Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 271540 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #480 Gepost op: 7-12-2011, 10:21:48 »
Ligt het aan mij, of heeft er eergisteren niemand gepost "nog een maand!!!" ? Te druk met Sinterklaas wss allemaal  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #481 Gepost op: 7-12-2011, 10:57:16 »
NOG EEN MAAND MIN 2 DAGEN  ::feest:: !!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #482 Gepost op: 7-12-2011, 11:54:09 »
Ligt het aan mij, of heeft er eergisteren niemand gepost "nog een maand!!!" ? Te druk met Sinterklaas wss allemaal  :P .

Wat is er over een maand?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #483 Gepost op: 7-12-2011, 12:15:36 »
Wat is er over een maand?

Er zit een hint in de titel van dit topic  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #484 Gepost op: 7-12-2011, 12:27:02 »
Er zit een hint in de titel van dit topic  ;) .

ja nu je het zegt ::oink::

Het is over een maand al 2012
You'll never walk alone

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #485 Gepost op: 7-12-2011, 13:22:24 »
Wat is er over een maand?
Voor jou nog een week langer voor je weer een nieuwe aflevering te zien krijgt :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #486 Gepost op: 7-12-2011, 13:32:51 »
Voor jou nog een week langer voor je weer een nieuwe aflevering te zien krijgt :P

 :\'(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #487 Gepost op: 7-12-2011, 17:01:01 »
:\'(
je leest verkeerd, Lau. Er staat: een NIEUWE aflevering. Je mag heus nog wel naar aflevering 1 kijken hoor, als je je maar koest houdt over de afloop. ::trots:: ::trots::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #488 Gepost op: 7-12-2011, 17:05:10 »
je leest verkeerd, Lau. Er staat: een NIEUWE aflevering. Je mag heus nog wel naar aflevering 1 kijken hoor, als je je maar koest houdt over de afloop. ::trots:: ::trots::

Ik ga de hele aflevering dit doen: "en nu gaan ze... oh kijk, en die pakt dat, en nu komt die opdracht..."  >:D >:D

Ontopic: nog een maand! ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #489 Gepost op: 7-12-2011, 17:07:23 »
Ik ga de hele aflevering dit doen: "en nu gaan ze... oh kijk, en die pakt dat, en nu komt die opdracht..."  >:D >:D



plaaggeest.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #490 Gepost op: 7-12-2011, 19:29:24 »
Ik ga de hele aflevering dit doen: "en nu gaan ze... oh kijk, en die pakt dat, en nu komt die opdracht..."  >:D >:D

 ::rofl:: ::rofl:: Weet je ook wie eruit is?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #491 Gepost op: 7-12-2011, 21:05:38 »
Het zou een stunt zijn wanneer Lautjuh en JVB de eerste aflevering gezien hebben, behalve de executie.


OT: Hadewych is de mol. Ze is vanavond met Jon van Eerd in Tilburg geweest, zoals twitteraars kunnen nalezen.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #492 Gepost op: 7-12-2011, 21:06:19 »
Het zou een stunt zijn wanneer Lautjuh en JVB de eerste aflevering gezien hebben, behalve de executie.
Dan moesten ze een maand wachten... Wie kan dat aan?  ::rofl::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #493 Gepost op: 8-12-2011, 02:12:52 »
OT: Hadewych is de mol. Ze is vanavond met Jon van Eerd in Tilburg geweest, zoals twitteraars kunnen nalezen.
promo's .. sja..

Reden temeer waarom ze de mol wrsch niet is mijns inziens.
De mol wordt juist meestal uit dat soort plugs gehouden, en niet volop in de media geplaatst.
Laat staan naast een ex-mol.  ;)

Niks is zeker, uiteraard. Maar ik vind dit eerder tegen haar pleiten als mol dan voor haar.
Nog even afgezien van de jeugdfoto in duikopdracht (veronderstellend dat daar idd een link is).
Slaat nergens op de mol zo duidelijk naar voren te schuiven in die zin (2 maanden van tevoren, aan 't grote publiek, seriously?!!Als plug om aan iedereen op te vallen..?!!  :P)
Zelfs ALS de intro een dergelijk grote hint naar de mol bevatte wat ik ten zeerste betwijfel, seriously, dan gaat de 11-jaar ervaring hebbende productie er dus vanuit dat ze iets kunnen uitzenden om ons te 'prikkelen', ruim twee maanden vóór de serie begint, om het aan iedereen luid en duidelijk verkondigen zodat 'het idiote publiek' er net zo lang over kan speculeren om maanden later (aan 't einde van de serie..) te onthullen dat het al was zoals men speculeerde ruim 2 maanden voor aanvang van de serie??!! Whatever.. ::)
Double bluff is altijd mogelijk maar nog niet eerder gebeurd (qua media-aandacht sws). Zelfde maker, dus ik ga ervan uit dat dit een teken is dat Hadewych eerder niet de mol is dan wel.  ::) Bovendien zou dit wel erg lame zijn mijns inziens, als molhint...  :-\\

Ik zal uiteraard de eerste afleveringen met een open mind bekijken, dus als ik reden heb om van mening te veranderen zal ik dat ook doen.  ;)
Maar vooralsnog vind ik het dan (zoals door jou hierboven beschreven dus..) eerder een indicatie voor haar onmolsheid - als we toch zonodig mijns inziens nogal voorbarige conclusies willen trekken.. ;D
« Laatst bewerkt op: 8-12-2011, 03:06:44 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #494 Gepost op: 8-12-2011, 07:55:09 »
Tja..., ik geloof nief dat in het vrijgegeven mareriaal een clue zit.
promo's .. sja..

Reden temeer waarom ze de mol wrsch niet is mijns inziens.
De mol wordt juist meestal uit dat soort plugs gehouden, en niet volop in de media geplaatst.
Laat staan naast een ex-mol.  ;)

Niks is zeker, uiteraard. Maar ik vind dit eerder tegen haar pleiten als mol dan voor haar.
Nog even afgezien van de jeugdfoto in duikopdracht (veronderstellend dat daar idd een link is).
Slaat nergens op de mol zo duidelijk naar voren te schuiven in die zin (2 maanden van tevoren, aan 't grote publiek, seriously?!!Als plug om aan iedereen op te vallen..?!!  :P)
Zelfs ALS de intro een dergelijk grote hint naar de mol bevatte wat ik ten zeerste betwijfel, seriously, dan gaat de 11-jaar ervaring hebbende productie er dus vanuit dat ze iets kunnen uitzenden om ons te 'prikkelen', ruim twee maanden vóór de serie begint, om het aan iedereen luid en duidelijk verkondigen zodat 'het idiote publiek' er net zo lang over kan speculeren om maanden later (aan 't einde van de serie..) te onthullen dat het al was zoals men speculeerde ruim 2 maanden voor aanvang van de serie??!! Whatever.. ::)
Double bluff is altijd mogelijk maar nog niet eerder gebeurd (qua media-aandacht sws). Zelfde maker, dus ik ga ervan uit dat dit een teken is dat Hadewych eerder niet de mol is dan wel.  ::) Bovendien zou dit wel erg lame zijn mijns inziens, als molhint...  :-\\

Ik zal uiteraard de eerste afleveringen met een open mind bekijken, dus als ik reden heb om van mening te veranderen zal ik dat ook doen.  ;)
Maar vooralsnog vind ik het dan (zoals door jou hierboven beschreven dus..) eerder een indicatie voor haar onmolsheid - als we toch zonodig mijns inziens nogal voorbarige conclusies willen trekken.. ;D
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #495 Gepost op: 8-12-2011, 10:07:25 »

OT: Hadewych is de mol. Ze is vanavond met Jon van Eerd in Tilburg geweest, zoals twitteraars kunnen nalezen.
Wil ik toch even zeggen dat Hadwych het zelf over JAN van Eerd heeft, waarmee ze iets gaat opnemen in een studio in Tilburg.
googletje naar Jan van eerd levert een muzikant / producent op.
fototje later:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat is dus Jan van Eerd en NIET Jon van Eerd

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #496 Gepost op: 8-12-2011, 10:18:47 »
[... ]Hadwych het zelf over JAN van Eerd heeft [...]

Heel goed Vieffan, jij bent alvast scherp voor het nieuwe seizoen !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #497 Gepost op: 8-12-2011, 10:23:45 »
Heel goed Vieffan, jij bent alvast scherp voor het nieuwe seizoen !
Heb gelijk mijn onderzoekscapaciteiten weer even getraind.
Ik  ben er weer helemaal klaar voor!
Nu mijn ondervragingstactiek nog trainen op Laura en Joeri  ::hypocriet::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #498 Gepost op: 8-12-2011, 11:47:42 »
Nu mijn ondervragingstactiek nog trainen op Laura en Joeri  ::hypocriet::

::fluit::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #499 Gepost op: 8-12-2011, 17:38:16 »
Wil ik toch even zeggen dat Hadwych het zelf over JAN van Eerd heeft, waarmee ze iets gaat opnemen in een studio in Tilburg.
googletje naar Jan van eerd levert een muzikant / producent op.
fototje later:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat is dus Jan van Eerd en NIET Jon van Eerd
Dat heb ik ook gelezen, en daarom had ik haar getwitterd. Soms krijg ik antwoord, nu dus niet.

Ik had echter een andere reden om dat berichtje zo neer te zetten (en ik weet best dat er buiten het proramma zelf geen clue verborgen zit, en al helemaal niet, als een van de deelnemers iets twittert. De enige twitter-aanwijzingen (voor wat ze waard zijn) komen via het ''echte'' twitteraccount van de mol).