Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149128 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #80 Gepost op: 19-01-2011, 18:51:53 »
Oké, maar toch. Ik verwacht dan toch meestal iets dat niet zó is.
Probleem is dat ik pas weet of ik het wil lezen als ik het heb gelezen...
By the way ik vind deze manier van molspeuren echt niet tof, hoor!
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #81 Gepost op: 19-01-2011, 20:39:06 »
Dit wil dus juist zeggen dat Horace blijft.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Volgens mij is dat ook geen juiste conclusie. De enige conclusie m.b.t. aflevering 2, is volgens mij dat we niks aan de gegevens hebben en er geen conclusie kunnen trekken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #82 Gepost op: 19-01-2011, 22:24:58 »
De enige conclusie m.b.t. aflevering 2, is volgens mij dat we niks aan de gegevens hebben en er geen conclusie kunnen trekken.

Volgens mij is dat geen juiste conclusie ::tandpastasmiley:::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #83 Gepost op: 19-01-2011, 22:52:44 »
Volgens mij is dat geen juiste conclusie ::tandpastasmiley:::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Vandaar de "m.b.t. aflevering 2".  ;)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #84 Gepost op: 19-01-2011, 23:41:00 »
spoiler

Okay dit mag wel buiten de spoilerlijntjes: leuk dat kanaal waar je naar verwijst: het YouTube account van Bartjello. Voor iedereen die nog eens wil naspeuren.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #85 Gepost op: 20-01-2011, 00:11:13 »
ff weer back on topic:

vorig jaar hadden we die avrobode hint, toen klopten de afvallers exact met het rijtje die daarin te vinden was tot afl.7 ofzo

dit jaar heb ik bij schot voor de boeg erop gehint dat het rijtje zou zijn de zwarte schaduwen / silhouetten die volgen na de eerste 3 bekend gemaakte kandi's

en warempel, de eerste klopte, dat was hanna

de volgende is horace, zie http://www.youtube.com/user/bartjello#p/u/29/6l2um-6YChw
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #86 Gepost op: 20-01-2011, 00:15:53 »
Ik zit erg op Karin, want in het minuutfilmpje van de volgende aflevering lijkt ze opeens te denken de mol te hebben ontmaskerd. En ik gok dat ze verkeerd zit en de test er wel vol op invult.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #87 Gepost op: 20-01-2011, 08:28:12 »
ff weer back on topic:

vorig jaar hadden we die avrobode hint, toen klopten de afvallers exact met het rijtje die daarin te vinden was tot afl.7 ofzo

dit jaar heb ik bij schot voor de boeg erop gehint dat het rijtje zou zijn de zwarte schaduwen / silhouetten die volgen na de eerste 3 bekend gemaakte kandi's

en warempel, de eerste klopte, dat was hanna

de volgende is horace, zie http://www.youtube.com/user/bartjello#p/u/29/6l2um-6YChw

Maar dat betekent dat je de 3 laatst overblijvende kandidaten ook al weet... Zou het zó makkelijk zijn?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #88 Gepost op: 20-01-2011, 08:34:44 »
Volgens mij is dat geen juiste conclusie ::tandpastasmiley:::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb deze 'conclusie' even uitgeschreven en wat data op een rijtje gezet.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #89 Gepost op: 20-01-2011, 10:13:55 »
betekent dat je de 3 laatst overblijvende kandidaten ook al weet

Nou ja dat schreef ik in december zo. Dat de finale dus Pepijn, Jan en Anna is. Maar seizoen 2010 liep de AVRObodehint tot de helft van het spel. Dus de eerste 5 klopten. Daarna werd het weer wazig. Als het nu weer een rijtje van 5 ofzo is die klopt vind ik het al mooi ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #90 Gepost op: 20-01-2011, 11:58:28 »
Ik ga toch voor Horace, mede door die silhouettenhint.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #91 Gepost op: 20-01-2011, 12:05:00 »
Nou ja dat schreef ik in december zo. Dat de finale dus Pepijn, Jan en Anna is. Maar seizoen 2010 liep de AVRObodehint tot de helft van het spel. Dus de eerste 5 klopten. Daarna werd het weer wazig. Als het nu weer een rijtje van 5 ofzo is die klopt vind ik het al mooi ::trots::

Dat zou wel een hele mooie zijn. Door zo het subtiel al weg te geven terwijl je op het moment van uitbrengen van die video er niet aan dacht.  ::ok:: Maar dat betekend dan ook: Anna, Jan & Pepijn als finalisten. Mol, winnaar, verliezer? Hmm.. ben erg benieuwd naar vanavond. Can't wait!  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #92 Gepost op: 20-01-2011, 13:01:14 »
Ik heb deze 'conclusie' even uitgeschreven en wat data op een rijtje gezet.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Reactie op iets uit je spoiler. Ook maar even in een spoiler (gaat leuk zo :P).
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vergeet trouwens ook niet dat er nog een aflevering komt waarin niemand weggaat (of waarin een afvaller terugkomt). Het kan dus zijn dat er vanavond of volgende week niemand afvalt, al denk ik zelf dat het pas later in de serie zal zijn.
Maar toch... in de 5e WIDM-serie kwamen die afleveringen ook vrij snel na elkaar (in afl. 5 waren ze ineens weer met 8 man), dus uit te sluiten valt het niet.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2011, 13:39:52 »
Vergeet trouwens ook niet dat er nog een aflevering komt waarin niemand weggaat (of waarin een afvaller terugkomt). Het kan dus zijn dat er vanavond of volgende week niemand afvalt, al denk ik zelf dat het pas later in de serie zal zijn.
Maar toch... in de 5e WIDM-serie kwamen die afleveringen ook vrij snel na elkaar (in afl. 5 waren ze ineens weer met 8 man), dus uit te sluiten valt het niet.


Er is al een aflevering geweest waarin niemand afviel... afl. 1!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2011, 13:55:16 »
Ja, maar dit jaar telt Widm één aflevering meer dan de voorgaande jaren.
Er komt dus nog een aflevering waarin niemand afvalt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2011, 14:01:13 »
Dat is ook meteen het gekke van die twittering. Ik geloof niet dat het aantal draaidagen hetzelfde of zelfs minder is dan vorig jaar. Want er is een extra aflevering en ook een reis naar een ander land. Het zullen dus eerder meer draaidagen zijn want zo zijn consequenties heeft in spoilerverband.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2011, 14:43:24 »
Reactie op iets uit je spoiler. Ook maar even in een spoiler (gaat leuk zo :P).
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vergeet trouwens ook niet dat er nog een aflevering komt waarin niemand weggaat (of waarin een afvaller terugkomt). Het kan dus zijn dat er vanavond of volgende week niemand afvalt, al denk ik zelf dat het pas later in de serie zal zijn.
Maar toch... in de 5e WIDM-serie kwamen die afleveringen ook vrij snel na elkaar (in afl. 5 waren ze ineens weer met 8 man), dus uit te sluiten valt het niet.


Er zijn 11 afleveringen dacht ik? Als ze de finale weer uitsmeren over 2 afleveringen ("Wie de mol is zie je volgende week)", houd je 9 afleveringen over. In de eerste aflevering viel niemand af, dus blijven er 8 afleveringen over waarin in totaal 7 kandidaten af moeten vallen.
Het kan dus (bijna) niet anders dat er inderdaad nog een aflevering is waarin niemand afvalt. Voorlopig zet ik mijn geld op aflevering 5. Daar konden reeds vrijstellingen voor worden verdiend, voor de reis naar een andere bestemming.

Inzake je spoiler bericht: zie onderstaande spoiler! :D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2011, 16:52:13 »
Ik gok nog steeds op Patrick en hoop in ieder geval dat er een man het veld moet ruimen. Of om het forum de daver op het lijf te bezorgen misschien toch maar Pepijn? Heb wel zin in een tweede shocker van formaat. ;)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2011, 17:27:57 »
Ik gok nog steeds op Patrick en hoop in ieder geval dat er een man het veld moet ruimen. Of om het forum de daver op het lijf te bezorgen misschien toch maar Pepijn? Heb wel zin in een tweede shocker van formaat. ;)

Ik kan het mishebben, maar volgens mij zit in de leader een stukje met paardrijden waarin je naar mijn mening Patrick iets hoort roepen, al rijdend op een paard.
Nu blijkt uit de preview uit aflevering niet direct dat ze iets met paarden gaan doen. Dus imho denk ik dat Patrick er zeker in blijft vanavond :)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2011, 17:34:11 »
Alles kan en niets hoeft. Het kan ook dat ze Patrick er gewoon in hebben gemonteerd bij dat stukje, net zoals Art (of Pepijn, of Soundos, of wie niet allemaal meer te horen zijn) bij het stukje met de bussen. Ik gok ook op Patrick.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48