Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149066 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #500 Gepost op: 24-02-2011, 23:22:52 »
Het klopte weer....

Karin vulde 10 in bij de test.. valt zij in aflvr. 10 af?
Dan is ze misschien de winnaar. Of verliezer...

Patrick vulde 11 in. De Mol dus?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #501 Gepost op: 24-02-2011, 23:25:44 »
Voor mijn poule zou Karin ook het beste zijn. Maar ik denk dat Karin de finale haalt.

Denk je ja? *hoopvol*
Ik ga probably maar gewoon door met m'n vertrouwde poolindeling van finale Art/Karin/Pat - nu nog veranderen en ik ben sowieso de klos  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #502 Gepost op: 24-02-2011, 23:27:35 »
het wordt nu echt tijd dat art eruit vliegt :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #503 Gepost op: 25-02-2011, 00:22:28 »
Volgende week Art. Dan een finale met Soundos, Karin en Patrick. Soundos wint. Fingers crossed.

Ik had trouwens nooit verwacht dat dit clubje het einde van het spel zou halen. Het zijn de meest onbekende kandidaten.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #504 Gepost op: 25-02-2011, 00:24:45 »
Haha ja terwijl dat er natuurlijk niks mee te maken heeft. ;)

Ik gok op Patrick mol, Karin verliezer en Soundos winnaar.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #505 Gepost op: 25-02-2011, 02:32:26 »
Volgende week Art. Dan een finale met Soundos, Karin en Patrick. Soundos wint. Fingers crossed.

Ik had trouwens nooit verwacht dat dit clubje het einde van het spel zou halen. Het zijn de meest onbekende kandidaten.

Niet waar. Hanna was de onbekendste kandidate. Patrick kende ik al voordat het programma was begonnen (door de fantastische serie S!ngle).

Wat wel grappig is, is dat Karin en Soundos de twee laatste vrouwen zijn, terwijl iedereen waarschijnlijk had verwacht dat zij er als eerste uit zouden vliegen.


Voor mij is het nu kiezen tussen Karin, Art en Soundos als volgende afvaller.
Aan de testvragentheorie hebben we op dit moment niks meer, aangezien bij niemand in aflevering 1 of 2 vraag 9 in beeld werd gebracht.
Ik denk dat Soundos doorgaat naar de finale, aangezien zij als langste al op Patrick zit.
Karin of Art, Karin of Art, hhhmmmmm .... geen idee.

Eén ding is zeker: de executie wordt volgende week een heel stuk spannender dan die van deze week (90% van de mensen hier wist toch al dat Anna eruit ging).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #506 Gepost op: 25-02-2011, 02:47:04 »
ik denk dat art volgende keer afvalt, vooral door die vroege tweet.
zou er komende aflevering ook een vrijstellingsopdracht zijn? dat is normaal wel altijd zo de laatste aflevering voor de finale. ik denk dat patrick of karin deze dan wint, soundos is hem niet nodig maar dat zegt natuurlijk niks

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #507 Gepost op: 25-02-2011, 11:45:15 »
Afl 10 is de finale Exspecto. Daarin valt niemand af. ;)
Ja, maar ik zat zo te denken.
Karin valt in aflvr. 10 "af" dat zou kunnen betekenen dat zij de verliezer is. Maar ja, Patrick en Art vulde allebei vraag 11 in, dus wat zegt dat weer over hun... lastig..
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #508 Gepost op: 25-02-2011, 12:37:54 »
Het klopte weer....

Karin vulde 10 in bij de test.. valt zij in aflvr. 10 af?

Klopt! En nu eerst geen exit. Dat komt pas aflevering 10. En afl. 11 zien we Soundos als de winnares en Patrick mol ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #509 Gepost op: 25-02-2011, 12:46:54 »
Klopt! En nu eerst geen exit. Dat komt pas aflevering 10. En afl. 11 zien we Soundos als de winnares en Patrick mol ::bravo::

Maar, maar, maar.. dat kan toch niet? Alleen als we weer een finale van 4-personen hebben.

Immers, aflevering 11 is uitleg, dus 10 is de normale finale waarin ze de laatste test maken. Dan zouden ze gevieren in aflevering 10 moeten komen, dat Karin als eerste afvaller wordt onthuld in aflevering 10 en de winnaar, verliezer en mol in 11.
Lijkt me zeer vreemd alhoewel het, if memory serves, niet de eerste keer zou zijn.

Ik blijf, deels tegen beter weten in, gewoon hopen dat Soundos eruit vliegt  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #510 Gepost op: 25-02-2011, 12:59:50 »
Erik TKS heeft nog een leuke hint die tot nu toe klopt wat betreft de introductiefilmpjes. Die wijst Anna aan als komende afvaller.

De volgorde is namelijk: 1. Art, 2. Miryanna, 3. Jan, 4. Anna, 5. Patrick, 6. Hanna, 7. Horace, 8. Soundos, 9. Pepijn en 10. Karin. De kandidaten vallen hier af in paren waarbij na elk paar vijf verder wordt gesprongen:

6. Hanna, 7. Horace

(1)2. Miryanna, 3. Jan

volgende overslaan want geen exit dus strike (1)8. Soundos, wel 9. Pepijn

Kom je dus als volgende afvallers (2)4. Anna, 5. Patrick


Dit klopt ook weer met de leader foto op .nl. Het klopte al tot aan Jan en als je nu met de aflevering van geen exit van voor af aan begint, dus het bovenste rijtje overslaat en opnieuw start, dan heb je Pepijn en vervolgens Anna en Patrick exit. Dan kunnen we dus nog wat beleven! Misschien kun je daar met een wat geconstrueerd verhaal ook nog zo rekenen dat je 1 overslaat en dan na Anna nog Art exit hebt. In alle gevallen lijken Soundos en Karin wel zeker van de finaleplek.

Ook deze klopte weer dus als een bus. Maar houdt wel in dat Patrick nu aan de beurt is?!?!
 
Zowel de parentheorie als de leader foto en leader tv hint wijzen nu op Patrick als afvaller en zijn tot nu toe altijd goed geweest. Bizar!

Soundos kwam nu weer rechts inlopen dus is de enige waar zeker van is dat ze nu in het spel blijft (staat links van Anna).

Maar volgens mij gaat er opnieuw weer helemaal niemand nu. Dan klopt het ook weer met de testvragenhint en wordt nu dus Patrick als mol aangewezen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #511 Gepost op: 25-02-2011, 13:03:51 »
Maar, maar, maar.. dat kan toch niet? Alleen als we weer een finale van 4-personen hebben.

Nee nee (zie oude posts van mij) de regie wil de spanning maximaliseren dus we zien de exit pas begin afl. 10 en de mol pas begin afl. 11. Oude truc van de regie. Dit moet wel kloppen aangezien we nu 4 zeer sterke theorieen hebben die allen kloppen als een bus en momenteel dus wijzen op Patrick als afvaller of mol (en dan ga ik maar voor het laatste, lol).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #512 Gepost op: 25-02-2011, 20:22:25 »
Volgende week denk ik geen exit. En dan voor 10 twee mogelijkheden: of Karin valt in een uitgestelde executie (van aflevering 9) alsnog aan het begin van de aflevering af, of er komt een finale met 4.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #513 Gepost op: 28-02-2011, 00:30:16 »
Volgende week denk ik geen exit. En dan voor 10 twee mogelijkheden: of Karin valt in een uitgestelde executie (van aflevering 9) alsnog aan het begin van de aflevering af

Dat denk ik ook. Het alternatief is exit Patrick. Want die is in alle theorieen nu de eerstvolgende. Ik ga er maar vanuit dit dit wijst op hem als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #514 Gepost op: 28-02-2011, 15:23:01 »
Eigenlijk is het wel zo een heel mooi seizoen, dat er voor iedereen nog voldoende aanwijzingen zijn waarom die persoon de mol kan zijn, terwijl ook iedereen in principe zomaar komende week zou kunnen afvallen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline "Off Topic"

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eventus docebit
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #515 Gepost op: 28-02-2011, 15:48:02 »
.....dat er voor iedereen nog voldoende aanwijzingen zijn waarom die persoon de mol kan zijn, terwijl ook iedereen in principe zomaar komende week zou kunnen afvallen...
Dat is juist  ::jaja::..... Maar Art is natuurlijk een ....drol van een mol  ::pinokkio::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #516 Gepost op: 3-03-2011, 08:10:51 »
Ik ga nog steeds voor Patrick als mol.
Soundos als winnares.
Karin als verliezend finalist.

En Art er nu uit. Eerlijk bekennen dat ik dit ook gewoon een beetje hoop. Ik ben een beetje Art-moe.
Laten we jabberen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #517 Gepost op: 3-03-2011, 10:41:16 »
Ik ga nog steeds voor Patrick als mol.
Soundos als winnares.
Karin als verliezend finalist.

En Art er nu uit. Eerlijk bekennen dat ik dit ook gewoon een beetje hoop. Ik ben een beetje Art-moe.
Ik heb precies hetzelfde ::jaja::.
ik hoop ook dat Art weggaat
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #518 Gepost op: 3-03-2011, 10:53:55 »
Ik heb het gevoel dat Karin vanavond afvalt..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #519 Gepost op: 3-03-2011, 11:17:55 »
Karin is nu op tv Koffiemax en zegt wat opvallends, namelijk dat ze al op bijna 3 weken draaidag zitten momenteel afl. 9.

Dat zou dan ivm twittering weer betekenen dat Art moet gaan.

Maar volgens mij vergist ze zich en is het pas 1 juni omdat er per aflevering niet meer 2 draaidagen zijn maar slechts 1 of minder.






De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)