Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 271631 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #140 Gepost op: 17-05-2011, 15:13:09 »
Dan zou ik juist zeggen dat ze in het noorden zitten. Op het zuidelijk halfrond is het nu herfst-achtig weer en het wordt er de komende tijd alleen maar kouder. Als het bij ons zomer is, is het daar winterweer.
Terwijl als ze naar bijvoorbeeld Scandinavië gaan, ze beter kunnen wachten tot het hier echt zomer is, omdat het dan daar ook op zijn warmst is. Hoop je dan.

Dat is inderdaad achteraf een stuk steekhoudender. Of de boel moet zo lang uitgesteld worden dat het in onze herfst (zuidelijke lente) wordt gefilmd. Moeten we denk ik ook weer een paar maanden langer wachten tot de uitzending is :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #141 Gepost op: 17-05-2011, 20:15:40 »
Dat is inderdaad achteraf een stuk steekhoudender. Of de boel moet zo lang uitgesteld worden dat het in onze herfst (zuidelijke lente) wordt gefilmd. Moeten we denk ik ook weer een paar maanden langer wachten tot de uitzending is :(
Maar (ik kan me vergissen) is het niet al soort van bevestigd dat afl 1 van seizoen 12 gewoon weer op de eerste donderdag van januari is 2012? Ik denk dat Pieter Jan deze Themaweek presenteert en dat ze tussen de 5e en de 15e juni zullen vertrekken. Wanneer ze pas in onze herfst/zuidelijke lente zullen filmen wordt het inderdaad erg kortdag om de serie te monteren. Dan zal de serie waarschijnlijk in maart beginnen zoals bij argentinië en Canada.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
widm2012
« Reactie #142 Gepost op: 21-09-2011, 21:34:07 »
Tweet van het officiële account:

Op veler verzoek: het nieuwe seizoen begint op 5 januari 2012. #widm
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: widm2012
« Reactie #143 Gepost op: 21-09-2011, 21:54:43 »
Sorry, maar dit is een dubbel topic:

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=42604.0

Kan misschien worden samengevoegd?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: widm2012
« Reactie #144 Gepost op: 21-09-2011, 21:57:09 »
moderator die zich met het verkeerde board bemoeit bartjel ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #145 Gepost op: 21-09-2011, 21:58:05 »
ik was zooooooooooooo blij ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #146 Gepost op: 22-09-2011, 07:04:29 »
Maarten vd Weijden twitterde vanmorgen ook al dat het nieuwe seizoen op 5 januari begint.


Goh, waarom zou ie dat nou doen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #147 Gepost op: 22-09-2011, 08:41:02 »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #148 Gepost op: 22-09-2011, 09:12:42 »
Weer 2 boetes ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #149 Gepost op: 22-09-2011, 11:34:42 »
Hmmm verdacht
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #150 Gepost op: 22-09-2011, 12:20:30 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #151 Gepost op: 22-09-2011, 12:21:37 »
::jaja:: want die heb jij geretweet ;D

verdacht  ::vergroot::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #152 Gepost op: 25-09-2011, 01:37:18 »
Ik ga heel even speculeren:

Als ik me niet vergis zijn er 9 namen bekend 5 vrouwen 4 mannen toch? (mannen: Spaaij, Huffnagel, Dio en van der Wijden) Nu zat ik net de de grote avond van de filmquiz te kijken (o.a anna drijver)
waarin ik Lies Visschendijk hoor zeggen dat Frank Lammers haar voor de uitzending had verteld dat hij een tijdje geleden in Reykjavik was. Ervan uit gaande (op basis van de eerste beelden) dat serie 12 in IJsland is opgenomen ben ik eens gaan googelen maar kan niks vinden over acteerwerkzaamheden van Lammers in IJsland. Zou hij dan.. de 10e ontbrekende kandidaat kunnen zijn?
Pure speculatie hoor.. maar misschien dat ik de speurders onder ons hiermee op een spoor breng

Edit: Ik heb Tim Kamps (zoals dat een paar dagen later pas in de media naar voren kwam) als 5e man overgeslagen. Wordt dus nog zoeken naar de laatste vrouwelijke deelnemer. Foutje..   :-X ::bloos::
« Laatst bewerkt op: 25-09-2011, 11:45:12 door mollenvanger20 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #153 Gepost op: 25-09-2011, 09:28:07 »
Als je goed telt, je geeft het zelf aan, zijn er al 5 mannen en 4 vrouwen bekend. Door er dan een man aan toe te voegen, wordt de verhouding 6-4.


Overigens: Avogrado heeft op het forum van de AVRO een leuke ontdekking gedaan door op de gok ''zwart zand, IJsland'' te googlen.

Het resultaat was een foto uit het filmpje uit de molmail. Volgens hem gaat het om het plaatsje VIK.


Opmerkelijk, want hoe kom je allereerst op de term ''zwart zand''? En hoe kan google het filmpje zelfstandig aan beelden van WIDM koppelen?

Of kijk ik ergens overheen, komt dat door de zoektochten die meedere mensen al hebben gemaakt?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #154 Gepost op: 25-09-2011, 11:34:10 »
Overigens: Avogrado heeft op het forum van de AVRO een leuke ontdekking gedaan door op de gok ''zwart zand, IJsland'' te googlen.

Het resultaat was een foto uit het filmpje uit de molmail. Volgens hem gaat het om het plaatsje VIK.
Waar dan? Ik zie geen WIDM plaatje als ik zoek op 'Zwart Zand, IJsland?'
http://www.google.nl/search?tbm=isch&q=zwart+zand%2C+ijsland

Ik denk dat het plaatje van een pagina afkomt waar ook de woorden 'IJsland' en 'Zwart Zand' zijn gevallen...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #155 Gepost op: 25-09-2011, 11:38:49 »
Ik ga heel even speculeren:

Als ik me niet vergis zijn er 9 namen bekend 5 vrouwen 4 mannen toch? (mannen: Spaaij, Huffnagel, Dio en van der Wijden) Nu zat ik net de de grote avond van de filmquiz te kijken (o.a anna drijver)
waarin ik Lies Visschendijk hoor zeggen dat Frank Lammers haar voor de uitzending had verteld dat hij een tijdje geleden in Reykjavik was. Ervan uit gaande (op basis van de eerste beelden) dat serie 12 in IJsland is opgenomen ben ik eens gaan googelen maar kan niks vinden over acteerwerkzaamheden van Lammers in IJsland. Zou hij dan.. de 10e ontbrekende kandidaat kunnen zijn?
Pure speculatie hoor.. maar misschien dat ik de speurders onder ons hiermee op een spoor breng

Misschien wel de nieuwe presentator?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #156 Gepost op: 25-09-2011, 11:42:46 »
Als je goed telt, je geeft het zelf aan, zijn er al 5 mannen en 4 vrouwen bekend. Door er dan een man aan toe te voegen, wordt de verhouding 6-4.
Je hebt gelijk Bodejos, ik heb Tim Kamps helemaal over het hoofd gezien bij het schrijven van mijn bericht. (want zoals je ziet staan er maar 4 namen van mannen) dus zijn we inderdaad nog op zoek naar de laatste vrouwelijke deelnemer ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #157 Gepost op: 25-09-2011, 15:15:22 »



Ik denk dat het plaatje van een pagina afkomt waar ook de woorden 'IJsland' en 'Zwart Zand' zijn gevallen...
Op het plaatje dat ik bedoel,is een persoon te zien, die ook te zien is in het videofragment dat in de molmail staat.


En als dat gebeurt, vind ik het opmerkelijk.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #158 Gepost op: 25-09-2011, 15:30:49 »
Op het plaatje dat ik bedoel,is een persoon te zien, die ook te zien is in het videofragment dat in de molmail staat.


En als dat gebeurt, vind ik het opmerkelijk.

Kan je een link sturen van het bericht op wieisdemol.nl? Ben benieuwd!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #159 Gepost op: 25-09-2011, 15:36:04 »
Het staat allemaal in dit topic.
Maar Bodejos, hij heeft het plaatje uit het filmpje bij de MolMail niet via google gevonden. Die andere twee wel ;)

By the way, als het Ijsland is, dan zullen de kandidaten ook wel kloppen en dat betekend ook dat Pieter Jan het niet presenteerd, die was namelijk in die tijd gewoon in Nederland...
臥底 是 谁?