Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 149011 keer)

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #520 Gepost op: 3-03-2011, 11:31:13 »
Ik heb het gevoel dat Karin vanavond afvalt..

Ik hoop dat Karin afvalt want Patrick is mijn mol en Art en Soundos vind ik leuke kandidaten  ::jaja::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #521 Gepost op: 3-03-2011, 12:14:05 »
Als Patrick de mol is, dan: Soundos zit heel stevig op Patrick en Karin zit behoorlijk op Patrick. Maar Art leek nog te twijfelen tussen die twee. Daar komt bij dat in een opdracht komende aflevering Patrick en Karin een duo vormen. Dat zal Art waarschijnlijk weinig helpen om tussen die twee te kiezen. Dus dan zal Art de meeste kans hebben om af te vallen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #522 Gepost op: 3-03-2011, 12:21:29 »
Als Patrick de mol is, dan: Soundos zit heel stevig op Patrick en Karin zit behoorlijk op Patrick. Maar Art leek nog te twijfelen tussen die twee. Daar komt bij dat in een opdracht komende aflevering Patrick en Karin een duo vormen. Dat zal Art waarschijnlijk weinig helpen om tussen die twee te kiezen. Dus dan zal Art de meeste kans hebben om af te vallen.
ik hoop dat dit klopt :p
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #523 Gepost op: 3-03-2011, 14:38:08 »
Vanavond gaat er denk ik niemand uit.
Puur op basis van de vragen theorie (nummers vragen 1e en 2e aflevering corresponderen met volgorde van afvallen).

Zo zagen we bijvoorbeeld Anna vraag 8 beantwoorden en Pepijn vraag 7.
Vraag 9 is (voorals ik weet) niet in beeld geweest.

Karin heeft vraag 10 beantwoord, dus exit volgende week.

Blijven over:
- Patrick (vraag 20 -> ik denk mol, hij moved zich heel sneaky door de serie heen en Soundos stemt steeds op hem en zit er nog in)

Nou eh, dat was het...
- Soundos (vraag 20 -> ik denk winnaar, gezien ze steeds op Patrick stemt en paar opdrachten gewoon aan de kant gestaan)
- Art (vraag 11 --> afvaller laatste aflevering dus verliezer)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #524 Gepost op: 3-03-2011, 15:28:54 »
Vanavond gaat er denk ik niemand uit.
Puur op basis van de vragen theorie (nummers vragen 1e en 2e aflevering corresponderen met volgorde van afvallen).

Zo zagen we bijvoorbeeld Anna vraag 8 beantwoorden en Pepijn vraag 7.
Vraag 9 is (voorals ik weet) niet in beeld geweest.

Karin heeft vraag 10 beantwoord, dus exit volgende week.

Blijven over:
- Patrick (vraag 20 -> ik denk mol, hij moved zich heel sneaky door de serie heen en Soundos stemt steeds op hem en zit er nog in)

Nou eh, dat was het...
- Soundos (vraag 20 -> ik denk winnaar, gezien ze steeds op Patrick stemt en paar opdrachten gewoon aan de kant gestaan)
- Art (vraag 11 --> afvaller laatste aflevering dus verliezer)
::jaja:: ::jaja:: Ik gun Soundos zeker de overwinning!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #525 Gepost op: 3-03-2011, 15:32:44 »
Karin is nu op tv Koffiemax en zegt wat opvallends, namelijk dat ze al op bijna 3 weken draaidag zitten momenteel afl. 9.

Dat zou dan ivm twittering weer betekenen dat Art moet gaan.

Maar volgens mij vergist ze zich en is het pas 1 juni omdat er per aflevering niet meer 2 draaidagen zijn maar slechts 1 of minder.



Vond het wel opvallend dat ze iets heel knalroods aanhad. Alsof ze een hint geeft  ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #526 Gepost op: 3-03-2011, 15:51:46 »
Als Patrick de mol is, dan: Soundos zit heel stevig op Patrick en Karin zit behoorlijk op Patrick. Maar Art leek nog te twijfelen tussen die twee. Daar komt bij dat in een opdracht komende aflevering Patrick en Karin een duo vormen. Dat zal Art waarschijnlijk weinig helpen om tussen die twee te kiezen. Dus dan zal Art de meeste kans hebben om af te vallen.

Je weet niet of het 'contact met de mol' nog eea verandert.  ;)
Het lijkt erop dat hij een onderonsje gaat krijgen met zowel Patrick als Karin. (Wrsch als cover voor de kijker wie de mol is etc)Bovendien zal ook Art zich wel realiseren dat hij onderhand niet meer kan spreiden en voor een persoon zal moeten gaan.

Soundos zei verder iets over helemaal geen informatie meer van Patrick krijgen (in de preview).

Er zal dus veel van afhangen hoe Art eea gaat interpreteren en voor wie hij uiteindelijk gaat.
Hij staat wel erg prominent op de voorgrond uiteraard bij de eindfoto, vlak voor de mol. Dat is op zich weer minder gebruikelijk meestal draaien ze de mol wel in een goede centrale positie met alle kandidaten die afvallen.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #527 Gepost op: 3-03-2011, 16:46:21 »
Ik hoop dat Karin afvalt want Patrick is mijn mol en Art en Soundos vind ik leuke kandidaten  ::jaja::
Ik hoop dat Patrick afvalt want Karin is mijn mol en Art en Soundos vind ik leuke kandidaten  ::jaja::

Maar ik vrees dat Soundos afvalt. Zij is namelijk het minst verdacht (althans, door mij. Weet niet hoe dat in de rest van Molkijkend Nederland zit). Als zij of Art afvalt schiet ik niks op, maar dat vind ik niet erg.  Art valt waarschijnlijk niet af, want dan kan hij ook in de finale nog leuk verdacht gemaakt worden door de productie :P Patrick idem. En Karin valt niet af, want zij is de Mol :P Dus verwacht ik dat Soundos afvalt. Helaas - ik gun haar de winst en dus de pot op dit moment het meest.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #528 Gepost op: 3-03-2011, 16:49:49 »
als Patrick afvalt dan barst hier de hel los :P.
Zou wel grappig zijn ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #529 Gepost op: 3-03-2011, 16:50:03 »
Je weet niet of het 'contact met de mol' nog eea verandert

Lijkt me niet, hij hoeft immers straks geen keuze meer te maken tussen Patrick en Karin. Karin in afl. 10 exit dus hij zal in de finale vol op Patrick gaan alleen zal dan toch verliezen van Soundos die al constant op Patrick zit.

Wel nog benieuwd waarom pas afl. 10 exit maar ik vermoed zoals eerder gezegd dat dit puur is voor spanningsopbouw, dus er is wel een gewone executie maar we -zien- het einde pas volgende week.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #530 Gepost op: 3-03-2011, 17:29:28 »
Ik heb nog iets gevonden dat misschien nog een tip is naar de volgende afvaller en wat het wordt voor de 3 finalisten.

Patrick beantwoordt in aflevering 1 vraag 20.
Soundos beantwoordt in aflevering 2 vraag 20.
Art beantwoordt in aflevering 3 vraag 20.

Volgens mij zijn dit de enige 3 waarbij vraag 20 ooit te zien is geweest. (In de tot nog toe geziene afleveringen)
Zou dit ook een tip zijn dat zij 3 de finale halen? En afgaande op de afvallers-theorie in aflevering 1 & 2 & Karin de vorige afl. weer (dacht dat zij dat in de 1ste of de 2de ook al eens deed?) vraag 10 invulde denk ik dat zij zal afvallen...

En dan denk ik dat de aflevering waarin ze die 20ste vraag beantwoorden misschien ook een bevestiging is dat Patrick idd de Mol is, Soundos de winnaar en Art de verliezer.

Patrick beantwoordt vraag 20 in aflevering 1. Als je op een podium op 1 staat ben je normaal de winnaar. Hier denk ik dat die 1 echter verwijst naar het feit dat hij de mol is. 1 = de mol, de belangrijkste persoon in het spel aangezien het spel helemaal rond hem draait...

Soundos beantwoordt vraag 20 in afl. 2. Die 2 staat denk ik misschien voor winnaar.

En Art tenslotte beantwoordt vraag 20 in afl. 3 en dat link ik dan aan verliezer.

Wat denken jullie? Zou dit ook nog een tip zijn naar wie de finale haalt en wat hoort achter de 3 finalisten of heb ik het fout? ??? ???
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #531 Gepost op: 3-03-2011, 17:36:18 »
Het zou kunnen dat Soundos de mol is en Patrick de winnaar.
Winnaar wordt eerst bekend gemaakt: Patrick Daarna mol & verliezer. Waarbij ik nu denk dat Soundos de mol is, want zij antwoord de vraag in afl 2 en art in 3.
Dit zou ook mogelijk kunnen zijn.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #532 Gepost op: 3-03-2011, 17:40:16 »
Ik heb nog iets gevonden dat misschien nog een tip is naar de volgende afvaller en wat het wordt voor de 3 finalisten.

Patrick beantwoordt in aflevering 1 vraag 20.
Soundos beantwoordt in aflevering 2 vraag 20.
Art beantwoordt in aflevering 3 vraag 20.

Volgens mij zijn dit de enige 3 waarbij vraag 20 ooit te zien is geweest. (In de tot nog toe geziene afleveringen)
Zou dit ook een tip zijn dat zij 3 de finale halen?

spuit 11!  ::rofl::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #533 Gepost op: 3-03-2011, 17:41:22 »
Het zou kunnen dat Soundos de mol is en Patrick de winnaar.
Winnaar wordt eerst bekend gemaakt: Patrick Daarna mol & verliezer. Waarbij ik nu denk dat Soundos de mol is, want zij antwoord de vraag in afl 2 en art in 3.
Dit zou ook mogelijk kunnen zijn.

Da's juist...Dat kan ook! :)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #534 Gepost op: 3-03-2011, 17:43:12 »
spuit 11!  ::rofl::

Wat bedoel je precies, suzanv?  ???  ???
Ik snap het niet :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #535 Gepost op: 3-03-2011, 17:43:32 »
als Patrick afvalt dan barst hier de hel los :P.
Zou wel grappig zijn ::rofl::

Als Patrick afvalt, dan heb ik tot januari 2012 hoofdpijn denk ik  ::rofl::

Nee maar ik denk dat er vanavond niemand afvalt om de spanning erin te houden. Dat karin er in afl 10 aan het begin eruit vliegt, art verliest en Soundos omdat ze al weken op Patrick zit de winnaar is, met Patrick als mol :P daar ga ik weer.. alles vanuit Patrick als mol geredeneerd  ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #536 Gepost op: 3-03-2011, 18:10:29 »
Het blijft eeuwig twijfelen tussen Karin en niemand. Niemand omdat ze vraag 10 had. Karin omdat ze naar mijn gevoel op het punt staat te switchen van Mol.

Zou wel eens de reactie willen zien als Patrick een rood scherm krijgt. Dan kunnen we straks tenminste op het forum nadat iedereen in shock-toestand in zijn zetel achterblijft. :o >:D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #537 Gepost op: 3-03-2011, 18:52:04 »
Wat bedoel je precies, suzanv?  ???  ???
Ik snap het niet :P

Ik denk dat ze bedoelt dat je niet bepaald de eerste bent die dit noemt. Er is zelfs een apart topic aan geweid: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=40955.120

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #538 Gepost op: 3-03-2011, 18:55:53 »
Ik hoop wel dat er iemand afvalt vanavond, drie keer geen afvaller vind ik echt iets te veel van het goede.

Offline samoeraai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gladiator in arena consilum capit
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #539 Gepost op: 3-03-2011, 19:14:30 »
Ik hoop wel dat er iemand afvalt vanavond, drie keer geen afvaller vind ik echt iets te veel van het goede.
In episode 9 no one will be deleted.... bad luck 4 U.... :( but good 4 all participants.. ::tandpastasmiley::
Don't worry, Don't hurry