfertjes ook heel goed op Anna kunnen slaan :

Anna's geboortedatum is 1-10-1983.
De eerste van maand tien (Ten eerste- de Roodshow-hint)

Op het moment van de opnames was haar leeftijd 26.
10+10+3+3 = nr. 11 (elfde mol)

Jody Bernal zat op de lege plek van de mol (bij de uitreiking van de Televizierring), die naam bestaat bij zowel voornaam als achternaam uit dezelfde hoeveelheid letters als Anna Drijver. (ervan uitgaande dat de ij 1 letter is).

Ik ben zelf nog lang niet overtuigd hoor. Maar ik vind de cijfers bij haar minstens zo sluitend kloppen als bij Horace  ;)


Hoe kom jij in GOD'S naam bij 1983 er stond nergens een 8 maar dat was ook een 3

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #98 Gepost op: 12-01-2011, 17:28:23 »
hier ben je me even kwijt

Naam van de geit (Tien tien) en de rugnummers in de bus (3, 3, 11)

10+10+3+3 =  26 (Anna's leeftijd bij de opname)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #99 Gepost op: 12-01-2011, 17:30:26 »
Hoe kom jij in GOD'S naam bij 1983 er stond nergens een 8 maar dat was ook een 3

Haar geboortejaar hoeft toch niet perse aangegeven te zijn?